Καλησπέρα aenaos15,
Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.
Κατανοούμε την αναστάτωση που έχει προκύψει λόγω του τεχνικού ζητήματος που έχει παρουσιαστεί στην υπηρεσία σου, καθώς και τη δυσκολία που δημιουργείται στην καθημερινή σου επικοινωνία.
Ωστόσο, δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας καθώς κατόπιν της τηλεφωνικής σου επικοινωνίας με την εξυπηρέτηση πελατών μας, έχουν δρομολογηθεί όλες οι απαραίτητες ενέργειες για τον περαιτέρω έλεγχο του ζητήματος με επίσκεψη τεχνικού μας στο χώρο σου και θα υπάρξει ανάλογη τηλεφωνική επικοινωνία από τεχνικό μας, ώστε σε μεταξύ σας συνεννόηση να πραγματοποιηθεί ο προγραμματισμός του ραντεβού.
Ενημερώνουμε παράλληλα και από τη πλευρά μας το αρμόδιο τμήμα μας, για κάθε δυνατή επίσπευση των απαιτούμενων ενεργειών.
Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.
Αλέξης, Nova Support