*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)

x_man

Established Member
6 October 2012
139
Athens
Re: *** Nova official support ***

γεια σας,

αρχές Απριλίου λήγει το 18μηνο συμβόλαιό μου nova sports pack+forthnet economy.

Δεν έχω λάβει ακόμη κάποιο τηλεφώνημα με πρόταση ανανέωσης. Αν δεν υπάρχει σχετικό ενδιαφέρον από την εταιρεία, πότε πρέπει να ζητήσω τη διακοπή των παρεχόμενων υπηρεσιών;
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα x_man.

Στείλε μας σε ένα προσωπικό μήνυμα ένα κινητό επικοινωνίας και τον αριθμό της σύνδεσης για να φροντίσουμε να σε καλέσει αρμόδιος
συνάδελφος και να σε ενημερώσει για τις διαθέσιμες προσφορές.
 
Last edited by a moderator:

journeyman

Senior Member
21 June 2008
516
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα, προσπαθώ να δηλώσω τα στοιχεία για το Nova Go και στο πεδίο "επιθυμητό username" ό,τι και να βάλω βγάζει μήνυμα λάθους "δεν είναι έγκυρο"...
 

gianisv

Established Member
27 October 2010
115
Απάντηση: *** Nova official support ***

Και μιά που ξεκίνησα να λέω για προβλήματα ας σας πω και το δικό μου...!
Στο τηλέφωνο (samsung sIII-android 4.3)η εφαρμογή έπαιζε και παίζει άψογα.
Ομως ύστερα απο την τελευταία αναβάθμιση του novago μετά απο το πρώτο πεδίο όπου είχα βάλει κωδικούς και είχα ενεργοποιημένο το ''μείνετε συνδεδεμένος'' εμφανίζεται το admin (με μύνημα κάτω ο κωδικός είναι λανθασμένος)και πρέπει να ξανασυμπληρώσω το pass που είναι το ίδιο και με βάζει!
Δηλαδή πριν την αναβάθμιση εκεί που άνοιγα μόνο την εφαρμογή και όλα οκ.τώρα βγάζει admin-μύνημα λανθασμένος κωδικός- βάζω τον ίδιο κωδικό (!) και όλα καλά!!
Εντάξει δεν χάθηκε και ο κόσμος αλλά πως να το κάνουμε είναι εύχρηστο να το ανοίγεις και να παίζει αμέσως!
Να συμπληρώσω ότι δεν έχω αλλάξει pass χρησιμοποιώ αυτό που έστειλε η υπηρεσία με sms τα νούμερα δηλαδή από την αρχή.
Αυτά ,σας ζάλισα,συγγνώμη αλλά διαβασα πάρα πολύ αλλά δεν βρήκα ακριβώς τι μπορεί να φταίει....
Ευχαριστώ

είμαστε αρκετοί που αντιμετωπιζουμε αυτό το προβλημα με διάφορες συσκευές. αν μπορεί να γίνει κάτι για να λυθεί το προβλημα.
 
Last edited by a moderator:

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: Απάντηση: Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα, προσπαθώ να δηλώσω τα στοιχεία για το Nova Go και στο πεδίο "επιθυμητό username" ό,τι και να βάλω βγάζει μήνυμα λάθους "δεν είναι έγκυρο"...

Καλημέρα journeyman,

Στείλε μας τα στοιχεία σου με ένα pm για να το ελέγξουμε

Και μιά που ξεκίνησα να λέω για προβλήματα ας σας πω και το δικό μου...!
Στο τηλέφωνο (samsung sIII-android 4.3)η εφαρμογή έπαιζε και παίζει άψογα.
Ομως ύστερα απο την τελευταία αναβάθμιση του novago μετά απο το πρώτο πεδίο όπου είχα βάλει κωδικούς και είχα ενεργοποιημένο το ''μείνετε συνδεδεμένος'' εμφανίζεται το admin (με μύνημα κάτω ο κωδικός είναι λανθασμένος)και πρέπει να ξανασυμπληρώσω το pass που είναι το ίδιο και με βάζει!
Δηλ. πριν την αναβάθμιση εκεί που άνοιγα μόνο την εφαρμογή και όλα οκ.τώρα βγάζει admin-μύνημα λανθασμένος κωδικός- βάζω τον ίδιο κωδικό (!) και όλα καλά!!
Εντάξει δεν χάθηκε και ο κόσμος αλλά πως να το κάνουμε είναι εύχρηστο να το ανοίγεις και να παίζει αμέσως!
Να συμπληρώσω ότι δεν έχω αλλάξει pass χρησιμοποιώ αυτό που έστειλε η υπηρεσία με sms τα νούμερα δηλ από την αρχή.
Αυτά ,σας ζάλισα,συγγνώμη αλλά διαβασα πάρα πολύ αλλά δεν βρήκα ακριβώς τι μπορεί να φταίει....
Ευχαριστώ

είμαστε αρκετοί που αντιμετωπιζουμε αυτό το προβλημα με διάφορες συσκευές. αν μπορεί να γίνει κάτι για να λυθεί το προβλημα.

Καλημέρα gianisv

Αυτό που αναφέρεις δεν θεωρούμε ότι είναι πρόβλημα αλλά ευελιξία της εφαρμογής. Αυτό συμβαίνει γιατί από το ίδιο laptop/tablet/smartphone, η εφαρμογή επιτρέπει να δημιουργήσεις διαφορετικά profiles ώστε να υπάρχει δυνατότητα να μπορούν να μπουν στη εφαρμογή διαφορετικοί χρήστες, με διαφορετικό pass-pin, έχοντας αποθηκεύσει τις προσωπικές τους ρυθμίσεις. Παρόλο αυτά θα προωθήσουμε την παρατήρηση σου γιατί και μόνο ένα profile εάν έχεις ενεργοποιημένο, όντως ζητάει και πάλι κωδικό.

Δημήτρης, Forthnet Support
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: Απάντηση: Re: *** Nova official support ***

@journeyman Έχουμε λάβει το pm σου και έχουμε ενημερώσει αντίστοιχα.

Δημήτρης, Forthnet Support
 

manga1024

Senior Member
1 September 2010
638
ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ
Απάντηση: *** Nova official support ***

καλησπερα σας.θα ηθελα να ρωτησω αν υπαρχει καλυτερη προσφορα για την nova?ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ NOVA ΟΧΙ ΜΕ INTERNET ΜΑΖΙ.εχω το full πακετο πληρωνω με παγια εντολη(το λεω για να δειξω πως δεν αργω στις πληρωμες)και αν γινετε μια καλυτερη τιμη αλλιως να το κοψω.Δεν ειναι εκβιαστικος απλα λεω ειναι οικονομικο το θεμα.Ευχαριστω πολυ
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα manga1024.

Στείλε μας ένα κινητό επικοινωνίας σε προσωπικό μήνυμα και θα φροντίσουμε να σε καλέσει αρμόδιος συνάδελφος για να σε ενημερώσει.

Αλέξης, Forthnet Support
 

gianisv

Established Member
27 October 2010
115
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: *** Nova official support ***

Δημήτρη εννοείς ότι αν ενεργοποιησω δεύτερο προφίλ στις συσκευές μου δε θα ζητά εκ νέου τον κωδικο όταν συνδεομαι;
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Είναι ανεξάρτητο από το πόσα profiles έχεις ενεργοποιήσει.

Η εφαρμογή ζητάει PIN ακριβώς για το λόγο ότι υπάρχει η δυνατότητα να υπάρχουν πολλαπλά profiles σε ένα account.

Επομένως ζητάει PIN είτε υπάρχει ένα, είτε περισσότερα profiles.

Αλέξης, Forthnet Support
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Σ' ευχαριστούμε κι εμείς για την επικοινωνία και τα θετικά σου σχόλια.

Οτιδήποτε χρειαστείς, είμαστε στη διάθεση σου.

Αλέξης, Forthnet Support
 

journeyman

Senior Member
21 June 2008
516
Απάντηση: *** Nova official support ***

να ευχαριστήσω και εγώ με τη σειρά μου τα παιδιά της Forthnet που παρακολουθούν το νήμα, για την εξυπηρέτηση.

Να ενημερώσω πάντως πως το πρόβλημα με το μη έγκυρο username υπήρξε και όταν προσπάθησε η κοπέλα που με κάλεσε από την Νόβα.
Το θέμα λύθηκε με το να μην βάλουμε καθόλου αριθμητικούς χαρακτήρες.
 
Last edited by a moderator:

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Ευχαριστούμε και εμείς για τα θετικά σου σχόλια.

Είμαστε εδώ για την οποιαδήποτε βοήθεια χρειαστείς.

Παναγιώτης, Forthnet Support
 

aenaos15

Inactive User
25 August 2008
996
Απάντηση: *** Nova official support ***

Καλησπερα σας , ηθελα να ρωτησω αν θα μου πιστωθει το ποσο που αντιστοιχει στις 5 ημερες που δεν μoυ παρειχατε υπηρεσιες τηλεφωνου και internet λογω δικης σας υπαιτιοτητας; Συγκεκριμενα απο το σαββατο 1/3/2014 εως και τεταρτη 5/3/2014 δεν μου παρειχατε τις ανωτερω υπηρεσιες στην περιοχη του καματερου Αττικης.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα aenaos15, για το εν λόγω ζήτημα μπορείς να μας στείλεις ένα pm με ένα τηλ επικοινωνίας ώστε να σε καλέσει κάποιος συνάδελφος και να του μεταφέρεις το αίτημα σου.

Παναγιώτης , Forthnet Support
 

astanapane

AVClub Enthusiast
21 September 2007
794
Χολαργός
Re: *** Nova official support ***

Στο κανάλι Discovery HD SHOWCASE στη σειρα Ο ΠΛΑΣΤΙΚΟΣ ΜΑΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ δεν υπάρχει πληροφορία για το κάθε επεισόδιο, απλως μια γενική περιγραφή της σειράς, οπότε δεν μπορούμε να γνωρίζουμε ποιο είναι το κάθε επεισόδιο για να το δουμε η να το εγγραψουμε.
Ευχαριστώ.

Πραγματικά άμεση και άψογη η εξυπηρέτηση σας. Παρέχονται πλήρεις πληροφορίες για κάθε επεισόδιο. Μακάρι να σας έμοιαζαν όλες οι ομάδες υποστήριξης .
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα astanapane.

Σ' ευχαριστούμε για τα θετικά σου σχόλια!

Αλέξης, Forthnet Support
 

trikiklas

New member
9 April 2008
17
Να πω και εγω το προβλημα μου που το ειδα τωρα να μου πειτε μια γνωμη και εσεις.Εκανα συνδεση στην νοβα τα χριστουγεννα με την προσφορα 3play +novasport all+novacinema 1 με τους 2 μηνες 29,90 και μετα 54,90.εναρξη συμβολαιου στο ebill της forthet ελεγε 23/12/13.πληρωμη με πιστωτικη καρτα και μου εδωσαν 3 μηνες τα ερωτικα καναλια δωρο και 12 μηνες HD!Τωρα πιο ειναι το προβλημα μου!Πηρα τηλεφωνο στις 6/3/14 και εκανα διακοπη τα ερωτικα καναλια που ηταν δωρο ως της 23/3/14 για να μην εχω καμια χρεωση μετα,και οντως την ιδια μερα τα εκαναν διακοπη και μου εστειλαν και μηνυμα στι κινητο μου.Οταν ομως μπηκα στο ebill να δω τον λογαριασμο μου και τον χρονο που εχω κανει σε τηλεφωνηματα ειδα οτι η εναρξη συμβολαιου απο 23/12/13 που ηταν αλλαξε σε 6/3/14 οπου εκανα την διακοπη των ερωτικων καναλιων που ηταν δωρο!!!!!!τι γινετε τωρα οποτε αιτουμε κατι θα ξεκινα το συμβολαιο εκ νεου απο την αρχη??????και στο φιναλε δωρο ητανδεν τα ζητησα!ααααα!! και μου εκδοσαν πιστωτικο λογαριασμο 1 ευρο και κατι !!!!!!!!τι κανουμε τωρα???
 
Last edited by a moderator: