*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Καλησπέρα

Πρόβλημα με την λήψη του Eurosport 1, το post μου με το τι πρόβλημα μου βγάζει σήμερα είναι σε σχετικό thread στο forum, τα στοιχεία συνδρομής μου σας τα έχω στείλει με private message.

Σας ευχαριστώ πολύ

Στάλθηκε από το SM-G975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Καλησπέρα zstephanos,

Έχουμε λάβει το προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Κώστας, Nova Support
 
Καλημερα. Εχω θεμα με θορυβο στο τηλεφωνο οταν μιλαω και πολλες μεταπτωσεις στο ιντερνετ 100mbps. Απο 95 επεσα στα 80 mbps σταθερα πλεον απο τοτε που εβαλε φιλος 100αρα νοβα στην ιδια πολυκατοικια και μαλιστα οταν βλεπω iptv και νετφλιξ βλεπω στα διαγνωστικα οτι η ταχυτητα πεφτει στα 6-7 mbps και θολωνουν ή παγωνουν οι μεταδοσεις, οπως και σε κατεβασματα που κανω απο σταθερους σερβερς εχω αναλογη πτωση. Δεν καταλαβαινω τι συμβαινει
 
Καλημερα. Εχω θεμα με θορυβο στο τηλεφωνο οταν μιλαω και πολλες μεταπτωσεις στο ιντερνετ 100mbps. Απο 95 επεσα στα 80 mbps σταθερα πλεον απο τοτε που εβαλε φιλος 100αρα νοβα στην ιδια πολυκατοικια και μαλιστα οταν βλεπω iptv και νετφλιξ βλεπω στα διαγνωστικα οτι η ταχυτητα πεφτει στα 6-7 mbps και θολωνουν ή παγωνουν οι μεταδοσεις, οπως και σε κατεβασματα που κανω απο σταθερους σερβερς εχω αναλογη πτωση. Δεν καταλαβαινω τι συμβαινει

Καλησπέρα polakis,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως έχουμε λάβει και το προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Λιάνα, Nova Support
 
Στον τελευταίο μου λογαριασμό εμφανίζεται μια χρέωση 9,90 ως χρέωση εκτός παγίου. Στην ανάλυση κλήσεων δεν υπάρχει καμία κλήση χρεώσιμη (όλες είναι 0 ). Θα μπορούσατε σας παρακαλώ να με πληροφορήσετε περί τίνος πρόκειται;
Σας ευχαριστώ πολύ.
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Στον τελευταίο μου λογαριασμό εμφανίζεται μια χρέωση 9,90 ως χρέωση εκτός παγίου. Στην ανάλυση κλήσεων δεν υπάρχει καμία κλήση χρεώσιμη (όλες είναι 0 ). Θα μπορούσατε σας παρακαλώ να με πληροφορήσετε περί τίνος πρόκειται;
Σας ευχαριστώ πολύ.

Καλησπέρα filpap,

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, ώστε να μπορέσουμε να βοηθήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 
Καλημέρα,

Επανέρχομαι με το θέμα που έχω με τους υπότιτλους στο nova on demand.

Στις ταινίες που βλέπω και στις σειρές πολλές φορές δεν μου εμφανίζει κάποιους υπότιτλους, ή τους εμφανίζει καθυστερημένα ή και ποτέ. Έχω δοκιμάσει και μόνος μου, και έπειτα από δική σας καθοδήγηση restart στο router και επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων στον δέκτη της nova (Pace 831). Το πρόβλημα μπορεί να μην διορθωθεί, ή αν διορθωθεί εμφανίζεται μετά από 2 ημέρες (στο περίπου, διότι δεν κάνω συνέχεια χρήση της υπηρεσίας). Θεωρώντας ότι το πρόβλημα είναι δικτυακό, τσέκαρα ταυτόχρονα τον ίδιο τίτλο που παρακολουθούσα στο on demand αν εμφανίζει το ίδιο πρόβλημα και μέσω Nova Go, κάτι που δεν κάνει.

Πάντως τις τελευταίες 2 εβδομάδες πολλές φορές δυσκολεύομαι να μπω και στο μενού του on demand, καθώς όταν προσπαθώ μου εμφανίζεο το μήνυμα "προσωρινά μη διαθέσιμο" ή "η υπηρεσία απαιτεί ταχύτητα πάνω από 4Mbps" (η ταχύτητα που έχει κλειδώσει το router πάντως δείχνει ότι είναι πολύ μεγαλύτερη). Δοκίμασα και με 2ο καλώδιο ethernet μήπως έφταιγε το καλώδιο, αλλά πάλι το ίδιο. Οι ώρες που κάνω χρήση της υπηρεσίας είναι κυρίως βραδινές ώρες.

Παρακαλώ όπως ελέγξετε το θέμα και είμαι στη διάθεσή σας για οτιδήποτε χρειαστείτε.
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλημέρα,

Επανέρχομαι με το θέμα που έχω με τους υπότιτλους στο nova on demand.

Στις ταινίες που βλέπω και στις σειρές πολλές φορές δεν μου εμφανίζει κάποιους υπότιτλους, ή τους εμφανίζει καθυστερημένα ή και ποτέ. Έχω δοκιμάσει και μόνος μου, και έπειτα από δική σας καθοδήγηση restart στο router και επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων στον δέκτη της nova (Pace 831). Το πρόβλημα μπορεί να μην διορθωθεί, ή αν διορθωθεί εμφανίζεται μετά από 2 ημέρες (στο περίπου, διότι δεν κάνω συνέχεια χρήση της υπηρεσίας). Θεωρώντας ότι το πρόβλημα είναι δικτυακό, τσέκαρα ταυτόχρονα τον ίδιο τίτλο που παρακολουθούσα στο on demand αν εμφανίζει το ίδιο πρόβλημα και μέσω Nova Go, κάτι που δεν κάνει.

Πάντως τις τελευταίες 2 εβδομάδες πολλές φορές δυσκολεύομαι να μπω και στο μενού του on demand, καθώς όταν προσπαθώ μου εμφανίζεο το μήνυμα "προσωρινά μη διαθέσιμο" ή "η υπηρεσία απαιτεί ταχύτητα πάνω από 4Mbps" (η ταχύτητα που έχει κλειδώσει το router πάντως δείχνει ότι είναι πολύ μεγαλύτερη). Δοκίμασα και με 2ο καλώδιο ethernet μήπως έφταιγε το καλώδιο, αλλά πάλι το ίδιο. Οι ώρες που κάνω χρήση της υπηρεσίας είναι κυρίως βραδινές ώρες.

Παρακαλώ όπως ελέγξετε το θέμα και είμαι στη διάθεσή σας για οτιδήποτε χρειαστείτε.

Καλησπέρα geokap951,

σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 
Με τη δυσάρεστη αφορμή των σεισμών εδώ στην περιοχή της Λάρισας, όπου ευτυχώς προσωπικά δεν φαίνεται να έχω πάθει κάποια αξιοσημείωτη ζημιά, εκτός από την "αποκόλληση" ενός από τα lnb από παλιότερη εγκατάσταση στη σκεπή μου, θέλω να επανέλθω σε μια παλιότερη πρόταση που παρακαλώ πολύ να μεταφέρετε:
Σε περιπτώσεις τέτοιες, όπου η δορυφορική εγκατάσταση δεν μπορεί για ευνόητους λόγους να επισκευαστει άμεσα, να δίνετε με ευελιξία τη δυνατότητα στους συνδρομητές με εφαρμογή τύπου OTA streaming (ή έστω novaflix προσωρινούς κωδικούς) να μην στερούνται αυτό για το οποίο πληρώνουν...
Το go καλό χρυσό, αλλά είναι μεσοβέζικη λύση, πολλώ δε μάλλον από τη στιγμή που επιβάλλετε περιορισμό θέασης...
Τώρα δεν έχω εγώ πρόβλημα, γιατί βλέπω από άλλη εγκατάσταση, αλλά, δεν σας κρύβω, την προηγούμενη φορά ένιωσα μεγάλο κορόιδο όταν δίπλα μου γείτονας ΜΗ συνδρομητής, έβλεπε παράνομα από IPTV streaming κι εγώ έπρεπε να περιοριστώ στο tablet...
Εξηγείστε ότι υπάρχουν κάποιες λεπτομέρειες που κάνουν πραγματικά διαφορά!!!
Σας ευχαριστώ για τη βοήθεια που μας παρέχετε εδώ, και σας εύχομαι καλή συνέχεια
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Με τη δυσάρεστη αφορμή των σεισμών εδώ στην περιοχή της Λάρισας, όπου ευτυχώς προσωπικά δεν φαίνεται να έχω πάθει κάποια αξιοσημείωτη ζημιά, εκτός από την "αποκόλληση" ενός από τα lnb από παλιότερη εγκατάσταση στη σκεπή μου, θέλω να επανέλθω σε μια παλιότερη πρόταση που παρακαλώ πολύ να μεταφέρετε:
Σε περιπτώσεις τέτοιες, όπου η δορυφορική εγκατάσταση δεν μπορεί για ευνόητους λόγους να επισκευαστει άμεσα, να δίνετε με ευελιξία τη δυνατότητα στους συνδρομητές με εφαρμογή τύπου OTA streaming (ή έστω novaflix προσωρινούς κωδικούς) να μην στερούνται αυτό για το οποίο πληρώνουν...
Το go καλό χρυσό, αλλά είναι μεσοβέζικη λύση, πολλώ δε μάλλον από τη στιγμή που επιβάλλετε περιορισμό θέασης...
Τώρα δεν έχω εγώ πρόβλημα, γιατί βλέπω από άλλη εγκατάσταση, αλλά, δεν σας κρύβω, την προηγούμενη φορά ένιωσα μεγάλο κορόιδο όταν δίπλα μου γείτονας ΜΗ συνδρομητής, έβλεπε παράνομα από IPTV streaming κι εγώ έπρεπε να περιοριστώ στο tablet...
Εξηγείστε ότι υπάρχουν κάποιες λεπτομέρειες που κάνουν πραγματικά διαφορά!!!
Σας ευχαριστώ για τη βοήθεια που μας παρέχετε εδώ, και σας εύχομαι καλή συνέχεια

Καλησπέρα MATTHIAS,

Ευχαριστούμε πολύ για την πρότασή σου! Εκτιμούμε τόσο την προσπάθεια όσο και τον χρόνο που έχεις αφιερώσει για να μοιραστείς μαζί μας τα σχόλια και τις παρατηρήσεις σου, τα οποία θα ληφθούν σοβαρά υπόψιν και, όπου είναι δυνατόν, θα εφαρμοστούν αντίστοιχα.

Είμαστε πάντοτε ανοιχτοί σε δημιουργικές ιδέες και προτάσεις από άτομα πρόθυμα να βοηθήσουν όπως εσύ και ελπίζουμε να συνεχίσεις να τις μοιράζεσαι μαζί μας στο μέλλον.

Παραμένουμε πάντοτε στη διάθεσή σου.

Γιώργος, Nova Support
 
Καλησπέρα...
Τις τελευταίες 2-3 εβδομάδες το ίντερνετ είναι κατά στιγμές απαράδεκτο. Απίστευτα κολλήματα σε όλες ανεξαιρέτως τις συσκευές για κάποια λεπτά και μετά επανέρχεται. Αυτό γίνεται σε όλη την διάρκεια της ημέρας. Το ρούτερ το έχω από το καλοκαίρι του 2017 όταν και έβαλα VDSL50. Μέχρι και πριν από 2-3 εβδομάδες δεν είχα κανένα απολύτως πρόβλημα.
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλησπέρα...
Τις τελευταίες 2-3 εβδομάδες το ίντερνετ είναι κατά στιγμές απαράδεκτο. Απίστευτα κολλήματα σε όλες ανεξαιρέτως τις συσκευές για κάποια λεπτά και μετά επανέρχεται. Αυτό γίνεται σε όλη την διάρκεια της ημέρας. Το ρούτερ το έχω από το καλοκαίρι του 2017 όταν και έβαλα VDSL50. Μέχρι και πριν από 2-3 εβδομάδες δεν είχα κανένα απολύτως πρόβλημα.

Καλησπέρα mitnik,

σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Βαγγέλης, NovaSupport
 
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλησπέρα.
Σας έστειλα μήνυμα.

Καλησπέρα mitnik

Έχουμε λάβει το μήνυμά σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Λιάνα, Nova Support
 
Καλημερα σας,

Απο χθες εχουμε μονιμα αναμενο κοκκινο στο router.
Εχουμε ερθει σε πεικοινωνια με το τμημα αλλα δεν εχει αποκατασταθει η βλαβη.

Σας εχω στειλει μηνυμα
 
Καλημέρα stonecityboys,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι έχουμε λάβει το προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Γεωργία, Nova Support
 
Καλησπέρα. Τον τελευταίο καιρό το ίντερνετ παρουσιάζει απίστευτα κολλήματα σε όλες ανεξαιρέτως τις συσκευές και επανέρχεται μόνο με reboot του router. Αυτό γίνεται σε όλη την διάρκεια της ημέρας. Επίσης, και η Nova συνδρομητική κάνει συνεχή σπασίματα, κυρίως τα βράδια. Αυτό το κάνει κυρίως σε hd κανάλια κυρίως ελληνικά. Η θέαση είναι αδύνατη και μόνο αν γυρίσω το κανάλι σε μη hd μπορεί να δει κάποιος. Σας στέλνω πμ με στοιχεία μου.
 
Καλησπέρα Σεραφείμ,

Έχουμε λάβει το προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει αντίστοιχα.

Κώστας, Nova Suppport
 
Καλησπέρα. Εχω τον τελευταίο PVR δέκτη και αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα. Ενώ κάποια κανάλια έχουν τον κανονικό τους αριθμό όταν επιλέγω να περιηγηθώ στο πακέτο που περιλαμβάνει όλα τα κανάλια, όταν φτιάχνω λίστα αγαπημένων για να περιηγηθώ μόνο σε αυτά, ο αριθμός τους αλλάζει και ανακατεύεται τελείως η σειρά τους. Πχ το Eurosport 1 HD που κανονικά είναι στον αριθμό 310, στο πακέτο των αγαπημένων μου αλλάζει σε αριθμό 112. Πώς λύνεται το θέμα;
 
Status
Not open for further replies.