MP 4K (ΚΑΙ ΝΕΑ ΓΙΑ ΤΕΛΩΝΕΙΟ ΑΠΟ ΑΓΓΛΙΑ)

leonkoum

Supreme Member
20 December 2008
4,432
Αφού φτιάχνονται Κίνα/ Ταϊβαν ναι, σίγουρα.
Αυτό λέμε τόσες μέρες.
Προς το παρόν το UK το ξεχνάμε παιδιά
 

send

Μέλος Σωματείου
19 June 2006
30,848
Θεσσαλονίκη
Καταγωγη δεν σημαινει απαραιτητα made in. Εχει διευκρινιστει ή το ερμηνευει καθε ειδικος οπως θελει;
 

Kosh

Μέλος Σωματείου
7 September 2006
71,102
Εκεί ψηλά.....
Re: Απάντηση: MP 4K (ΚΑΙ ΝΕΑ ΓΙΑ ΤΕΛΩΝΕΙΟ ΑΠΟ ΑΓΓΛΙΑ)

Προφανώς για το 99.99% των πραγμάτων που μας ενδιαφέρει εμάς ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΔΑΣΜΟΣ !!

Τώρα είναι που θα ξεσαλωσουν!

https://www.protothema.gr/economy/a...us-mono-me-fpa-ta-eboreumata-made-in-britain/

Καλυτερα λεω εγω.

Θα φανε τετοια εμπορικη....πρεσα που θα πουνε το ψωμι ψωμακι. Οι αγγλοι ειχαν στημενες τεραστιες επιχειρησεις reselling.

Προβλεπω σε λιγους μηνες να ερχονται γονατιστοι στην ΕΕ να ζητουν εκ νεου συμφωνια ελευθερου εμποριου.
 
17 June 2006
20,637
Αθήνα
Μιλάω με αγγλικό μαγαζί που ψωνίζω χρόνια και στέλνει πάντα με DHL EXPRESS και του λέω την κατάσταση εδώ και δεν το πιστεύει !! Μου λέει θα μιλήσω να δω τι συμβαίνει.

Κι όντως μου λέει ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ και μου στέλνει και τους επίσημους τιμοκαταλόγους της DHL EXPRESS HELLAS. Στην ουσία είναι αυτό που απάντησαν στον leo06

Μου λέει θα ρωτήσω και στην Fedex. Του λέω είσαι τρελός;;;;:flipout: ΜΟΝΟ ΜΕ ROYAL MAIL.

Απολαύστε τα χάλια μας ΧΩΡΙΣ ΔΑΣΜΟΥΣ :

page2.JPG

page1.JPG
 

Kosh

Μέλος Σωματείου
7 September 2006
71,102
Εκεί ψηλά.....
Re: Απάντηση: MP 4K (ΚΑΙ ΝΕΑ ΓΙΑ ΤΕΛΩΝΕΙΟ ΑΠΟ ΑΓΓΛΙΑ)

Μου λέει θα ρωτήσω και στην Fedex. Του λέω είσαι τρελός;;;;:flipout: ΜΟΝΟ ΜΕ ROYAL MAIL.

καλα τωρα η fedex....αυτοι ειναι οι πρωτοι διδαξαντες....του πως θα βγαλουμε απο την μυγα ξυγκι. Αν θυμαμαι καλα στα χρονια που εκτελωνιζα μονος μου πραγματα απο την αμερικη πρωτοι αυτοι εβαζαν ενα σκασμο χρεωσεις και ακολουθησαν ups,dhl.
 

tolias

Supreme Member
5 March 2011
3,692
Έχει αρχίσει να γίνεται θέμα.
https://gr.gizchina.com/2021/01/22/brexit-terasties-kathysteriseis-kai-dasmoi-gia-gadgets-apo-vretania/
Κάποια ενδιαφέροντα σημεία:
"Αιτία του κακού είναι η αποχώρηση του Ηνωμένου Βασιλείου από την Τελωνειακή Ενωση από 1/1/2021. Πολλοί είχαν μείνει με την εντύπωση ότι δεν θα άλλαζε τίποτα μετά τη συμφωνία μεταξύ Ηνωμένου Βασιλείου και Ε.Ε., επιτρέποντας το ελεύθερο εμπόριο χωρίς δασμούς.
Κι όμως, τα δέματα με τις αγορές δεν περνάνε πια ελεύθερα από το τελωνείο. Αντιθέτως, σταματάνε για να επιβληθούν χρεώσεις και φόροι που προβλέπονται για εισαγωγές από τρίτες χώρες, όπως η Ελβετία, αλλά όχι δασμοί, όπως αν έρχονταν από ΗΠΑ ή Κίνα. Ετσι, εμπορεύματα που έφυγαν από το Ηνωμένο Βασίλειο μετά τις 31 Δεκεμβρίου του 2020 (βάσει συνοδευτικών εγγράφων) θα σταματούν μέχρι νεωτέρας στα ελληνικά τελωνεία για να ελεγχθούν, να κοστολογηθούν και να φορολογηθούν."

"Εκτελωνιστές και τελωνειακοί μιλούν για μεγάλο πρόβλημα τις δύο πρώτες εβδομάδες του χρόνου, αλλά φοβούνται ότι θα πάρει εκρηκτικές διαστάσεις, καθώς σε λίγο τα δέματα δεν θα χωράνε στις αποθήκες.
Αντί να προωθούνται αμέσως, χωρίς διατυπώσεις για διανομή όπως πριν, έχουν φρακάρει περιμένοντας να εκδοθούν διασαφήσεις, να εκτιμηθεί η αξία τους και να αναγνωριστεί η δασμολογική κλάση όπου ανήκουν, για να επιβληθούν φόροι στην εισαγωγή τους.
Προνοώντας για το τι θα συμβεί, το υπουργείο Οικονομικών είχε δώσει εντολή από πέρυσι τον Ιανουάριο να συγκροτηθεί ένα ειδικό σώμα 500 τελωνειακών υπαλλήλων, που θα προωθεί τις διαδικασίες. Στην πράξη, εκατοντάδες τελωνειακοί αλλά και εφοριακοί έχουν μετακινηθεί από άλλες νευραλγικές υπηρεσίες, για να «κυνηγάνε» δέματα αμφιβόλου αξίας και ενδιαφέροντος.
Το Ελληνικό Δημόσιο, πάντως, αποκομίζει κέρδη από την εξέλιξη αυτή, γιατί εισπράττει έσοδα από ΦΠΑ (6%, 13% ή 24%) που μέχρι προ ολίγου τα καρπώνονταν οι βρετανικές φορολογικές αρχές."

"Κάθε εταιρεία μεταφορών χρεώνει με δικό της τιμοκατάλογο για τα δέματα που παραλαμβάνει και προωθεί. Οι χρεώσεις ξεκινούν από 20 ευρώ το λιγότερο για χαμηλές αξίες κάτω από 150 ευρώ, ενώ πολύ συχνά φτάνουν περίπου τα 60 ευρώ.
Αλλά η σχετική εκτίμηση και ο υπολογισμός των χρεώσεων μόνο απλή υπόθεση δεν είναι. Για παράδειγμα, σε άλλη δασμολογική κλάση κατατάσσεται ένα δερμάτινο ζευγάρι παπούτσια, σε άλλη αν είναι πάνινο, σε άλλη αν έχει πλαστικό κ.λπ. Αν ο παραλήπτης θεωρήσει ότι αδικείται, θα πρέπει να αμφισβητήσει και να αντικρούσει τις εκτιμήσεις και χρεώσεις για το δέμα του. Κάποιοι καταφεύγουν και σε εκτελωνιστή από την ελεύθερη αγορά (στην Τελωνειακή Πύλη της ΑΑΔΕ, ICISnet, δημοσιεύεται κατάλογος εν ενεργεία εκτελωνιστών) που υποβάλλει ειδική δήλωση διασάφησης για λογαριασμό τους προκειμένου να γλιτώσουν χρόνο και χρήμα – με το σχετικό τίμημα πάντα."

" Αν δέχονται τις παραγγελίες για συνολικό κόστος παραγγελίας και μεταφοράς κάτω από 25 στερλίνες, κάποια καταστήματα αφαιρούν από μόνα τους τον βρετανικό ΦΠΑ (VAT), που συνήθως ανέρχεται σε 20%, για να επιβληθεί τελικά ο ελληνικός (24% συνήθως). Τότε το πακέτο έχει πιθανότητες να αποφύγει τις χρεώσεις – όχι όμως και τις καθυστερήσεις.
Για μεγαλύτερες αξίες, μπορεί κάποιος να ζητήσει από τον πωλητή να ασφαλίσει το προϊόν για τις χρεώσεις του ελληνικού τελωνείου. Ουσιαστικά προπληρώνει την εταιρεία για να καλύψει τις όποιες χρεώσεις, ώστε να μην ανησυχεί για το τελικό ύψος τους. Αν πάλι το κόστος του τελωνείου αποδειχθεί χαμηλότερο, κάποιες εταιρείες όπως η Amazon επιστρέφουν τη διαφορά στον πελάτη."

"Λόγω της κατάστασης, υποψήφιοι αγοραστές ξεσκονίζουν τα γερμανικά ή τα γαλλικά τους, για να αγοράσουν από Amazon Γερμανίας, Γαλλίας, Ιταλίας ή και Ισπανίας.
Και πάλι όμως, καραδοκούν εκπλήξεις:
■ Για ποδηλατικό τσαντάκι αξίας 40 ευρώ ήρθε και ραβασάκι προς 117 ευρώ (όλα τα έξοδα μαζί). Παρόλο που ο παραλήπτης το παράγγειλε από Γερμανία, του εστάλη από αποθήκη Αγγλίας, λόγω διαθεσιμότητας.
■ Για τροχούς ποδηλάτου από Αγγλία, εστάλη email στον αγοραστή με το οποίο τον ενημερώνουν πως κάθε έξτρα κόστος λόγω Brexit, θα το αναλάβουν οι ίδιοι.
Εκτός από τα παραδοσιακά καταστήματα της Βρετανίας, και μεγάλες κινεζικές αλυσίδες είχαν εγκαταστήσει στο Ηνωμένο Βασίλειο αποθήκες, για να μεταπωλούν στην Ευρώπη οικονομικότερα και σε ανταγωνιστικές τιμές. Πλέον, όμως, οι αγορές από τις αποθήκες αυτές δεν πλεονεκτούν και αναζητούνται ήδη άλλοι δρόμοι."
 

Kosh

Μέλος Σωματείου
7 September 2006
71,102
Εκεί ψηλά.....
Μολις οι αποθηκες τους σταματουν να αδειαζουν και κυριως να δουν τα προιοντα που μεταπωλουν να επιστρεφουν πισω να δεις ποση πιεση εχει να ασκηθει......
 
17 June 2006
20,637
Αθήνα
Τι πίεση να ασκηθεί.......τώρα έγινε η μ@λ@κια...... Είναι εκτός ΕU. Τέλος.

Όπως δεν τολμάμε εύκολα να αγοράσουμε από Αμερική έτσι δεν θα τολμάμε να αγοράσουμε και από Αγγλία. Απλά δεν χωνεύεται εύκολα.....
 

ln()

Supreme Member
1 February 2007
5,252
Βόλος
Αν διαβάσετε τα νέα των τελευταίων ημερών, στο ΗΒ υπάρχουν κλάδοι που έχουν πανικοβληθεί.

Πρώτα-πρώτα οι ψαράδες. Έστελναν τα θαλασσινά στην Ισπανία με δελτίο αποστολής, τώρα χρειάζονται 26 έγγραφα. Μέχρι να τα βγάλουν, χάλασε η ψαριά. Κάποιοι πάνε απ' ευθείας με το αλιευτικό στη Δανία για να πουλήσουν την ψαριά! Μετά τα καταστήματα ρούχων, με τις επιστροφές να είναι τόσες που δεν ξέρουν που να τις βάλουν. Οι μουσικοί ανακάλυψαν ότι δεν μπορούν να κάνουν τουρνέ στην ΕΕ χωρίς βίζα εργασίας -και μάθανε από πάνω ότι η ΕΕ είχε προτείνει να μην χρειάζεται βίζα για 90 μέρες αλά το απέρριψε η Βρετανική κυβέρνηση. Στη Βόρεια Ιρλανδία έχουν πρόβλημα με τα τρόφιμα, γιατί πρέπει να γίνει έλεγχος για να φύγουν από το "νησί". Το Γιβραλτάρ -που δεν είναι πια ΕΕ, αλλά ανήκει στην Σέγκεν- οι Ισπανοί θα πρέπει να ελέγχουν τα σύνορα για το πιο μπαίνει και πιο βγαίνει, κάτι που οι Βρετανοί δεν το περίμεναν ποτέ. Νταλικιέριδες δεν θέλουν να αναλάβουν φορτία για το ΗΒ, γιατί καθυστερούν και ταλαιπωρούνται στα σύνορα, και περιμένουν χωρίς να πληρώνονται (αφού η αμοιβή είναι με το χιλιόμετρο). Και βέβαια η Σκωτία θέτει πάλι θέμα ανεξαρτησίας.
 

jimmyl

Established Member
28 October 2010
124
Θα το μετανιωσουν οι Αγγλοι αλλα θα ειναι αργα , φατε Brexit ζωντοβολα
 

ilias

Supreme Member
18 June 2006
8,855
Bratislava
Δεν ξερω αν εχει καμμια σημασια, αλλα η Βορειος Ιρλανδια, εξαιρειται απο τα μετρα για 4 επιπλεον χρονια, οσον αφορα τα αγαθα, οχι τις υπηρεσιες.
 

Kosh

Μέλος Σωματείου
7 September 2006
71,102
Εκεί ψηλά.....
Περιεργο μου φαινεται να ισχυει κατι τετοιο, θα επρεπε ολες οι αλυσιδες πωλησεων με μεγαλα μεριδια στις συναλλαγες με ΕΕ να ειχαν ηδη παει εκει για ασφαλεια κατι που δεν το βλεπω...
 

Λάκης

AVClub Fanatic
26 September 2007
13,712
Είμαι παντού
Λοιπον,ευχαριστα νεα.
Μετα απο 4 μηνες ταλαιπωριας με ανταλλαγη απειρων μειλ και τηλεφωνηματων,σημερα επιτελους το δεμα επεστρεψε στον αποστολεα του και εγινε 100% ριφαντ του ποσου.
Αψογος επαγγελματιας ο Σάιμον.
 
  • Like
Reactions: aragorn and takisot