Ω να σου.....!!!!!
Στον μικρό δεν είχε καμία διαφορά.Κανε μια δοκιμη να αλλαξεις φαση στο μοτερ ... μηπως και
Αυτό μάλιστα!!ντυσε τις λαμαρινες με ασφαλτοπανο 5mm
Λύση υπάρχει και την έχω εφαρμόσει στον δικό μου εδω και χρόνια.Το αρνητικό είναι ο θόρυβος. Όχι απ’τα γρανάζια και την κίνηση αλλά απ’το μοτέρ.
Ακόμα και σταματημένο έχει έναν ενοχλητικό βόμβο, όπως κάνουν οι γενήτριες της ΔΕΗ, που είναι αρκετά μεγαλύτερος απ’ ότι ήταν του 2004V.
Αυτό συμβαίνει γιατί το μοτέρ θα πρέπει να μειώνει στροφές και να κατεβαίνει πολύ χαμηλά αλλά χωρίς να χάνει δύναμη κι αυτό το κάνει αυξομοιώνοντας τα Herz.
Δεν ξέρω ακριβώς τι είναι αυτός π θόρυβος, ούτε που ακριβώς οφείλεται, κι όσους ρώτησα έπαιρνα και διαφορετική απάντηση.
Σημασία έχει οτι ο θόρυβος υπάρχει, εμένα με ενοχλεί, και θα πρέπει να τον συνηθίσω.
Εδώ να γράψεις τις εναλλακτικές λύσεις και όχι με πμ μόνο στον Μπάμπη....Λύση υπάρχει και την έχω εφαρμόσει στον δικό μου εδω και χρόνια.
Όταν μου τον έφεραν και τον λειτούργησα για πρώτη φορά έπαθα την πλάκα μου!
Την άλλη ημέρα γραμμή στον αντιπρόσωπο με ηχογραφημένο τον ήχο στο κινητό, εκεί μόλις τον άκουσαν μου λένε ''έχει πρόβλημα'' και φύγαμε επί τούτου με το φορτηγάκι τους και τον πήραν.
Την άλλη μέρα μου τηλεφωνούν και μου λένε ότι δεν έχει τίποτα και ότι αυτός είναι ο φυσιολογικός του θόρυβος.
Επειδή δεν υπήρχε η πιθανότητα να δουλέψει σε διαμέρισμα με τέτοιον θόρυβο έκατσα και βρήκα την λύση που οι τσίπηδες οι Κινέζοι δεν έβαλαν λόγο κόστους.
Όντος έχει κάποιο κόστος αλλά και τα υλικά που είχα χρησιμοποιήσει από ότι είδα τώρα έχουν καταργηθεί. Μολις βρω χρόνο θα κάτσω να δω τι εναλλακτικές λύσεις υπάρχουν και πόσο θα πάει.
D180x300 Vario στην ουσια ο προηγουμενος σου.
Δυο φορές στο είπα ότι ο μπρούντζος δεν θέλει κοπτικό υγρό αλλά εσύ αγόραζες χωράφια.Το πάσο στο κοπτικό που κόβει την ντίζα πρέπει να είναι τόσο μικρό που τα γρέζια βγαίνουν σχεδόν σαν σκόνη.. και καθόλου λίπανση!
Όποτε έριξα λάδι, έγινε ζημιά και στράβωσε όλη την ντίζα.
Δεν καταλαβαίνω, το collet τσοκ σου δεν είναι διαμπερές ? μήπως πρέπει να αλλάξεις την σειρά των εργασιών?.Για κάθε νέα βάση, ένα πολύ μεγαλύτερο κομμάτι πάει στα σκουπίδια...
Να κάνεις πρόσωπο με άλλο κοπτικό και όχι με της αποκοπής.Το κοπτικό που κόβει την βάση από την υπόλοιπη ντίζα δεν μπορεί να φτάσει μέχρι τέλους..
Το μέταλλο είναι πολύ μαλακό και η βάση φεύγει πριν την ώρα της.
Και βιδολόγους λένε οι άσχετοι τα δραπανοκατσάβιδα, εδώ βιδολόγο η φιλιέρα λέμε το κοπτικό εργαλείο με το οποίο φτιάχνουμε εξωτερικά σπειρώματα.Αυτό δεν είναι πρόβλημα, με τον βιδολόγο καθαρίζω τα υπολείμματα..
Αλλά απόψε ο βιδολόγος έμεινε στο σπίτι της μάνας μου, όπου κάνω κάτι δουλειές..
Ψάρακας......Δυο φορές στο είπα ότι ο μπρούντζος δεν θέλει κοπτικό υγρό αλλά εσύ αγόραζες χωράφια.
Είναι διαμπερές.Δεν καταλαβαίνω, το collet τσοκ σου δεν είναι διαμπερές ? μήπως πρέπει να αλλάξεις την σειρά των εργασιών?.
Σωστά.. μόλις βρω χρόνο θα πάω να αγοράσω διάφορα κοπτικά.Να κάνεις πρόσωπο με άλλο κοπτικό και όχι με της αποκοπής.
Θα φροντίσω να αλλάξω την ορολογία μου, με τα ονόματα έχω ένα θέμα...Και βιδολόγους λένε οι άσχετοι τα δραπανοκατσάβιδα, εδώ βιδολόγο η φιλιέρα λέμε το κοπτικό εργαλείο με το οποίο φτιάχνουμε εξωτερικά σπειρώματα.
Η ασφάλεια είναι από χαλασμένο τμήμα βραχίονα που μου έμεινε σαν "δώρο"Και αυτό το κατακρεουργημένο παξιμάδι (αυτό που λες ασφάλεια) εδώ μου έχει κάτσει, να πάρεις το ειδικό κατσαβίδι της Technics η να φτιάξεις ένα.
Υπάρχουν και έχω.. NSK, SKF και κάτι εγγλέζικα διαφορετικών διαστάσεων όμως.Και για το ρουλεμάν που σου έσπασε και δεν μπορείς να κάνεις τις δοκιμές, γιατί δεν χρησιμοποιείς το αντίστοιχο μεταλλικό ? σίγουρα θα υπάρχει εδώ.
Βρε για τα ρουλεμάν δεν εννοώ να τα βάζεις στον βραχίονα αλλά εφόσον έχουν τις ίδιες διαστάσεις να κάνεις τις μηχανουργικές δοκιμές σου, θα γλύτωνες και το σπασμένο!Ψάρακας......
Είναι διαμπερές.
Αλλά μόνο όταν η ντίζα είναι πολύ κοντά στο τσοκ (στο collet δλδ) μπορεί να δουλευτεί.
Άρα κόβω την ντίζα στο μικρότερο δυνατό μήκος.
Την σειρά των εργασιών την έχω μελετήσει πολύ και μόνο έτσι "μου κάθεται"
Σωστά.. μόλις βρω χρόνο θα πάω να αγοράσω διάφορα κοπτικά.
Θα φροντίσω να αλλάξω την ορολογία μου, με τα ονόματα έχω ένα θέμα...
Η ασφάλεια είναι από χαλασμένο τμήμα βραχίονα που μου έμεινε σαν "δώρο"
Δεν πρόκειται να μπει σε βραχίονα, το έχω για τις δοκιμές.
Σε αυτή την κατάσταση ήταν πάντα, ακόμα χειρότερα ήταν τα υπόλοιπα τμήματα... Σταυρός, ουρά, armtube , τα ρουλεμάν του εργοστασίου ήταν λιωμένα, το κολάρο μπροστά κλωτσημένο..
Δεν ξέρω πως έγινε έτσι, δεν μου έφεραν όλο το πικάπ.
Ειδικό κατσαβίδι έχω φτιάξει εδώ και χρόνια και όχι μόνο ένα....
Υπάρχουν και έχω.. NSK, SKF και κάτι εγγλέζικα διαφορετικών διαστάσεων όμως.
Τα SKF τα πέταξα από τα νεύρα μου.. τόσο κακή λειτουργία είχαν.
Τα NSK κάπου εδώ είναι και αν έχουν ακριβώς τις ίδιες διαστάσεις θα το κάνω.
Δεν θυμάμαι αν έχουν διαφορά, αν δεν έχουν είναι καλή η ιδέα σου.
Για την ιστορία να πω ότι ούτε τα NSK ήταν κάτι της προκοπής.
Και θόρυβο κάνουν και αντίσταση φέρνουν (σε σχέση με τα κεραμικά) , δεν κάνουν για βραχίονα υψηλών απαιτήσεων με λίγα λόγια.
Τα εγγλέζικα είναι καλά , αλλά δεν υπάρχει πια το εργοστάσιο και αγόρασα τα τελευταία κομμάτια που χρόνια ολόκληρα (μη πω δεκαετίες) ήταν αποθηκευμένα στο μαγαζί που μου πούλησε τα SKF...
Ξεστοκάρισε δλδ ο τύπος.....
Ναι συμφωνώ!Βρε για τα ρουλεμάν δεν εννοώ να τα βάζεις στον βραχίονα αλλά εφόσον έχουν τις ίδιες διαστάσεις να κάνεις τις μηχανουργικές δοκιμές σου, θα γλύτωνες και το σπασμένο!
Μεσιέ Babis......... μεγιές το νέο εργαλείο...