Nova.Rep1
Supreme Member
- 24 October 2013
- 3,588
Καλησπέρα DARKShadow45,Σας ευχαριστώ για την γρήγορη ανταπόκριση σας έστειλα προσωπικό μήνυμα.
Έχουμε λάβει και έχουμε απαντήσει σχετικά στο προσωπικό σου μήνυμα.
Βαγγέλης, Nova Support
Καλησπέρα DARKShadow45,Σας ευχαριστώ για την γρήγορη ανταπόκριση σας έστειλα προσωπικό μήνυμα.
Καλησπέρα michkal91,Καλησπέρα. Είμαστε ήδη μια μέρα χωρίς ίντερνετ και δεν έχουμε ακομα καμία ενημέρωση για την αποκατάσταση. Χθες στο τηλεφωνικό κέντρο δήλωσαν ότι θα το ελυναν εντός της ημέρας όμως τίποτα ακόμα.
Όπως καταλαβαίνετε λόγω και της τηλεργασιας έχουμε ήδη εκτεθεί.
Σας έστειλα και σε μήνυμα τα στοιχεία μου.
Καλησπέρα n2019,Καλησπέρα.
Ευχαριστούμε για την υποστήριξη μέσα από το forum.
Σας έχω στείλει αίτημα για νέα προσφορά μαζί με τα στοιχεία συνδρομητή και επικοινωνίας.
Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.
Καλησπέρα geokap951,Καλησπέρα. Θα ήθελα μια προσφορά για sport πακέτο. Σας στέλνω σε προσωπικό μήνυμα τα στοιχεία μου για να μπορέσετε να βρείτε την υπηρεσία που έχω.
Καλησπέρα nickhellas4,Καλησπέρα σας. Να ρωτήσω μήπως έχω κάνω κάτι λάθος. Στο σταθερό μου έχω 102mbps. Έχω εξαιρετική ταχύτητα. Μπορώ να πάρω τηλέφωνο. Με ακούν και τους ακούω τέλεια. Είναι αδύνατο να με καλέσουν. Δεν φτάνει ποτέ η κλήση στο σταθερό.
Άκυρο τα συνέδεσα ανάποδα. Μετά θα λέει η γυναίκα οτι το κάνω επίτηδες για να αποφεύγω τα πεθερικά μουΦτου μου!
Καλησπέρα arma,Support μου ήρθε πρόστιμο περίπου 130+ ευρώ διότι ενεργοποιήθηκε η γραμμή μου σε άλλο πάροχο δύο μέρες νωρίτερα, καλά είστε σοβαροί; σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχα με είχαν διαβεβαίωση ότι δεν θα υπάρχει θέμα, ωραία τακτική έχετε, από την μεριά μου θα κάνω τα πάντα για να βρω το δίκιο μου , επίσης δεν πρόκειται ποτέ ξανά να κάνω συμβόλαιο στην εταιρεία σας , ΤΕΛΟΣ
Έχουμε λάβει και έχουμε απαντήσει σχετικά στο προσωπικό σου μήνυμα.Σας εστειλα μηνυμα και ευχαριστω για την ανταποκριση σας , περιμενω να μου στειλετε σε μηνυμα ηχογραφημενα το τι ειπωθηκε πριν δυο χρονια μιας και εγω συμβαολαιο εχω υπογραψει πριν 5 χρονια ,το τι διαδικασια θα ακολουθηθει απο την μερια μου ειδη την γνωριζω ,δεν εχω να πω κατι αλλο , ευχαριστω για τον χρονο σας.
Έχουμε λάβει και έχουμε απαντήσει σχετικά στο προσωπικό σου μήνυμα.Καλημέρα.
Σας έχω στείλει νέο αίτημα για προσφορά μαζί με τα στοιχεία συνδρομητή και επικοινωνίας.
Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.
Καλησπέρα king2009,Καλησπερα σας. Εχουμε ενα συμβολαιο που ληγει σε 2 μηνες 24αρας ταχυτητας συγχρονιζει στα 10mb και θελουμε να διακοψουμε αλλα μας ζητανε 90 ευρω penalty. Μπορει να γινει κατι για να γινει η διακοπη τωρα χωρις καποιο penalty? Ευχαριστω πολυ.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.