*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Σύμφωνα και με όσα αναφέραμε στο αρχικό μας μήνυμα, δεν παρουσιάζεται κάποιο ζήτημα στην παροχή της υπηρεσίας.

Οι ενέργειες που προτείνουμε να πραγματοποιήσεις για επίλυση του ζητήματος που έχει παρουσιαστεί στον υπολογιστή σου, είναι:

-Να γίνει απεγκατάσταση του plugin και ξανά εγκατάσταση «κατεβάζοντας» την τελευταία διαθέσιμη έκδοση του.
-Να γίνει εκκαθάριση δεδομένων περιήγησης, cookies και κωδικών πρόσβασης στο browser.
-Να δοκιμάσεις με έναν άλλον browser στην τελευταία έκδοσή του (Firefox/Opera).
-Να γίνει απενεργοποίηση του firewall/antivirus των windows και να δοκιμάσεις ξανά να κάνεις εγκατάσταση του plugin.
-Να γίνει ενημέρωση των drivers της κάρτας γραφικών.

Αλέξης, Forthnet Support
 

takisst58

New member
11 October 2013
74
Απάντηση: *** Nova official support ***

εχω κανει ακριβως οτι μουγραφετε,δεν εγινε τιποτα,θα ξανακανω φορματ στο λαπτοπ και θα ξαναδοκιμασω,ελπιζω να μην εχω προβλημα παλι με την ανανεωση συσκευης..
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Εφόσον πραγματοποιηθεί εκ νέου format στον υπολογιστή σου, ενδέχεται να παρουσιαστεί ενημερωτικό μήνυμα σχετικά με το όριο του αριθμού των επιτρεπόμενων συσκευών σου.

Σε κάθε περίπτωση, μπορείς να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με το username που χρησιμοποιείς στην υπηρεσία NovaGO, ώστε να εξυπηρετήσουμε.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Αλέξης, Forthnet Support
 

takisst58

New member
11 October 2013
74
Απάντηση: *** Nova official support ***

μηπως το ενημερωτικο μηνυμα σχετικα με το οριο των συσκευων μπορω να το ενεργοποιησω μεσα απο το myaccount,χωρις να σας ενοχλω με μηνυματα ευχαριστω για τις οδηγιες σας
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Υπενθυμίζουμε ότι για τo NovaGO ισχύει πολιτική ορθής χρήσης με μια επιτρεπόμενη συσκευή και δυνατότητα ανανέωσης συσκευών κάθε 30 ημέρες.

Όπως αναφέραμε, εφόσον αντιμετωπίσεις οποιοδήποτε ζήτημα, μπορείς να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με το username που χρησιμοποιείς στην υπηρεσία NovaGO, ώστε να εξυπηρετήσουμε.

Αλέξης, Forthnet Support
 

stergiozse

New member
13 November 2014
41
Re: *** Nova official support ***

Εκανα σημερα πληρωμη λογαριασμου μεσω e banking αλλα στο forthnet my account ακομη δεν εχει αφαιρεθει το ποσο
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα stergiozse,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι εφόσον πραγματοποίησες πληρωμή μέσω τραπέζης (e-banking), απαιτείται ένα εύλογο χρονικό διάστημα 1-2 εργάσιμων ημερών, για την ενημέρωση της κίνησης πληρωμής στα συστήματά μας.

Ωστόσο, αν θέλεις ενημέρωσέ μας μέσω προσωπικού μηνύματος, με τα στοιχεία της σύνδεσής σου καθώς και με τα στοιχεία της πληρωμής που πραγματοποίησες (Τράπεζα, Κωδικό Συναλλαγής, Ημερομηνία και Πόσο Πληρωμής) ώστε να εξυπηρετήσουμε.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Αλέξης, Forthnet Support
 

broncogr

New member
9 December 2011
58
Re: *** Nova official support ***

Καλησπερα,
Σας εχω αποστειλλει pm σχετικα με προσφορα ανανεωσης συνδρομης.
Σας ευχαριστω για το χρονο σας
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα broncogr,

Έχουμε λάβει το προσωπικό μήνυμά σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Αλέξης, Forthnet Support
 

stssts

Established Member
15 November 2007
297
Θεσσαλονίκη
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα
Χθες έγινε η επανασύνδεση μου στην Forthnet.
Έχω ένα θέμα με την ταχύτητα συγχρονισμού.
Πριν δηλαδή τον Αύγουστο συγχρόνιζα με
Current Bandwidth (Up/Down) [kbps/kbps]: 1020 / 12055
Max Bandwidth (Up/Down) [kbps/kbps]: 1144 / 12328
Τώρα
Current Bandwidth (Up/Down) [kbps/kbps]: 1021 / 9864
Max Bandwidth (Up/Down) [kbps/kbps]: 1113 / 11072

Μπορείτε να το δείτε λίγο γιατί πριν από δύο χρόνια που συγχρόνιζα
Current Bandwidth (Up/Down) [kbps/kbps]: 1021 / 14699
Max Bandwidth (Up/Down) [kbps/kbps]: 1147 / 14916
Έχει πέσει πολύ η γραμμή μου (είμαι στο ίδιο σπίτι)

Θα σας παρακαλούσα να μην το δηλώσετε σαν βλάβη γιατί την προηγούμενη φορά που δηλώθηκε βλάβη κόπηκε τηλ και ιντερνετ για μια εβδομάδα, απλά δείτε εάν μπορεί να γίνει κάτι.
Ευχαριστώ πολύ
(Επίσης η υπηρεσία μου ενεργοποιήθηκε χθες και φαίνεται ακόμη η Χρέωση λόγω αθέτησης Δέσμευσης (130 ευρώ) και θα πρέπει όπως μου είχατε πει
«Σύμφωνα με την παραπάνω αναφορά μας αλλά και βάσει της επικοινωνίας που υπήρξε στις 18/8, η πίστωση του ανάλογου ποσού θα πραγματοποιηθεί με την ενεργοποίηση της υπηρεσίας σου.
Δημήτρης, Forthnet Support»)

Επίσης μου έχει ενεργοποιηθεί το adult pack
Μπορείτε να μου πείτε για πόσους μήνες είναι δωρεάν και τι θα πρέπει να κάνω για να το διακόψω όταν θέλω (πρέπει να πάω σε κατάστημα ή μπορώ και τηλεφωνικά?)
Έχω κερδίσει 6 εισιτήρια για τους κινηματογράφους Odeon, πως θα τα παραλάβω?
Ευχαριστώ
 
Last edited:

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα stssts,

Θα προβούμε στους σχετικούς ελέγχους και θα επανέλθουμε να σε ενημερώσουμε από αύριο.

Παναγιώτης, Forthnet Support
 

stergiozse

New member
13 November 2014
41
Re: *** Nova official support ***

Ευχαριστω πολυ τα παιδια για την διευθετηση του προβληματος
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα
Χθες έγινε η επανασύνδεση μου στην Forthnet.
Έχω ένα θέμα με την ταχύτητα συγχρονισμού.
Πριν δηλαδή τον Αύγουστο συγχρόνιζα με
Current Bandwidth (Up/Down) [kbps/kbps]: 1020 / 12055
Max Bandwidth (Up/Down) [kbps/kbps]: 1144 / 12328
Τώρα
Current Bandwidth (Up/Down) [kbps/kbps]: 1021 / 9864
Max Bandwidth (Up/Down) [kbps/kbps]: 1113 / 11072

Μπορείτε να το δείτε λίγο γιατί πριν από δύο χρόνια που συγχρόνιζα
Current Bandwidth (Up/Down) [kbps/kbps]: 1021 / 14699
Max Bandwidth (Up/Down) [kbps/kbps]: 1147 / 14916
Έχει πέσει πολύ η γραμμή μου (είμαι στο ίδιο σπίτι)

Θα σας παρακαλούσα να μην το δηλώσετε σαν βλάβη γιατί την προηγούμενη φορά που δηλώθηκε βλάβη κόπηκε τηλ και ιντερνετ για μια εβδομάδα, απλά δείτε εάν μπορεί να γίνει κάτι.
Ευχαριστώ πολύ
(Επίσης η υπηρεσία μου ενεργοποιήθηκε χθες και φαίνεται ακόμη η Χρέωση λόγω αθέτησης Δέσμευσης (130 ευρώ) και θα πρέπει όπως μου είχατε πει
«Σύμφωνα με την παραπάνω αναφορά μας αλλά και βάσει της επικοινωνίας που υπήρξε στις 18/8, η πίστωση του ανάλογου ποσού θα πραγματοποιηθεί με την ενεργοποίηση της υπηρεσίας σου.
Δημήτρης, Forthnet Support»)

Επίσης μου έχει ενεργοποιηθεί το adult pack
Μπορείτε να μου πείτε για πόσους μήνες είναι δωρεάν και τι θα πρέπει να κάνω για να το διακόψω όταν θέλω (πρέπει να πάω σε κατάστημα ή μπορώ και τηλεφωνικά?)
Έχω κερδίσει 6 εισιτήρια για τους κινηματογράφους Odeon, πως θα τα παραλάβω?
Ευχαριστώ

Καλησπέρα stssts

Για την πίστωση του τέλους διακοπής έχουμε δρομολογήσει τις απαραίτητες ενέργειες.
Το adult pack, θα είναι δωρεάν για 3 μήνες από την ημερομηνία που έγινε και η ενεργοποίησή του. Την διακοπή θα πρέπει να την ζητήσεις 10-15 μέρες πριν παρέλθει η δωρεάν περίοδος, σε διαφορετική περίπτωση τα κανάλια αυτά παραμένουν ενεργά με την ανάλογη χρέωση.

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις με τον διαγωνισμό που έλαβες μέρος αλλά και να μας ενημερώσεις με ένα pm με τα στοιχεία που έλαβες μέρος στον διαγωνισμό.

Για το κομμάτι του συγχρονισμού όπως έχουμε αναφέρει και σε προηγούμενη επικοινωνία μας, θα χρειαστεί να γίνει έλεγχος από τεχνικό στον χώρο σου και εφόσον διαπιστωθεί πρόβλημα στην ποιότητα του βρόχου θα δρομολογηθούν σχετικές ενέργειες αποκατάστασης. Από μέρους μας η γραμμή είναι ήδη σε ελεύθερο προφίλ ώστε να συγχρονίσει όσο το δυνατόν ψηλότερα.

Παραμένουμε στην διάθεση σου για οποιαδήποτε διευκρίνιση,

Παναγιώτης, Forthnet Support
 

paul kastoria

New member
30 January 2014
32
Re: *** Nova official support ***

Καλησπερα θα μπορουσαν να με καλεσουν απο το τμημα προσφορων λογω ληξης συμβολαιου
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα paul kastoria,

Στείλε μας ένα pm με τα στοιχεία της συνδρομής σου ώστε να δούμε πως μπορούμε να βοηθήσουμε.

Παναγιώτης, Forthnet Support

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Θα φροντίσουμε ώστε να δρομολογηθεί σχετική επικοινωνία.


Δημήτρης, Forthnet Support
 
Last edited by a moderator:

hdanca

Supreme Member
17 August 2012
3,061
Athens
Απάντηση: *** Nova official support ***

Υπενθυμίζεται στα μέλη να μην γίνεται δημόσια αναφορά προσωπικών δεδομένων.Τα όποια προσωπικά στοιχεία ζητούνται από το Nova official support,να αποστέλλονται από τα μέλη μέσω pm.
Για το λόγο αυτό,το μήνυμα που περιείχε προσωπικά στοιχεία μέλους διαγράφηκε.
 

stssts

Established Member
15 November 2007
297
Θεσσαλονίκη
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα stssts

Για την πίστωση του τέλους διακοπής έχουμε δρομολογήσει τις απαραίτητες ενέργειες.
Το adult pack, θα είναι δωρεάν για 3 μήνες από την ημερομηνία που έγινε και η ενεργοποίησή του. Την διακοπή θα πρέπει να την ζητήσεις 10-15 μέρες πριν παρέλθει η δωρεάν περίοδος, σε διαφορετική περίπτωση τα κανάλια αυτά παραμένουν ενεργά με την ανάλογη χρέωση.

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις με τον διαγωνισμό που έλαβες μέρος αλλά και να μας ενημερώσεις με ένα pm με τα στοιχεία που έλαβες μέρος στον διαγωνισμό.

Για το κομμάτι του συγχρονισμού όπως έχουμε αναφέρει και σε προηγούμενη επικοινωνία μας, θα χρειαστεί να γίνει έλεγχος από τεχνικό στον χώρο σου και εφόσον διαπιστωθεί πρόβλημα στην ποιότητα του βρόχου θα δρομολογηθούν σχετικές ενέργειες αποκατάστασης. Από μέρους μας η γραμμή είναι ήδη σε ελεύθερο προφίλ ώστε να συγχρονίσει όσο το δυνατόν ψηλότερα.

Παραμένουμε στην διάθεση σου για οποιαδήποτε διευκρίνιση,

Παναγιώτης, Forthnet Support

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις
Χθες μετά το μήνυμα που σας έστειλα παρατήρησα μια επανεκκίνηση του router και μετά συγχρόνισε ψηλότερα
Σήμερα συγχρόνισε
Current Bandwidth (Up/Down) [kbps/kbps]: 1021 / 11460
Max Bandwidth (Up/Down) [kbps/kbps]: 1117 / 12920

Ψηλότερα από χθες. Δεν θέλω να μπλέξω με βλάβες γιατί έχω άσχημη εμπειρία.
Δεν συμμετείχα σε διαγωνισμό. Απλά μέσω my account πρόσθεσα τα κινητά με 5 ευρώ
Και μου ήρθε ένα μήνυμα ότι κέρδισα 6 εισιτήρια ODEON.
Η διακοπή του adult pack θα γίνει τηλεφωνικά?
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα stssts,

Σχετικά με το ζήτημα της ταχύτητας συγχρονισμού, μπορείς να μας ενημερώσεις για οτιδήποτε παρατηρήσεις. Σε δικό μας έλεγχο παραμένει σταθερή.

Η διακοπή του πακέτου adult μπορεί να πραγματοποιηθεί είτε τηλεφωνικά είτε εvημερώνοντας μας από εδώ.

Αναφορικά με τα εισιτήρια έχουμε ζητήσει επιπλέον διευκρινίσεις για οτιδήποτε νεότερο θα επανέλθουμε.

Δημήτρης, Forthnet Support
 

takismix

New member
21 January 2008
1
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα.

Είμαι συνδρομητής Forthnet - Nova αρκετά χρόνια και μου έχουν δώσει ένα huawei router το οποίο εκτός του ότι έχει πολύ αδύναμο wifi (από τη αρχή), τώρα τελευταία έχει και πρόβλημα στη λήψη του wifi σήματος και πρέπει να γίνει επανεκκίνηση για να δουλέψει.
Τι διαδικασία χρειάζεται για να αιτηθώ νέο router από τη Forthnet καθώς έχω πρόβλημα με το υπάρχον ?

Ευχαριστώ.