Μπερυ προ (Τ1953) modified - Ακουστικές Εντυπώσεις

21 June 2006
303
Re: Απάντηση: Μπερυ προ (Τ1953) modified - Ακουστικές Εντυπώσεις

Γιώργη -bye- τρέξε το winISD.
Το έχει μέσα.
Λίνκ δεν έχω γιατί προσφάτως "φορμαρίστικα"...

Εν τω μεταξύ Απόστολε μπορείς να κάνεις και κάτι τέτοιο:
(Μην φοβάσαι!
Θα είναι σα να έχεις ένα μάγκυ καταμεσίς στα άλλα!):flipout:


Είπαμε να κάνουμε μια διακριτική μπασοκαμπίνα. Αυτο μάναμ αποτελεί αιτία διαζυγίου.... Χμ εκτός άν ο δικαστής είναι του συναφιού ......-bye-
 
Απάντηση: Re: Μπερυ προ (Τ1953) modified - Ακουστικές Εντυπώσεις

Στέργιο όταν λές ότι κόβεις στα 35, ενοείς ότι τα 1.6 κατεβαίνουν τόσο χαμηλά;
Και από μποτιές πως πάμε;

Σήμερα δοκίμασα να βάλω το κρος στους 40 αλλά δε μου πολυάρεσε. Βρώμιζε πολύ το πράμα.
Στα 35 το κόβω και για μένα αυτή είναι η βέλτιστη θέση.
Φουλ μποτιά χωρίς να μπορώ να εντοπίσω αν παίζει η καμπίνα και που βρίσκεται αυτή.
Ακούω άνετα στα 105+ντιμπιά, πολύ χαλαρά.

Ακόμη και σε κομμάτια που φαινομενικά δεν έχουν χαμηλό κάτω από 60-70 κύκλους είδα σαφή διαφορά σε ότι αφορά το στήσιμο της σκηνής...

Αυτό που με ξενίζει είναι ότι κομμάτια που έχουν πολύ χαμηλό και πλέον...ακούγεται, έρχονται σε αντίθεση με κομμάτια τα οποία ακόμη και με την προσθήκη της καμπίνας δεν έχουν για να βγάλουν.
Οπότε συχνά-πυκνά κοιτάω τον αναλυτή του DEQ για να δω αν αυτό το οποίο δεν ακούω...σωστά δεν το ακούω.

Ψύχωση λέμε.

Αλλά θα συνηθίσω.

Τα μάγκια ενεργά είναι...αδυσώπητα. Βαράνε αλύπητα. Ειδικά με την προσθήκη του κρος έχουν...ξεφύγει. Ίσως να φταίει που τα κόβω από τα 35 και κάτω και παίζουν πιο χαλαρά. Βγάζουν τρελλές εντάσεις στα μεσαία πλέον.

Εσύ τι έχεις κάνει?
 

backousis

Supreme Member
18 June 2006
3,482
Ηρακλειο
στεργιο τα ποτενσιομετρα του κρος δειχνουν οτι θελουν.

τα δικα μου τα εχω στα 120Hz και κοβουν στα 55Hz μετρημενα.

στο δικο σου υποθετω γινεται περιπου το αντιθετο γιατι 40Hz ειναι πολυ χαμηλα για να βρωμιση το μπασο.
 
21 June 2006
303
Re: Απάντηση: Re: Μπερυ προ (Τ1953) modified - Ακουστικές Εντυπώσεις

Σήμερα δοκίμασα να βάλω το κρος στους 40 αλλά δε μου πολυάρεσε. Βρώμιζε πολύ το πράμα.
Στα 35 το κόβω και για μένα αυτή είναι η βέλτιστη θέση.
Φουλ μποτιά χωρίς να μπορώ να εντοπίσω αν παίζει η καμπίνα και που βρίσκεται αυτή.
Ακούω άνετα στα 105+ντιμπιά, πολύ χαλαρά.

Ακόμη και σε κομμάτια που φαινομενικά δεν έχουν χαμηλό κάτω από 60-70 κύκλους είδα σαφή διαφορά σε ότι αφορά το στήσιμο της σκηνής...

Αυτό που με ξενίζει είναι ότι κομμάτια που έχουν πολύ χαμηλό και πλέον...ακούγεται, έρχονται σε αντίθεση με κομμάτια τα οποία ακόμη και με την προσθήκη της καμπίνας δεν έχουν για να βγάλουν.
Οπότε συχνά-πυκνά κοιτάω τον αναλυτή του DEQ για να δω αν αυτό το οποίο δεν ακούω...σωστά δεν το ακούω.

Ψύχωση λέμε.

Αλλά θα συνηθίσω.

Τα μάγκια ενεργά είναι...αδυσώπητα. Βαράνε αλύπητα. Ειδικά με την προσθήκη του κρος έχουν...ξεφύγει. Ίσως να φταίει που τα κόβω από τα 35 και κάτω και παίζουν πιο χαλαρά. Βγάζουν τρελλές εντάσεις στα μεσαία πλέον.

Εσύ τι έχεις κάνει?


- Εγω έχω τα MG12 απείραχτα, και παίζω με δυο γεφυρωμένους μπέρυ και τον μπερυ προ. Οπότε με βλέπω με ενεργό κρος (αλήθεια το CX2310 ή το
CX3400 είναι καλύτερο;), και μπασοκαμπίνα, η οποία θα τοποθετηθεί μπροστά γύρω στα 60εκ. απο τα μάγκια, και ανάμεσά τους.
Το μόνο που με προβληματίζει με τα μαγκια είναι που δεν μπορώ να τα τοποθετήσω στη σωστή θέση (περίπου 1,5μ. απο τον πίσω τοίχο, και τα έχω στα 65 εκ.).Αυτός είναι και ο μονος λόγος που μέχει κάνει να σκεφτώ την αντικατάστασή τους, αλλα και πάλι με τί;..... Οταν τα είχα βάλει στην σωστή τους θέση έπαθα πλάκα, και έτσι που τα έχω όμως ικανοποιητικά παίζουν.
 
Απάντηση: Re: Μπερυ προ (Τ1953) modified - Ακουστικές Εντυπώσεις

στεργιο τα ποτενσιομετρα του κρος δειχνουν οτι θελουν.

τα δικα μου τα εχω στα 120Hz και κοβουν στα 55Hz μετρημενα.

στο δικο σου υποθετω γινεται περιπου το αντιθετο γιατι 40Hz ειναι πολυ χαμηλα για να βρωμιση το μπασο.

Δε ξέρω κατά πόσο οι ενδείξεις είναι λάθος. Και με το REL που έχω οι ρυθμίσεις είναι περίπου ίδιες.
Εκτός και αν και οι ρυθμίσεις του REL είναι κουκουρούκου.

Μεγάλο πρόβλημα πάντως οι ενδείξεις. Πρέπει να μετράς "κλικ" για να μπορέσεις να βρεις το ίδιο σημείο και για τα δυο κανάλια.

Σε κάποια φάση σκέφτηκα και το DCX που έχει και περισσότερα καλούδια, αλλά αυτό δουλεύει σε ψηφιακό επίπεδο και αυτή τη στιγμή δε θέλω να ασχοληθώ με κάτι τέτοιο. Είναι πολλά τα ποτενσιόμετρα Άρη.

Δεν υπάρχει ένα αναλογικό κρος με ακριβείς ψηφιακές ενδείξεις?
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Μπερυ προ (Τ1953) modified - Ακουστικές Εντυπώσεις

- Εγω έχω τα MG12 απείραχτα, και παίζω με δυο γεφυρωμένους μπέρυ και τον μπερυ προ. Οπότε με βλέπω με ενεργό κρος (αλήθεια το CX2310 ή το
CX3400 είναι καλύτερο;), και μπασοκαμπίνα, η οποία θα τοποθετηθεί μπροστά γύρω στα 60εκ. απο τα μάγκια, και ανάμεσά τους.
Το μόνο που με προβληματίζει με τα μαγκια είναι που δεν μπορώ να τα τοποθετήσω στη σωστή θέση (περίπου 1,5μ. απο τον πίσω τοίχο, και τα έχω στα 65 εκ.).Αυτός είναι και ο μονος λόγος που μέχει κάνει να σκεφτώ την αντικατάστασή τους, αλλα και πάλι με τί;..... Οταν τα είχα βάλει στην σωστή τους θέση έπαθα πλάκα, και έτσι που τα έχω όμως ικανοποιητικά παίζουν.

Προσπάθησε να κάνεις μια κατασκευή με την οποία να μπορείς να προσομοιάζεις ίδια συμπεριφορά της οπίσθιας ανάκλασης, και για τα δυο ηχεία. Αυτό τον καιρό ψιλοασχολούμαι με κάτι τέτοιο και είναι αρκετά ενδιαφέρον.

Επίσης μπορείς να παίξεις με τις κλίσεις, έχει άπειρο παιχνίδι το πράμα.
 
το 2310 είναι δίδρομο κρος, το 3400 τρίδρομο.

Εγώ έχω το 2310.
Τη μπασοκαμπίνα την έχω συνδέσει στην έξοδο του sub (που κάνει και το downmix αμαλάχει ναούμε).

Το τρίδρομο θα σου χρησίμευε αν έβαζες 2 μικρότερες μπασοκαμπίνες απο μια σε κάθε ηχείο, το οποίο επίσης δεν είναι κακή ιδέα...
 
21 June 2006
303
Εχω πειραματιστεί και γω με ρικοφον στον τοίχο ακριβώς πισω.Σίγουρα μου κόβει πρίμα ,όμως μου φαίνεται ότι δεν επιδρά στις μεσουψηλές, η οποίες μου βγαίνουν πιο τονισμένες.Θα πειραματιστώ όμως περισσότερο...
Οσο για την κλίση ,τα έχω υπερυψωμένα 40 εκ. και εντελώ κατακόρυφα, με μικρή κλίση προς τα μέσα.Εχω καιρό να ασχοληθώ με ην κλίση αλλα απ ότι θυμάμε αυτή ήταν η βέλτιστη θέση.Βέβαια απο τότε έχουν αλάξη πράγματα.....χμ.....
-Είχες δοκιμάσει τα δικά σου με ενεργό κρός και οδήγηση μόνο με το ένα κανάλι του μπέρυ ανα περιοχή συχνοτήτων;(Δηλ ένα κανάλι πρίμα και ένα κανάλι μπάσα για κάθε ηχείο)
Αν ναι σε σχέση με τους γεφυρωμένους μπέρυ και το μαμίσιο κρός τι συμπεράσματα έβγαλες;
 
Απάντηση: Re: Μπερυ προ (Τ1953) modified - Ακουστικές Εντυπώσεις

Εχω πειραματιστεί και γω με ρικοφον στον τοίχο ακριβώς πισω.Σίγουρα μου κόβει πρίμα ,όμως μου φαίνεται ότι δεν επιδρά στις μεσουψηλές, η οποίες μου βγαίνουν πιο τονισμένες.Θα πειραματιστώ όμως περισσότερο...
Οσο για την κλίση ,τα έχω υπερυψωμένα 40 εκ. και εντελώ κατακόρυφα, με μικρή κλίση προς τα μέσα.Εχω καιρό να ασχοληθώ με ην κλίση αλλα απ ότι θυμάμε αυτή ήταν η βέλτιστη θέση.Βέβαια απο τότε έχουν αλάξη πράγματα.....χμ.....
-Είχες δοκιμάσει τα δικά σου με ενεργό κρός και οδήγηση μόνο με το ένα κανάλι του μπέρυ ανα περιοχή συχνοτήτων;(Δηλ ένα κανάλι πρίμα και ένα κανάλι μπάσα για κάθε ηχείο)
Αν ναι σε σχέση με τους γεφυρωμένους μπέρυ και το μαμίσιο κρός τι συμπεράσματα έβγαλες;

Οποιαδήποτε μορφή του παθητικού κρος που είχα ήταν υποδεέστερη του ενεργού κρος.
Εν ολίγοις οι γεφυρωμένοι μπέριδες παίζοντας full range το ηχείο με παθητικό κρος ήταν αρκετά...δυναμικοί, αλλά πολύ "μπούγιο".

Το ενεργό κρος με οποιοδήποτε configuration σε μπάζει ακόμη πιο μέσα στη σκηνή, διώχνει ακόμη ένα πέπλο, χωρίς να ακούγεται υπεραναλυτικό. Με το ενεργό κρος οι διαφορές στις ηχογραφήσεις είναι πολύ μεγαλύτερες. Σε χαμηλές εντάσεις ακούγεται πλήρης ο ήχος.
Όταν περάσεις το στάδιο που θέλεις να γκαζώνεις και να γκαζώνεις (λόγο καθαρότητας του ήχου), έρχεται μια φάση που κάθεσαι και ακους χαμηλά και ακους τα πάντα. Τρομερό συναίσθημα. Να ακους χαμηλά και να ευχαριστιέσαι τη μουσική.

Και ακόμα έχω πολλή δουλειά να κάνω με επαφές και καλώδια, αν και νομίζω ότι με το ενεργό κρος περιέργως όλα παίζουν καλά.

Αυτό με τους μπέριδες που λες το δοκίμασα (ένα κανάλι στα πρίμα, ένα στα μπάσα) και έπαιξε αρκετά καλά, αλλά με τη προσθήκη του Coda για τα πρίμα έπαιξε πολύ-πολύ καλύτερα. Και είμαι πολύ τυχερός γιατί δε μπορώ να διαπιστώσω ασυνέχεια ή ανομοιομορφία στον ήχο.
Οπότε έχω τον Coda στα πρίμα και από έναν μπέρι για τα μπάσα, χρησιμοποιώντας όμως μόνο το ένα τους κανάλι σε στέρεο λειτουργία.
 

Stergito

Μέλος Σωματείου
11 November 2006
14,527
Θεσσαλονίκη
Δηλαδή στο αριστερό σου ηχείο παίζει το αρ. κανάλι του ενός μπέρι και στο δεξί ηχείο το δεξί κανάλι του άλλου;

Πώς είχα την εντύπωση ότι τους είχες μονομπλοκάρει;
 
Απάντηση: Re: Μπερυ προ (Τ1953) modified - Ακουστικές Εντυπώσεις

Δηλαδή στο αριστερό σου ηχείο παίζει το αρ. κανάλι του ενός μπέρι και στο δεξί ηχείο το δεξί κανάλι του άλλου;

Πώς είχα την εντύπωση ότι τους είχες μονομπλοκάρει;

Έτσι είχα κάνει, αλλά θα παίρνανε φωτιά παραλίγο.
 
Απάντηση: Re: Μπερυ προ (Τ1953) modified - Ακουστικές Εντυπώσεις

Στέργιο μ έφτιαξες .Ζητείται ενεργό κρος Χωριανοί...

α, σκέψου μερικά πράματα:

1)Το ηχείο πρέπει να ανοιχτεί, οπότε αν σκέφτεσαι να το πουλήσεις κάποτε...δε λέει. Εγώ αποφάσισα γι'αυτό και τα παντρεύτηκα τα δικά μου.

2)Ενεργό κρος=καλώδια. Πολλά καλώδια. Αν ο χώρος που έχεις το σύστημα είναι και για άλλες χρήσεις ίσως να δυσκολευτείς λίγο.

3)Πολύ πιθανό να παιδευτείς πολύ με τις ρυθμίσεις. Ίσως να μη σου κάτσουν όλα με τη μία από την αρχή. Βέβαια εμείς εδώ είμαστε...


Το καλό στην όλη υπόθεση είναι ότι σε οποιαδήποτε περίπτωση τα πάντα είναι αναστρέψιμα (με λίγη δουλειά βέβαια).
Επίσης διαπίστωσα ότι στα μάγκια η ενεργή πολυενίσχυση είναι πιο εύκολη απ'ότι σε οποιοδήποτε άλλο "καμπινούχο" ηχείο.
Αυτό γιατί 1ο: δεν έχουν καμπίνα, οπότε δεν απαιτείται από το κρος να υπολογιστεί αυτή. και 2ο: δεν υπάρχει πρόβλημα διόρθωσης φάσης, αφού μια απλή αναστροφή της "φέρνει" τα πράγματα εκεί που πρέπει. Εγώ εκεί κατέληξα δηλαδή, το πρίμο σε αναστροφή σε σχέση με το μπάσο, ακριβώς όπως είναι και στο παθητικό κρος.

Το μπερικρός μου έκανε μια χαρά τη δουλειά, θα ήθελα όμως να υπήρχε και η επιλογή της κλίσης των φίλτρων, έτσι για πειραματισμό. Όπως και να'χει, τα "απότομα" φίλτρα που έχει δουλεύουν εξαιρετικά στ'αυτάκια μου.

Πληροφοριακά δεν είναι το πρώτο κρος που δοκιμάζω. Είχα δοκιμάσει και το driverack PA της DBX, το οποίο αν και έχει αναλογικές εισοδο-εξόδους, εσωτερικά δουλεύει σε ψηφιακό επίπεδο. Ο ήχος απλά τραγικός με το καλημέρα και πιο...τραγικός όσο προσπαθούσα να τον "φέρω". Γι' αυτό δώστε μου καλύτερα οποιοδήποτε αναλογικό ενεργό κρος, ΟΠΟΤΕΔΗΠΟΤΕ.

Αυτά τα ολίγαααα.

Ξεκίνα κι εμείς εδώ είμαστε. Να μας πεις τι θα ακούσεις για να πιστοποιήσεις το πόσο κουφοί είμαστε οι υπόλοιποι! :ears:
 

supersonic

Μέλος Σωματείου
17 June 2006
49,351
Σε μένα πάντως το ενεργό δεν έπαιξε.
Δεν ξέρω αν φταίγανε οι καμπίνες οι καραμπίνες αλλά δεν...
Ίσως το ότι οι δυό ενισχυτές είχαν διαφορετικό gain....
 
Απάντηση: Re: Μπερυ προ (Τ1953) modified - Ακουστικές Εντυπώσεις

Σε μένα πάντως το ενεργό δεν έπαιξε.
Δεν ξέρω αν φταίγανε οι καμπίνες οι καραμπίνες αλλά δεν...
Ίσως το ότι οι δυό ενισχυτές είχαν διαφορετικό gain....

Eσύ ήσουν μόνο για DCX και για πολύ διάβασμα!
 

Βαγγέλης Σ.

AVClub Addicted Member
20 June 2006
1,737
Απάντηση: Re: Μπερυ προ (Τ1953) modified - Ακουστικές Εντυπώσεις

Eσύ ήσουν μόνο για DCX και για πολύ διάβασμα!

Και σύ για dcx είσαι αλλά δεν το έχεις καταλάβει ακόμα. Άκου λέει του κάθονται τα 35 χερτζ και τα 40 του βρωμίζουν....:flipout:
-bye-
 

SHERPA

Supreme Member
18 June 2006
3,450
Βέροια
Απόστολε μπορείς να αγοράσεις αυτό που έχω εγώ.
To SAMSON S-3.
Το καλό που έχει σε σχέση με τα αναλογικά μπερρυκρός, είναι ότι γίνεται σε stereo mode και δίδρομο και τρίδρομο οπότε κάνεις ότι γουστάρεις (τώρα ή μελλοντικά...)
Επίσης έχει καλύτερη ποιότητα κατασκευής από τα μπέρρια.
Ακόμα κόβει στα χαμηλά με κλίση 24db/oct, ενώ το 2310 κόβει στο σαμπ out με κλίση 12 dB/oct. (δεν ξέρω αν είναι καλό ή κακό...)
Το μειονέκτημά του SAMSON είναι ότι έχει χειρότερο λόγο S/N
(ακούγεται περισσότερο φύσημα...) από το 2310 και κοστίζει τα διπλά, ήτοι 180 ευρώνια.
Ακόμα έχει πλήκτρο SUB mono για την περίπτωση που κόβεις χαμηλά ένα σαμπ και αυτό ισχύει και σε 2 WAY και σε 3 WAY mode.
Δηλαδή μιξάρει τα δύο κανάλια και κάνει το 0,1 κανάλι είτε σε δίδρομο σύστημα, είτε σε τρίδρομο.
Θα σου φανεί χρήσιμο στην περίπτωση κατασκευής μπάσσου με μεγάφωνο μονού πηνίου φωνής...

Π.χ:
Αυτή την στιγμή ακούω κάποια άλλα ηχεία (παθητικά, δηλαδή με δικό τους κροσσόβερ).
Έχω βάλει το SAMSON σε 2 WAY stereo mode.
Ο low δρόμος πάει στα μπασοκούτια σε mono mode και κόβει στα 95 Hz.
Ο ΗΙ δρόμος δίνει από τα 95 και πάνω στα παθητικά ηχεία.
Βασικά το SAMSON μου έχει λύσει τα χέρια στους όποιους πειραματισμούς μου.

Το CX 3400 δεν ξέρω τι κάνει και αν έχει τέτοιες ευκολίες.
Καλύτερα να μας πει ο Μπακ που το έχει.
Για τα ψηφιακά δεν έχω ιδέα...:AFADF0:

Πάντως ρίξε μία μελέτη στα ανάλογα sites πριν αποφασίσεις.
Και να θυμάσαι πως η ρύθμιση έχει αρκετή δουλίτσα... μπόλικα καλώδια, μπασσοκούτια, τελικούς και πολύ χρόνο.
Η ανταμοιβή όμως νομίζω πως θα αξίζει τον κόπο και τα έξοδα.
Πρόσεξε μόνο στο θέμα της επιλογής μπάσου.
Είναι το καθοριστικότερο όλων.-