Θα ειμαι ναι . Τραβηξα την σκανδαλη αμεσα για τον cinema 50 με επιστροφη τον 70 (τωρα που τον ειδε η γυναικα μου απο κοντα και της αρεσε το layout)
.
Του κερατα 19 χρονια ειχα να αλλαξω ενισχυτη ειπα να παω παραπερα λιγο αφου ειδαμε τον βενιαμιν της οικογενειας και εντυπωσιαστηκα.
Νομιζω ηταν υπερβολη ο 40 αν πηγαινα σε εκεινο το κοστος μαλλον θα πηγαινα σε αλλη εταιρεια.
Tο layout θα έχει μια ευχάριστη εκπληξούλα στον Cinema 50 σε σχέση με τον Cinema 70s. Η πρόσοψη στο μη ανάγλυφο μέρος είναι αλουμινένια και όχι πλαστική όπως στον Cinema 70.
Βασικά τα features του Cinema 40 δεν τα βρίσκεις ούτε σε ακριβότερο ενισχυτή άλλης εταιρίας. Εξαιρουμένου βέβαια του 4800Η της Denon που είναι της ίδιας «μαμάς».
Ας υποθέσουμε μια περίπτωση ισχυρού βέτο εκ της συζύγου που δεν θέλει ούτε να ακούσει για subwoofer(s). Καμία άλλη πλατφόρμα δεν δίνει τη δυνατότητα του LFE distribution, δηλαδή να μπορείς να κατευθύνεις το LFE προς τα ηχεία ελεγχόμενα σε στάθμη και συχνότητα.
Πάμε ανάποδα τώρα. Ας πούμε ότι είσαι basshead και θέλεις 4 subwoofer τα οποία να μπορείς να τα διαχειριστείς ξεχωριστά το καθένα με σκοπό να τα έχεις να παίζουν χρονικά σωστά.
Θα πρέπει να ανέβεις πάρα πολύ για να το βρεις αυτό σε άλλον. Στη δε πρώτη περίπτωση του LFE distribution, μόνο σε απολύτως κορυφαίους επεξεργαστές θα το βρεις. Οι οποίοι κοστίζουν όσο ένα αυτοκίνητο... .
Γενικώς θα πρέπει να θυσιάσεις πολλά πράγματα εάν θελήσεις να πας αλλού, ή να βάλεις πολύ βαθιά το χέρι στην τσέπη για να τα έχεις.