*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Καλησπερα support, 11/3 ληγει το συμβολαιο μου , μεχρι τοτε ο λογαριασμος ειναι πληρωμενος , μπορω να κανω αιτηση φορητοτητας αυτες τις μερες ή να περιμενω εως 11/3 ; ευχαριστω.
 
Καλησπερα support, 11/3 ληγει το συμβολαιο μου , μεχρι τοτε ο λογαριασμος ειναι πληρωμενος , μπορω να κανω αιτηση φορητοτητας αυτες τις μερες ή να περιμενω εως 11/3 ; ευχαριστω.
Καλησπέρα arma,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου προκειμένου να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 
Ok , έλαβα το μήνυμα, σας ευχαριστώ πολύ για την άμεση εξυπηρέτησή σας.
 
Υπαρχει συνδυασμενο πακετο δορυφορικης + ΕΟΝ + ιντερνετ 100 + τηλεφωνο;
 
Υπαρχει συνδυασμενο πακετο δορυφορικης + ΕΟΝ + ιντερνετ 100 + τηλεφωνο;
Καλησπέρα lakiss51 ,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου προκειμένου να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 
Καλημέρα
Εδώ και κάποιες μέρες αντιμετωπίζω πρόβλημα με το ondemand (O-008). Έχω σύνδεση 100 Mbps και ενώ μου κατεβάζει τους τίτλους, δεν παίζει τις ταινίες. Έκανα επαναφορά σε αρχικές ρυθμίσεις αλλά το πρόβλημα δε λύθηκε. Έχω τον nova pvr 5001. Σας στέλνω πμ.
Ευχαριστώ
 
Καλημέρα
Εδώ και κάποιες μέρες αντιμετωπίζω πρόβλημα με το ondemand (O-008). Έχω σύνδεση 100 Mbps και ενώ μου κατεβάζει τους τίτλους, δεν παίζει τις ταινίες. Έκανα επαναφορά σε αρχικές ρυθμίσεις αλλά το πρόβλημα δε λύθηκε. Έχω τον nova pvr 5001. Σας στέλνω πμ.
Ευχαριστώ
Καλημέρα mitsoskappa,

Έχουμε λάβει και έχουμε απαντήσει στο προσωπικό σου μήνυμα.

Βαγγέλης, Nova Support
 
Στα στοιχεία μου υπάρχει λάθος στη διευθυνση κατοικίας. Λόγω του ότι το χαρτί της ΔΕΗ αντί να γράφει 1η, 2η κλπ παροδος...... και τον αριθμό, γράφει παροδος...... 1η, 2η και τον αριθμο. Σας στέλνω ΑΦΜ και ακριβή διευθυνση για να διορθωθεί. Το δοκίμασα στο my account αλλά δεν κατάφερα την αλλαγή.
 
Στα στοιχεία μου υπάρχει λάθος στη διευθυνση κατοικίας. Λόγω του ότι το χαρτί της ΔΕΗ αντί να γράφει 1η, 2η κλπ παροδος...... και τον αριθμό, γράφει παροδος...... 1η, 2η και τον αριθμο. Σας στέλνω ΑΦΜ και ακριβή διευθυνση για να διορθωθεί. Το δοκίμασα στο my account αλλά δεν κατάφερα την αλλαγή.
Καλησπέρα sotiris4,


Έχουμε λάβει και έχουμε απαντήσει σε προσωπικό σου μήνυμα.

Έφη, Nova Support
 
Καλημερα! Εχω ζητήσει διακοπή συμβολαίου και από το 13831 με ενημερωσαν ότι η διακοπή θα προχωρήσει τέλος του μήνα. Θα ήθελα να μου επιβεβαιώσετε ότι σήμερα θα διακοπεί η γραμμή προκειμενου να προχωρησω σε τυχόν ενέργειες π.χ. επιστροφή αποκωδικοποιητή (αν απαιτειται). Σας έστειλα στοιχεία σε p.m.
 
Καλημερα! Εχω ζητήσει διακοπή συμβολαίου και από το 13831 με ενημερωσαν ότι η διακοπή θα προχωρήσει τέλος του μήνα. Θα ήθελα να μου επιβεβαιώσετε ότι σήμερα θα διακοπεί η γραμμή προκειμενου να προχωρησω σε τυχόν ενέργειες π.χ. επιστροφή αποκωδικοποιητή (αν απαιτειται). Σας έστειλα στοιχεία σε p.m.
Καλημέρα sotiris4,

Έχουμε λάβει και έχουμε απαντήσει σε προσωπικό σου μήνυμα.

Έφη, Nova Support
 
Έκανα αίτηση την περασμένη τέταρτη ,για την υπηρεσία eon + και περιμένω, τον εξοπλισμό με courier,, παλαιοτέρα είχα nova μέσω δορυφόρου,, και είχα και my nova account μπορώ να χρησιμοποιήσω τον συγκεκριμένο λογαριασμό, για την ενεργοποίηση της υπηρεσίας όταν παραλάβω τον εξοπλισμό, πρέπει να ανοίξω νέο λογαριασμό my nova, έρχεται κάποιο SMS email με τους κωδικούς της υπηρεσίας eon +, πως ακριβώς γίνεται, η ενεργοποίηση της υπηρεσίας, πρωτη φορα γιατί έχω μπερδευτεί
 
Έκανα αίτηση την περασμένη τέταρτη ,για την υπηρεσία eon + και περιμένω, τον εξοπλισμό με courier,, παλαιοτέρα είχα nova μέσω δορυφόρου,, και είχα και my nova account μπορώ να χρησιμοποιήσω τον συγκεκριμένο λογαριασμό, για την ενεργοποίηση της υπηρεσίας όταν παραλάβω τον εξοπλισμό, πρέπει να ανοίξω νέο λογαριασμό my nova, έρχεται κάποιο SMS email με τους κωδικούς της υπηρεσίας eon +, πως ακριβώς γίνεται, η ενεργοποίηση της υπηρεσίας, πρωτη φορα γιατί έχω μπερδευτεί
Καλησπέρα Chan Terism,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Έφη, Nova Support
 
Καλησπέρα! Έχουμε ζητήσει να μας καλέσουν για προσφορά για το triple play πρόγραμμα που έχουμε στο σπίτι και ακόμα δεν έχει επικοινωνήσει κάποιος. Ευχαριστώ
 
Καλησπέρα! Έχουμε ζητήσει να μας καλέσουν για προσφορά για το triple play πρόγραμμα που έχουμε στο σπίτι και ακόμα δεν έχει επικοινωνήσει κάποιος. Ευχαριστώ
Καλησπέρα DARKShadow45,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Έφη, Nova Support
 
Καλησπέρα DARKShadow45,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Έφη, Nova Support
Σας ευχαριστώ για την γρήγορη ανταπόκριση σας έστειλα προσωπικό μήνυμα.
 
Status
Not open for further replies.