Μία και να καίει...

SR-71

AVClub Fanatic
15 December 2010
46,824
Kashyyyk stratosphere - 100,000 ft
Eσυ να πας γληγορα ... στο νημα με τις "ιπποδρομιες". :rolleyes:
Tι γυρευεις στον μηχανοκινητο αθλητισμο ? :smash:

Eνα ειναι το ΕΥΓΕΝΕΣ αθλημα :flute:
 

ΒΛΑΣΙΔΗΣ

AVClub Fanatic
19 June 2006
19,341
Θεσσαλονίκη
Re: Απάντηση: Μία και να καίει...

Μέχρι το τέλος του 1970 οι πινακίδες των αυτοκινήτων ήταν 6ψήφιοι αριθμοί και αρχές του 1971 @ 1972 κυκλοφόρησαν στην Αθήνα οι πρώτες πινακίδες με τα γράμματα ΒΑ-#### και ΒΒ-####. Το ΥΗ πρέπει να είναι κοντά στο 1977~78, αρκετά μετα το θάνατο του Ωνάση, επομένως μάλλον είναι "μούσι" το σχετικό "ρεπορτάζ" που, άλλωστε είναι κοπυ-παστα........

δεν είναι μούφα καθώς η απόκτηση της Miura είχε απασχολήσει τις εφημερίδες της εποχής. Όντως οι πινακίδες ήταν 6ψήφιες και είχαν πάνω πλαίσιο γαλάζιο, όπου αναφερόταν η πόλη που είχε έδρα το αυτοκίνητο, η Αθήνα είχε το Α και η Θεσσαλονίκη το Θ. Το 1973 άλλαξαν οι πινακίδες. Λογικό είναι σε κάποια εποχή να άλλαξε πινακίδες το αυτοκίνητο, όπως τόσες δεκάδες χιλιάδες παλιά αυτοκίνητα στην Ελλάδα.
 

spageo

Supreme Member
7 May 2007
3,472
Καρέας
Παιδιά, το να προσπαθεί κανείς να κάνει ηλεκτρονικό ρεπορτάζ και "ιστορική αναδίφηση", μα βάση πληροφορίες του δικτύου είναι μάταιο επιεικώς. Διαβάστε κι' εδώ και θα καταλάβετε τι εννοώ. Πάντως το ότι εκείνα τα χρόνια ο Σταμάτης κυκλοφορούσε με την τζάγκουαρ είναι κάτι που μπορώ να το επιβεβαιώσω.
.....Προφανώς ο Ωνάσης είχε κι' άλλες δουλειές να κάνει, πέρα απ' το να "χαρίζει" αυτοκίνητα στον Κόκοτα!
 

supersonic

Μέλος Σωματείου
17 June 2006
49,365
Παιδιά, το να προσπαθεί κανείς να κάνει ηλεκτρονικό ρεπορτάζ και "ιστορική αναδίφηση", μα βάση πληροφορίες του δικτύου είναι μάταιο επιεικώς. Διαβάστε κι' εδώ και θα καταλάβετε τι εννοώ. Πάντως το ότι εκείνα τα χρόνια ο Σταμάτης κυκλοφορούσε με την τζάγκουαρ είναι κάτι που μπορώ να το επιβεβαιώσω.

δεν χρειάζεται να μας το επιβεβαιώσεις.
Τα ζήσαμε όλα αυτά και τουλάχιστον τότε τα διαβάζαμε πρώτο χέρι ζεστά στις εφημερίδες και περιοδικά.
Ο Κόκοτας είχε e-type. Τώρα με την miura αυτή δεν ξέρω τι έχει παιχτεί.
 

spageo

Supreme Member
7 May 2007
3,472
Καρέας
δεν χρειάζεται να μας το επιβεβαιώσεις.
Τα ζήσαμε όλα αυτά και τουλάχιστον τότε τα διαβάζαμε πρώτο χέρι ζεστά στις εφημερίδες και περιοδικά.
Ο Κόκοτας είχε e-type. Τώρα με την miura αυτή δεν ξέρω τι έχει παιχτεί.

.....Καλά, μας διαβάζουν και μικροί εδώ πέρα! .. . . .
 

supersonic

Μέλος Σωματείου
17 June 2006
49,365
ελπιζω πάντως συντομα να λυσουμε το μυστηριο miura greek elvis
 

supersonic

Μέλος Σωματείου
17 June 2006
49,365
Re: Απάντηση: Μία και να καίει...

o κόκκοτας μετά την Etype χρησιμοποιούσε μια BMW 2002 tii με την ποία κέρδισε και τρίωρο Τατόι. Η E type δεν ήταν το μόνο του αυτοκίνητο.

δείε κι αυτό https://www.autoblog.gr/2012/12/07/...miura-fails-to-meet-reserve-price-at-auction/

είναι μετάφραση αυτού
https://www.motorauthority.com/news...-muira-fails-to-meet-reserve-price-at-auction
 

petronik

Μέλος Σωματείου
18 June 2006
18,527
Θεσσαλονικη
Και εγω ρωτησα τον Κουδα ... :icon15: ... τον υιο !
Ο πατηρ .... κοιμαται !

Μεγαλοτραβιεται το φορουμ (.... τα σεβη μου :worshippy:)

Τι σχέση έχει ο Κούδας και η Μαρί Μπονέ με τα αυτοκίνητα ;
 

SR-71

AVClub Fanatic
15 December 2010
46,824
Kashyyyk stratosphere - 100,000 ft
Oντως .... ηταν κατι πολυ περισσοτερο .... ηταν Βιβλος !

Ειχαμε και φιλοσοφους εκει μεσα (Νικος Δημου) που ακομα ψαχνουν την Τελεια Διαδρομη !