*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)

johnar84

Established Member
1 July 2011
286
Καλημέρα johnar84,

Αρχικά σε ευχαριστούμε για τα καλά σου λόγια. Σκοπός μας είναι να παρέχουμε υψηλής ποιότητας εξυπηρέτηση και να βοηθάμε σε οτιδήποτε προκύψει στον βαθμό του εφικτού.

Θα θέλαμε να υπενθυμίσουμε ότι σύμφωνα με τους όρους λειτουργίας του forum η παρουσία της Nova στο forum δεν αντικαθιστά το customer care της Nova (13831 & [email protected]) αλλά λειτουργεί επικουρικά. Επιπλέον οι εκπρόσωποι της εταιρείας είναι εδώ για να βοηθήσουν να βρεθεί λύση στο πρόβλημα που μπορεί να αντιμετωπίζει ένα μέλος του avclub.gr, και όχι για θέματα που άπτονται επιλογών γενικότερης πολιτικής, σε διοικητικό επίπεδο της εταιρείας.

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι η υπηρεσία 3play, αφορά σε συνδυαστική υπηρεσία τηλεφωνίας, Internet και τηλεόρασης και πρέπει όλες οι υπηρεσίες να λειτουργούν στην δηλωθείσα διεύθυνση ενεργοποίησης της υπηρεσίας. Επιπροσθέτως θα θέλαμε να διευκρινίσουμε ότι το Τέλος Συνδρομητικής Τηλεόρασης έχει ανασταλεί βάσει νόμου, για το χρονικό διάστημα 1/10/2020 μέχρι 30/9/2021 συνεπώς οι νέες και υφιστάμενες προσφορές μας δεν το συμπεριλαμβάνουν.

Σύμφωνα και με την ενημερώση που έλαβες τηλεφωνικά από το αρμόδιο τμήμα μας σε περίπτωση που επιθυμείς να μετατραπεί η 3play υπηρεσία σου σε 2play,και να ενεργοποιηθεί νέα υπηρεσία τηλεόρασης σύμφωνα με τον ισχύοντα τιμοκατάλογο, μπορείς να μας ενημερώσεις με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου ώστε να δρομολογήσουμε αντίστοιχο αίτημα;

Γεωργία, Nova Support
Καλημερα σας και καλη βαρδια

Κατ αρχη αναγνωρισω τον επικουρικο ρολο του support και γι αυτο εγραψα οτι κατα το παρελθος , ασχετος εκβασης του παροντος , εχω εξυπηρετιθει και γι αυτο σας ευχαριστησα .

Σε δευτερο χρονο τωρα ,

Η υποδειξη σας ειναι να υπακουσω στους γενικους ορους οποτε να στειλω τον αποκωδικοποιητη στην Αθηνα και σε περιπτωση διακοπης να χρεωθω το τελος τηλεορασης (μπορει να καταλαβα λαθος γιατι δεν ειναι σαφης η τοποθέτησή σας) παρολο που ειναι ευθυνη της εταιριας να μου παρεχει τις υπηρεσιες για της οποιες και οι 2 εχουμε υπογραψει , μεσα στις οποιες μα βασει τον Γενικο Κανονισμο της ΕΕΤΤ ειναι και η υπηρεσια της μεταφορας γραμμης οπου το επιθυμω . Απο την στιγμη που 1ον δεν μου παρεχεται δικτυο στην νεα μου διευθυνση δεν αποχωρώ ατελως και 2ον εαν εχετε δεσει την υπηρεσια ως ενιαια και δεν μπορω να την λαβω με αλλον τροπο δεν αφορα εμενα αλλα τα δικα σας συστηματα αρα δεν πρεπει να χρεωθω τπτ ,

ξαναλεω κρατω εναν αστερισκο για τι δεν ειναι σαφες τι μου γραψατε παραπανω

Επιπλεον απο τα γραφομενα μου τα οποια ειναι πολυ σαφη και εκτενη , αντιλυφθηκατε οτι ζητω την μετατροπη της υπηρεσιας μου σε 2play με καταργηση της TV ?

Εαν επιθυμειτε σας αποστελλω τα στοιχεια μου αλλα για επικοινωνια επι του θεματος μου και οχι του θεματος που θεσατε.

Και παλι ευχαριστω για τον χρονο σας.
 

Nova.Rep1

AVClub Addicted Member
24 October 2013
2,973
Θα θέλαμε να διευκρινίσουμε τα ακόλουθα. Αρχικά να σημειώσουμε πως όταν πραγματοποιείται μετακόμιση μιας υπηρεσίας τηλεφώνου/internet σε περιοχή που δεν υπάρχει κάλυψη δικτύου τότε, φυσικά, δεν υπάρχει χρέωση του τέλους διακοπής. Όσον αφορά την μετακόμιση υπηρεσίας βεβαίως και έχεις το δικαίωμα να την πραγματοποιήσεις και, σαφώς, το αν υπάρχει κάλυψη δικτύου στην περιοχή που επιθυμείς την μετακόμιση, δεν αποτελεί υπαιτιότητά σου. Γι' αυτό τον λόγο και από την πλευρά μας προχωρούμε σε πιστωτικές ενέργειες του σχετικού τέλους διακοπής αν τελικά διακόψεις την υπηρεσία λόγω αυτού.

Aπό την πλευρά μας, οφείλουμε να ενημερώνουμε τους συνδρομητές μας, για την ορθή χρήση των υπηρεσιών μας. Σύμφωνα και με τα παραπάνω, η υπηρεσία 3play, αφορά σε συνδυαστική υπηρεσία τηλεφωνίας, Internet και τηλεόρασης και πρέπει όλες οι υπηρεσίες να λειτουργούν στην δηλωθείσα διεύθυνση ενεργοποίησης της υπηρεσίας.

Έχουμε αντιληφθεί πλήρως το ερώτημα σου και σε ευχαριστούμε για την διευκρίνιση. Ωστόσο πρέπει να καταστεί σαφές ότι σύμφωνα και με την ενημέρωση που έλαβες τηλεφωνικά, σε περίπτωση διαχωρισμού της 3play υπηρεσίας σου, δηλαδή σε περίπτωση που διατηρήσεις ξεχωριστά την υπηρεσία της τηλεόρασης και ξεχωριστά την υπηρεσία της τηλεφωνίας και Internet, μιλάμε για 2 νέα συμβόλαια τα οποία διέπονται από αντίστοιχους όρους και προϋποθέσεις.

Γεωργία, Nova Support
 

Nova.Rep1

AVClub Addicted Member
24 October 2013
2,973
Καλημέρα stonecityboys,

Έχουμε λάβει το προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Γεωργία, Nova Support
 

Nova.Rep1

AVClub Addicted Member
24 October 2013
2,973
Καλημερα σας,

Σας εχω στειλει μηνυμα ειναι Επειγον, αν μπορειτε να βοηθησετε σας παρακαλω.
Καλημέρα stonecityboys,

Έχουμε λάβει και το προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Λιάνα, Nova Support
 

winlink

AVClub Enthusiast
Καλή εβδομάδα
Το έτερον μου ήμισυ αντιμετωπίζει τελευταία προβλήματα αναπαραγωγής στον δέκτη NovaBox 3001 λειτουργώντας την υπηρεσία On Demand, χθες ειδικά στην ταινία "Into the Labyrinth" το πρόβλημα ήταν εκτεταμένο και η αναπαραγωγή διακοπτόταν και την πέταγε έξω. Αναμένω βοήθειά σας. Στέλνω και το π.μ.
 

Nova.Rep1

AVClub Addicted Member
24 October 2013
2,973
Καλησπέρα winlink,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.
Έχουμε λάβει το αντίστοιχο pm.

Κώστας,Nova Support
 

Kevin10

New member
28 May 2019
6
Καλησπέρα, κάτι κίτρινα σημάδια σαν κουκκίδες που εμφανίζονται σήμερα στα κανάλια Novasports είναι φυσιολογικά? Μήπως έχουν αντικαταστήσει τα άσπρα γράμματα με το μπλε φόντο? Παρακαλώ πολύ όποιος γνωρίζει κάτι σχετικό ας μας ενημερώσει όλους. Ευχαριστώ.
 

Nova.Rep1

AVClub Addicted Member
24 October 2013
2,973
Καλησπέρα, κάτι κίτρινα σημάδια σαν κουκκίδες που εμφανίζονται σήμερα στα κανάλια Novasports είναι φυσιολογικά? Μήπως έχουν αντικαταστήσει τα άσπρα γράμματα με το μπλε φόντο? Παρακαλώ πολύ όποιος γνωρίζει κάτι σχετικό ας μας ενημερώσει όλους. Ευχαριστώ.
Καλησπέρα Kevin10,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Λιάνα, Nova Support
 

godfather77

Established Member
27 May 2007
128
Καλησπέρα
Έχω κάνει αναβάθμιση της γραμμής μου από 50Mbps σε 100Mbps και πραγματικά έχω μετανιώσει την ώρα και τη στιγμή που το έκανα. Συνεχώς αποσυνδέσεις, ήρθε τεχνικός βελτιώθηκε η κατάσταση (είχα 1-2 την ημέρα) αλλά και πάλι το πρόβλημα έχει γίνει τεράστιο. Ουσιαστικά στην εποχή της τηλεργασίας εγώ δεν έχω internet (με ότι αυτό σημαίνει για την δουλειά μου) και ας πληρώνω για 100Mbps. Θα ήθελα την βοήθειά σας ή έστω τον τρόπο να γίνει η γραμμή μου και πάλι 50Mbps χωρίς βέβαια να επιβαρυνθώ για την αλλαγή καθώς έχω την εντύπωση πως απλά δεν μπορεί ο άμοιρος χαλκός να υποστηρίξει την ταχύτητα των 100Mbps.
 

Nova.Rep1

AVClub Addicted Member
24 October 2013
2,973
Καλημέρα godfather77,

Θα ήθελε να μας ενημερώσεις σε pm με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου ώστε να εξυπηρετήσουμε;

Γεωργία, Nova Support
 

mixalisxat

New member
23 April 2008
8
πρόσφατα αγόρασα την παρακάτω οθόνη



www.lg.com



LG Οθόνη LED IPS 4K UHD VESA Display HDR 400: 27UL600-W | LG Ελλάς


27UL600-W, LG 27UL600-W, VESA DisplayHDR 400, Γκάμα χρωμάτων sRGB 99%, Τεχνολογία Radeon FreeSync™, Οθόνη IPS 27'' UHD (3840 x 2160)

www.lg.com
www.lg.com



συνδέοντας την με το novabox 3001 η ανάλυση του δεκτή περιορίζεται στα 720p . Εαν το βάλω στο auto τότε η οθόνη μου λέει ότι είναι 1080i άλλα δεν έχω εικόνα στα κανάλια (το μενού του δεκτή εμφανίζεται κανονικά όπως και ο ήχος ). υπάρχει λύση για αυτό το πρόβλημα ?
 

Nova.Rep1

AVClub Addicted Member
24 October 2013
2,973
πρόσφατα αγόρασα την παρακάτω οθόνη



www.lg.com



LG Οθόνη LED IPS 4K UHD VESA Display HDR 400: 27UL600-W | LG Ελλάς


27UL600-W, LG 27UL600-W, VESA DisplayHDR 400, Γκάμα χρωμάτων sRGB 99%, Τεχνολογία Radeon FreeSync™, Οθόνη IPS 27'' UHD (3840 x 2160)

www.lg.com
www.lg.com



συνδέοντας την με το novabox 3001 η ανάλυση του δεκτή περιορίζεται στα 720p . Εαν το βάλω στο auto τότε η οθόνη μου λέει ότι είναι 1080i άλλα δεν έχω εικόνα στα κανάλια (το μενού του δεκτή εμφανίζεται κανονικά όπως και ο ήχος ). υπάρχει λύση για αυτό το πρόβλημα ?
Καλησπέρα mixalisxat,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, ώστε να το ελέγξουμε και να σε ενημερώσουμε;

Βαγγέλης, Nova Support
 

ardbegui

Senior Member
18 February 2019
361
Καλησπέρα,
Αντιμετωπίζω πρόβλημα με την υπηρεσία ondemand, η οποία ενώ σε κινητό (με wifi προφανώς) παίζει αδιάλειπτα, στον δέκτη 831 τραβάει κολλήματα σε βαθμό που να μην μπορείς να δεις ταινία. Δεν θέλω να μου πείτε τα κλασσικά, κάνε reset, κάνε update, κάνε επαναφορά, βγάλε το καλώδιο, βγάλε το ρεύμα κτλ. Τα έχω κάνει αυτά. Δείχνει να στρώνει για μισή ώρα αλλά στη συνέχεια πάλι τα ίδια και φτου και απ' την αρχή. Αν είμαι τυχερός θα βγάλω έργο με λίγα κολλήματα. Για 2ο ούτε λόγος.
Έχω σύνδεση 50άρα, και ο δέκτης με το ρούτερ συνδέονται με ethernet 15m. Δοκίμασα με cat5e και στη συνέχεια το άλλαξα (νομίζωντας πως φταίει το καλώδιο) με Cat6 και δοκιμάζοντας και με όλες τις LAN θύρες του ρούτερ.
Αποτέλεσμα το ίδιο.
Ζητώ αντικατάσταση του δέκτη 831 με το νεότερο μοντέλο διότι δεν βλέπω να φταίει κάτι άλλο απ' τη στιγμή που παίζει κανονικά σε κινητό. Μπουκώνει ο δέκτης προφανώς γιατί η σύνδεση είναι πάνω από 45Mbps κάθε φορά και τα μυνήματα που βγάζει περί ταχύτητας σύνδεσης >4 Mbps ή κάτι άλλα δικά του είναι τρίχες.
Θα ήθελα να μου απαντήσετε εδώ σε πρώτη φάση για να βλέπουν και άλλοι συμφορουμίτες τι είδους λύσεις δίνετε, και όχι με τον κλασσικό τρόπο, στείλε μας προσωπικό μήνυμα κτλ. Αν ήθελα προσωπικό μύνημα παίρνω και τηλέφωνο.
Εφόσον έχετε τη διάθεση να το λύσετε θα σας στείλω και προσωπικό μύνημα.
'Ετσι κι αλλιώς το πακέτο λήγει σε 1-2 μήνες οπότε θα εξαρτηθούν πολλά από την αντιμετώπιση.

Ευχαριστώ.
 

Nova.Rep1

AVClub Addicted Member
24 October 2013
2,973
Καλησπέρα ardbegui,

σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας,

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support