*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Σας ευχαριστώ για την γρήγορη ανταπόκριση σας έστειλα προσωπικό μήνυμα.
Καλησπέρα DARKShadow45,

Έχουμε λάβει και έχουμε απαντήσει σχετικά στο προσωπικό σου μήνυμα.

Βαγγέλης, Nova Support
 
Καλησπέρα. Είμαστε ήδη μια μέρα χωρίς ίντερνετ και δεν έχουμε ακομα καμία ενημέρωση για την αποκατάσταση. Χθες στο τηλεφωνικό κέντρο δήλωσαν ότι θα το ελυναν εντός της ημέρας όμως τίποτα ακόμα.
Όπως καταλαβαίνετε λόγω και της τηλεργασιας έχουμε ήδη εκτεθεί.

Σας έστειλα και σε μήνυμα τα στοιχεία μου.
 
Καλησπέρα. Είμαστε ήδη μια μέρα χωρίς ίντερνετ και δεν έχουμε ακομα καμία ενημέρωση για την αποκατάσταση. Χθες στο τηλεφωνικό κέντρο δήλωσαν ότι θα το ελυναν εντός της ημέρας όμως τίποτα ακόμα.
Όπως καταλαβαίνετε λόγω και της τηλεργασιας έχουμε ήδη εκτεθεί.

Σας έστειλα και σε μήνυμα τα στοιχεία μου.
Καλησπέρα michkal91,

Έχουμε λάβει και έχουμε απαντήσει σχετικά στο προσωπικό σου μήνυμα.

Έφη, Nova Support
 
H nova εκτος της σταθερης τηλεφωνιας δεν προσφερει συνδεση σε κινητη μαζι με το ΕΟΝ+;
 
H nova εκτος της σταθερης τηλεφωνιας δεν προσφερει συνδεση σε κινητη μαζι με το ΕΟΝ+;
Καλησπέρα lakiss51,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Έφη, Nova Support
 
Καλησπέρα.

Ευχαριστούμε για την υποστήριξη μέσα από το forum.

Σας έχω στείλει αίτημα για νέα προσφορά μαζί με τα στοιχεία συνδρομητή και επικοινωνίας.

Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.
 
Καλησπέρα.

Ευχαριστούμε για την υποστήριξη μέσα από το forum.

Σας έχω στείλει αίτημα για νέα προσφορά μαζί με τα στοιχεία συνδρομητή και επικοινωνίας.

Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.
Καλησπέρα n2019,

Έχουμε λάβει και έχουμε απαντήσει σχετικά στο προσωπικό σου μήνυμα.

Βαγγέλης, Nova Support
 
Καλησπέρα. Θα ήθελα μια προσφορά για sport πακέτο. Σας στέλνω σε προσωπικό μήνυμα τα στοιχεία μου για να μπορέσετε να βρείτε την υπηρεσία που έχω.
 
Καλησπέρα. Θα ήθελα μια προσφορά για sport πακέτο. Σας στέλνω σε προσωπικό μήνυμα τα στοιχεία μου για να μπορέσετε να βρείτε την υπηρεσία που έχω.
Καλησπέρα geokap951,

Έχουμε λάβει και έχουμε απαντήσει σχετικά στο προσωπικό σου μήνυμα.

Βαγγέλης, Nova Support
 
Καλησπέρα σας. Να ρωτήσω μήπως έχω κάνω κάτι λάθος. Στο σταθερό μου έχω 102mbps. Έχω εξαιρετική ταχύτητα. Μπορώ να πάρω τηλέφωνο. Με ακούν και τους ακούω τέλεια. Είναι αδύνατο να με καλέσουν. Δεν φτάνει ποτέ η κλήση στο σταθερό.

Άκυρο τα συνέδεσα ανάποδα. Μετά θα λέει η γυναίκα οτι το κάνω επίτηδες για να αποφεύγω τα πεθερικά μου :P Φτου μου!
 
Last edited:
Καλησπέρα σας. Να ρωτήσω μήπως έχω κάνω κάτι λάθος. Στο σταθερό μου έχω 102mbps. Έχω εξαιρετική ταχύτητα. Μπορώ να πάρω τηλέφωνο. Με ακούν και τους ακούω τέλεια. Είναι αδύνατο να με καλέσουν. Δεν φτάνει ποτέ η κλήση στο σταθερό.

Άκυρο τα συνέδεσα ανάποδα. Μετά θα λέει η γυναίκα οτι το κάνω επίτηδες για να αποφεύγω τα πεθερικά μου :p Φτου μου!
Καλησπέρα nickhellas4,

Εάν παραμένει οποιοδήποτε ζήτημα, μπορείς να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου προκειμένου να το δούμε περαιτέρω!

Γιώργος, Nova Support
 
Support μου ήρθε πρόστιμο περίπου 130+ ευρώ διότι ενεργοποιήθηκε η γραμμή μου σε άλλο πάροχο δύο μέρες νωρίτερα, καλά είστε σοβαροί; σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχα με είχαν διαβεβαίωση ότι δεν θα υπάρχει θέμα, ωραία τακτική έχετε, από την μεριά μου θα κάνω τα πάντα για να βρω το δίκιο μου , επίσης δεν πρόκειται ποτέ ξανά να κάνω συμβόλαιο στην εταιρεία σας , ΤΕΛΟΣ
 
Επίσης να μου αποστείλετε την ηχογράφηση που έγινε και αν έγινε που λέτε πριν δύο χρόνια , είμαι πολλά χρόνια συνδρομητής σας και δεν θυμάμαι κάτι τέτοιο
 
Support μου ήρθε πρόστιμο περίπου 130+ ευρώ διότι ενεργοποιήθηκε η γραμμή μου σε άλλο πάροχο δύο μέρες νωρίτερα, καλά είστε σοβαροί; σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχα με είχαν διαβεβαίωση ότι δεν θα υπάρχει θέμα, ωραία τακτική έχετε, από την μεριά μου θα κάνω τα πάντα για να βρω το δίκιο μου , επίσης δεν πρόκειται ποτέ ξανά να κάνω συμβόλαιο στην εταιρεία σας , ΤΕΛΟΣ
Καλησπέρα arma,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Βαγγέλης, Nova Support
 
Σας εστειλα μηνυμα και ευχαριστω για την ανταποκριση σας , περιμενω να μου στειλετε σε μηνυμα ηχογραφημενα το τι ειπωθηκε πριν δυο χρονια μιας και εγω συμβαολαιο εχω υπογραψει πριν 5 χρονια ,το τι διαδικασια θα ακολουθηθει απο την μερια μου ειδη την γνωριζω ,δεν εχω να πω κατι αλλο , ευχαριστω για τον χρονο σας.
 
Σας εστειλα μηνυμα και ευχαριστω για την ανταποκριση σας , περιμενω να μου στειλετε σε μηνυμα ηχογραφημενα το τι ειπωθηκε πριν δυο χρονια μιας και εγω συμβαολαιο εχω υπογραψει πριν 5 χρονια ,το τι διαδικασια θα ακολουθηθει απο την μερια μου ειδη την γνωριζω ,δεν εχω να πω κατι αλλο , ευχαριστω για τον χρονο σας.
Έχουμε λάβει και έχουμε απαντήσει σχετικά στο προσωπικό σου μήνυμα.

Γιώργος, Nova Support
 
Καλημέρα.

Σας έχω στείλει νέο αίτημα για προσφορά μαζί με τα στοιχεία συνδρομητή και επικοινωνίας.

Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.
 
Καλημέρα.

Σας έχω στείλει νέο αίτημα για προσφορά μαζί με τα στοιχεία συνδρομητή και επικοινωνίας.

Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.
Έχουμε λάβει και έχουμε απαντήσει σχετικά στο προσωπικό σου μήνυμα.

Γιώργος, Nova Support
 
Καλησπερα σας. Εχουμε ενα συμβολαιο που ληγει σε 2 μηνες 24αρας ταχυτητας συγχρονιζει στα 10mb και θελουμε να διακοψουμε αλλα μας ζητανε 90 ευρω penalty. Μπορει να γινει κατι για να γινει η διακοπη τωρα χωρις καποιο penalty? Ευχαριστω πολυ.
 
Καλησπερα σας. Εχουμε ενα συμβολαιο που ληγει σε 2 μηνες 24αρας ταχυτητας συγχρονιζει στα 10mb και θελουμε να διακοψουμε αλλα μας ζητανε 90 ευρω penalty. Μπορει να γινει κατι για να γινει η διακοπη τωρα χωρις καποιο penalty? Ευχαριστω πολυ.
Καλησπέρα king2009,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου προκειμένου να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 
Status
Not open for further replies.