Ναι απλά ο ξένος που έχει άλλα συγκριτικά μεγεθη από εκατοντάδες χρήστες κάνει άλλη αξιολογηση από τον Έλληνα που θα πέσει να σε φάει μπας και μπορέσει να γλιτώσει τη δωρεάν επισκευή...
Στάλθηκε από το PGT-N19 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ο 70 δεν έχει HDAM; όλη η σειρά sr έχει ή τα πιο ακριβά μοντέλα;Για εκείνους που θέλουν αισθητικά έναν slim ενισχυτή AV δεν υπάρχουν και εναλλακτικές.
Ωραίος είναι αλλά είναι στην κυριολεξία μαζί με τον NR1510 (που απλά παραμένει στη γκάμα ως μια οικονομική εναλλακτική για slim) ο μόνος χωρίς HDAM.
Ο 70 δεν έχει HDAM; όλη η σειρά sr έχει ή τα πιο ακριβά μοντέλα;
Οι υπόλοιποι cinema έχουν;
Αντίστοιχα το έχουν και οι denon 2800/3800 κλπ;
Στάλθηκε από το PGT-N19 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Σημαντική πληροφορία αυτη ότι οι ντενον δεν έχουν! Έχουν κάποιο άλλο αντίστοιχο σύστημα περιορισμού του θορύβου;
Η sr σειρά έχει;
Στάλθηκε από το PGT-N19 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ακόμα και να μην έχει συνεργασία με κάποιο τοπικό σέρβις ο κατασκευαστής, συνήθως αυτό που ισχύει είναι να μην χρειάζεται ούτε καν να τον στείλεις στο εξωτερικό. Τον στέλνεις σε κάποιο τοπικό γραφείο συνεργαζόμενο και αυτοί με τη σειρά τους αναλαμβάνουν να τον στείλουν στο εξωτερικό και στη συνέχεια να το παραλάβουν έπειτα επισκευασμένο, οπότε και σε φωνάζουν να τον παραλάβεις. Πολύ σπάνιο να πληρώσεις μεταφορικά.Εντάξει το ιδανικό θα ήταν να αγοράζαμε Ελλάδα στις τιμές Ευρώπης denon/marantz. Αυτό πριν 10 χρόνια που είχα πάρει τον 6006 ίσχυε. Πλέον έξω είναι 40-45% φθηνότερα αυτές οι μάρκες.
Ονκυο παιονιρ οι τιμές είναι ανταγωνιστικες με έξω.
Αφού υπάρχουν τέτοιες διάφορες η αγορά από έξω είναι μονόδρομος εφόσον σε ενδιαφέρει το κόστος αγοράς.
Το που θα πάει ο ενισχυτής άμα χαλάσει δεν ενδιαφέρει και πολύ.
Οι περισσότεροι αν χαλάσει θα πρέπει να τον βάλουν στη συσκευασία του και να τον στείλουν στο σέρβις είτε Ελλάδα είτε έξω. Το αν θα πάει στην Παιανία ή στην Κολωνία κανέναν δεν ενδιαφέρει.
Από την εμπειρία σε βλάβες πιο εύκολα και με συνοπτικές διαδικασίες δέχεται ο ξένος το πρόβλημα πάρα ο Έλληνας (και όχι γιατί είναι καλός ο ξένος και κακός ο Έλληνας, αλλά γιατί ο ξένος παίρνει 10 επιστροφές την μέρα από όλη την Ευρώπη και είναι στημένος και αποδέχεται τα προβλήματα, ενώ ο Έλληνας παίρνει 2 επιστροφές τον μήνα!, έχει ένα υποστελεχωμενο σέρβις που δεν θέλει να βλέπει μηχανήματα στον πάγκο του!)
Αν δεν πληρώσεις κόστος για την αποστολή για έξω δεν υπάρχει καμία διαφορά με το που θα τον στείλεις.
Ακόμα και ένα 50 αρι να σε χρεώσουν την μια αποστολή, έχεις γλυτώσει 500-600 ευρώ κέρδος έχεις.
Στα της επικοινωνίας στέλνεις ένα μέιλ στο σέρβις στα αγγλικά όπως θα έκανες στα ελληνικά για εδώ και τέλος.
Πιο πιθανό είναι να σε ενοχλήσουν οι Έλληνες για επιπλέον διευκρινίσεις προσπαθώντας να σου πουν ότι δεν είναι ακριβώς όπως μας τα είπες, έτσι είναι το προϊόν, αυτός ο θόρυβος είναι συνηθισμένος, εμείς μαι χαρά το βλέπουμε να δουλευει!!! Και άλλα γραφικά, πάρα οι ξένοι...
Στάλθηκε από το PGT-N19 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Φυσικά ο 70 έχει ατού την λεπτή γραμμή του ότι έχει όλα τα σύγχρονα φορμα και αν έχεις εύκολα ηχεία που βολεύονται με 35 βατ μαξ είσαι μια χαρά. Και να μην βολεύουν όμως έχει preouts που δεν έχει πχ ο 2800 οπότε με 650 ευρώ παίρνεις μια καλή συσκευή για να κουμπώνεις όλα τα καλούδια πάνω του.
αυτο ακριβως ειναι το ατου του και πιθανον αυτο ακριβως αναζητω και εγω στην παρουσα φαση.
Διαφορετικα προφανως θα πηγαινα στον 3800
Το γράφω γιατί προέρχεσαι από AV Yamaha της μεσαίας κατηγορίας που είχε ισχύ.
Όμως, από πλευράς επεξεργασίας έχεις 7 κανάλια αντί 11 και υποδεέστερο EQ ακόμα και out of the box.
Δεν την χρησιμοποιω την ισχυ ομως....τα βασικα ηχεια ενισχυονται απο αλλου...
Το EQ του ετσι κι αλλιως θα ειναι χρονια καλυτερο απο εκεινο το ΥPAO του Yamaha (19 χρονια εκλεισε διαολε....)
Στο μελλον σε μεγαλυτερο σπιτι μπορει να παει με μια τηλεοραση αυτονομος και να προχωρησω σε εναν αντιστοιχο 3800 πιο ωριμα .
Διαβάζω ότι ο Cinema 40 μόνο φτιάχνεται Ιαπωνία και οι υπόλοιποι σινεμά Βιετνάμ όπως και από το 3800 και κάτω επίσης. Από 4800 και πάνω και αυτοί Ιαπωνία.
To AL. 32. που έχουν οι denon δεν είναι παρομοια διαδικασία όπως το HDAM?
Στάλθηκε από το PGT-N19 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Την όποια πριμιουμ αίσθηση όμως την πληρώνεις στον 50 από την άλλη Βιετνάμ και οι δύο. Με την διαφορά 3800 με 50 παίρνεις το dirac που σίγουρα δίνει καλύτερα αποτελέσματα το ίδιο ισχύει και για τον γιαπωνέζο 4800 σε σχέση με το 3800 αλλά αυτός είναι Γιαπωνέζος τουλάχιστον είναι λίγο πιο δυνατός έχει και την ενίσχυση στο κομμάτι των διαλόγων που λείπει στον 3800..
Και μήπως τελικά συμφέρει ο ονκυο 50 αν πρόκειται έτσι κι αλλιώς να κουμπώσεις τελικό, ώστε να έχεις προπληρωμένο το dirac?
Μπέρδεμα...
Στάλθηκε από το PGT-N19 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Διαβάζω ότι ο 4800 έχει κάποια ενίσχυση στο κανάλι των διαλόγων τους αποδίδει πιο καθαρά σε σχέση με τον 3800 για το κομμάτι των ταινιών μιλαω.
Ο ονκυο δλδ του βάζεις ενισχυτή μόνο σε συγκεκριμένα ηχεία; γιατί αυτό; αφού έχει για όλα preouts. Πως γίνεται αυτό;
Στάλθηκε από το PGT-N19 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk