Mobilehellas, Προσοχή πουλάει κινητά χωρίς Ελληνικά !

cacau

Moderator
Staff member
7 June 2008
20,413
Αθήνα
Σας ενημερώνω προκειμένου να αποφύγετε την ταλαιπωρία που έφαγα... 12 Νοεμβρίου παράγγειλα
στο Mobilehellas ένα Nokia C2-02 με Εγγύηση Ελληνικής Αντιπροσωπίας (όπως αναφέρεται και στο
παραστατικό που έχω στα χέρια μου). Διευκρινίζω ότι πέραν της τιμής βασικό κριτήριο αγοράς ήταν η κατ'
οίκον παράδοση (με χρέωση). Η συσκευή ήρθε κανονικά μέσα σε 3-4 ημέρες, αλλά... surprise! Όταν την
άναψα, Ελληνικά γιόκ! Σκέφθηκα ότι ήταν θέμα ρύθμισης, μπήκα στα μενού, τίποτα! Κάλεσα την Nokia
Hellas, τους έδωσα το IMEI της συσκευής και με ενημέρωσαν ότι η συσκευή προορίζεται για την...
Ουγγαρία, οπότε ναι μεν καλύπτεται από την πανευρωπαϊκή εγγύηση, αλλά για την προσθήκη Ελληνικού
μενού υπάρχει χρέωση. Τώρα πώς συνδυάζονται αυτά τα δύο εγώ δεν το καταλαβαίνω, αλλά η
δικηγόρος μου που την ρώτησα, μου είπε ότι ναι στον κόσμο των δικηγόρων γίνεται! (Ίσως είναι ένας από
τους λόγους που φτάσαμε εδώ που φτάσαμε...). Στην συνέχεια τηλεφώνησα στο mobilehellas, τους
ανέφερα το πρόβλημα, και μου είπαν να τους το πάω για να επιληφθούν του θέματος. Σε ερώτησή μου
αν θα το έφτιαχναν επί τόπου η κοπέλα με την οποία μίλησα μου είπε "υποθέτω πως ναί". Έδωσα τόπο
στην οργή (δεν είναι και δίπλα μου το Περιστέρι) και πήγα, όπου μου είπαν με τον πλέον φυσικό τρόπο
ότι θα το έστελναν στην Nokia να το φτιάξει, και θα με ειδοποιούσαν για να το παραλάβω... Όταν τους
είπα να μου το στείλουν φώναξαν τον υπεύθυνο, ο οποίος μου ζήτησε έξοδα αποστολής! Δηλαδή μου
πούλησαν ένα τηλέφωνο χωρίς Ελληνικό μενού, η αντιπροσωπία έχει το θράσος να ζητάει χρήματα για
να βάλει Ελληνικά σε συσκευή στην εγγύηση που πουλήθηκε εντός Ελληνικής επικράτειας, και το μαγαζί
εκτός από την ταλαιπωρία να τους το πάω ζητάει χρήματα για να μου το στείλει επισκευασμένο!

Από ότι είδα στο Σκρούτζ έχουν συμβεί διάφορα με τους συγκεκριμένους, ίσως γι αυτό προσπαθώ να
μπω στην αξιολόγηση από χθές το μεσημέρι και ακόμα περιμένω τον τετραψήφιο κωδικό στο κινητό μου...

Το παρόν έχει ενημερωτικό χαρακτήρα και μόνο, αν πιστεύετε ότι αδικώ κάποιον ή έχω υπερβολικές
απαιτήσεις, είμαι ανοιχτός σε διάλογο...
 

K.ROMPOTIS

AVClub Fanatic
22 August 2009
10,924
ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Δεν ξέρω αν σχετίζεται με το παραπάνω αυτό που θα παραθέσω αλλά έχει ως εξής: Μια μέρα κι ενώ είχα βάλει το κινητό Νόκια να φορτίσει κατά την διάρκεια του ύπνου, το πρωί το κινητό δεν άνοιγε. Επειδή ήμουν εκτός Αθηνών λόγω δουλιάς είπα θα το πάω στο Περιστέρι στη Νόκια μιας κι ήταν στη γειτονιά μου. Εν τω μεταξύ πέρασαν 3 μέρες μέχρι να το πάω και ό,τι προσπάθεια έκανα δεν άνοιγε. Το πάω επιτέλους στη Νόκια και μου είπαν θα με ενημερώσουν εντός μιας εβδομάδας. Αφού πέρασε μήνας! κι εγώ ακόμα δεν είχα καμία ενημέρωση, παίρνω εγώ τηλέφωνο και μου λένε θα μου πουν πάλι σε μια βδομάδα. Αφού πέρασαν δύο βδομάδες! ξαναπαίρνω τηλέφωνο κι επιτέλους μιλάω με κάποιον υπεύθυνο σέρβις όπου ακούω το εξής: Η συσκευή έχει υποστεί θερμική επεξεργασία (δεν έχω ιδέα τι εννοούσαν) και δεν φτιάχνεται. Παρεπιμπτόντως η συσκευή ήταν εντός εγγύησης, το οποίο δεν το δέχτηκαν δεν θυμάμαι λεπτομέρειες όμως γι αυτό. Επειδή όμως είμαι γενικά καχύποπτος λέω στον υπεύθυνο πως εγώ απ τη στιγμή που δεν είμαι μπροστά και δεν έχω και γνώσεις πάνω στις επισκευές κινητού, θα μπορούσαν να μου πουν ό,τι θέλουν χωρίς εγώ να μπορώ να το διασταυρώσω κι η απάντηση ήταν "μας προσβάλετε, δεν γίνονται αυτά". Μάλιστα μου πρότειναν έναντι κάποιου κόστους να πάρω μια ίδια συσκευή επισκευασμένη. Δεν δέχτηκα, ζήτησα να μου επιστρέψουν την "άχρηστη" συσκευή μου και τελείωσαν όλα εκεί. Μόνο που ξέχασα μια λεπτομέρεια και κακώς δεν το δοκίμασα νωρίτερα αλλά όμως βγήκε ένα πολύ σημαντικό συμπέρασμα. Πριν συμβεί αυτό. τον τελευταίο καιρό είχα διαπιστώσει μιας και κοιμόμουν δίπλα απ το κινητό όταν φόρτιζε, ότι άκουγα διαδοχικά μπιπ, σαν να διέκοπτε-ξεκίναγε η φόρτιση συνεχώς. Αφού λοιπόν πήρα πίσω τη συσκευή, αγόρασα έναν καινούριο φορτιστή κι ως δια μαγείας το κινητό άναψε και δουλεύει κανονικά από τότε εδώ και 3 χρόνια. Συμπέρασμα: Ούτε που μπήκαν στη Νόκια στον κόπο να το εξετάσουν, μάλλον να μου πασάρουν άλλο κινητό ήθελαν, ή το σέρβις τους είναι για τα μπάζα. Τώρα αυτό είναι θέμα πολιτικής, ή κακής στελέχωσης προσωπικού εγώ αυτό δεν το ξέρω. Νομίζω ο καθένας κατάλαβε πολύ καλά τι συμβαίνει γενικώς σ αυτό το χώρο.
 
Last edited:

cacau

Moderator
Staff member
7 June 2008
20,413
Αθήνα
Η Alpha copy δεν ήταν και η καλύτερη αντιπροσωπεία του κόσμου (...), αλλά από την Nokia Hellas περίμενα περισσότερα... με αυτή την νοοτροπία περιμένουν να πουλήσουν windows phones? Για την Mobilehellas ας το αφήσουμε καλύτερα, ο άνθρωπος προτίμησε να με χάσει από πελάτη (και πιθανόν μερικούς ακόμα από τα σχετικά forum) για 5 ...
 

K.ROMPOTIS

AVClub Fanatic
22 August 2009
10,924
ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Εδώ είναι το περίεργο, εις γνώσιν του σε έχασε. Δεν ξέρω τι να πω, σ αυτήν την εποχή της κρίσης κι αντί να κάνουνε κυριολεκτικά τα πάντα να κρατήσουν το πελατολόγιό τους, δείχνουν μια αφέλεια που δεν έχει προηγούμενο. Συμβαίνει και σε άλλους τομείς της αγοράς, είτε αφορά το σέρβις είτε την τιμολογιακή πολιτική, τη στιγμή μάλιστα που ο κόσμος ψάχνεται πλέον απεγνωσμένα να περικόψει τα έξοδα και δεν αφήνει τίποτα στην τύχη όσον αφορά τις αγορές του. Δεν πειράζει, βλέπω τη θετική πλευρά σ αυτό, πιστεύω ότι έτσι θα γίνει ένα ξεκαθάρισμα όσον αφορά την αγορά και να επιβιώσουν αυτοί που πράγματι έχουν μεράκι γι αυτό που κάνουν.
 

cacau

Moderator
Staff member
7 June 2008
20,413
Αθήνα
Πολύ καλά έκανες και το γνωστοποίησες. Να καθαρίζει ο τόπος απ'τους αεριτζήδες σιγά σιγά...

Έτσι ακριβώς, και βλέπω ότι ήδη συμβαίνει και στον δικό μας χώρο συνάδελφε...
 

delpiero10

Established Member
30 May 2011
186
peristeri
καλα μιλαμε οι τυποι δεν παιζονται εκει ειχα αγορασει το σιροκο 8800 σε χρυσο και καηκε ο επεξεργαστης ο οποιος δεν εχει οθτε 3 ευρω και μου χαλασε στα 2 χρονια και 2 μερες παρασκευη βραδυ που εληγε η εγγυηση!μου ζητησανε οσο εκανε το κινητο για επικσκευη!και ηταν και καθετοι οτι δεν με καλυπτει η εγγυηση!γιυτο πανε για φουντο η νοκια!
 

cacau

Moderator
Staff member
7 June 2008
20,413
Αθήνα
Τελικά 'εσκασα τα 17 για να μην χάσω την 2ετή εγγύηση (λέμε τώρα!). Τα συμπεράσματα δικά σας...
 

cacau

Moderator
Staff member
7 June 2008
20,413
Αθήνα
Στην Nokia Hellas για να μου περάσει Ελληνικά στο καινούριο τηλέφωνο που αγόρασα από την Mobile Hellas... Υπέροχες εταιρείες και οι δύο, σας στις συνιστώ ανεπιφύλακτα! Η δεύτερη πουλάει τηλέφωνα χωρίς Ελληνικά και η πρώτη ζητάει λεφτά για να στα περάσει :smash:
 

achillesgk

AVClub Addicted Member
19 September 2009
1,596
Στην Nokia Hellas για να μου περάσει Ελληνικά στο καινούριο τηλέφωνο που αγόρασα από την Mobile Hellas... Υπέροχες εταιρείες και οι δύο, σας στις συνιστώ ανεπιφύλακτα! Η δεύτερη πουλάει τηλέφωνα χωρίς Ελληνικά και η πρώτη ζητάει λεφτά για να στα περάσει :smash:
καλά το mobilehellas το έχει ξεφτιλίσει τώρα τελευταία...πάντως η samsung δεν θα σου περνούσε καθόλου!! πρόβλημα με τηλέφωνο από uk (ήθελα να περάσω ελληνικά και κόλλησε) ούτε με λεφτά δεν το διόρθωναν. να' ναι καλά το 9 volto.
 

nokia 159

New member
17 April 2012
1
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ..ΠΑΙΖΕΙ ΡΟΛΟ ΚΑΙ Η ΤΥΧΗ ΒΕΒΑΙΑ ΚΑΜΙΑ ΦΟΡΑ. ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΑΥΤΟ ΟΛΑ ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΧΑΡΑ. ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ Η ΕΓΓΥΗΣΗ ΤΑ ΠΑΝΤΑ. ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ ΓΙΑ ΤΙΠΟΤΑ. ΕΧΩ ΠΑΡΕΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΕΙΧΕ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΛΛΑ
 

bykrie

Πρόεδρος Δ.Σ.
Staff member
Απάντηση: Re: Mobilehellas, Προσοχή πουλάει κινητά χωρίς Ελληνικά !

ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ..ΠΑΙΖΕΙ ΡΟΛΟ ΚΑΙ Η ΤΥΧΗ ΒΕΒΑΙΑ ΚΑΜΙΑ ΦΟΡΑ. ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΑΥΤΟ ΟΛΑ ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΧΑΡΑ. ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ Η ΕΓΓΥΗΣΗ ΤΑ ΠΑΝΤΑ. ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ ΓΙΑ ΤΙΠΟΤΑ. ΕΧΩ ΠΑΡΕΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΕΙΧΕ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΛΛΑ
Η τύχη παίζει ρόλο ………………. Η κάποιοι που σου πουλούν για παπαγάλο μια κότα βαμμένη πράσινη, και σου ζητάνε και τα ρέστα??
Καλώς ήρθες, και αν θες γράφε με μικρά…
 

cacau

Moderator
Staff member
7 June 2008
20,413
Αθήνα
Re: Απάντηση: Re: Mobilehellas, Προσοχή πουλάει κινητά χωρίς Ελληνικά !

Δεν νομίζω ότι είναι θέμα τύχης. Ψωνίζω κι από αλλού, με παίρνουν τηλέφωνο οι άνθρωποι για επιβεβαίωση, μου αναφέρουν αναλυτικά τι αγόρασα, και επίσης μου λένε ότι αν συμβεί οτιδήποτε είναι στην διάθεσή μου για παραλαβή-παράδοση στον χώρο μου με έξοδά τους! Γι αυτό είναι πεντάστεροι με εκατοντάδες αξιολογήσεις, κι όποιος κατάλαβε - κατάλαβε. Ας όψεται η γυναίκα μου που ήθελε το Nokia σε λευκό-χρυσό, είναι χλιδάτη τι να κάνω... :smash:...
 
Last edited:

andre74

Banned
13 September 2008
5,733
Το πρόβλημα με τα ελληνικά είναι σχεδόν γενικό με τα καταστήματα του Σκρούτζ που πουλάνε λίγο φθηνότερα, αλλά επίσης έχει συμβεί πολλές φορές και σε "κανονικά" τηλέφωνα, όχι "παραεισαγωγής", μετά από update που σου προσφέρει η εταιρία να κάνεις από τον υπολογιστή σου, να χάνουν τα ελληνικά. Δηλαδή, προφανώς έχουν αγοραστεί παρτίδες τηλεφώνων από κάποιο κατάστημα, στα οποία περάστηκαν ελληνικά με πλάγιο τρόπο πριν πωληθούν. Η Νοκια πάντα ζητά χρήματα για επαναφορά. Μου έχουν αποκαταστήσει το ηρωικό Κ750 δωρεάν από τη Sony.
Κατά τη γνώμη μου είναι υπεύθυνη η Νοκια για το συγκεκριμένο παρατράγουδο και σε δεύτερο λόγο τα καταστήματα...

Πάντως θέλει γενικά ψάξιμο η αγορά. Το συγκεκριμένο τηλέφωνο το αγόρασα κι εγώ από Multirama παλιότερα επειδή το έστελναν, φαίνεται γνήσιο με τα ελληνικά του, , και το έψαξα πολύ για να μην την πατήσω με το πρόβλημα της γλώσσας.
Πρόσφατα το είχε πολύ φθηνότερο σε προσφορά στο Media Markt. Πρέπει να πας εκεί θα μου πεις, αλλά τελικά θα γλίτωνες περισσότερα πέρα-δώθε και έξοδα.
Πάντως το τηλεφωνάκι έχει κάποια θεματάκια που ελπίζω να διορθωθούν σε μελοντικά update, αλλά ίσως να κινδυνεύει ξανά να χάσει τη γλώσσα έτσι. Αν έχεις χρόνο, μπορείς να βρεις στο ίντερνετ, πως θα αλλάξεις μόνιμα τον κωδικό ...εντοπιότητας στα Νοκια με S40 firmware. Αρκεί να είσαι προσεκτικός στη διαδικασία για να μην το μπρικάρεις. Εγώ το έχω κάνει σε άλλο ακριβότερο τηλέφωνο γνωστού μου.

Πάντως έχει δίκιο η σύζυγος, δείχνει πολύ ακριβότερο το λευκό όταν το δεις από κοντά, από το απλό μαύρο που έχω.
 

AlexT_

AVClub Fanatic
17 June 2006
10,452
Θεσσαλονίκη
Σας ενημερώνω προκειμένου να αποφύγετε την ταλαιπωρία που έφαγα... 12 Νοεμβρίου παράγγειλα
στο Mobilehellas ένα Nokia C2-02 με Εγγύηση Ελληνικής Αντιπροσωπίας (όπως αναφέρεται και στο
παραστατικό που έχω στα χέρια μου). Διευκρινίζω ότι πέραν της τιμής βασικό κριτήριο αγοράς ήταν η κατ'
οίκον παράδοση (με χρέωση). Η συσκευή ήρθε κανονικά μέσα σε 3-4 ημέρες, αλλά... surprise! Όταν την
άναψα, Ελληνικά γιόκ! Σκέφθηκα ότι ήταν θέμα ρύθμισης, μπήκα στα μενού, τίποτα! Κάλεσα την Nokia
Hellas, τους έδωσα το IMEI της συσκευής και με ενημέρωσαν ότι η συσκευή προορίζεται για την...
Ουγγαρία, οπότε ναι μεν καλύπτεται από την πανευρωπαϊκή εγγύηση, αλλά για την προσθήκη Ελληνικού
μενού υπάρχει χρέωση. Τώρα πώς συνδυάζονται αυτά τα δύο εγώ δεν το καταλαβαίνω, αλλά η
δικηγόρος μου που την ρώτησα, μου είπε ότι ναι στον κόσμο των δικηγόρων γίνεται! (Ίσως είναι ένας από
τους λόγους που φτάσαμε εδώ που φτάσαμε...). Στην συνέχεια τηλεφώνησα στο mobilehellas, τους
ανέφερα το πρόβλημα, και μου είπαν να τους το πάω για να επιληφθούν του θέματος. Σε ερώτησή μου
αν θα το έφτιαχναν επί τόπου η κοπέλα με την οποία μίλησα μου είπε "υποθέτω πως ναί". Έδωσα τόπο
στην οργή (δεν είναι και δίπλα μου το Περιστέρι) και πήγα, όπου μου είπαν με τον πλέον φυσικό τρόπο
ότι θα το έστελναν στην Nokia να το φτιάξει, και θα με ειδοποιούσαν για να το παραλάβω... Όταν τους
είπα να μου το στείλουν φώναξαν τον υπεύθυνο, ο οποίος μου ζήτησε έξοδα αποστολής! Δηλαδή μου
πούλησαν ένα τηλέφωνο χωρίς Ελληνικό μενού, η αντιπροσωπία έχει το θράσος να ζητάει χρήματα για
να βάλει Ελληνικά σε συσκευή στην εγγύηση που πουλήθηκε εντός Ελληνικής επικράτειας, και το μαγαζί
εκτός από την ταλαιπωρία να τους το πάω ζητάει χρήματα για να μου το στείλει επισκευασμένο!

Από ότι είδα στο Σκρούτζ έχουν συμβεί διάφορα με τους συγκεκριμένους, ίσως γι αυτό προσπαθώ να
μπω στην αξιολόγηση από χθές το μεσημέρι και ακόμα περιμένω τον τετραψήφιο κωδικό στο κινητό μου...

Το παρόν έχει ενημερωτικό χαρακτήρα και μόνο, αν πιστεύετε ότι αδικώ κάποιον ή έχω υπερβολικές
απαιτήσεις, είμαι ανοιχτός σε διάλογο...

Αν και είδα το θέμα μόλις σήμερα (λόγω ιδιότητας) δεν μπορώ να μην τοποθετηθώ:

Σύμφωνα με το Ν. 2251/94, άρθρο 4, περίπτωση 10, όπως τροποποιήθηκε από το Ν. 3587/07 και ισχύει σήμερα, στις αγορές από απόσταση ο καταναλωτής
έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών, επιστρέφοντας το αγαθό στην αρχική του κατάσταση, χωρίς να επιβαρύνεται με οποιαδήποτε δαπάνη, εκτός από τα έξοδα
επιστροφής.

Η προθεσμία των 14 ημερών αρχίζει από τη ημέρα παραλαβής του αγαθού.

Στην πράξη πολλοί (διαδικτυακοί) έμποροι παραβιάζουν την παραπάνω διάταξη, ποντάροντας αφενός στην άγνοια του καταναλωτή και αφετέρου στο γεγονός ότι πολύ σπάνια θα ζητήσει κάποιος νομική ή και δικαστική προστασία για ένα αγαθό χαμηλού κόστους καθότι η προσφυγή στη δικαιοσύνη θα είναι ασύμφορη για τον θιγόμενο.