*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Σας έστειλα και εγώ ΠΜ παρακαλώ δείτε το...

Καλημέρα ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΟΥΝΑΚΗΣ,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως έχουμε λάβει το pm σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Γιώργος, Nova Support
 

algedan

AVClub Addicted Member
9 October 2008
1,599
καλημέρα!
Γιατί ενώ στο nova account μου μου λέει ότι σήμερα θα χρεωνόταν στην πιστωτική μου ποσό 12,83 εσείς μου κάνατε χρέωση 28,23; Μου ήρθε ενημέρωση από την υπηρεσία της κάρτας μου. Παρακαλώ δείτε το pdf του λογαριασμού μου και προβείτε στις απαραίτητες διορθώσεις.

σας έστειλα pm με τα στοιχεία μου.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλημέρα algedan,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Έχουμε λάβει το αντίστοιχο προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αλέξης, Nova Support
 

aenaos15

Inactive User
25 August 2008
996
Ευχαριστω πολυ για τις επι μερους επικοινωνιες που ειχα μετα την δρομολογηση απο εσας!!!
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα aenaos15,

Εμείς σ' ευχαριστούμε για την επικοινωνία και παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αλέξης, Nova Support
 

GEORGE M.

Supreme Member
3 April 2009
4,205
ΧΑΝΙΑ - ΚΡΗΤΗ
Επικοινώνησα με το 13831 και ρώτησα αν δικαιούμαι το nova go extra δωρεάν. Έδωσα όλα μου τα στοιχεία και μου είπε ο συνάδελφος σας πως μπορώ να το έχω δωρεάν (εχω το full pack). Μπήκα στο my account για να κάνω την σχετική ρύθμιση και με "χαρα" βλέπω πως θέλει 2,50 για ν α ενεργοποιηθεί η υπηρεσία extra.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Επικοινώνησα με το 13831 και ρώτησα αν δικαιούμαι το nova go extra δωρεάν. Έδωσα όλα μου τα στοιχεία και μου είπε ο συνάδελφος σας πως μπορώ να το έχω δωρεάν (εχω το full pack). Μπήκα στο my account για να κάνω την σχετική ρύθμιση και με "χαρα" βλέπω πως θέλει 2,50 για ν α ενεργοποιηθεί η υπηρεσία extra.

Καλησπέρα GEORGE M.,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου (π.χ. τον αριθμό τηλεφώνου, τον ΑΦΜ του κατόχου), για να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα και πάλι GEORGE M,

Στην προσπάθεια μας να απαντήσουμε στο pm σου, λάβαμε μήνυμα ότι δεν υπάρχει χώρος στο inbox σου.

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις εκ νέου όταν ελευθερωθεί χώρος ώστε να σου αποστείλουμε την απάντηση μας;

Γεωργία, Nova Support
 

NIKOS_777

New member
6 May 2016
8
ΑΘΗΝΑ
Γειά σας και από εμένα. Ειμαι συνδρομητής 3play πολλά χρόνια και έχει λήξει το συμβόλαιο μου εδώ και κάποιους μήνες.
Πολλά τα παράπονα αφού μετά την λήξη της δέσμευσης, μου χρεώνεται πλέον κανονικά το multiview.
Θα ήθελα μία σοβαρή προσφορά για να ανανεώσουμε την συνεργασία μας.
Σας στέλνω τα στοιχεία μου με pm

Σας ευχαριστώ
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα NIKOS_777,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε pm με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γεωργία, Nova Support
 

ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΟΥΝΑΚΗΣ

Established Member
19 June 2006
258
Εσείς μου απαντήσατε ...και εγώ σας απάντησα ενκ νέου και πάλι μου απαντήσατε και τρίτη μέρα το πρόβλημα παραμένει

Μετά την αναβάθμιση ο 865 ούτε ήχο έχει (!!!) ούτε στο ON DEMAND συνδέεται...

fingers crossed περιμένοντας μια λύση...


Καλημέρα ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΟΥΝΑΚΗΣ,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως έχουμε λάβει το pm σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Γιώργος, Nova Support
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλημέρα ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΟΥΝΑΚΗΣ,

Κατανοούμε την αναστάτωση που έχει προκύψει, ωστόσο, θα θέλαμε να σε διαβεβαιώσουμε ότι σκοπός μας είναι να βοηθήσουμε στο ζήτημα το οποίο έχει παρουσιαστεί και όχι κάτι διαφορετικό από αυτό.

Για το ζήτημα απώλειας ήχου το οποίο έχει παρουσιαστεί στην τρέχουσα συνδεσμολογία των Home Cinema & Projector συσκευών σου, με τον δορυφορικό σου δέκτη, έχουμε απαντήσει στο σημερινό σου προσωπικό μήνυμα με επιπλέον ενέργειες που προτείνουμε να ακολουθήσεις.

Επιπλέον, αναφορικά με τη λειτουργία της υπηρεσίας Nova On Demand στον εξοπλισμό σου, όπως έχουμε αναφέρει και σε απάντησή μας σε προσωπικό σου μήνυμα στις 27/06, η υπηρεσία παρέχεται μόνο μέσω του ιδιόκτητου δικτύου σε υπηρεσία Nova 3Play και ως εκ τούτου δεν είναι εφικτή η παροχή της υπηρεσίας στον συγκεκριμένο εξοπλισμό.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αλέξης, Nova Support
 

spyhap

Established Member
21 November 2014
250
Πειραιας
Καλημερα, εκανα το nova energy και αναβαθμιστηκε η τηλεφωνικη μου υπηρεσια σε nova 3play full . ειχα απεριοριστα σταθερα μεχρι τωρα και μου δοθηκαν και τα κινητα. Ηθελα απλα να ρωτησω εχω πλεον και απεριοριστα σταθερα και στο εξωτερικο οπως ηταν παλια η πλεον εχει διαχωριστει αυτο; Ευχαριστω
 

aenaos15

Inactive User
25 August 2008
996
Επανερχομαι στο θεμα του 865 . Μετα απο επικοινωνια , μεσω εσας , με το τεχνικο τμημα , μου αναφερθηκε οτι ο 865 δεν μπορει να δουλεψει multiview μεσω ethernet με τον 831 και οτι για να εχω multiview τελικα πρεπει να τον αλλαξω. Σας παρακαλω ας επικοινωνησει καποιος μαζι μου για να δουμε τροπο αγορας του 5001.
Σας ευχαριστω
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλησπέρα σας,

Καλημερα, εκανα το nova energy και αναβαθμιστηκε η τηλεφωνικη μου υπηρεσια σε nova 3play full . ειχα απεριοριστα σταθερα μεχρι τωρα και μου δοθηκαν και τα κινητα. Ηθελα απλα να ρωτησω εχω πλεον και απεριοριστα σταθερα και στο εξωτερικο οπως ηταν παλια η πλεον εχει διαχωριστει αυτο; Ευχαριστω

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις με ένα προσωπικό μήνυμα με τα στοιχεία της υπηρεσίας σου ώστε να μπορέσουμε να το ελέγξουμε και να ενημερώσουμε;

Επανερχομαι στο θεμα του 865 . Μετα απο επικοινωνια , μεσω εσας , με το τεχνικο τμημα , μου αναφερθηκε οτι ο 865 δεν μπορει να δουλεψει multiview μεσω ethernet με τον 831 και οτι για να εχω multiview τελικα πρεπει να τον αλλαξω. Σας παρακαλω ας επικοινωνησει καποιος μαζι μου για να δουμε τροπο αγορας του 5001.
Σας ευχαριστω

Θα υπάρξει ανάλογη ενημέρωση το συντομότερο δυνατό.

Κώστας, Nova Support
 

GEORGE M.

Supreme Member
3 April 2009
4,205
ΧΑΝΙΑ - ΚΡΗΤΗ
Καλησπέρα. Χθες Σάββατο 30/6 εκανα ανανέωση συμβολαίου για 12 μήνες συν ότι έκανα αίτηση πληρωμής και για τους 12 μήνες. Ρώτησα αν μπορώ να έχω τον δέκτη 5001 σε καλύτερη τιμή λογο της εφάπαξ πληρωμής αλλά ελαβα αρνητική απάντηση. Η τιμή δεν κατέβηκε κάτω από τα 149 . Ισχύει η τιμή αυτή στην περίπτωση μου ?
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλημέρα GEORGE M.,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε ένα προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου (π.χ. τον αριθμό τηλεφώνου, το ΑΦΜ του κατόχου), ώστε να μπορέσουμε να το ελέγξουμε;

Αντώνης, Nova Support
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα GEORGE M.

Έχουμε λάβει και το προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Κώστας, Nova Support
 

solareagle

AVClub Addicted Member
13 March 2014
1,628
Γεια σας,θα ήθελα να ρωτήσω ποια είναι η προσφορά για το Novasports pack και τι είναι δωρεάν (εγκατάσταση,κεραία,πιάτο κλπ ).Είμαι στην Cosmote προς το παρόν.Ευχαριστώ.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα solareagle,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε ένα προσωπικό μήνυμα με ένα τηλέφωνο επικοινωνίας ώστε να σε ενημερώσει αναλυτικά αρμόδιος συνάδελφος;

Κώστας, Nova Support