Σας ενημερώνω προκειμένου να αποφύγετε την ταλαιπωρία που έφαγα... 12 Νοεμβρίου παράγγειλα
στο Mobilehellas ένα Nokia C2-02 με Εγγύηση Ελληνικής Αντιπροσωπίας (όπως αναφέρεται και στο
παραστατικό που έχω στα χέρια μου). Διευκρινίζω ότι πέραν της τιμής βασικό κριτήριο αγοράς ήταν η κατ'
οίκον παράδοση (με χρέωση). Η συσκευή ήρθε κανονικά μέσα σε 3-4 ημέρες, αλλά... surprise! Όταν την
άναψα, Ελληνικά γιόκ! Σκέφθηκα ότι ήταν θέμα ρύθμισης, μπήκα στα μενού, τίποτα! Κάλεσα την Nokia
Hellas, τους έδωσα το IMEI της συσκευής και με ενημέρωσαν ότι η συσκευή προορίζεται για την...
Ουγγαρία, οπότε ναι μεν καλύπτεται από την πανευρωπαϊκή εγγύηση, αλλά για την προσθήκη Ελληνικού
μενού υπάρχει χρέωση. Τώρα πώς συνδυάζονται αυτά τα δύο εγώ δεν το καταλαβαίνω, αλλά η
δικηγόρος μου που την ρώτησα, μου είπε ότι ναι στον κόσμο των δικηγόρων γίνεται! (Ίσως είναι ένας από
τους λόγους που φτάσαμε εδώ που φτάσαμε...). Στην συνέχεια τηλεφώνησα στο mobilehellas, τους
ανέφερα το πρόβλημα, και μου είπαν να τους το πάω για να επιληφθούν του θέματος. Σε ερώτησή μου
αν θα το έφτιαχναν επί τόπου η κοπέλα με την οποία μίλησα μου είπε "υποθέτω πως ναί". Έδωσα τόπο
στην οργή (δεν είναι και δίπλα μου το Περιστέρι) και πήγα, όπου μου είπαν με τον πλέον φυσικό τρόπο
ότι θα το έστελναν στην Nokia να το φτιάξει, και θα με ειδοποιούσαν για να το παραλάβω... Όταν τους
είπα να μου το στείλουν φώναξαν τον υπεύθυνο, ο οποίος μου ζήτησε έξοδα αποστολής! Δηλαδή μου
πούλησαν ένα τηλέφωνο χωρίς Ελληνικό μενού, η αντιπροσωπία έχει το θράσος να ζητάει χρήματα για
να βάλει Ελληνικά σε συσκευή στην εγγύηση που πουλήθηκε εντός Ελληνικής επικράτειας, και το μαγαζί
εκτός από την ταλαιπωρία να τους το πάω ζητάει χρήματα για να μου το στείλει επισκευασμένο!
Από ότι είδα στο Σκρούτζ έχουν συμβεί διάφορα με τους συγκεκριμένους, ίσως γι αυτό προσπαθώ να
μπω στην αξιολόγηση από χθές το μεσημέρι και ακόμα περιμένω τον τετραψήφιο κωδικό στο κινητό μου...
Το παρόν έχει ενημερωτικό χαρακτήρα και μόνο, αν πιστεύετε ότι αδικώ κάποιον ή έχω υπερβολικές
απαιτήσεις, είμαι ανοιχτός σε διάλογο...
στο Mobilehellas ένα Nokia C2-02 με Εγγύηση Ελληνικής Αντιπροσωπίας (όπως αναφέρεται και στο
παραστατικό που έχω στα χέρια μου). Διευκρινίζω ότι πέραν της τιμής βασικό κριτήριο αγοράς ήταν η κατ'
οίκον παράδοση (με χρέωση). Η συσκευή ήρθε κανονικά μέσα σε 3-4 ημέρες, αλλά... surprise! Όταν την
άναψα, Ελληνικά γιόκ! Σκέφθηκα ότι ήταν θέμα ρύθμισης, μπήκα στα μενού, τίποτα! Κάλεσα την Nokia
Hellas, τους έδωσα το IMEI της συσκευής και με ενημέρωσαν ότι η συσκευή προορίζεται για την...
Ουγγαρία, οπότε ναι μεν καλύπτεται από την πανευρωπαϊκή εγγύηση, αλλά για την προσθήκη Ελληνικού
μενού υπάρχει χρέωση. Τώρα πώς συνδυάζονται αυτά τα δύο εγώ δεν το καταλαβαίνω, αλλά η
δικηγόρος μου που την ρώτησα, μου είπε ότι ναι στον κόσμο των δικηγόρων γίνεται! (Ίσως είναι ένας από
τους λόγους που φτάσαμε εδώ που φτάσαμε...). Στην συνέχεια τηλεφώνησα στο mobilehellas, τους
ανέφερα το πρόβλημα, και μου είπαν να τους το πάω για να επιληφθούν του θέματος. Σε ερώτησή μου
αν θα το έφτιαχναν επί τόπου η κοπέλα με την οποία μίλησα μου είπε "υποθέτω πως ναί". Έδωσα τόπο
στην οργή (δεν είναι και δίπλα μου το Περιστέρι) και πήγα, όπου μου είπαν με τον πλέον φυσικό τρόπο
ότι θα το έστελναν στην Nokia να το φτιάξει, και θα με ειδοποιούσαν για να το παραλάβω... Όταν τους
είπα να μου το στείλουν φώναξαν τον υπεύθυνο, ο οποίος μου ζήτησε έξοδα αποστολής! Δηλαδή μου
πούλησαν ένα τηλέφωνο χωρίς Ελληνικό μενού, η αντιπροσωπία έχει το θράσος να ζητάει χρήματα για
να βάλει Ελληνικά σε συσκευή στην εγγύηση που πουλήθηκε εντός Ελληνικής επικράτειας, και το μαγαζί
εκτός από την ταλαιπωρία να τους το πάω ζητάει χρήματα για να μου το στείλει επισκευασμένο!
Από ότι είδα στο Σκρούτζ έχουν συμβεί διάφορα με τους συγκεκριμένους, ίσως γι αυτό προσπαθώ να
μπω στην αξιολόγηση από χθές το μεσημέρι και ακόμα περιμένω τον τετραψήφιο κωδικό στο κινητό μου...
Το παρόν έχει ενημερωτικό χαρακτήρα και μόνο, αν πιστεύετε ότι αδικώ κάποιον ή έχω υπερβολικές
απαιτήσεις, είμαι ανοιχτός σε διάλογο...