*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα polakis.

Η εφαρμογή novasports.gr λειτουργεί κανονικά σε ios7. Αντιμετωπίζεις κάποιο πρόβλημα στη λειτουργία της?

Compatibility: Requires iOS 4.0 or later. Compatible with iPhone, iPad, and iPod touch.

Αλέξης, Forthnet Support
 

polakis

AVClub Addicted Member
19 September 2008
2,792
Re: *** Nova official support ***

Ναι το ξερω οτι λειτουργει αλλα δεν ειναι optimized για ios7 για iphone5/5s με full screen κλπ...
 
Last edited by a moderator:

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Προς το παρόν, δεν έχουμε κάποια επίσημη ενημέρωση για αναβάθμιση της συγκεκριμένης εφαρμογής.

Θα μεταφέρουμε όμως το σχόλιο σου στο αρμόδιο τμήμα για να το λάβει υπ' όψιν του.

Το αρχικό σου μήνυμα αναφερόταν αποκλειστικά στο ios7 και γι' αυτό δεν έγινε κατανοητή η απορία σου.

Αλέξης, Forthnet Support
 

polakis

AVClub Addicted Member
19 September 2008
2,792
Re: *** Nova official support ***

Οκ ευχαριστω.Εγω δεν το διατυπωσα σωστα. Το ιδιο ισχυει και για την εφαρμογη nova-i-guide με το προγραμμα της νοβα
 
Last edited by a moderator:

malakudi

Banned
24 April 2008
7,927
Απάντηση: *** Nova official support ***

Ζήτησα τηλεφωνικά να κάνω κάποιες αλλαγές στη συνδρομή μου 3play και μου είπαν ότι πρέπει να πάω σε κατάστημα. Είναι σοβαρό τώρα αυτό; Εταιρεία που ασχολείται με τηλεπικοινωνίες να ζητάει κάτι τέτοιο; Παρακαλώ επιβεβαιώστε. Δεν έχω χρόνο να πάω σε κανένα κατάστημα, ειδικά στην Πάτρα και τα δύο καταστήματά σας είναι σε πολύ κακή τοποθεσία, δε μπορείς να παρκάρεις. Βρείτε μία λύση.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα malakudi.

Λόγω του ότι δεν μας αναφέρεις κάποιες πληροφορίες, ώστε να μπορούμε να το επιβεβαιώσουμε όπως μας ζητάς,
αν θέλεις στείλε μας σε ένα προσωπικό μήνυμα λεπτομέρειες σχετικά με τη μετατροπή που επιθυμείς, για να το δούμε και να σε εξυπηρετήσουμε.

Αλέξης, Forthnet Support
 

ager7

New member
14 March 2014
2
Re: *** Nova official support ***

Μου ήρθε μήνυμα ότι οι συσκευές του novago θα περιοριστούν σε 1 από τις 20/3 τελικά αυτό θα γίνει? Επικοινώνησα χθες με μία κοπέλα και μου είπε ότι δεν έχει τέτοια ενημέρωση επίσημα .
Έχετε να μας πείτε κάτι επίσημα, θα ισχύσει αυτό για όλους ή θα υπάρχει κάποια διάκριση ανάλογα με το πακετο? Π.χ. οι full pack να διαθέτουν 2 συσκευές ή κάτι αντίστοιχο?
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα ager7.

Ισχύει επίσημα η ενημέρωση που έλαβες στο μήνυμα το οποίο σου αποστείλαμε.

Πλέον από 20/03 οι επιτρεπόμενες συσκευές μειώνονται από 2 σε 1. Η αλλαγή αυτή αφορά όλους τους χρήστες της υπηρεσίας NovaGO.

Αλέξης, Forthnet Support
 

ager7

New member
14 March 2014
2
Re: *** Nova official support ***

Eυχαριστώ πολύ για την άμεση απάντηση. Καταλαβαίνω απόλυτα τον λόγο του περιορισμού, όλοι τον καταλαβαίνουμε, αλλά θα μπορούσε να γίνει μία συσκευή enable την φορά και όχι μία μόνο διαθέσιμη γενικώς. Έτσι και θα πετυχαίνατε αυτό που θέλατε και ο πελάτης θα ήταν ευχαριστημένος.
Είναι λίγο ανεξήγητο αυτό που γίνεται αλλά οκ, απόφασή σας είναι.
Ευχαριστούμε για την εξυπηρέτηση εδώ μέσα.
 

nvianitakis

Supreme Member
28 December 2007
3,592
Χαλάνδρι
Απάντηση: *** Nova official support ***

Αφού καταλαβαίνεις απόλυτα τον λόγο περιορισμού, όπως λες, πως θεωρείς πώς είναι ανεξήγητο, όπως επίσης γράφεις, αυτό που γίνεται;


Τσπ, καλό θα ήταν να μας πει το επίσημο support, ποιος είναι ο λόγος του περιορισμού, γιατί σίγουρα δεν είναι η "αυξημένη ζήτηση"..
 

x_man

Established Member
6 October 2012
139
Athens
Re: *** Nova official support ***

Να σας ενημερώσω ότι έλαβα μια προσφορά που με ικανοποίησε και ανανέωσα για 1 χρόνο ακόμη.

Ευχαριστώ για τη μεσολάβηση και ευελπιστώ ότι δε θα υπάρξει κάποιο πρόβλημα στο λογιστήριο κατά τη μετάβαση στο 3play--->αν παρελπίδα υπάρξει, θα σας ενημερώσω.


Καλημέρα x_man.

Στείλε μας σε ένα προσωπικό μήνυμα ένα κινητό επικοινωνίας και τον αριθμό της σύνδεσης για να φροντίσουμε να σε καλέσει αρμόδιος
συνάδελφος και να σε ενημερώσει για τις διαθέσιμες προσφορές.
 

polakis

AVClub Addicted Member
19 September 2008
2,792
Re: *** Nova official support ***

Re: NovaGO
Αναβαθμισα το iphone 5s σε 7.1 και μου λεει οτι ξεπερασα το οριο συσκευων. Τι θα κανω; Δεν εχω ανανεωση...
 

craven

AVClub Enthusiast
14 November 2007
910
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***

Θα ήθελα και εγώ με την σειρά μου κάποια λογική εξήγηση στο γιατί επιλέχθηκε σαν λύση η χειρότερη δυνατή (1 επιτρεπόμενη συσκευή κλειδωμένη στην υπηρεσία) για τον λόγο που αναφέρθηκε (αυξημένη ζήτηση άρα και bandwidth), αντί για την σωστότερη αλλά και ευκολότερη τεχνικά που αντιπροτείνουν όλοι, του να είναι ενεργή μόνο μια συσκευή ανά πάσα δεδομένη στιγμή για κάθε account χωρίς άλλο περιορισμό η κλείδωμα σε επίπεδο συσκευής (έλεγχος ανά account δηλαδή και όχι έλεγχος ανά συσκευή που προκαλεί ΟΛΑ αυτά τα προβλήματα που βλέπουμε). Έτσι θα μπορούσα εγώ και ο καθένας να έχω την υπηρεσία είτε στο laptop είτε στο tablet είτε στο κινητό ανάλογα τι έχω μαζί μου κάποια δεδομένη στιγμή ενώ και το bandwidth θα ήταν μειωμένο (αν αυτός είναι ο πραγματικός λόγος όπως λέτε).
Απ την στιγμή που κάτι τέτοιο θα είχε το ίδιο αποτέλεσμα για εσάς (ίδιο bandwidth με αυτό που πάτε να κάνετε τώρα) και πιο εύκολο θα ήταν και παράπονα δεν θα υπήρχαν απ τους χρήστες αλλά και μειωμένο φόρτο εργασίας για εσάς στο να υποστηρίζετε όλα αυτά τα αιτήματα για τους χρήστες που θέλουν ξεκλείδωμα ή έχουν πρόβλημα με τους ελέγχους της εφαρμογής στην συσκευή τους (άρα περισσότερο κόστος για την forthnet), γιατί επιλέχθηκε η χειρότερη δυνατή λύση για όλους (forthnet και χρήστες) ώστε να αναγκάζετε τους χρήστες να κλειδώνουν σε μια συγκεκριμένη συσκευή την οποία αναγκαστικά θα πρέπει να έχουν μαζί τους αυτή και μόνο αυτή όταν θέλουν την υπηρεσία αλλά και να αναγκάζονται να υποστούν όλα τα προβλήματα αυτής της υλοποίησης όπου με μια απλή αναβάθμιση ο έλεγχος σας θεωρεί ότι πρόκειται για νέα συσκευή με αποτέλεσμα να περιμένει μέχρι και ένα μήνα για ξεκλείδωμα ή να περιμένει μισάωρα στην αναμονή ή για απάντηση εδώ μέσα για να παρακαλάει για reset? (δεν θα ξεχάσω την ταλαιπωρία από μια απλή αναβάθμιση των drivers κάρτας γραφικών που θεωρήθηκε πως πλέον έχω άλλη συσκευή). Είναι δυνατόν να φοβάται ο χρήστης να αλλάξει κάτι στο hardware του ή να κάνει μια αναβάθμιση το λειτουργικό του ή το firmware του κινητού του μήπως και του κλειδώσει η υπηρεσία?
Ακόμα και το να δηλωθούν 2-3 συγκεκριμένες συσκευές αλλά μόνο μια να παίζει ανά δεδομένη στιγμή (έστω αν και ακόμα και αυτό υπερβολικό το βρίσκω καθώς πάλι μπλέκουμε με δήλωση συσκευών) καλύτερο θα ήταν απ αυτό που πάτε να κάνετε και δεν βλέπω τι διαφορά θα είχε για εσάς.
Αν δηλαδή το novago ζήταγε απλά username, pin και ίσως αν θέλατε και κάτι extra για ασφάλεια (ώστε να μην πάρει κάποιος τρίτος εν αγνοία τα στοιχεία του πελάτη και ανοίξει κωδικό), να ζητάει πχ και τον κωδικό πληρωμής ενός εκ των 2 τελευταίων λογαριασμών, δεν θα ήταν πολύ πιο απλό σαν έλεγχος για όλους μας? δεν θα μειωνόταν ο φόρτος σε εσάς αλλά και τα παράπονα απ τους χρήστες? Δεν μπορώ να φανταστώ ότι ούτε ένας στην forthnet δεν τα σκέφτηκε αυτά και καταλήξατε σε αυτή την λύση.
Ας μην κρυβόμαστε, δεν πείθει με λίγα λόγια η εξήγηση που έχει δοθεί από την nova για τον λόγο του περιορισμού και καλό θα ήταν σεβόμενοι τους πελάτες σας, να μας πείτε τον πραγματικό λόγο αλλά και το σκεπτικό της συγκεκριμένης υλοποίησης.


Ps. Αν θεωρηθεί απ τους διαχειριστές άτοπη η παραπάνω τοποθέτηση/ερώτηση για το παρόν νήμα της υποστήριξης, ας σβηστεί.
 
Last edited:

george0083

AVClub Enthusiast
23 May 2007
762
Re: *** Nova official support ***

εστειλα καποιο mail στο [email protected] αλλα δεν εβαλα απαντηση στο ερωτημα μου
Ζήτηση προσφορα 59.90 full pack triple play με διεθενις κλησεις
δηλαδγ προσφορα που ειχε γνωστος μου αλλα και μελη στο φορουμ
τουλαχιστον περιμενα μια απαντηση στο ερωτημα μου ως χρονια συνδρομητης
ευχαριστω
 
Last edited by a moderator:

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: NovaGO
Αναβαθμισα το iphone 5s σε 7.1 και μου λεει οτι ξεπερασα το οριο συσκευων. Τι θα κανω; Δεν εχω ανανεωση...


Καλημέρα polakis. Από την στιγμή που έχεις ανανέωση πρόσφατα, θα χρειαστεί να περιμένεις έως 20/3 που θα γίνει αυτόματα η ανανέωση συσκευών.

Κώστας Forthnet Support

Θα ήθελα και εγώ με την σειρά μου κάποια λογική εξήγηση στο γιατί επιλέχθηκε σαν λύση η χειρότερη δυνατή (1 επιτρεπόμενη συσκευή κλειδωμένη στην υπηρεσία) για τον λόγο που αναφέρθηκε (αυξημένη ζήτηση άρα και bandwidth), αντί για την σωστότερη αλλά και ευκολότερη τεχνικά που αντιπροτείνουν όλοι, του να είναι ενεργή μόνο μια συσκευή ανά πάσα δεδομένη στιγμή για κάθε account χωρίς άλλο περιορισμό η κλείδωμα σε επίπεδο συσκευής (έλεγχος ανά account δηλαδή και όχι έλεγχος ανά συσκευή που προκαλεί ΟΛΑ αυτά τα προβλήματα που βλέπουμε). Έτσι θα μπορούσα εγώ και ο καθένας να έχω την υπηρεσία είτε στο laptop είτε στο tablet είτε στο κινητό ανάλογα τι έχω μαζί μου κάποια δεδομένη στιγμή ενώ και το bandwidth θα ήταν μειωμένο (αν αυτός είναι ο πραγματικός λόγος όπως λέτε).
Απ την στιγμή που κάτι τέτοιο θα είχε το ίδιο αποτέλεσμα για εσάς (ίδιο bandwidth με αυτό που πάτε να κάνετε τώρα) και πιο εύκολο θα ήταν και παράπονα δεν θα υπήρχαν απ τους χρήστες αλλά και μειωμένο φόρτο εργασίας για εσάς στο να υποστηρίζετε όλα αυτά τα αιτήματα για τους χρήστες που θέλουν ξεκλείδωμα ή έχουν πρόβλημα με τους ελέγχους της εφαρμογής στην συσκευή τους (άρα περισσότερο κόστος για την forthnet), γιατί επιλέχθηκε η χειρότερη δυνατή λύση για όλους (forthnet και χρήστες) ώστε να αναγκάζετε τους χρήστες να κλειδώνουν σε μια συγκεκριμένη συσκευή την οποία αναγκαστικά θα πρέπει να έχουν μαζί τους αυτή και μόνο αυτή όταν θέλουν την υπηρεσία αλλά και να αναγκάζονται να υποστούν όλα τα προβλήματα αυτής της υλοποίησης όπου με μια απλή αναβάθμιση ο έλεγχος σας θεωρεί ότι πρόκειται για νέα συσκευή με αποτέλεσμα να περιμένει μέχρι και ένα μήνα για ξεκλείδωμα ή να περιμένει μισάωρα στην αναμονή ή για απάντηση εδώ μέσα για να παρακαλάει για reset? (δεν θα ξεχάσω την ταλαιπωρία από μια απλή αναβάθμιση των drivers κάρτας γραφικών που θεωρήθηκε πως πλέον έχω άλλη συσκευή). Είναι δυνατόν να φοβάται ο χρήστης να αλλάξει κάτι στο hardware του ή να κάνει μια αναβάθμιση το λειτουργικό του ή το firmware του κινητού του μήπως και του κλειδώσει η υπηρεσία?
Ακόμα και το να δηλωθούν 2-3 συγκεκριμένες συσκευές αλλά μόνο μια να παίζει ανά δεδομένη στιγμή (έστω αν και ακόμα και αυτό υπερβολικό το βρίσκω καθώς πάλι μπλέκουμε με δήλωση συσκευών) καλύτερο θα ήταν απ αυτό που πάτε να κάνετε και δεν βλέπω τι διαφορά θα είχε για εσάς.
Αν δηλαδή το novago ζήταγε απλά username, pin και ίσως αν θέλατε και κάτι extra για ασφάλεια (ώστε να μην πάρει κάποιος τρίτος εν αγνοία τα στοιχεία του πελάτη και ανοίξει κωδικό), να ζητάει πχ και τον κωδικό πληρωμής ενός εκ των 2 τελευταίων λογαριασμών, δεν θα ήταν πολύ πιο απλό σαν έλεγχος για όλους μας? δεν θα μειωνόταν ο φόρτος σε εσάς αλλά και τα παράπονα απ τους χρήστες? Δεν μπορώ να φανταστώ ότι ούτε ένας στην forthnet δεν τα σκέφτηκε αυτά και καταλήξατε σε αυτή την λύση.
Ας μην κρυβόμαστε, δεν πείθει με λίγα λόγια η εξήγηση που έχει δοθεί από την nova για τον λόγο του περιορισμού και καλό θα ήταν σεβόμενοι τους πελάτες σας, να μας πείτε τον πραγματικό λόγο αλλά και το σκεπτικό της συγκεκριμένης υλοποίησης.


Ps. Αν θεωρηθεί απ τους διαχειριστές άτοπη η παραπάνω τοποθέτηση/ερώτηση για το παρόν νήμα της υποστήριξης, ας σβηστεί.

Καλημέρα craven. Ευχαριστούμε για τα σχόλια σου και θα μεταφερθούν στο ανάλογο τμήμα.
ο λόγος, όπως αναφέρει το sms και το email είναι η αυξημένη ζήτηση και ακόμα είναι σε πιλοτικό στάδιο η υπηρεσία.

Κώστας Forthnet Support

εστειλα καποιο mail στο [email protected] αλλα δεν εβαλα απαντηση στο ερωτημα μου
Ζήτηση προσφορα 59.90 full pack triple play με διεθενις κλησεις
δηλαδγ προσφορα που ειχε γνωστος μου αλλα και μελη στο φορουμ
τουλαχιστον περιμενα μια απαντηση στο ερωτημα μου ως χρονια συνδρομητης
ευχαριστω

Καλησπέρα george0083. Στείλε μας με ένα pm τα στοιχεία σου (τηλέφωνο ενεργοποίησης) και θα ενημερώσουμε εμείς το αρμόδιο τμήμα.

Κώστας Forthnet Support
 
Last edited by a moderator:

kapo19

Established Member
22 November 2013
140
Απάντηση: *** Nova official support ***

στο novago θα προσθεσουν κανα καινούργιο κανάλι στο live tv
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Απάντηση: *** Nova official support ***

Καλησπέρα kapo19,

Στόχος μας είναι να εξελιχθεί η εφαρμογή το συντομότερο δυνατό και να προστεθούν και άλλα κανάλια, προς το παρόν όμως δεν υπάρχει κάποια ενημέρωση.

Δημήτρης, Forthnet Support
 

jimmy0077

AVClub Addicted Member
15 January 2013
2,488
Αθήνα
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***

Καλησπέρα. Όταν λέτε πως ένας λόγος που μειώνεται σε 1 συσκευή είναι το γεγονός πως βρίσκεται σε πιλοτικό στάδιο το Nova Go, σημαίνει πως θα ξαναγίνουν 2 συσκευές όταν πάψει να είναι σε πιλοτικό στάδιο?
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα jimmy0077.

Παρακάτω μπορείς να διαβάσεις μέρος της επίσημης ενημέρωσης που έχει σταλεί μέσω sms και email, στους πελάτες μας,

Λόγω της αυξημένης ζήτησης της νέας υπηρεσίας Nova GO, που βρίσκεται ακόμα σε δοκιμαστική περίοδο, και προκειμένου να μη δημιουργηθούν προβλήματα στην ποιότητα της υπηρεσίας, σας κάνουμε γνωστό οτι οι ενεργές συσκευές μέσω των οποίων παρέχεται η υπηρεσία θα περιοριστούν σε μία συσκευή (laptop, smartphone, tablet) της επιλογής σας.

Εκτός απο την επίσημη ενημέρωση, δεν υπάρχει κάποια περαιτέρω πληροφορία για μελλοντική αλλαγή στο τρόπο λειτουργίας της υπηρεσίας.

Αλέξης, Forthnet Support
 

giandal

New member
17 March 2014
1
Re: *** Nova official support ***

σας ενημερώνω ότι έχω στήλη pm για πρόβλημα καθυστέρησις που αντιμετωπίζω σε νεα συνδεση