*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)

dbokos

AVClub Enthusiast
24 January 2007
1,185
Καλησπέρα, εδώ και 15 ημέρες κάλεσα στην εξυπηρέτηση Nova λόγω προβλήματος στην αναμονή κλήσης και στην αναγνώριση κλήσης στην αναμονή.

Μετά από 15 ημέρες όχι μόνο δεν λύθηκε το πρόβλημα, αλλά έχασα τελείως την αναγνώριση κλήσης και στα απλά τηλεφωνήματα (ισχύει 1 εβδομάδα τώρα).

Μετά από νέα τηλεφωνήματα στην εξυπηρέτηση, το μόνο που ακούω είναι ότι το κοιτάνε το θέμα, το κοιτάνε, το ξανά κοιτάνε και θα σας ενημερώσουμε.

Σας έστειλα πμ με τα στοιχεία μου, κοιτάξτε το κι εσείς!

Μου φαίνεται εξαιρετικά απίθανο να χρειάζεστε 15+ ημέρες για μία ψηφιακή υπηρεσία εν έτει 2022.
 
Last edited:

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,263
Καλησπέρα dbokos,

Έχουμε λάβει και το προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Λιάνα, Nova Support
 

dbokos

AVClub Enthusiast
24 January 2007
1,185
Καλησπέρα dbokos,

Έχουμε λάβει και το προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Λιάνα, Nova Support
Ευχαριστώ, αυτή ήταν η απάντηση που περίμενα: το κοιτάτε και θα με ενημερώσετε.

Φανταστείτε να ήταν και κάτι περίπλοκο.
 

Joker19

Senior Member
2 August 2020
581
Το Novasports Prime στην ΕΟΝ που είναι η ναυαρχίδα των αθλητικών θα το φτιάξετε ή θα κάνουμε εμετό; Δεν το βλέπετε ότι έχει σπασίματα και δεν μπορούμε να δούμε ούτε δέκα δευτερόλεπτα; ΥΓ: Επιβεβαιωμένο σε τρία σπίτια, μη γράψετε δεν υπάρχει πρόβλημα.....
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,263
Το Novasports Prime στην ΕΟΝ που είναι η ναυαρχίδα των αθλητικών θα το φτιάξετε ή θα κάνουμε εμετό; Δεν το βλέπετε ότι έχει σπασίματα και δεν μπορούμε να δούμε ούτε δέκα δευτερόλεπτα; ΥΓ: Επιβεβαιωμένο σε τρία σπίτια, μη γράψετε δεν υπάρχει πρόβλημα.....
Καλησπέρα Joker19

Έχουμε ζητήσει και στο παρελθόν για το ίδιο τεχνικό ζήτημα που μας έχεις αναφέρει, να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, ώστε να βοηθήσουμε στο ζήτημα που αντιμετωπίζεις.


Λιάνα, Nova Support
 

Scorpio15

New member
9 December 2021
11
Επιβεβαιώνω και εγώ το πρόβλημα με το Novasports prime !! Είναι τόσο εκνευριστικό που κάνει τη θέαση αδύνατη.
 

Etherovamon

Established Member
13 December 2021
156
Ενημερώστε επίσημα τους πελάτες σας τι ισχύει με την ενεργοποίηση WiFi στα smartbox
Τελικά γίνεται με χρέωση η όχι;
Και αν ναι, ποια είναι αυτή η χρέωση και γιατί δε γίνεται μεμακρυσμένα;
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,263
Επιβεβαιώνω και εγώ το πρόβλημα με το Novasports prime !! Είναι τόσο εκνευριστικό που κάνει τη θέαση αδύνατη.
Καλησπέρα Scorpio15

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Λιάνα, Nova Support
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,263
Για πείτε μου κι εσείς του support εδώ πέρα
Βλέπετε κάτι περίεργο στις παρακάτω εικόνες;

Hint: Το Disney Junior δεν έχει πρόβλημα, ανέβηκε για λόγους σύγκρισης

Ενημερώστε επίσημα τους πελάτες σας τι ισχύει με την ενεργοποίηση WiFi στα smartbox
Τελικά γίνεται με χρέωση η όχι;
Και αν ναι, ποια είναι αυτή η χρέωση και γιατί δε γίνεται μεμακρυσμένα;
Καλησπέρα Etherovamon

Έχουμε λάβει και το προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Λιάνα, Nova Support
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,263
Καλησπέρα Kirikosgeorgas

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Λιάνα, Nova Support
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,263
Για το nova sport prime,η μη παραδοχη του προβλήματος δεν προσφέρει πουθενα.
Η παραμονη του δε δείχνει αδιαφορία ή μη μεταφορα του προβλήματος στο τεχνικό τμημα.
Βέβαια θα πει κάποιος πως ειναι δυνατόν το κυριο αθλητικό τους καναλι να μην έχουν παρατηρήσει τετοιο θεμα!!!
Προταση:Μεχρι να λυθεί το θεμα αποσύρεται το καναλι γιατι εαν τυχει να προβάλλει κανενα ντέρμπι θα έχουμε τοσο θόρυβο που θα φτάσει μεχρι τα αφεντικά...
Καλησπέρα seaman13

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Λιάνα, Nova Support
 

anderm

Γενικός Διαχειριστής
Staff member
1 August 2009
9,266
Αθήνα...
Σας παρακαλώ πολύ, έχει αναφερθεί πολλάκις, για θέματα που άπτονται γενικότερης πολιτικής της εταιρίας υπάρχει το νήμα του κυτίου παραπόνων. Τα μηνύματα μεταφέρονται εκεί όπου μπορείτε να συνεχίσετε και όποια συζήτηση θέλετε. Το παρόν νήμα αφορά αποκλειστικά την παροχή υποστήριξης από την εταιρία και διέπεται από ένα κανονισμό λειτουργίας που περιγράφεται στο 1ο πόστ του νήματος.
 
  • Like
Reactions: billpeppas

DJSTAVROS

Senior Member
10 November 2008
307
Παιανία
Tαλαιπωρούμε εδώ και 7 μέρες και με κοροιδεύουν στο τηλεφωνικό κέντρο. Ο ένας υπάλληλος είναι χειρότερος απο τον άλλον.Εχω Nova VDSL 50 από Αστικό κέντρο, μη αναβαθμίσιμο. Είμαι Δορυφορικός με 3PLAY και θέλω να βάλω την υπηρεσία ΕΟΝ με τα Αθλητικά κανάλια.

Η πρώτη κοπέλα με ενημέρωσε πως .... μπορούσα να βάλω το EON+ με τα 100 MBPS και πως θα είχα την ταχύτητα που έχω τώρα. 27 πραγματικά MBPS δηλαδή. Συμφώνησα και περίμενα το SMS ενεργοποίησης που τελικά δεν ήρθε ποτέ.

Μετά ξαναπαίρνω πάλι τηλέφωνο και ο άλλος υπάλληλος μου λέει άλλα. Πως έχουν φτιάξει ειδικό πρόγραμμα, το EON ADSL+ ή κάπως έτσι, ειδικά για περιπτώσεις σαν την δικιά μου. Και πως για αυτό δεν προχώρησε η προηγούμενη αίτησή μου, είχε κάνει δηλαδή λάθος η προηγούμενη υπάλληλος.
Ξανακάναμε την αίτηση τηλεφωνικά ,ηχογραφήθηκε και η συνομιλία μας και υποτίθεται πως θα μου ερχόταν στο E-mail η σύμβαση μέσα σε μία μέρα, όπου και θα την αποδεχόμουν.

Πέρασαν 2 μέρες και δεν έχει έρθει κανένα Email.
Επιχειρώ να ξαναπάρω τηλέφωνο στο 13831 πριν λίγο ,περιμένω 5 λεπτά και μαντέψτε! Μου κλείνουν την γραμμή! Δηλαδή και με κοροιδεύουν επί 7 μέρες και μας χρεώνουν με 25λεπτα έτσι γιατί γουστάρουν!

Κύριοι της Νοva, έχουν περάσει δεκαετίες που είμαστε πελάτες σας και συνεπείς στις οικονομικές μας υποχρεώσεις.
Σας ενημερώνω πως αν μέχρι το τέλος της ημέρας δεν μου έχει τακτοποιηθεί το ζήτημα, θα διακόψω ΟΛΟΚΛΗΡΟ το 3Play μου. Άλλωστε δεν δεσμεύομαι με συμβόλαιο.
Μας κουράσατε ψυχολογικά. ΤΕΛΟΣ.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,263
Tαλαιπωρούμε εδώ και 7 μέρες και με κοροιδεύουν στο τηλεφωνικό κέντρο. Ο ένας υπάλληλος είναι χειρότερος απο τον άλλον.Εχω Nova VDSL 50 από Αστικό κέντρο, μη αναβαθμίσιμο. Είμαι Δορυφορικός με 3PLAY και θέλω να βάλω την υπηρεσία ΕΟΝ με τα Αθλητικά κανάλια.

Η πρώτη κοπέλα με ενημέρωσε πως .... μπορούσα να βάλω το EON+ με τα 100 MBPS και πως θα είχα την ταχύτητα που έχω τώρα. 27 πραγματικά MBPS δηλαδή. Συμφώνησα και περίμενα το SMS ενεργοποίησης που τελικά δεν ήρθε ποτέ.

Μετά ξαναπαίρνω πάλι τηλέφωνο και ο άλλος υπάλληλος μου λέει άλλα. Πως έχουν φτιάξει ειδικό πρόγραμμα, το EON ADSL+ ή κάπως έτσι, ειδικά για περιπτώσεις σαν την δικιά μου. Και πως για αυτό δεν προχώρησε η προηγούμενη αίτησή μου, είχε κάνει δηλαδή λάθος η προηγούμενη υπάλληλος.
Ξανακάναμε την αίτηση τηλεφωνικά ,ηχογραφήθηκε και η συνομιλία μας και υποτίθεται πως θα μου ερχόταν στο E-mail η σύμβαση μέσα σε μία μέρα, όπου και θα την αποδεχόμουν.

Πέρασαν 2 μέρες και δεν έχει έρθει κανένα Email.
Επιχειρώ να ξαναπάρω τηλέφωνο στο 13831 πριν λίγο ,περιμένω 5 λεπτά και μαντέψτε! Μου κλείνουν την γραμμή! Δηλαδή και με κοροιδεύουν επί 7 μέρες και μας χρεώνουν με 25λεπτα έτσι γιατί γουστάρουν!

Κύριοι της Νοva, έχουν περάσει δεκαετίες που είμαστε πελάτες σας και συνεπείς στις οικονομικές μας υποχρεώσεις.
Σας ενημερώνω πως αν μέχρι το τέλος της ημέρας δεν μου έχει τακτοποιηθεί το ζήτημα, θα διακόψω ΟΛΟΚΛΗΡΟ το 3Play μου. Άλλωστε δεν δεσμεύομαι με συμβόλαιο.
Μας κουράσατε ψυχολογικά. ΤΕΛΟΣ.
Καλησπέρα DJSTAVROS,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;


Έφη, Nova Support
 

takis

Supreme Member
11 August 2006
3,570
--------------------
καλησπερα σας
παρακαλω να με καλεσει καποιος απο το τμημα ανανεωσης ωστε να κανω μια αλλαγη στην υπηρεσια που εχω
παναγιωτης
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,263
καλησπερα σας
παρακαλω να με καλεσει καποιος απο το τμημα ανανεωσης ωστε να κανω μια αλλαγη στην υπηρεσια που εχω
παναγιωτης
Καλησπέρα takis,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;


Έφη, Nova Support
 

takis

Supreme Member
11 August 2006
3,570
--------------------
Καλησπέρα takis,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;


Έφη, Nova Support
σας έστειλα τα στοιχεία μου ,αν δεν μπορεί να γίνει η επικοινωνια αύριο η και σήμερα θα ήθελα από εβδομάδα απογευματινές ωρες
ευχαριστώ
Παναγιώτης
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,263
σας έστειλα τα στοιχεία μου ,αν δεν μπορεί να γίνει η επικοινωνια αύριο η και σήμερα θα ήθελα από εβδομάδα απογευματινές ωρες
ευχαριστώ
Παναγιώτης
Καλησπέρα@ takis,

Έχουμε λάβει το προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Βαγγέλης, Nova Support
 

sotiris4

Senior Member
4 May 2015
632
Καλησπερα! Μια ερώτηση που μας αφορά όλους τους συνδρομητές. Μετά την τελευταία αναβάθμιση του my account στο Android play store σταμάτησε να λειτουργεί η εφαρμογή και επιτρέπει μόνο συνδεση από browser. Να προχωρησουμε σε διαγραφή της εφαρμογής, να περιμενουμε αναβάθμιση που θα την κάνει να λειτουργήσει ξανά ή να περιμενουμε κάποια νέα εφαρμογή account της eon?
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,263
Καλησπερα! Μια ερώτηση που μας αφορά όλους τους συνδρομητές. Μετά την τελευταία αναβάθμιση του my account στο Android play store σταμάτησε να λειτουργεί η εφαρμογή και επιτρέπει μόνο συνδεση από browser. Να προχωρησουμε σε διαγραφή της εφαρμογής, να περιμενουμε αναβάθμιση που θα την κάνει να λειτουργήσει ξανά ή να περιμενουμε κάποια νέα εφαρμογή account της eon?
Καλησπέρα sotiris4,

Ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Για το επόμενο χρονικό διάστημα, η εφαρμογή Nova Μy Αccount από κινητό ή tablet δεν θα είναι διαθέσιμη, καθώς η εφαρμογή αναβαθμίζεται, αποκτώντας νέα εμφάνιση και πρωτοποριακές δυνατότητες & λειτουργίες, που θα επιτρέπουν στο χρήστη να διαχειριστεί την υπηρεσία του, άμεσα και αποτελεσματικά.

Μέχρι η εφαρμογή Nova My Account να είναι και πάλι διαθέσιμη, μπορείς να χρησιμοποιείς την υπηρεσία Nova My Account μέσω internet browser.

Βαγγέλης, Nova Support