*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Εμείς ευχαριστούμε για την επικοινωνία.

Είμαστε στη διάθεσή σου.

Σάββας, Nova Support
 
Μέχρι και σήμερα δεν έχει αποκατασταθεί η διαχείριση του λογαριασμού μου στην εφαρμογή αλλά και στον browser με πλήρη αδυναμία στην είσοδο του my account.
Η υπηρεσία μου είναι δορυφορική σύνδεση sport pack με eon extra.
Θα παρακαλούσα να υπάρξει μια ενημέρωση σχετικά με το θέμα της πρόσβασης μου.
Σας ευχαριστώ.

Στάλθηκε από το SM-N975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ευχαριστώ την υπηρεσία και ιδιαίτερα τον Γιώργο για την εξυπηρέτηση και την επίλυση του θέματος μου.

Στάλθηκε από το SM-N975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
  • Like
Reactions: Nova.Rep1
Εμείς ευχαριστούμε για την επικοινωνία.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς. :)

Γιώργος, Nova Support
 
Καλησπέρα
Έχω την εφαρμογή eon tv στο κινητό μου και την προηγούμενη εβδομάδα περίπου είχε βγει αναβάθμιση στο play store για το app.
Από κείνη την ώρα και μετά όταν βάζω να δω στο τηλέφωνο η εικόνα σε όλα τα κανάλια παίζει slow motion.
 
Καλημέρα Epistimonas ,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου προκειμένου να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 
επιβεβαιωνω και εγω το προβλημα του 'epistimonas'. Απλα τη συγκεκριμενη στιγμη διαθετω το δωρεαν για 7 μερες οποτε δεν θα παραπονεθω. Σε καθε περιπτωση πρεπει να λυσετε το θεμα.
 
Καλησπέρα sotiris4 ,

Είμαστε στη διάθεσή σου για να ελέγξουμε οποιοδήποτε ζήτημα με την υπηρεσία σου, δίνοντάς μας κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου σε προσωπικό μήνυμα.

Γιώργος, Nova Support
 
Καλησπέρα sotiris4 ,

Είμαστε στη διάθεσή σου για να ελέγξουμε οποιοδήποτε ζήτημα με την υπηρεσία σου, δίνοντάς μας κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου σε προσωπικό μήνυμα.

Γιώργος, Nova Support
σας εχω στειλει μηνυμα με τους κωδικους. Φυσικα δωστε προτεραιοτητα στους συνδρομητες που εχουν κανονικο πακετο nova. εως τοτε μπορω να βλεπω στα 2mbits/s
 
Καλησπέρα sotiris4.

Έχουμε λάβει και απαντήσει σε προσωπικό σου μήνυμα.

Παραμένουμε στη διάθεση σου.

Γαρυφαλιά, Nova Support
 
Δεν φτάνει που έχουμε προβλήματα με το ίντερνετ, μας δίνετε και ρουτερ που πρέπει να συνδέσουμε πάνω του το τηλέφωνο, να μην έχουμε ούτε τηλέφωνο.
 
Καλημέρα antonogreg ,

Για οποιοδήποτε ζήτημα με την υπηρεσία σου, είμαστε στη διάθεσή σου να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, έτσι ώστε να το ελέγξουμε κατάλληλα.

Γιώργος, Nova Support
 
χαίρεται! έχω γραμμή 200 ftth μαζί με ΕΟΝ. μετακομίζω σε λίγους μήνες σε διεύθυνση που όπως έμαθα από συνάδελφο σας καλύπτει ταχύτητες έως 24. γείτονες από ότι είδα μόλις συνδέθηκαν με οπτική της cosmote. φαντάζομαι ότι μπορώ να αλλάξω παροχο ατελώς εφόσον η εταιρεία δεν διαθέτει τις απαραίτητες υποδομες για την υπηρεσία που εχω και να κρατήσω την eon, σωστά?
 
Καλησπέρα nkats ,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου προκειμένου να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 
Καλησπέρα Σεραφείμ

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως, για να εξυπηρετηθείς για το συγκεκριμένο ζήτημα, θα χρειαστεί να συμπληρώσεις τη φόρμα επικοινωνίας μας, στη παρακάτω σελίδα, ώστε να επικοινωνήσει μαζι σου εξειδικευμένος συνάδελφος.


Είμαστε στη διάθεση σου.

Σάββας, Nova Support
 
Καλημέρα σας. 'Έχω το Box 5001. Μπορώ να αντικαταστήσω το control (για βασικές λειτουργίες: αλλαγή καναλιών , ήχο) με το LG remote control magic της τηλεόρασής μου. Βλέπω ότι υπάρχει η NOVA ως επιλογή στην [LG αντικατάσταση πολλαπλών συσκευών]. Ευχαριστώ εκ των προτέρων
 
Καλησπέρα spyges,

Θα θέλαμε να ενημερώσουμε πως από την πλευρά μας δεν παρέχεται τέτοια δυνατότητα.

Σάββας, Nova Support
 
Καλημερα. Μηπως θα μπορούσατε να μεταφέρετε το σήμα της δορυφορικησ Nova απο την μόνιμη κατοικία μου (Αθηνα) στην εξοχική (Σκορπονερια).
 
Καλημερα. Μηπως θα μπορούσατε να μεταφέρετε το σήμα της δορυφορικησ Nova απο την μόνιμη κατοικία μου (Αθηνα) στην εξοχική (Σκορπονερια).
Πάρε 13800 να στο αλλάξουν....
 
Status
Not open for further replies.