Καλησπερα
Εχω συνδρομη fullpack με τον δεκτη pvr.Παλαιοτερα ειχα τον 831 με το στικακι usb nova για επιγεια .Αυτον μπορω να το χρησμοποιησω ως επιγειο αποκωδικοποιητη η θελει ενεργοποιηση για να λειτουργησει
Σας έχω στείλει προσωπικό μήνυμα για την επικοινωνία κάποιου εκπροσώπου της Forthnet μαζί μου. Ευχαριστώ!
Τι γίνεται με το σύστημα για τα sms ?
Έκανα ( ή μάλλον προσπάθησα ) αλλαγή του password για το NovaGo αλλά δεν ήρθε κανένα SMS και δεν μπαίνει ( log in ) ούτε με τον παλιό κωδικό ούτε με τον νέο.
Sport - fm δεν εμφανίζεται στα ραδιόφωνα πλέον;
Καλημέρα σας,
Αντιμετωπίζω πρόβλημα παράνομης ενεργοποίησης κ χρέωσης πακέτου υπηρεσίας nova. Τον Μάιο μου είχε γίνει τηλεφωνική προσφορά για αθλητικό περιεχόμενο ως παλιός συνδρομητής. Επειδή υπήρχε deadline για την προσφορά από τον εκπρόσωπο (3d party) μου είπε πως θα σημείωνε τα στοιχεία μου αλλά θα μπορούσα να καλεσω τηλεφωνικά κ με τα στοιχεία μου να πω πως εντέλει δεν ενδιαφέρομαι. Σημειωτέον στην νεα προσφορά θα είχα και δωρεάν εγκατάσταση κ τοποθέτηση μιας κ έχω μετακομίσει από την επαρχία (όταν ήμουν συνδρομητής) στην Αθήνα. Ολα αυτα πρεπει να ειναι καταγραφηθεντα. Αφού κάλεσα σχεδον αμεσα (πριν τθς 22/5) κ εντέλει αναφερα πως δεν ενδιαφέρομαι για να ξαναγινω συνδρομητής, ουδέποτε παρέλαβα τυχον νέο εξοπλισμό, κάρτα ή υπέγραψα νέο συμβόλαιο, όπως επίσης ουδέποτε μου ταχυδρομήθηκε λογαριασμός στην νέα διεύθυνση όπου θεωρητικά θα γίνονταν ή νέα συνδρομή κ δωρεάν εγκατασταση.
Το καλοκαίρι δέχτηκα την πρώτη ενόχληση από εκπρόσωπο της εταιρίας για χρεωστικο ανεξοφλητο υπόλοιπο προς τεράστια έκπληξη μου. Του εξηγησα κ μου είπε πως θα ενημέρωνε το λογιστήριο.
Σήμερα 9/9 δέχτηκα ενόχληση από εισπρακτική εταιρία για νέο υπόλοιπο της τάξης των 80,55 . Τους ξαναεξηγησα κ μου είπαν να καλεσω στο 18345.
Πραγματικά εκεί ή εκπρόσωπος σας κα @ξιωτη, σε τηλ.συνομιλία 27 λεπτών με ενημέρωσε πως έχω υπόλοιπο που αφορά τις περιόδους 22/5-30/6 και 1/7-31/7.
Ή "υποτιθέμενη" υπηρεσία μου ήταν ενεργοποιημένη σε διεύθυνση του 2010 στην Κεφαλονιά, ενώ εγώ στην παρούσα χρονική στιγμή διαμένω Αθήνα, όπου θα γίνονταν κ ή δωρεάν εγκατάσταση από συνεργείο σας του εξοπλισμού, κ όπου θα ήταν κ ή νέα διεύθυνση επίδοσης λογαριασμού.
1.Ουδέποτε παρέλαβα λογαριασμό,
2. υπέγραψα κάποια σύμβαση ή συμβόλαιο,
3. παρότι κάλεσα τηλεφωνικά τον μαιο, για την γνωστοποίηση ότι δεν θέλω να προχώρησει η εταιρια σας με ενεργοποίηση της οποιας υπηρεσιας,
Το αποτελεσμα ηταν, ερήμην μου χωρίς να δεχτώ τηλεφωνική ή ηλεκτρονική ενημέρωση (sms,email, κλήση) να ενεργοποιηθεί υπηρεσία χωρίς να έχει γίνει τίποτα από τα παραπάνω....
Παρακαλώ ενημερωστε με για τις οποίες ενέργειες πρέπει να γίνουν προς γρήγορη επίλυση του ζητήματος, χωρίς να εμπλακουν διαφοροι τρίτοι.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.