Mobilehellas, Προσοχή πουλάει κινητά χωρίς Ελληνικά !

FSword

AVClub Enthusiast
19 June 2006
1,243
Ερώτηση: εάν όντως ζητήσουμε επιστροφή βάσει του παραπάνω νόμου εντός προθεσμίας και δεν το δεχτούν, τι πρέπει να κάνουμε στη συνέχεια; Το κυνηγάμε δικαστικά; Κάνουμε καταγγελία σε κάποιο υπουργείο/ένωση καταναλωτή; Πώς αποδεικνύουμε ότι όντως ζητήσαμε επιστροφή εντός προθεσμίας;
 

AlexT_

AVClub Fanatic
17 June 2006
10,452
Θεσσαλονίκη
1. Δοκιμάζεις πρώτα τηλεφωνική επικοινωνία μαζί τους υποβάλλοντας το αίτημα σου. Αν δε βρεις ανταπόκριση, αποστέλλεις με fax ή e-mail το αίτημα σου προς την πωλήτρια εταιρία.
2. Υποβάλλεις καταγγελία στο παρακάτω σύνδεσμο:
http://www.synigoroskatanaloti.gr/stk_ReportGuidelines.html

3. Πάντα εντός της προθεσμίας των 14 ημερών από την παραλαβή του αγαθού, αποστέλλεις εξώδικη δήλωση με το αίτημα σου.
4. Ασκείς δικαστικά το δικαίωμα σου.