Νέοι Marantz AV FY '23

Pleo

AVClub Fanatic
14 March 2008
19,983
Αθήνα
Για εκείνους που θέλουν αισθητικά έναν slim ενισχυτή AV δεν υπάρχουν και εναλλακτικές.

Ωραίος είναι αλλά είναι στην κυριολεξία μαζί με τον NR1510 (που απλά παραμένει στη γκάμα ως μια οικονομική εναλλακτική για slim) ο μόνος χωρίς HDAM.
 

Pleo

AVClub Fanatic
14 March 2008
19,983
Αθήνα
Ναι απλά ο ξένος που έχει άλλα συγκριτικά μεγεθη από εκατοντάδες χρήστες κάνει άλλη αξιολογηση από τον Έλληνα που θα πέσει να σε φάει μπας και μπορέσει να γλιτώσει τη δωρεάν επισκευή...

Στάλθηκε από το PGT-N19 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Δεν είναι αυτό. Απλώς αν υπολογίσει κάποιος ότι από τα πενήντα που θα φέρει του χαλάσουν τα δύο-τρία, ίσως τον συμφέρει τελικώς να πάρει αυτό το ρίσκο της αντικατάστασης έτσι κι αλλιώς κι ας μην μπορεί να έχει service.

Είναι γνωστή τακτική αυτή για παράδειγμα κίτρινου καταστήματος με τις παραεισαγωγές. Όλα έχουν να κάνουν με το timing. Και με το failure rate του μηχανήματος.
 

thanking

Established Member
10 March 2023
100
Για εκείνους που θέλουν αισθητικά έναν slim ενισχυτή AV δεν υπάρχουν και εναλλακτικές.

Ωραίος είναι αλλά είναι στην κυριολεξία μαζί με τον NR1510 (που απλά παραμένει στη γκάμα ως μια οικονομική εναλλακτική για slim) ο μόνος χωρίς HDAM.
Ο 70 δεν έχει HDAM; όλη η σειρά sr έχει ή τα πιο ακριβά μοντέλα;
Οι υπόλοιποι cinema έχουν;
Αντίστοιχα το έχουν και οι denon 2800/3800 κλπ;

Στάλθηκε από το PGT-N19 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Pleo

AVClub Fanatic
14 March 2008
19,983
Αθήνα
Ο 70 δεν έχει HDAM; όλη η σειρά sr έχει ή τα πιο ακριβά μοντέλα;
Οι υπόλοιποι cinema έχουν;
Αντίστοιχα το έχουν και οι denon 2800/3800 κλπ;

Στάλθηκε από το PGT-N19 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Κανένας Denon δεν έχει HDAM.

Σε ό,τι αφορά τον Cinema 70s, δεν έχει ούτε αυτός HDAM. Μια και αναφέρθηκε να πούμε εδώ ότι ο Stereo 70s που είναι η δικάναλη εκδοχή του Cinema 70s, έχει HDAM. Μέχρι και την προηγούμενη γενιά που ο δικάναλος ήταν ο NR1200, ούτε κι εκείνος είχε.
Στους πολυκάναλους της Marantz τα HDAM ξεκινάνε από τον Cinema 60 και πάνω. Στους δικάναλους... έχουν όλοι ακόμα και ο PM6007.
 

thanking

Established Member
10 March 2023
100
Σημαντική πληροφορία αυτη ότι οι ντενον δεν έχουν! Έχουν κάποιο άλλο αντίστοιχο σύστημα περιορισμού του θορύβου;
Η sr σειρά έχει;

Στάλθηκε από το PGT-N19 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Pleo

AVClub Fanatic
14 March 2008
19,983
Αθήνα
Σημαντική πληροφορία αυτη ότι οι ντενον δεν έχουν! Έχουν κάποιο άλλο αντίστοιχο σύστημα περιορισμού του θορύβου;
Η sr σειρά έχει;

Στάλθηκε από το PGT-N19 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Έχουν και οι SR, αλλά δεν είναι αντικείμενο εκείνοι αυτού του νήματος.

Το είχα βάλει στα αντίστοιχα νήματα του τότε, ισχύει και σήμερα για το ποια είναι η διαφορά της Marantz.
Πρακτικά είναι σαν να συγκρίνεις VW με Audi. Έχουν κοινές πλατφόρμες, αλλά εκείνα που κάνουν τα Audi να είναι Audi και όχι VW είναι συγκεκριμένα πράγματα.



Επίσης εδώ έχω βάλει φωτογραφία με την πλακέτα στον Cinema 40.

Υ.Γ. Οτιδήποτε άλλο σου πει οποιοσδήποτε δεν ισχύει. Εδώ είμαστε στο επίσημο νήμα για την Marantz. Ό,τι διαβάσεις αλλού, θα προέρχεται από ανθρώπους που δεν έχουν επαφή με το αντικείμενο, κοινώς είναι άσχετοι και περαστικοί και λένε πράγματα που έχουν βγάλει από το στομάχι τους.
 
  • Like
Reactions: thanking

click

AVClub Addicted Member
27 July 2007
2,366
Εντάξει το ιδανικό θα ήταν να αγοράζαμε Ελλάδα στις τιμές Ευρώπης denon/marantz. Αυτό πριν 10 χρόνια που είχα πάρει τον 6006 ίσχυε. Πλέον έξω είναι 40-45% φθηνότερα αυτές οι μάρκες.
Ονκυο παιονιρ οι τιμές είναι ανταγωνιστικες με έξω.
Αφού υπάρχουν τέτοιες διάφορες η αγορά από έξω είναι μονόδρομος εφόσον σε ενδιαφέρει το κόστος αγοράς.
Το που θα πάει ο ενισχυτής άμα χαλάσει δεν ενδιαφέρει και πολύ.
Οι περισσότεροι αν χαλάσει θα πρέπει να τον βάλουν στη συσκευασία του και να τον στείλουν στο σέρβις είτε Ελλάδα είτε έξω. Το αν θα πάει στην Παιανία ή στην Κολωνία κανέναν δεν ενδιαφέρει.
Από την εμπειρία σε βλάβες πιο εύκολα και με συνοπτικές διαδικασίες δέχεται ο ξένος το πρόβλημα πάρα ο Έλληνας (και όχι γιατί είναι καλός ο ξένος και κακός ο Έλληνας, αλλά γιατί ο ξένος παίρνει 10 επιστροφές την μέρα από όλη την Ευρώπη και είναι στημένος και αποδέχεται τα προβλήματα, ενώ ο Έλληνας παίρνει 2 επιστροφές τον μήνα!, έχει ένα υποστελεχωμενο σέρβις που δεν θέλει να βλέπει μηχανήματα στον πάγκο του!)
Αν δεν πληρώσεις κόστος για την αποστολή για έξω δεν υπάρχει καμία διαφορά με το που θα τον στείλεις.
Ακόμα και ένα 50 αρι να σε χρεώσουν την μια αποστολή, έχεις γλυτώσει 500-600 ευρώ κέρδος έχεις.
Στα της επικοινωνίας στέλνεις ένα μέιλ στο σέρβις στα αγγλικά όπως θα έκανες στα ελληνικά για εδώ και τέλος.
Πιο πιθανό είναι να σε ενοχλήσουν οι Έλληνες για επιπλέον διευκρινίσεις προσπαθώντας να σου πουν ότι δεν είναι ακριβώς όπως μας τα είπες, έτσι είναι το προϊόν, αυτός ο θόρυβος είναι συνηθισμένος, εμείς μαι χαρά το βλέπουμε να δουλευει!!! Και άλλα γραφικά, πάρα οι ξένοι...

Στάλθηκε από το PGT-N19 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ακόμα και να μην έχει συνεργασία με κάποιο τοπικό σέρβις ο κατασκευαστής, συνήθως αυτό που ισχύει είναι να μην χρειάζεται ούτε καν να τον στείλεις στο εξωτερικό. Τον στέλνεις σε κάποιο τοπικό γραφείο συνεργαζόμενο και αυτοί με τη σειρά τους αναλαμβάνουν να τον στείλουν στο εξωτερικό και στη συνέχεια να το παραλάβουν έπειτα επισκευασμένο, οπότε και σε φωνάζουν να τον παραλάβεις. Πολύ σπάνιο να πληρώσεις μεταφορικά.
 
  • Like
Reactions: thanking

Kosh

Μέλος Σωματείου
7 September 2006
91,754
Εκεί ψηλά.....
Φυσικά ο 70 έχει ατού την λεπτή γραμμή του ότι έχει όλα τα σύγχρονα φορμα και αν έχεις εύκολα ηχεία που βολεύονται με 35 βατ μαξ είσαι μια χαρά. Και να μην βολεύουν όμως έχει preouts που δεν έχει πχ ο 2800 οπότε με 650 ευρώ παίρνεις μια καλή συσκευή για να κουμπώνεις όλα τα καλούδια πάνω του.


αυτο ακριβως ειναι το ατου του και πιθανον αυτο ακριβως αναζητω και εγω στην παρουσα φαση.

Διαφορετικα προφανως θα πηγαινα στον 3800
 

Pleo

AVClub Fanatic
14 March 2008
19,983
Αθήνα
αυτο ακριβως ειναι το ατου του και πιθανον αυτο ακριβως αναζητω και εγω στην παρουσα φαση.

Διαφορετικα προφανως θα πηγαινα στον 3800

Ναι μεν, αλλά δεν παύει να είναι ενισχυτής AV της πιο κάτω κατηγορίας. Επί της ουσίας είναι σαν να παίρνεις έναν 2800Η, με λιγότερη ισχύ και λίγο πιο 3D κουρδισμένο ήχο. ΟΚ, έχει και τα pre-out όπως αναφέρθηκε που μπορείς να κουμπώσεις τελικούς επάνω και να βρεις την ισχύ που θα σου έλειπε αν αυτό είναι αναγκαίο.
Το γράφω γιατί προέρχεσαι από AV Yamaha της μεσαίας κατηγορίας που είχε ισχύ.

Όμως, από πλευράς επεξεργασίας έχεις 7 κανάλια αντί 11 και υποδεέστερο EQ ακόμα και out of the box.

Είναι κούκλα όμως δεν αντιλέγω.
 

Kosh

Μέλος Σωματείου
7 September 2006
91,754
Εκεί ψηλά.....
Το γράφω γιατί προέρχεσαι από AV Yamaha της μεσαίας κατηγορίας που είχε ισχύ.

Όμως, από πλευράς επεξεργασίας έχεις 7 κανάλια αντί 11 και υποδεέστερο EQ ακόμα και out of the box.



Δεν την χρησιμοποιω την ισχυ ομως....τα βασικα ηχεια ενισχυονται απο αλλου...

Το EQ του ετσι κι αλλιως θα ειναι χρονια καλυτερο απο εκεινο το ΥPAO του Yamaha (19 χρονια εκλεισε διαολε....)

Στο μελλον σε μεγαλυτερο σπιτι μπορει να παει με μια τηλεοραση αυτονομος και να προχωρησω σε εναν αντιστοιχο 3800 πιο ωριμα .
 

thanking

Established Member
10 March 2023
100
O cinema 50 ποιο ακριβως DAC εχει?

Στάλθηκε από το PGT-N19 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Pleo

AVClub Fanatic
14 March 2008
19,983
Αθήνα
Δεν την χρησιμοποιω την ισχυ ομως....τα βασικα ηχεια ενισχυονται απο αλλου...

Το EQ του ετσι κι αλλιως θα ειναι χρονια καλυτερο απο εκεινο το ΥPAO του Yamaha (19 χρονια εκλεισε διαολε....)

Στο μελλον σε μεγαλυτερο σπιτι μπορει να παει με μια τηλεοραση αυτονομος και να προχωρησω σε εναν αντιστοιχο 3800 πιο ωριμα .

Εσύ ξέρεις.

Εγώ αφήνω εδώ αυτά.



HDAM.JPGHDAM2.JPG
 
Last edited:
  • Like
Reactions: Kosh

thanking

Established Member
10 March 2023
100
Διαβάζω ότι ο Cinema 40 μόνο φτιάχνεται Ιαπωνία και οι υπόλοιποι σινεμά Βιετνάμ όπως και από το 3800 και κάτω επίσης. Από 4800 και πάνω και αυτοί Ιαπωνία.
To AL. 32. που έχουν οι denon δεν είναι παρομοια διαδικασία όπως το HDAM?

Στάλθηκε από το PGT-N19 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Pleo

AVClub Fanatic
14 March 2008
19,983
Αθήνα
Διαβάζω ότι ο Cinema 40 μόνο φτιάχνεται Ιαπωνία και οι υπόλοιποι σινεμά Βιετνάμ όπως και από το 3800 και κάτω επίσης. Από 4800 και πάνω και αυτοί Ιαπωνία.
To AL. 32. που έχουν οι denon δεν είναι παρομοια διαδικασία όπως το HDAM?

Στάλθηκε από το PGT-N19 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Τα HDAM είναι τελεστικοί με διακριτά εξαρτήματα, το AL 32 είναι ψηφιακή επεξεργασία σήματος που ανεβάζει τη δειγματοληψία.

Δες εδώ:

4800Η και Cinema 40 φτιάχνονται στο εργοστάσιο που ανήκει στην εταιρία στην Shirakawa της Ιαπωνίας καθώς και οτιδήποτε πιο πάνω από αυτά. Πιο κάτω από αυτά φτιάχνονται στο Vietnam.

Premium αίσθηση δεν αφήνει o 3800H όπως αφήνει ο 4800Η με την μεγαλύτερη οθόνη και την αλουμινένια πρόσοψη με το πορτάκι. Στους Marantz όμως ο Cinema 50 παρ' όλο που είναι στη βάση του ένας 3800Η, αφήνει premium αίσθηση. Έχει αλουμίνιο στην πρόσοψη, αλουμίνιο στο τηλεχειριστήριο που είναι και φωτιζόμενο και γενικώς δεν έχει σχέση με την πλαστική αίσθηση που αφήνει ο 3800Η. Άσε που εμφανισιακά o 3800H δεν διαφέρει από τους 2800Η και 1800Η και γενικώς έχει την εμφάνιση πολύ οικονομικών Denon.
 
Last edited:

thanking

Established Member
10 March 2023
100
Την όποια πριμιουμ αίσθηση όμως την πληρώνεις στον 50 από την άλλη Βιετνάμ και οι δύο. Με την διαφορά 3800 με 50 παίρνεις το dirac που σίγουρα δίνει καλύτερα αποτελέσματα το ίδιο ισχύει και για τον γιαπωνέζο 4800 σε σχέση με το 3800 αλλά αυτός είναι Γιαπωνέζος τουλάχιστον είναι λίγο πιο δυνατός έχει και την ενίσχυση στο κομμάτι των διαλόγων που λείπει στον 3800..
Και μήπως τελικά συμφέρει ο ονκυο 50 αν πρόκειται έτσι κι αλλιώς να κουμπώσεις τελικό, ώστε να έχεις προπληρωμένο το dirac?
Μπέρδεμα...

Στάλθηκε από το PGT-N19 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Last edited:

Pleo

AVClub Fanatic
14 March 2008
19,983
Αθήνα
Την όποια πριμιουμ αίσθηση όμως την πληρώνεις στον 50 από την άλλη Βιετνάμ και οι δύο. Με την διαφορά 3800 με 50 παίρνεις το dirac που σίγουρα δίνει καλύτερα αποτελέσματα το ίδιο ισχύει και για τον γιαπωνέζο 4800 σε σχέση με το 3800 αλλά αυτός είναι Γιαπωνέζος τουλάχιστον είναι λίγο πιο δυνατός έχει και την ενίσχυση στο κομμάτι των διαλόγων που λείπει στον 3800..
Και μήπως τελικά συμφέρει ο ονκυο 50 αν πρόκειται έτσι κι αλλιώς να κουμπώσεις τελικό, ώστε να έχεις προπληρωμένο το dirac?
Μπέρδεμα...

Στάλθηκε από το PGT-N19 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Που τον θυμήθηκες τον μακαρίτη σύμφωνα με την Dirac RZ50 (δεν τον έχει πια για άδεια) που δεν μπορεί καν να φέρνει χρονικά δεύτερο subwoofer αφού διαχειρίζεται μόνο ένα; :ROFLMAO:
Τελικούλι σε αυτόν για να τον κάνεις 11κάναλο θα βάλεις στα πίσω height μόνο. Άλλη πατάτα αυτή. Γελάει ο κόσμος... .

Σου έγραψα και σε άλλο νήμα. Πεπαλαιωμένες πλατφόρμες, άστες να ψοφήσουν ήσυχα μόνες τους. Ποτέ δεν έπιασαν, παρουσιάστηκαν εν μέσω Κορονοιού, μετά μόλις πήρε μπρός το πράμα ήταν ήδη ξεπερασμένες. Ατυχία; Πες το κι έτσι, παραλίγο να χρεωκοπήσουν αυτοί.

Αυτό με το κομμάτι των διαλόγων δεν το κατάλαβα. Τι εννοείς;

Επίσης πληρώνεις τα ακριβότερα υλικά στον Cinema 50 σε σχέση με τον 3800Η. Και εννοώ υλικά στο hardware, πέρα από την προσλαμβανόμενη αίσθηση στην αφή.
 
Last edited:

thanking

Established Member
10 March 2023
100
Διαβάζω ότι ο 4800 έχει κάποια ενίσχυση στο κανάλι των διαλόγων τους αποδίδει πιο καθαρά σε σχέση με τον 3800 για το κομμάτι των ταινιών μιλαω.
Ο ονκυο δλδ του βάζεις ενισχυτή μόνο σε συγκεκριμένα ηχεία; γιατί αυτό; αφού έχει για όλα preouts.
Στάλθηκε από το PGT-N19 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Last edited:

Pleo

AVClub Fanatic
14 March 2008
19,983
Αθήνα
Διαβάζω ότι ο 4800 έχει κάποια ενίσχυση στο κανάλι των διαλόγων τους αποδίδει πιο καθαρά σε σχέση με τον 3800 για το κομμάτι των ταινιών μιλαω.
Ο ονκυο δλδ του βάζεις ενισχυτή μόνο σε συγκεκριμένα ηχεία; γιατί αυτό; αφού έχει για όλα preouts. Πως γίνεται αυτό;

Στάλθηκε από το PGT-N19 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Να το γράψω πιο αναλυτικά για να γίνει κατανοητό. Εάν θέλεις να προσθέσεις ηχεία και από 9.1 να κάνεις το σύστημα 11.1 με τον RZ50, υποχρεωτικά θα βάλεις τελικό μόνο στις εξόδους των πίσω height. Με τους Denon και Marantz τον τελικό τον βάζεις όπου θέλεις.
Είναι προφανές ότι αν πάρεις δικάναλο τελικό, θα τον βάλεις να οδηγήσει τα front και όχι τα πίσω height. Αυτή είναι η λογική συνέχεια της επέκτασης ενός συστήματος.
Επίσης, με τους Marantz και Denon μπορείς προσθέτοντας επιπλέον τελικούς να κλείσεις την παροχή ισχύος στα εσωτερικά τους κανάλια, κάτι που δεν το κάνει κανένας άλλος. Αυτό βοηθά έτσι ώστε να μην επιστρέφει θόρυβος στα προενισχυτικά στάδια από τα κανάλια ισχύος, ακόμα κι αν αυτά δεν βλέπουν «φορτίο» συνδεμένο επάνω τους.
Μην ξεχνάς ότι ο προενισχυτής εξακολουθεί να στέλνει σήμα σε αυτά, ανεξάρτητα από το αν έχουν ή όχι ηχεία συνδεμένα επάνω τους.

Σημαντικότερο απ' όλα είναι η αδυναμία να διαχειριστούν δεύτερο subwoofer οι πλατφόρμες τύπου RZ50. Δεν πρόκειται δηλαδή ποτέ να φέρεις χρονικά ένα δεύτερο sub που θα προσθέσεις κάποια στιγμή, χωρίς εξωτερική βοήθεια (κάποιο mini DSP) η οποία λύση εξωτερικής βοήθειας είναι σαν να έχεις πάρει ένα καινούργιο αυτοκίνητο και να πάθεις λάστιχο και να πας να κάνεις επιδιόρθωση σε αυτό για να λες ότι είναι καινούργιο. Ξεπερασμένη λύση και αυτή. Βοηθούσε μέχρι κάποια περίοδο, σήμερα θέλεις αυτά να ενσωματώνονται στον ενισχυτή AV out of the box.

Μην το ψάχνεις εδώ. Είναι μακράν πιο μπροστά οι Marantz και Denon σε αυτά τα θέματα. Και στο EQ το οποίο δεν γνωρίζεις ακόμα περί τίνος πρόκειται. Περιλαμβάνουν ήδη ένα και από κει και πέρα αν θέλεις προσθέτεις ό,τι θέλεις, επεκτείνεις αυτό που έχουν, αγοράζεις άλλο, στην αρχή της χρονιάς θα έχουν και το DLBC και γενικώς κάνεις ό,τι θέλεις. Σου δίνουν επιλογές να μην το χρεώνεσαι στην αρχική τιμή και να διαλέγεις εσύ αν το θέλεις ή όχι. Είναι όπως λένε format & EQ agnostic.

Για το άλλο που λες για τους διαλόγους, μάλλον θα είναι κάποιο fake news ως συνήθως. Δεν ξέρω, πρέπει να δώσεις πιο πολλές πληροφορίες.
 
Last edited:

thanking

Established Member
10 March 2023
100
Σε κριτική κατόχου στο αμαζον το διάβασα.

Στάλθηκε από το PGT-N19 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk