Αυτό αναρωτιούνται όλοιΈνα κυκλακι κάτω δεξιά στα κανάλια τι συμβολίζει;
Δεν είναι συμβατά τα τηλεχειριστήρια των NovaBoxΈχω τον καινούργιο αποδικοποιητη GS 2970 χάλασε το τηλεκοντρόλ και μου είπαν ότι κάνει και αυτό αλλά τελικά δεν κάνει που το δοκίμασα μήπως θέλει κάποια ρύθμιση γνωρίζει κανείς ευχαριστώ πολύ
Δεν δίνουν άμα είναι διαθέσιμο το box την έπαθα και γω και το γύρισα ΟΤΕ ξανάΓειά σας έχω εον μεσω ίντερνετ αλλα πολλά προβλήματα κολλάει συνέχεια μπορώ να το γυρίσω σε δορυφορικό το πιάτο υπάρχει ειδη
Άρα τώρα που το βάζουμε για καλύτερη υποτίθεται ανάλυση;Βγήκε ενημερώση στο play store για Android TV. Πλέον και στο cbr και στο abr υπάρχει η επιλογή για μέγιστη δυνατή ανάλυση χωρίς εξοικονόμηση πόρων δικτύου.
Οι ίδιες επιλογές είναι και στο cbr και στο abr.Άρα τώρα που το βάζουμε για καλύτερη υποτίθεται ανάλυση;
Ναι εννοώ είτε cbr είτε abr έχουμε το ίδιο είναι;Οι ίδιες επιλογές είναι και στο cbr και στο abr.
Εγώ έχω το ίδιο πρόβλημα και κάθε ένα με ενάμιση μήνα δε με αφήνει να μπω σε συσκευή που είναι ήδη εγκατεστημένη και πρέπει να πάρω την eon να μου το σβήσει και να την ξαναεγκαταστησω. Έχω το πρόβλημα 8 μήνες μετά από μια αναβάθμιση που κάνανε και από τότε έχασε το τηλεκοντρόλ και μου δημιούργησε και το παραπάνω πρόβλημα. Ακόμα δεν μου το έχουν λύσει οπότε θα τους κάνω καταγγελία στον ΕΕΤ.Έχω δει βλακείες και βλακείες στη ζωή μου.
Αλλά αυτό που έχω 2 συσκευές που δεν έχω χρησιμοποιήσει εδώ και μήνες (κάτι αρχαία ταμπλετ από το παλιό novago) και ΔΕΝ μπορώ να τις διαγράψω από το προφίλ μου ούτε μπορουν να μου το κάνουν αυτοί πριν περάσουν 2 μήνες (30+30 μέρες), ώστε να δω την υπηρεσία που πληρώνω σε νέες αγορασμένες συσκευές της προτίμησης μου είναι η μεγαλύτερη βλακεία στην ιστορία της μεγαλύτερης βλακείας. Το ξαναγράφω, θέλω 2 μήνες απλά για να βγάλω από το προφίλ μου 2 παλιές ανενεργές συσκευές κι ενώ δικαιούμαι να έχω 3 μόνο ως δορυφορικός ενώ πληρώνω το eonextra.
Δεν γίνεται να είναι κάποια εταιρία τόσο ασόβαρη και να περιμένει να χτυπήσει τον ανταγωνισμό που την έχει κάνει σκόνη σε ανάλογες υπηρεσίες ενώ σκέφτεται με λογική χελώνας της δεκαετίας του 80. Ούτε τα βασικά για να μην δυσκολεύει την ζωή του πελάτη δεν μπορεί να καλύψει.
Έχω δει βλακείες και βλακείες στη ζωή μου.
Αλλά αυτό που έχω 2 συσκευές που δεν έχω χρησιμοποιήσει εδώ και μήνες (κάτι αρχαία ταμπλετ από το παλιό novago) και ΔΕΝ μπορώ να τις διαγράψω από το προφίλ μου ούτε μπορουν να μου το κάνουν αυτοί πριν περάσουν 2 μήνες (30+30 μέρες), ώστε να δω την υπηρεσία που πληρώνω σε νέες αγορασμένες συσκευές της προτίμησης μου είναι η μεγαλύτερη βλακεία στην ιστορία της μεγαλύτερης βλακείας. Το ξαναγράφω, θέλω 2 μήνες απλά για να βγάλω από το προφίλ μου 2 παλιές ανενεργές συσκευές κι ενώ δικαιούμαι να έχω 3 μόνο ως δορυφορικός ενώ πληρώνω το eonextra.
Δεν γίνεται να είναι κάποια εταιρία τόσο ασόβαρη και να περιμένει να χτυπήσει τον ανταγωνισμό που την έχει κάνει σκόνη σε ανάλογες υπηρεσίες ενώ σκέφτεται με λογική χελώνας της δεκαετίας του 80. Ούτε τα βασικά για να μην δυσκολεύει την ζωή του πελάτη δεν μπορεί να καλύψει.
Εγώ έχω το ίδιο πρόβλημα και κάθε ένα με ενάμιση μήνα δε με αφήνει να μπω σε συσκευή που είναι ήδη εγκατεστημένη και πρέπει να πάρω την eon να μου το σβήσει και να την ξαναεγκαταστησω. Έχω το πρόβλημα 8 μήνες μετά από μια αναβάθμιση που κάνανε και από τότε έχασε το τηλεκοντρόλ και μου δημιούργησε και το παραπάνω πρόβλημα. Ακόμα δεν μου το έχουν λύσει οπότε θα τους κάνω καταγγελία στον ΕΕΤπελάτη δεν μπορεί να καλύψει.