Nέα Cosmote IP TV - OTT

davinci

AVClub Addicted Member
21 November 2007
2,232
αλιμος
Re: Απάντηση: Nέα Cosmote IP TV - OTT

Το σημερινό ντέρμπι στη Γερμανία στις 19:30 θα το δείξει σε 4K;
Ναι θα το δείξει και σε 4K.

Στάλθηκε από το SM-A920F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

derr

Established Member
23 July 2011
134
Παιδιά στην εφαρμογή (σε android sony tv) υπάρχει τρόπος να ελέγξεις το bitrate και γενικά πληροφορίες;
 

alany

Established Member
18 October 2018
214
Άποψη μου είναι ότι εάν δώσουν το go ως έχει μέσω του OTT θα είναι ότι καλύτερο για όλους τους δορυφορικούς.
 

MasterChief

Senior Member
6 January 2015
553
Re: Απάντηση: Nέα Cosmote IP TV - OTT

Η νέα COSMOTE TV εφαρμογή μπορεί να εγκατασταθεί σε 2 συσκευές και αναπαραγωγή του περιεχομένου να γίνεται σε μία.

Με την προσθήκη του πακέτου επιπλέον συσκευών, δίνεται η δυνατότητα εγκατάστασης σε έως 4 συσκευές και η ταυτόχρονη θέαση επιτρέπεται σε 2 οθόνες για όλο το περιεχόμενο πλην του αθλητικού, που είναι διαθέσιμο σε μία οθόνη.

Το πακέτο επιπλέον συσκευών διατίθεται με χρέωση 5 /μήνα ενώ για τα προγράμματα COSMOTE Double Play με TV και τα 12μηνα πακέτα συμβολαίου COSMOTE TV θα διατίθεται δωρεάν έως το τέλος του 2020. Το πακέτο αυτό δεν είναι συμβατό με Sports Daily pass.
Αυτο ειναι απο το site της cosmote. Τι σημαινει; οτι μετα το τελος του 2020 δεν θα μπορουμε να βλεπουμε σε δευτερη συσκευη την ιδια στιγμη; αυτο δεν ειναι υποβαθμιση σε σχεση με το go?

Το αθλητικο περιεχομενο θα περιοριζεται μονο σε μια συσκευη μαξιμουμ κι ας εχεις το OTT σε 4 συσκευες.
Το υπολοιπο περιεχομενο, μαξιμουμ 2 συσκευες.
 

loukas2010

Senior Member
1 April 2010
308
Παιδιά στην εφαρμογή (σε android sony tv) υπάρχει τρόπος να ελέγξεις το bitrate και γενικά πληροφορίες;
ναι με το βελάκι, πήγαινε στις ρυθμίσεις
 

yiannisav

Senior Member
14 June 2019
315
Δοκιμασε κανεις την εφαρμογη με 12 mpps (χαμηλο ιντερνετ) εκτος απο μενα; και ποιες οι εντυπωσεις;
 

gllafas

Senior Member
20 October 2007
321
Για την εφαρμογη σε lg εχει ακουστει κατι εστω σαν rumor?
Εχει περασει μεγαλο χρονικο διαστημα και ακομη τιποτα
 

geovrettos

Established Member
3 March 2020
288
Πριν λίγο κάλεσα στο 13888 και αιτήθηκα την παροχή του δοκιμαστικού πακέτου.
Είμαι συνδρομητής και με δεδομένο ότι το συμβόλαιο μου, με δορυφόρο, λήγει 1/6 τους εξήγησα πως θέλω να δοκιμάσω την υπηρεσία για να αποφασίσω με ποια θα προχωρήσω στην ανανέωση.
Και τώρα ξεκινάει το αρνητικό της υπόθεσης.
Πριν καλέσω στο κέντρο κατέβασα την εφαρμογή στη Sony kd55xf9005 τβ μου, συνδέθηκα με κινητό και τετραψήφιο που μου ήλθε σε μήνυμα αλλά παρόλο που είμαι συνδρομητής δεν έβγαζε επιλογή να επιλέξω το δοκιμαστικό πρόγραμμα.
Επιπλέον μου είπαν ότι η ενεργοποίηση αυτού θα γίνει εντός 3 με 7 ημερών και πως μετά την 1/6 στο τωρινό οτε Τβ μου με δορυφόρο θα περάσω σε ελεύθερη χρέωση. Πέραν αυτού και παρόλο που φαίνεται ότι έχω κάνει κι άλλες επικοινωνίες και πάρα τα παράπονα μου δεν μου δόθηκε ούτε μια βδομάδα παράταση παρόλο που το ζήτησα προκειμένου να προλάβω να δοκιμάσω την υπηρεσία και να επιλέξω κι ας δήλωσα πως έτσι κι αλλιώς θέλω να ανανεώσω σε κάθε περίπτωση.
Επίσης δεν έλαβα καμία απάντηση στο γιατί έλαβα μον ενημέρωση με μήνυμα για την ανανέωση και όχι για να μου προταθεί η δοκιμή παρόλο που η ευγενέστατη κοπέλα μου είπε πως αυτή δίνεται μετά από πρόταση περίπου τρεις μήνες πριν τητληξη συμβολαίων. Μου πε επίσης η κοπέλα που απάντησε ότι ενδεχομένως επιπλέον χρεώσεις θα τις δούμε μετά με το αρμόδιο κέντρο, δλδ θα πρέπει ξανά κάποια μέρα να περιμένω κανένα εικοσάλεπτο στο τηλ για να μου αποχρεωθεί σε δεύτερο χρόνο πιθανά ένα καπέλο που θα μου φορεθεί γισ να δοκιμάσω με ποια υπηρεσία θα συνεχίσω...
Τέλος θεωρώ τραγικό να χρειάζεται 3-7 μέρες να ανοίξει μια καρτέλα, ειδικά όταν ζητάς το άνοιγμα αυτής για να αγοράσεις κάτι.
 

solareagle

AVClub Addicted Member
13 March 2014
1,628
Δεν βγάζεις άκρη με αυτους. Κι εγώ περιμενω αποχρεωση αλλά πρωτα θα το πληρωσω...
 

jima

Established Member
20 May 2016
169
Re: Απάντηση: Nέα Cosmote IP TV - OTT

Πριν λίγο κάλεσα στο 13888 και αιτήθηκα την παροχή του δοκιμαστικού πακέτου.
Είμαι συνδρομητής και με δεδομένο ότι το συμβόλαιο μου, με δορυφόρο, λήγει 1/6 τους εξήγησα πως θέλω να δοκιμάσω την υπηρεσία για να αποφασίσω με ποια θα προχωρήσω στην ανανέωση.
Και τώρα ξεκινάει το αρνητικό της υπόθεσης.
Πριν καλέσω στο κέντρο κατέβασα την εφαρμογή στη Sony kd55xf9005 τβ μου, συνδέθηκα με κινητό και τετραψήφιο που μου ήλθε σε μήνυμα αλλά παρόλο που είμαι συνδρομητής δεν έβγαζε επιλογή να επιλέξω το δοκιμαστικό πρόγραμμα.
Επιπλέον μου είπαν ότι η ενεργοποίηση αυτού θα γίνει εντός 3 με 7 ημερών και πως μετά την 1/6 στο τωρινό οτε Τβ μου με δορυφόρο θα περάσω σε ελεύθερη χρέωση. Πέραν αυτού και παρόλο που φαίνεται ότι έχω κάνει κι άλλες επικοινωνίες και πάρα τα παράπονα μου δεν μου δόθηκε ούτε μια βδομάδα παράταση παρόλο που το ζήτησα προκειμένου να προλάβω να δοκιμάσω την υπηρεσία και να επιλέξω κι ας δήλωσα πως έτσι κι αλλιώς θέλω να ανανεώσω σε κάθε περίπτωση.
Επίσης δεν έλαβα καμία απάντηση στο γιατί έλαβα μον ενημέρωση με μήνυμα για την ανανέωση και όχι για να μου προταθεί η δοκιμή παρόλο που η ευγενέστατη κοπέλα μου είπε πως αυτή δίνεται μετά από πρόταση περίπου τρεις μήνες πριν τητληξη συμβολαίων. Μου πε επίσης η κοπέλα που απάντησε ότι ενδεχομένως επιπλέον χρεώσεις θα τις δούμε μετά με το αρμόδιο κέντρο, δλδ θα πρέπει ξανά κάποια μέρα να περιμένω κανένα εικοσάλεπτο στο τηλ για να μου αποχρεωθεί σε δεύτερο χρόνο πιθανά ένα καπέλο που θα μου φορεθεί γισ να δοκιμάσω με ποια υπηρεσία θα συνεχίσω...
Τέλος θεωρώ τραγικό να χρειάζεται 3-7 μέρες να ανοίξει μια καρτέλα, ειδικά όταν ζητάς το άνοιγμα αυτής για να αγοράσεις κάτι.

Σχετικά με αυτό που αναφέρεις άκου τι έπαθα εγώ.
22 Απριλίου έληγε το δορυφορικό συμβόλαιο. Έπαιρνα από τον Μάρτιο το 13888 για ανανέωση για να μην φάω στο κεφάλι την χρέωση που σε γυρνάει σε τιμοκατάλογο cosmote.απο 15 ευρώ στο σπορτ πακέτο θα πήγαινε στα 28.εν μέσω πανδημίας τον Μάρτιο δεν το ΣΥΚΩΣΕ κανένας. Όταν μου ήρθε ο λογαριασμός τον Απρίλιο όντως είχα δίκιο και μου βγήκε στα 28 ευρώ. Όταν τους κάλεσα τον Μάιο και το σήκωσαν και τους είπα ότι σας ψάχνω από τον Μάρτιο και ότι θέλω να γίνει απωχρεωση του λογαριασμού γιατί δεν βγαίνετε πουθενά η κοπέλα μου είπε οτι εν μέσω πανδημίας θα έπρεπε να ενδιαφέρθω πιο πολύ για να επικοινωνήσω μαζί τους.μου είπε οτι έπρεπε να πάω σε κατάστημα cosmote. Mας της λέω ήταν κλειστά λόγω πανδημίας. Και μου απάντησε ότι υπήρχε ένα κατάστημα στην Αθήνα ανοιχτό. Έπρεπε να γράψω sms στο 13033 ότι πάω Cosmote της απαντάω με ειρωνεία. Επί τόπου ακυρώνω και σε 10 λεπτά μου κόβουν και το σήμα.Απλα δεν υπάρχουν. Μπορούν άνετα μέσα σε ένα απόγευμα να σε κάνουν πύραυλο.Εκλεγα από τα νεύρα μου.
 

geovrettos

Established Member
3 March 2020
288
Άλλο κι αυτό...
Είναι τραγικό αν το κάνουν έτσι.
Σε κάθε περίπτωση έβγαλα άκρη εν μέρη. Επικοινώνησα ξανά και ζήτησα συγκεκριμένη υπάλληλο στην εξ. πελατων που πρόσφατα με είχε εξυπηρετήσει άψογα!
Αν επιτρέπεται μπορώ να αναφέρω και όνομα σε περίπτωση που μπορείτε να ζητήσετε επικοινωνία μαζί της...
Μου είπε ότι εντός 24 ωρών θα έχει ενεργοποιηθεί το μίνι πακ.
Ευελπιστώ η 50αρα vdsl μου που κλειδώνει γύρω στα 42-46 να επαρκεί,βασικά φαντάζομαι πως επαρκεί προκειμένου να βγάλω ασφαλές συμπέρασμα αν και διατηρώ επιφύλαξη για την ποιότητα της εικόνας ή όποια αν είναι κάτω από της δορυφορικής θα με στείλει σε ανανέωση με δορυφορική χωρίς σκέψη.
Δεν αξίζει για ένα 4k κανάλι να μην έχεις σταθερή ποιότητα στα επίπεδα τουλάχιστον της δορυφορικής.
Αν πχ κλειδώνει στα 720p δεν το συζητάω καν. Υποτίθεται πως καθε νέο παρεχόμενο προϊόν κρατάει τα στάνταρ του προηγούμενου και προσθέτει κάτι, έτσι, ακόμα κι αν "παίζει" η ποιότητα στο ott (αυτό κατάλαβα με την ανάγνωση μου εδώ) θεωρώ το προϊόν τουλάχιστον κακό.
Τέλος να αναφέρω και κάτι ακόμα. Η υπάλληλος της δεύτερης επικοινωνίας μου με ενημέρωσε ότι δεν είχε ενεργοποιηθεί αίτημα για το δοκιμαστικό μίνι πακ αλλά ακύρωσης της δορυφορικής. Δεν το σχολιάζω παραπάνω γιατί σέβομαι τους εργαζόμενους σε κάθε περίπτωση....
Ωστόσο και με βάση όσα διάβασα θα ήθελα να πω πως αν ισχύει ότι η ποιότητα στο ott δεν είναι σταθερή αλλά πχ έπεφτε σε περιόδους φόρτου των δικτύων είναι πρόβλημα. Και προσοχή, άλλο αυτό που έκανε το νετφλιξ πχ, που έριξε το 4k και άλλο να πέφτει η ποιότητα σε 1080p...
Αν και το ρώτησα πιο πάνω χωρίς να πάρω απάντηση θα ήθελα γνώμες από όποιον έχει εμπειρία δορυφόρου - ott, δεν ξέρω αν έχω δίκιο αλλά για την ώρα παραμένω εμμονικος στο δορυφορικό.
Και κάτι τελευταίο, έχετε δει διάφορες μεταξύ ott από το box και από την εφαρμογή (σε sony kd55xf9005) ;
 

jima

Established Member
20 May 2016
169
Re: Απάντηση: Nέα Cosmote IP TV - OTT

Και Γω είμαι της ίδιας άποψης. Οτι ενώ ήθελα να κανω αρχη με το ott δεν μου κάθεται καλά. Ο δορυφόρος ακόμα μου φαίνεται πιο αξιόπιστος. Μόνο το 4κ με κερδίζει αλλά από την άλλη έχει θέματα ακόμα. Με βλέπω με δορυφορικό πάλι.
 

jima

Established Member
20 May 2016
169
Αλλά δεν μου κάθεται καλά από πληροφορίες. Προβλήματα πολλά διαβάζω.
 

jima

Established Member
20 May 2016
169
Πες ότι σου βγάζει πρόβλημα το internet από έργα του ΟΤΕ στην περιοχή σου. Που θα βλέπω το ποδόσφαιρο?που θα ρίξεις ευθύνες?ο δορυφόρος το πολυ πολυ να σου κανει καμια κακοκαιρία.
 

jima

Established Member
20 May 2016
169
Αλλο και το αλλο .να έχεις βαλει γκολ να το ακούσεις απο τον γείτονα που έχει δορυφορικό και εσύ να το ακούσεις μετά λόγω ott. Ξενερα.
 

geovrettos

Established Member
3 March 2020
288
Συμφωνώ σε όλα και πραγματικά απορώ γιατί ο ΟΤΕ επιλέγει να στηρίξει μια νέα υπηρεσία μόνο μέσω ίντερνετ και μάλιστα χωρίς απαραίτητη προϋπόθεση το να χεις ίντερνετ από το δίκτυο του όπως ήταν παλιά που είχα οτε Τβ μέσω ίντερνετ.