*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα stonecityboys,

Έχουμε απαντήσει σχετικά στο μήνυμα που μας έστειλες.

Δημήτρης, Forthnet Support
 

portokali00

Senior Member
25 October 2007
552
Θεσσαλονίκη
Καλησπέρα , επνέρχομαι με πρόβλημα που είχα αναφέρει και πριν λίγες ημέρες , όχι για γκρινιάξω αλλά γιατί φαντάζομαι πως οι πληροφορίες από τους χρήστες σαν είναι χρήσιμες για την βελτίωση των υπηρεσιών.
Κατά την θέαση ταινιών μέσω του VOD στον δέκτη HD 831 η λειτουργία συνέχειας από το σημείο που έχουμε σταματήσει την τελευταία φορά δουλεύει "όποτε θέλει" με τις περισσ'οτερες φορές 60%-40% να μην θέλει !
Επίσης 5-6 φορές και την έναρξη μιας ταινίας από το VOD αλλά και κατά την διάρκεια της αναπαραγωγής ο δέκτης έχει παγώσει με αποτέλεσμα να επανέρχεται μόνο με reset ή αποσύνδεση από το ρεύμα.
Επαναφορά στις εργοστασιακές ρυθμίσεις έχει γίνει αλλά τα ίδια προβλήματα έχουν ξαναπαρουσιαστεί.
Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα portokali00,

Θα θέλαμε να σε διαβεβαιώσουμε ότι οι επισημάνσεις των συνδρομητών μας είναι πάντα χρήσιμες και λαμβάνονται σοβαρά υπ' όψιν, ιδιαίτερα και στη συγκεκριμένη περίπτωση που αφορά τη πιλοτική διάθεση υπηρεσίας.

Από τη πλευρά μας, φροντίζουμε πάντοτε να μεταφέρουμε το ανάλογο feedback, προς τα αρμόδια τμήματά μας.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αλέξης, Forthnet Support
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλημέρα stonecityboys.

Για οτιδήποτε χρειαστείς, είμαστε στη διάθεσή σου.

Κώστας, Forthnet Supprt
 

rider

Supreme Member
5 December 2006
8,069
Eπειδη αυτη την στιγμη δεν υπαρχει η δυνατοτητα να το δοκιμασω και επειδη θελω να κανω κατι αλλαγες στους δισκους , ειναι καρασιγουρο οτι το usb stick για τα επιγεια δεν παιζει μεσω usb hub ?

Eυχαριστω
 

Hiddenite

New member
26 June 2016
13
Επίσης 5-6 φορές και την έναρξη μιας ταινίας από το VOD αλλά και κατά την διάρκεια της αναπαραγωγής ο δέκτης έχει παγώσει με αποτέλεσμα να επανέρχεται μόνο με reset ή αποσύνδεση από το ρεύμα.
Επαναφορά στις εργοστασιακές ρυθμίσεις έχει γίνει αλλά τα ίδια προβλήματα έχουν ξαναπαρουσιαστεί.

Μια απο τα ίδια και εγώ. Μέσα σε μια μέρα κόλλησε 5 φορές. Επικοινώνησα και μέσω chat με άνθρωπο της εταιρείας έστειλε κάποιο σήμα και έκανα εκ νέου επαναφορά. Είναι κουραστικό. Μήπως φταίει ο αποκωδικοποιητής (pace831);

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Το πρόβλημα συνεχίζεται.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα σας,

Eπειδη αυτη την στιγμη δεν υπαρχει η δυνατοτητα να το δοκιμασω και επειδη θελω να κανω κατι αλλαγες στους δισκους , ειναι καρασιγουρο οτι το usb stick για τα επιγεια δεν παιζει μεσω usb hub ?

Eυχαριστω

Αναφορικά με τη σύνδεση του dongle, θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε, ότι δεν υποστηρίζεται η σύνδεσή του μέσω hub.

Μια απο τα ίδια και εγώ. Μέσα σε μια μέρα κόλλησε 5 φορές. Επικοινώνησα και μέσω chat με άνθρωπο της εταιρείας έστειλε κάποιο σήμα και έκανα εκ νέου επαναφορά. Είναι κουραστικό. Μήπως φταίει ο αποκωδικοποιητής (pace831);

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Το πρόβλημα συνεχίζεται.

Σε ευχαριστούμε για τις επισημάνσεις.
Καθώς η υπηρεσία παρέχεται σε πιλοτική διάθεση, φροντίζουμε ώστε όλες οι παρατηρήσεις να μεταφέρονται και αντίστοιχα να αξιολογούνται από το αρμόδιο τμήμα ανάπτυξης της υπηρεσίας.


Δημήτρης, Forthnet Support
 

arma

AVClub Addicted Member
4 January 2012
1,804
Καλησπέρα support, μια ενημέρωση για το πότε λήγει το συμβόλαιο ; νομίζω πως μπορώ να κάνω άμεση διακοπή απλά θέλω μια επιβεβαίωση, ευχαριστώ
Τα στοιχεία μου τα έχετε

HTC One M9
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλημέρα dimtz,

Στις 12/6/2015 είχε αποδοθεί προσφορά με δωρεάν τα HD μέσα από το myaccount με 18 μήνες δέσμευση.

Βάσει του παραπάνω η ημερομηνία λήξης δέσμευσης είναι 12/12/2016.

Κώστας, Forthnet Support
 

kostikos

Supreme Member
14 February 2012
3,960
Καλησπερα παιδια. Εκανα την αλλαγη στον δεκτη του εξοχικου μεσω myaccount (και φαινεται ως ενεργος) το μεσημερι αλλα μενει το Ε19-4. Εκανα αποστολή σήματος κύριου εξοπλισμού απο το myaccount χωρις αποτελεσμα. Θα ημουν υποχρεος αν μπορουσατε να το κοιταξετε.
Ευχαριστω
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα kostikos,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Έχουμε προχωρήσει σε ενέργειες επίλυσης.

θα ήθελες να μας επιβεβαιώσεις την ορθή λειτουργία της υπηρεσίας;

Αλέξης, Forthnet Support
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Σ' ευχαριστούμε για τα θετικά σχόλια.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οποιαδήποτε βοήθεια χρειαστείς.

Αλέξης, Forthnet Support
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα WolfRathmA,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σου, ώστε να σε ενημερώσουμε σχετικά;

Δημήτρης, Forthnet Support
 

portokali00

Senior Member
25 October 2007
552
Θεσσαλονίκη
Καλημέρα. Επαναλαμβάνω την ύπαρξη του προβλήματος που έχω αναφέρει και παλιότερα αλλά όσο περνά ο καιρός γίνεται χειρότερα. Χθες στην προσπάθεια να δω δύο ταινίες από το VOD ο δέκτης (835) "πάγωσε" δύο φορές. Επαναφορά γίνεται μόνο με reset η αποσύνδεση από το ρεύμα.
 

cmoustakas

Supreme Member
5 June 2011
5,363
Αθήνα
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Για πολλοστή φορά επαναλαμβάνω πως το support είναι εδώ για να επιλύει προβλήματα και όχι για μας λύνει ερωτήσεις γενικής φύσεως . Όποια μηνύματα δεν ακoλουθούν αυτό το νόημα διαγράφονται.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλημέρα. Επαναλαμβάνω την ύπαρξη του προβλήματος που έχω αναφέρει και παλιότερα αλλά όσο περνά ο καιρός γίνεται χειρότερα. Χθες στην προσπάθεια να δω δύο ταινίες από το VOD ο δέκτης (835) "πάγωσε" δύο φορές. Επαναφορά γίνεται μόνο με reset η αποσύνδεση από το ρεύμα.

Καλημέρα portokali00,

Θα ήθελες να μας διευκρινίσεις αν η συνδεσμολογία του Novabox δέκτη σου για τη λήψη σύνδεσης δικτύου της 3Play υπηρεσίας σου, πραγματοποιείται με απ' ευθείας σύνδεση καλωδίου ethernet στο router σου ή με χρήση Powerline;

Αλέξης, Forthnet Support