Ευχαριστώ την υπηρεσία και ιδιαίτερα τον Γιώργο για την εξυπηρέτηση και την επίλυση του θέματος μου.Μέχρι και σήμερα δεν έχει αποκατασταθεί η διαχείριση του λογαριασμού μου στην εφαρμογή αλλά και στον browser με πλήρη αδυναμία στην είσοδο του my account.
Η υπηρεσία μου είναι δορυφορική σύνδεση sport pack με eon extra.
Θα παρακαλούσα να υπάρξει μια ενημέρωση σχετικά με το θέμα της πρόσβασης μου.
Σας ευχαριστώ.
Στάλθηκε από το SM-N975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
σας εχω στειλει μηνυμα με τους κωδικους. Φυσικα δωστε προτεραιοτητα στους συνδρομητες που εχουν κανονικο πακετο nova. εως τοτε μπορω να βλεπω στα 2mbits/sΚαλησπέρα sotiris4 ,
Είμαστε στη διάθεσή σου για να ελέγξουμε οποιοδήποτε ζήτημα με την υπηρεσία σου, δίνοντάς μας κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου σε προσωπικό μήνυμα.
Γιώργος, Nova Support
Πάρε 13800 να στο αλλάξουν....Καλημερα. Μηπως θα μπορούσατε να μεταφέρετε το σήμα της δορυφορικησ Nova απο την μόνιμη κατοικία μου (Αθηνα) στην εξοχική (Σκορπονερια).