*** Nova official support *** Archive

Status
Not open for further replies.
Σήμερα που μπαίνω για να πληρώσω τον λογαριασμό ενώ κάνει login λέει ότι δεν μπορούν να ανακτηθούν τα στοιχεία του προγράμματος μου . Οχι μονο σε μένα αλλά και σε άλλους τρεις λογαριασμούς .
Καλησπέρα songless_bird,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Έφη, Nova Support
 
Καλησπέρα songless_bird,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Έφη, Nova Support
Ευχαριστώ. Τώρα που προσπάθησα πάλι άνοιξε κανονικά η σελίδα στο myaccount . Οποτε ήταν κάτι προσωρινό.
 
Ευχαριστώ. Τώρα που προσπάθησα πάλι άνοιξε κανονικά η σελίδα στο myaccount . Οποτε ήταν κάτι προσωρινό.
Εμείς σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστεί.

Έφη, Nova Support
 
Καλημέρα σας
Είμαι συνδρομητής της NOVA απο το 2015.Πριν ένα χρόνο έκανα την γραμμή μου από 24αρα σε 100αρα.και δεν μπορώ να πω ήταν εξαιρετική.Τον Δεκεμβριο του2021 η NOVA μου έκανε μια προσφορά να τοποθετήσω το EON + FIBER 100 Full. Δέχτηκα λοιπόν την προσφορά και το τοποθέτησα.Το μηχάνημα δούλεψε ασταμάτητα τουλάχιστων για 20 μέρες χωρίς προβλήματα.Απο εκεί και πέρα αστα να πάνε.Β.εβαια ενδιάμεσα μου έστειλαν ενα μύνημα οτι στην περιοχή μου γίνεται αναβάθμιση.(Δεν ξέρω αν φταίει αυτό).Αρχισε πάγωμα της οθόνης για κατι δευτερόλεπτα στην αρχή αλλά μετα συνέχεια.(πάρα πολύ εκνευριστικό),και συντοχρόνος και κόψιμο του internet. Κατα σύμπτωση μια μέρα που μιλαγα στο τηλέφωνο έιχα και εκεί πρόβλημα.Με λίγα λόγια αστα να πάνε.Βέβαια φώναξα την εταιρεία και μου είπε οτι φτανει στο σπιτι μου απο 100 που έχω 67mpbs .αν αυτό είναι το πρόβλημα τι το θέλω. Τσαντίστηκα το έβγαλα απο την πρίζα και όλα είναι ΜΕΛΙ-ΓΑΛΑ.Πέστε μου τι κάνω.Η εύκολη λύση είναι να το δώσω πισω.Τα ορια στένεψαν.
Ευχατιστώ.

 
Καλημέρα σας
Είμαι συνδρομητής της NOVA απο το 2015.Πριν ένα χρόνο έκανα την γραμμή μου από 24αρα σε 100αρα.και δεν μπορώ να πω ήταν εξαιρετική.Τον Δεκεμβριο του2021 η NOVA μου έκανε μια προσφορά να τοποθετήσω το EON + FIBER 100 Full. Δέχτηκα λοιπόν την προσφορά και το τοποθέτησα.Το μηχάνημα δούλεψε ασταμάτητα τουλάχιστων για 20 μέρες χωρίς προβλήματα.Απο εκεί και πέρα αστα να πάνε.Β.εβαια ενδιάμεσα μου έστειλαν ενα μύνημα οτι στην περιοχή μου γίνεται αναβάθμιση.(Δεν ξέρω αν φταίει αυτό).Αρχισε πάγωμα της οθόνης για κατι δευτερόλεπτα στην αρχή αλλά μετα συνέχεια.(πάρα πολύ εκνευριστικό),και συντοχρόνος και κόψιμο του internet. Κατα σύμπτωση μια μέρα που μιλαγα στο τηλέφωνο έιχα και εκεί πρόβλημα.Με λίγα λόγια αστα να πάνε.Βέβαια φώναξα την εταιρεία και μου είπε οτι φτανει στο σπιτι μου απο 100 που έχω 67mpbs .αν αυτό είναι το πρόβλημα τι το θέλω. Τσαντίστηκα το έβγαλα απο την πρίζα και όλα είναι ΜΕΛΙ-ΓΑΛΑ.Πέστε μου τι κάνω.Η εύκολη λύση είναι να το δώσω πισω.Τα ορια στένεψαν.
Ευχατιστώ.

Καλημέρα como,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου προκειμένου να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 
Καλημέρα como,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου προκειμένου να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
πως μπορω να σας στειλω μυνημα
 
Καλημέρα σας
Είμαι συνδρομητής της NOVA απο το 2015.Πριν ένα χρόνο έκανα την γραμμή μου από 24αρα σε 100αρα.και δεν μπορώ να πω ήταν εξαιρετική.Τον Δεκεμβριο του2021 η NOVA μου έκανε μια προσφορά να τοποθετήσω το EON + FIBER 100 Full. Δέχτηκα λοιπόν την προσφορά και το τοποθέτησα.Το μηχάνημα δούλεψε ασταμάτητα τουλάχιστων για 20 μέρες χωρίς προβλήματα.Απο εκεί και πέρα αστα να πάνε.Β.εβαια ενδιάμεσα μου έστειλαν ενα μύνημα οτι στην περιοχή μου γίνεται αναβάθμιση.(Δεν ξέρω αν φταίει αυτό).Αρχισε πάγωμα της οθόνης για κατι δευτερόλεπτα στην αρχή αλλά μετα συνέχεια.(πάρα πολύ εκνευριστικό),και συντοχρόνος και κόψιμο του internet. Κατα σύμπτωση μια μέρα που μιλαγα στο τηλέφωνο έιχα και εκεί πρόβλημα.Με λίγα λόγια αστα να πάνε.Βέβαια φώναξα την εταιρεία και μου είπε οτι φτανει στο σπιτι μου απο 100 που έχω 67mpbs .αν αυτό είναι το πρόβλημα τι το θέλω. Τσαντίστηκα το έβγαλα απο την πρίζα και όλα είναι ΜΕΛΙ-ΓΑΛΑ.Πέστε μου τι κάνω.Η εύκολη λύση είναι να το δώσω πισω.Τα ορια στένεψαν.
Ευχαριστώ.

 
Καλημέρα. Γράφτηκα στην υπηρεσία EON TV δωρεάν για 7 ημέρες 23/2 εώς 1/3. Όλα καλά άνοιξε η εφαρμογή στην smart tv μου. Κατά λάθος όμως έκαναν αποσύνδεση. Έχω τους κωδικούς μπορώ να ξαναμπώ; Όταν πάω να ανοίξω την εφαρμογή μου ζητάει πάλι ξεκλείδωμα με τους 6 χαρακτήρες. Το link που έλαβα στο κινητό μου αποτυγχάνει. Τέλος δεν μπορώ να ξαναγραφτώ με το κινητό μου
 
Καλημέρα. εχω γραμμή 4G Cosmote 240/50 στην οποια επανω εχω εδω και 1 χρόνο CosmoteTV μεσω IP και αποφάσισα εχθες και έβαλα ΕΟΝ+. Η σύνδεση εχει γίνει μεσω POWERLINE Devolo και απο εκει μεσω TPLINK Switch παίρνουν ιντερνετ και το EON+ και το CosmoteTV αλλα και οι υπολοιπες συσκευες XBOX -PS5 -Apple TV - LG τηλεοραση. Το προβλημα μου ειναι οτι στο EON+ ειτε δω προγραμμα live καναλιων ειτε βάλω το ondemand αλλα και το catch up υπάρχουν στιγμες που κάνει κολλυματα τις τάξεως του 1-2 sec σε random φάση. Στην μέτρηση ταχυτητας μου βρισκει μεσα απο το μενου Eon δεκτη 15-20Μbps και Ping 100-130ms. Τι μπορεί να φταίει;
 
Καλημέρα. Γράφτηκα στην υπηρεσία EON TV δωρεάν για 7 ημέρες 23/2 εώς 1/3. Όλα καλά άνοιξε η εφαρμογή στην smart tv μου. Κατά λάθος όμως έκαναν αποσύνδεση. Έχω τους κωδικούς μπορώ να ξαναμπώ; Όταν πάω να ανοίξω την εφαρμογή μου ζητάει πάλι ξεκλείδωμα με τους 6 χαρακτήρες. Το link που έλαβα στο κινητό μου αποτυγχάνει. Τέλος δεν μπορώ να ξαναγραφτώ με το κινητό μου

Πως πήρες δωρεάν τεστ. Θέλω και εγώ να το δοκιμάσω πριν προχωρήσω σε σύνδεση.
 
Καλημέρα. Γράφτηκα στην υπηρεσία EON TV δωρεάν για 7 ημέρες 23/2 εώς 1/3. Όλα καλά άνοιξε η εφαρμογή στην smart tv μου. Κατά λάθος όμως έκαναν αποσύνδεση. Έχω τους κωδικούς μπορώ να ξαναμπώ; Όταν πάω να ανοίξω την εφαρμογή μου ζητάει πάλι ξεκλείδωμα με τους 6 χαρακτήρες. Το link που έλαβα στο κινητό μου αποτυγχάνει. Τέλος δεν μπορώ να ξαναγραφτώ με το κινητό μου
Καλησπέρα spyges,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο σου ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Έφη, Nova Support
 
Καλημέρα. εχω γραμμή 4G Cosmote 240/50 στην οποια επανω εχω εδω και 1 χρόνο CosmoteTV μεσω IP και αποφάσισα εχθες και έβαλα ΕΟΝ+. Η σύνδεση εχει γίνει μεσω POWERLINE Devolo και απο εκει μεσω TPLINK Switch παίρνουν ιντερνετ και το EON+ και το CosmoteTV αλλα και οι υπολοιπες συσκευες XBOX -PS5 -Apple TV - LG τηλεοραση. Το προβλημα μου ειναι οτι στο EON+ ειτε δω προγραμμα live καναλιων ειτε βάλω το ondemand αλλα και το catch up υπάρχουν στιγμες που κάνει κολλυματα τις τάξεως του 1-2 sec σε random φάση. Στην μέτρηση ταχυτητας μου βρισκει μεσα απο το μενου Eon δεκτη 15-20Μbps και Ping 100-130ms. Τι μπορεί να φταίει;

Καλημέρα. εχω γραμμή 4G Cosmote 240/50 στην οποια επανω εχω εδω και 1 χρόνο CosmoteTV μεσω IP και αποφάσισα εχθες και έβαλα ΕΟΝ+. Η σύνδεση εχει γίνει μεσω POWERLINE Devolo και απο εκει μεσω TPLINK Switch παίρνουν ιντερνετ και το EON+ και το CosmoteTV αλλα και οι υπολοιπες συσκευες XBOX -PS5 -Apple TV - LG τηλεοραση. Το προβλημα μου ειναι οτι στο EON+ ειτε δω προγραμμα live καναλιων ειτε βάλω το ondemand αλλα και το catch up υπάρχουν στιγμες που κάνει κολλυματα τις τάξεως του 1-2 sec σε random φάση. Στην μέτρηση ταχυτητας μου βρισκει μεσα απο το μενου Eon δεκτη 15-20Μbps και Ping 100-130ms. Τι μπορεί να φταίει;
Καλησπέρα Poisonera,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Έφη, Nova Support
 
Καλησπέρα spyges,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο σου ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Έφη, Nova Support
Καλησπέρα μιλήσαμε στο Viber τελικά και μου είπατε να μιλήσουμε από Δευτέρα. Ευχαριστώ και πάλι!
 
Ως προς το ζήτημα το οποίο μας έχεις αναφέρει, εχουν ήδη δρομολογηθεί όλες οι απαιτούμενες ενέργειες και η αποκατάσταση θα επέλθει με την επόμενη αναβάθμιση του τερματικού σου εξοπλισμού στην οποία ήδη εργάζεται η τεχνική μας διεύθυνση.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε άλλο χρειαστεί.

Γιώργος, Nova Support
Μήπως έχετε νεότερα για την αναβάθμιση που θα λύσει το πρόβλημα?

Πάμε για 2 μήνες χωρίς αναγνώριση κλήσης και 3-4 μήνες χωρίς αναμονή κλήσης.
 
Μήπως έχετε νεότερα για την αναβάθμιση που θα λύσει το πρόβλημα?

Πάμε για 2 μήνες χωρίς αναγνώριση κλήσης και 3-4 μήνες χωρίς αναμονή κλήσης.
Καλησπέρα dbokos,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Έφη, Nova Support
 
Καλησπέρα dbokos,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Έφη, Nova Support
Σας έστειλα pm.
 
Status
Not open for further replies.