*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)

Nova.Rep1

AVClub Addicted Member
24 October 2013
2,989
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα snbakos,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις κατά τη διάρκεια που θα έχεις σε λειτουργία του δέκτη σου, ώστε να προχωρήσουμε από τη πλευρά μας στις απραίτητες ενέργειες;

Θα ήταν χρήσιμο επίσης να μας επιβεβαιώσεις τα στοιχεία του δέκτη και της κάρτας που έχεις ενεργά αυτή τη στιγμή, μέσω προσωπικού μηνύματος.

Αλέξης, Forthnet Support
 

Ultralord

Senior Member
26 April 2010
413
Re: *** Nova official support ***

σημερα πριν 3 ωρες εγινε η εγκατασταση μου.. προσπαθω βεβαια να κανω το nova my account χωρις να εχω παρει το sms και στα βηματα παραλαβεις το sms δεν επαληθευτικαν τα στοιχεια μου... ποτε θα ειναι δυνατον να παρω το sms?
 

Nova.Rep1

AVClub Addicted Member
24 October 2013
2,989
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα Ultralord,

Για να μπορέσουμε να ελέγξουμε το ζήτημα που μας αναφέρεις και να βοηθήσουμε, θα ήθελες να μας ενημερώσεις με κάποιο από τα στοιχεία της σύνδεσής σου μέσω προσωπικού μηνύματος;

Αλέξης, Forthnet Support
 

Nova.Rep1

AVClub Addicted Member
24 October 2013
2,989
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα Thanasis Triantafyllou,

Έχουμε φροντίσει ώστε να δρομολογηθεί επικοινωνία από αρμόδιο συνάδελφο και να σε ενημερώσει για τις διαθέσιμες προσφορές μας.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Αλέξης, Forthnet Support
 

petros n

AVClub Enthusiast
16 April 2008
985
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα θα μπορούσατε να με καλεσετε για προσφορά για ανανέωση συμβολαίου ......

για μια τελευταια προσπαθεια μυπως βρεθη η χρυση τομη πριν τη φορητοτητα μιας κι το συμβολαιο εχει ληξει...
θα παρακαλουσα με τα της 3μ.μ. για βρισκομε σπιτι η στο κινητο μου τα στοιχεια πρεπει να τα εχεται ειναι στο ονομα της συζιγου μου

εχουν και το κινητο μου ...ευχαριστω
 

Slay

New member
25 February 2010
66
Re: *** Nova official support ***

Εχει αναφερθει απο τον Ιουλιο το προβλημα, αλλα δυστηχως παραμενει αλυτο. Ποτε θα μπορεσουμε να εχουμε ξανα την σειρα που ΕΜΕΙΣ επιθυμουμε στις favorite λιστες? γιατι τωρα ειναι λιγο δωρο αδωρο η υπαρξη τους, χωρις την δυνατοτητα ταξινομησης.

Ευχαριστω.
 

hercoulis

AVClub Addicted Member
7 September 2008
2,388
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα σας.
Την Τρίτη στις 29 Σεπτεμβρίου έλαβα μήνυμα από τη νόβα ότι την ημέρα εκείνη και για τις επόμενες 10 ημέρες, θα μπορούσα να έχω δωρεάν τα κανάλια novasports.
Πράγματι, παρ'ότι το συμβόλαιο μου είχε λήξει και ο δέκτης ήταν ανενεργός, από την ημέρα εκείνη και ως αυτή τη στιγμή τα κανάλια είναι ενεργά.
Παρακαλώ για τις δικές σας ενέργειες.
 

Nova.Rep1

AVClub Addicted Member
24 October 2013
2,989
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα σας,

Καλησπέρα θα μπορούσατε να με καλεσετε για προσφορά για ανανέωση συμβολαίου ......

για μια τελευταια προσπαθεια μυπως βρεθη η χρυση τομη πριν τη φορητοτητα μιας κι το συμβολαιο εχει ληξει...
θα παρακαλουσα με τα της 3μ.μ. για βρισκομε σπιτι η στο κινητο μου τα στοιχεια πρεπει να τα εχεται ειναι στο ονομα της συζιγου μου

εχουν και το κινητο μου ...ευχαριστω

Ενημερώνουμε ώστε να πραγματοποιηθεί επικοινωνία από αρμόδιο συνάδελφο και να σε ενημερώσει για τις διαθέσιμες προσφορές μας.

Εχει αναφερθει απο τον Ιουλιο το προβλημα, αλλα δυστηχως παραμενει αλυτο. Ποτε θα μπορεσουμε να εχουμε ξανα την σειρα που ΕΜΕΙΣ επιθυμουμε στις favorite λιστες? γιατι τωρα ειναι λιγο δωρο αδωρο η υπαρξη τους, χωρις την δυνατοτητα ταξινομησης.

Ευχαριστω.

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι με τη νέα αναβάθμιση δεν υπάρχει η δυνατότητα ταξινόμησης των καναλιών με τη σειρά που επιθυμεί ο συνδρομητής σε προσωπικό μπουκέτο και τα κανάλια τοποθετούνται με την αρίθμηση που έχουν ήδη, είτε στο μπουκέτο της Nova είτε σε οποιοδήποτε άλλο μπουκέτο.

Ωστόσο, θα θέλαμε να σε διαβεβαιώσουμε ότι οι απόψεις των συνδρομητών μας είναι πάντα χρήσιμες και λαμβάνονται σοβαρά υπ' όψιν.

Καλησπέρα σας.
Την Τρίτη στις 29 Σεπτεμβρίου έλαβα μήνυμα από τη νόβα ότι την ημέρα εκείνη και για τις επόμενες 10 ημέρες, θα μπορούσα να έχω δωρεάν τα κανάλια novasports.
Πράγματι, παρ'ότι το συμβόλαιο μου είχε λήξει και ο δέκτης ήταν ανενεργός, από την ημέρα εκείνη και ως αυτή τη στιγμή τα κανάλια είναι ενεργά.
Παρακαλώ για τις δικές σας ενέργειες.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις με κάποιο από τα στοιχεία της σύνδεσής σου (πχ. αριθμό κάρτα Nova, ΑΦΜ κλπ), ώστε να εξυπηρετήσουμε;

Παραμένουμε στη διάθεσή σας.

Αλέξης, Forthnet Support
 

Slay

New member
25 February 2010
66
Re: *** Nova official support ***

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι με τη νέα αναβάθμιση δεν υπάρχει η δυνατότητα ταξινόμησης των καναλιών με τη σειρά που επιθυμεί ο συνδρομητής σε προσωπικό μπουκέτο και τα κανάλια τοποθετούνται με την αρίθμηση που έχουν ήδη, είτε στο μπουκέτο της Nova είτε σε οποιοδήποτε άλλο μπουκέτο.

Ωστόσο, θα θέλαμε να σε διαβεβαιώσουμε ότι οι απόψεις των συνδρομητών μας είναι πάντα χρήσιμες και λαμβάνονται σοβαρά υπ' όψιν.
Δεν χρειαζοταν η ενημερωση, το εχω διαπιστωσει και ο ιδιος το προβλημα. Δυστηχως απο την απαντηση σας καταλαβαινω ,οτι δεν υπαρχει καμια κινηση απο την πλευρα σας για να αποκαταστησετε μια λειτουργια που εχει ακομα και ο φθηνοτερος δεκτης της αγορας.
 

polakis

AVClub Addicted Member
19 September 2008
2,420
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα. Εκανα αναβαθμιση σε 9.0.2 στο νεο μου iphone 6s και μου βγαζει παλι οτι εχω ξεπερασει το οριο συσκευων, και δεν μπορω να δω το μπασκετ Αρης-Παο αυτη τη στιγμη. Σας στελνω σε pm τα στοιχεια μου αν μπορειτε να κανετε ενα reset. Ευχαριστω
 

Nova.Rep1

AVClub Addicted Member
24 October 2013
2,989
Re: *** Nova official support ***

Δεν χρειαζοταν η ενημερωση, το εχω διαπιστωσει και ο ιδιος το προβλημα. Δυστηχως απο την απαντηση σας καταλαβαινω ,οτι δεν υπαρχει καμια κινηση απο την πλευρα σας για να αποκαταστησετε μια λειτουργια που εχει ακομα και ο φθηνοτερος δεκτης της αγορας.

Από τη πλευρά μας θεωρούμε αρκετά σημαντικό να υπάρχει η απαραίτητη ενημέρωση προς τον πελάτη.

Σε συνέχεια και των όσων έχουμε αναφέρει, θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι εξετάζουμε όλα τα ενδεχόμενα και φροντίζουμε ώστε να προσφέρουμε το καλύτερο δυνατό απότελεσμα στους συνδρομητές μας.

Καλησπέρα. Εκανα αναβαθμιση σε 9.0.2 στο νεο μου iphone 6s και μου βγαζει παλι οτι εχω ξεπερασει το οριο συσκευων, και δεν μπορω να δω το μπασκετ Αρης-Παο αυτη τη στιγμη. Σας στελνω σε pm τα στοιχεια μου αν μπορειτε να κανετε ενα reset. Ευχαριστω

Καλησπέρα polakis,

Έχουμε λάβει το προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στη διάθεσή σας.

Αλέξης, Forthnet Support
 

Θ.Νίκος

AVClub Addicted Member
10 August 2007
2,507
Αθήνα
Απάντηση: *** Nova official support ***

Καλησπέρα θα μπορούσατε να με καλέσετε για προσφορά για ανανέωση συμβολαίου.
 

Nova.Rep1

AVClub Addicted Member
24 October 2013
2,989
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα Θ.Νίκος,

Για να δούμε πώς θα μπορούσαμε να εξυπηρετήσουμε, θα χρειαστεί να μας ενημερώσεις μέσω pm με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σου.

Γιώτα, Forthnet Support
 

paolo222

New member
21 December 2012
53
Re: *** Nova official support ***

καλημερα εχτες το μεσημερι τηλεφωνησα στο 2106602000 και ζητησα την διακοπη των HD καναλιων,μεχρι τωρα δεν εχει γινει διακοπη μπορειτε να με βοηθήσετε? ευχαριστω πολυ.
 

Nova.Rep1

AVClub Addicted Member
24 October 2013
2,989
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα paolo222,

Η διακοπή στα κανάλια HD θα πραγματοποιηθεί κανονικά βάσει προγραμματισμού, στο τέλος του κύκλου τιμολόγησης που είναι 5/11.

Κώστας, Forthnet Support
 

paolo222

New member
21 December 2012
53
Re: *** Nova official support ***

ενταξει, ευχαριστω πολυ,και μπραβο σας για την αμεση απαντηση....
 

billvas21

New member
29 November 2011
47
Re: *** Nova official support ***

Γεια σας, θελω να ρωτησω σχετικα με το nova go και την προσφορα απο το ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ. Εχω φτιαξει λογαριασμο, παλαιοτερα, σε ενα laptop βαζοντας τον τοτε κωδικο που ειχε η εφημεριδα. Τωρα, με τον κωδικο της τελευταιας Κυριακης, θα χρειαστει να συνδεθω απο το ιδιο laptop ή μπορω απο οποιαδηποτε αλλη συσκευη?
 

Nova.Rep1

AVClub Addicted Member
24 October 2013
2,989
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα billvas21,

Κατά τη διαδικασία ενεργοποίησης του κουπονιού www.nova.gr/protothema -> "Πώς το αποκτώ", στο πεδίο "Εγγραφή" δίνονται δύο επιλογές.
Εάν πραγματοποιήσεις εγγραφή επιλέγοντας "Δεν έχω ξανακάνει εγγραφή" δεν τίθεται κάποιο ζήτημα καθώς θα λάβεις νέο username.
Σε περίπτωση που έχεις συγκρατήσει το username από παλαιότερη εγγραφή και για την ενεργοποίηση του κουπονιού επιλέξεις "Έχω ξανακάνει εγγραφή" εάν αντιμετωπίσεις οποιοδήποτε ζήτημα με τον επιτρεπόμενο αριθμό συσκευών, μπορείς να προχωρήσεις σε ανανέωση συσκευής, ακολουθώντας τη διαδρομή www.nova.gr/protothema -> "Πώς Βλέπω" -> "Ανανέωση Συσκευής".

Στη διάθεσή σου για οτιδήποτε άλλο χρειαστείς.

Δημήτρης, Forthnet Support
 

str1979

AVClub Enthusiast
26 June 2006
784
Γιαννιτσα
Απάντηση: *** Nova official support ***

καλησπερα
Χτες εκανα αιτηση σε ενα καταστημα forthnet να μου διακοπουν τα HD καναλια γιατι μου ηρθε ο τελευταίος λογαριασμος + 5 επιπλεον καθόσον ειχε παρέλθει ενας χρόνος (χωρις να εχω καποια τηλεφωνικη ειδοποίηση έγκαιρα).
Σημερα μπηκα στον λογαριασμο μου και βλεπω οτι ακομη ειναι ενεργοποιημενα.
Μετα απο ποσο καιρο εκτελείται το αιτημα?
Θα που ερθει στον επομενο λογαριασμο παλι +5

Εχω το triple play. Σας εστειλα τα στοιχεια μου με pm.
Ευχαριστω