Να πω πως ενημερώθηκα για τη μη ενεργοποίηση (προσωρινά) του μίνι πακ.
Παρόλο που η εταιρία δεν με ενημέρωσε ποτέ για την παροχή έτσι ώστε να δοκιμάσω την ΔΩΡΕΑΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ως χρήστης και να επιλέξω, όπως άλλωστε τους είπα, με ποια θα συνεχίσω να είμαι συνδρομητής, με ενημέρωσαν πως υπάρχει οφειλή στην καρτέλα μου δεν μπορεί να γίνει ενεργοποίηση μέχρι και την εξόφληση αυτής.
Η οφειλή αφορά ένα από τα δύο σταθερά που έχω και που είναι ένας λογαριασμός.
Το σταθερό είναι του γραφείου που έχω επιλέξει να μου έρχεται ο λογαριασμός σε φάκελο και δεν ήρθε ποτέ παρόλο που μέσα στην καραντίνα κατέβαινα. Επιπλέον δεν έλαβα ποτέ καμία ειδοποίηση με μήνυμα. Τέλος να σημειωθεί πως σε προηγούμενη επικοινωνία μου (αυτή της και καλά όπως φάνηκε ενεργοποίησης) μου είπαν πως εξαιτίας της κατάστασης δεν υπάρχει κίνδυνος διακοπής.
Και το πιο τραγικό;
Χθες έγινε εξόφληση 3 λογαριασμών.
Τβ, κινητό και σταθερό της οικίας μου.
Επίσης να πω πως από Νοέμβρη αμφισβητώ ένα πσοο των 50 περίπου στη γραμμή που φαίνεται να έχει οφειλή και δεν επιτρέπει την ενεργοποίηση του μίνι πακ που προκύπτει από λάθος καταστήματος το οποίο ενώ ζήτησα εξόφληση του σταθερού της οικίας μου έκανε τη συναλλαγή για το σταθερό του γραφείου.
Επιτόπου ζήτησα ακύρωση της συναλλαγής, μου είπαν ότι δεν είναι εφικτό και πρότειναν αντλογισμό στο τηλ που πραγματικά ήθελα να πληρώσω. Αποτέλεσμα;
Δεν έγινε ποτέ γιατί όπως λένε μέχρι να γίνει είχε βγει άλλος λογαριασμός που το δεσμευε. Με τα πολλά ( έστω) ότι αυτό φτιάχτηκε μου παρουσίασαν τα 50 ως χρέωση του μόντεμ που μου είχαν δώσει το καλοκαίρι για τη γραμμή του γραφείου που ήταν νεκρή για δύο βδομάδες με ότι αυτό συνεπάγεται και που μου είχαν πει ότι μου το μόντεμ μου παρέχεται δωρεάν.
Πραγματική απογοήτευση...
Και σε όλο αυτό δεν έχουν ευθύνη οι υπάλληλοι αλλά η πολιτική της εταιρείας και ασφαλώς η δική μας ανοχή...
Από τη μια δεν ενεργοποιούν μια δωρεάν υπηρεσία και από την άλλη έκαναν ανανέωση στο δορυφορικό...