*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)

aragorn

Supreme Member
29 June 2006
3,530
Μέση γη
Καλημέρα σας.
Αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα με το eon box:
Δεν απενεργοποιείται το hdr (παρά το γεγονός ότι το έχω στο off), με αποτέλεσμα να είναι αδύνατη η θέαση με σωστά χρώματα.
Είναι συνδεδεμένο σε προβολέα 4Κ ((viewsonic x-10).
Σημειώνω πως με εγκατεστημένη την εφαρμογή σας στο box cosmote, το hdr απενεργοποείται κανονικά και η θέαση είναι η πρέπουσα.
Έχω μιλήσει και με τους τεχνικούς σας, αλλά δεν έχει βρεθεί λύση στο πρόβλημα...
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,275
Καλημέρα σας.
Αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα με το eon box:
Δεν απενεργοποιείται το hdr (παρά το γεγονός ότι το έχω στο off), με αποτέλεσμα να είναι αδύνατη η θέαση με σωστά χρώματα.
Είναι συνδεδεμένο σε προβολέα 4Κ ((viewsonic x-10).
Σημειώνω πως με εγκατεστημένη την εφαρμογή σας στο box cosmote, το hdr απενεργοποείται κανονικά και η θέαση είναι η πρέπουσα.
Έχω μιλήσει και με τους τεχνικούς σας, αλλά δεν έχει βρεθεί λύση στο πρόβλημα...
Καλησπέρα aragorn,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου προκειμένου να εξυπηρετήσουμε;

Βαγγέλης, Nova Support
 

Gkit41

New member
5 December 2021
11
Έχω σύνδεση wind adsl 24 στην Λάρισα που λήγει σε 18 μήνες. Για νέα συνδεση eon tv θα έχω δορυφορική σύνδεση ή μέσω box?
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,275
Έχω σύνδεση wind adsl 24 στην Λάρισα που λήγει σε 18 μήνες. Για νέα συνδεση eon tv θα έχω δορυφορική σύνδεση ή μέσω box?
Καλησπέρα Gkit41,


Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με τα στοιχεία σου ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Έφη, Nova Support
 

godfather77

Established Member
27 May 2007
147
Την Τρίτη 05/04/2022 είχα επίσκεψη τεχνικού μετά από συνεχείς αποσυνδέσεις. Την επόμενη μέρα ήρθε μήνυμα ότι η βλάβη έχει επισκευαστεί. Συνεχίζω όμως να έχως συνεχώς αποσυνδέσεις.Παρακαλώ πολύ για την βοήθειά σας
 
  • Like
Reactions: mimisv77

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,275
Την Τρίτη 05/04/2022 είχα επίσκεψη τεχνικού μετά από συνεχείς αποσυνδέσεις. Την επόμενη μέρα ήρθε μήνυμα ότι η βλάβη έχει επισκευαστεί. Συνεχίζω όμως να έχως συνεχώς αποσυνδέσεις.Παρακαλώ πολύ για την βοήθειά σας
Καλησπέρα godfather77,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Βαγγέλης, Nova Support
 

gregdel

New member
19 October 2008
26
Καλησπέρα. Μετά από φορητότητα σε NOVA+EON, ενώ η τηλεφωνική γραμμή λειτουργεί εδώ και 2 ημέρες, για ποιο λόγο αργεί τόσο πολύ η δική σας ενεργοποίηση με αποτέλεσμα να μην μπορώ να δημιουργήσω NOVA My Account;
Πόσες μέρες υπολογίζεται ότι θα διαρκέσει αυτό;
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,275
Καλησπέρα. Μετά από φορητότητα σε NOVA+EON, ενώ η τηλεφωνική γραμμή λειτουργεί εδώ και 2 ημέρες, για ποιο λόγο αργεί τόσο πολύ η δική σας ενεργοποίηση με αποτέλεσμα να μην μπορώ να δημιουργήσω NOVA My Account;
Πόσες μέρες υπολογίζεται ότι θα διαρκέσει αυτό;Κ
Καλησπέρα gregdel,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;


Έφη, Nova Support
 

mimisv77

New member
8 November 2021
4
Καλησπέρα σέ όλους στο φόρουμ, εδώ και καιρό έχω αποσυνδέσεις στην γραμμή μου, έχω ενημερώσει την τεχνική υποστήριξη, δήλωσαν βλάβη στον ΟΤΕ μου ειρθε μύνημα ότι βλάβη αποκαταστάθηκε, όμως οι αποσυνδέσεις συνεχίζουν μπορεί να μην είναι τόσο συχνές όσο πρώτα αλλά συνεχίζουν, μέχρι και μόντεμ εμπορίου αγόρασα μήπως καί φταίει τής Νοβα, αλλά τίποτα.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,275
Καλησπέρα σέ όλους στο φόρουμ, εδώ και καιρό έχω αποσυνδέσεις στην γραμμή μου, έχω ενημερώσει την τεχνική υποστήριξη, δήλωσαν βλάβη στον ΟΤΕ μου ειρθε μύνημα ότι βλάβη αποκαταστάθηκε, όμως οι αποσυνδέσεις συνεχίζουν μπορεί να μην είναι τόσο συχνές όσο πρώτα αλλά συνεχίζουν, μέχρι και μόντεμ εμπορίου αγόρασα μήπως καί φταίει τής Νοβα, αλλά τίποτα.
Καλησπέρα mimisv77,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Βαγγέλης, Nova Support
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,275
Καλησπέρα, θα ήθελα την βοήθεια σας σχετικά με την ενεργοποίηση της υπηρεσίας EON fiber 50.
Καλησπέρα th3m1s,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της αίτησής σου ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Βαγγέλης, Nova Support
 

evagelos

Senior Member
16 August 2007
549
Γεια σας, θα ήθελα να μου ενεργοποιήσετε το Wi-Fi στο box που έχω. Ποια είναι η διαδικασία;
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,275
Γεια σας, θα ήθελα να μου ενεργοποιήσετε το Wi-Fi στο box που έχω. Ποια είναι η διαδικασία;
Καλησπέρα evagelos,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου προκειμένου να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,275
Καλησπερα θα ήθελα ενεργοποιηση στο Wi-Fi στο box που έχω SDSTB01.
Καλησπέρα palm238,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου προκειμένου να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 

Joker19

Senior Member
2 August 2020
652
Φτιάξτε την ποιότητα εικόνας.... Σας παρακαλούμε.... Ειδικά από του χρόνου με την Premier League θα υπάρχουν τρομερά παράπονα από τους συνδρομητές σας.... Παρακαλώ πολύ να μεταφερθεί στους αρμοδίους....
 
  • Like
Reactions: arist1988

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,275
Καλησπέρα Joker19,

Σε ευχαριστούμε για το σχόλιό σου.

Λαμβάνουμε υπόψιν όλα όσα μας αναφέρονται καθώς η διαρκής βελτίωση και ο εμπλουτισμός του μπουκέτου της Nova με νέα προγράμματα και πρωτοπόρες υπηρεσίες αποτελεί πρωταρχικό μας στόχο.

Αν ωστόσο αντιμετωπίζεις κάποιο ζήτημα με την υπηρεσία σου παρακαλούμε όπως μας ενημερώσεις με ένα προσωπικό μήνυμα με τα στοιχεία της υπηρεσίας σου και το ζήτημα το οποίο αντιμετωπίζεις, ή και να καλέσεις στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών 13731

Κώστας, Nova Support
 

Joker19

Senior Member
2 August 2020
652
Η εικόνα στην ΕΟΝ στο ματς Ολυμπιακός - Μονακό το λιγότερο ντροπιαστική...... Δεν είναι αντιμετώπιση στους πελάτες σας αυτή....... Εγώ το άλλαξα και έβαλα να δω Ρεάλ-Σίτυ στο απλό MEGA μέσω της ΤV... Εικόνα κρύσταλλο..... Δεν έχω να πω κάτι άλλο.... Αν δεν βρεθεί μία λύση με την ποιότητα εικόνας στην ΕΟΝ η διακοπή είναι μονόδρομος.....