Re: Απάντηση: *** Nova official support ***
Θα ήθελα και εγώ με την σειρά μου κάποια λογική εξήγηση στο γιατί επιλέχθηκε σαν λύση η χειρότερη δυνατή (1 επιτρεπόμενη συσκευή κλειδωμένη στην υπηρεσία) για τον λόγο που αναφέρθηκε (αυξημένη ζήτηση άρα και bandwidth), αντί για την σωστότερη αλλά και ευκολότερη τεχνικά που αντιπροτείνουν όλοι, του να είναι ενεργή μόνο μια συσκευή ανά πάσα δεδομένη στιγμή για κάθε account χωρίς άλλο περιορισμό η κλείδωμα σε επίπεδο συσκευής (έλεγχος ανά account δηλαδή και όχι έλεγχος ανά συσκευή που προκαλεί ΟΛΑ αυτά τα προβλήματα που βλέπουμε). Έτσι θα μπορούσα εγώ και ο καθένας να έχω την υπηρεσία είτε στο laptop είτε στο tablet είτε στο κινητό ανάλογα τι έχω μαζί μου κάποια δεδομένη στιγμή ενώ και το bandwidth θα ήταν μειωμένο (αν αυτός είναι ο πραγματικός λόγος όπως λέτε).
Απ την στιγμή που κάτι τέτοιο θα είχε το ίδιο αποτέλεσμα για εσάς (ίδιο bandwidth με αυτό που πάτε να κάνετε τώρα) και πιο εύκολο θα ήταν και παράπονα δεν θα υπήρχαν απ τους χρήστες αλλά και μειωμένο φόρτο εργασίας για εσάς στο να υποστηρίζετε όλα αυτά τα αιτήματα για τους χρήστες που θέλουν ξεκλείδωμα ή έχουν πρόβλημα με τους ελέγχους της εφαρμογής στην συσκευή τους (άρα περισσότερο κόστος για την forthnet), γιατί επιλέχθηκε η χειρότερη δυνατή λύση για όλους (forthnet και χρήστες) ώστε να αναγκάζετε τους χρήστες να κλειδώνουν σε μια συγκεκριμένη συσκευή την οποία αναγκαστικά θα πρέπει να έχουν μαζί τους αυτή και μόνο αυτή όταν θέλουν την υπηρεσία αλλά και να αναγκάζονται να υποστούν όλα τα προβλήματα αυτής της υλοποίησης όπου με μια απλή αναβάθμιση ο έλεγχος σας θεωρεί ότι πρόκειται για νέα συσκευή με αποτέλεσμα να περιμένει μέχρι και ένα μήνα για ξεκλείδωμα ή να περιμένει μισάωρα στην αναμονή ή για απάντηση εδώ μέσα για να παρακαλάει για reset? (δεν θα ξεχάσω την ταλαιπωρία από μια απλή αναβάθμιση των drivers κάρτας γραφικών που θεωρήθηκε πως πλέον έχω άλλη συσκευή). Είναι δυνατόν να φοβάται ο χρήστης να αλλάξει κάτι στο hardware του ή να κάνει μια αναβάθμιση το λειτουργικό του ή το firmware του κινητού του μήπως και του κλειδώσει η υπηρεσία?
Ακόμα και το να δηλωθούν 2-3 συγκεκριμένες συσκευές αλλά μόνο μια να παίζει ανά δεδομένη στιγμή (έστω αν και ακόμα και αυτό υπερβολικό το βρίσκω καθώς πάλι μπλέκουμε με δήλωση συσκευών) καλύτερο θα ήταν απ αυτό που πάτε να κάνετε και δεν βλέπω τι διαφορά θα είχε για εσάς.
Αν δηλαδή το novago ζήταγε απλά username, pin και ίσως αν θέλατε και κάτι extra για ασφάλεια (ώστε να μην πάρει κάποιος τρίτος εν αγνοία τα στοιχεία του πελάτη και ανοίξει κωδικό), να ζητάει πχ και τον κωδικό πληρωμής ενός εκ των 2 τελευταίων λογαριασμών, δεν θα ήταν πολύ πιο απλό σαν έλεγχος για όλους μας? δεν θα μειωνόταν ο φόρτος σε εσάς αλλά και τα παράπονα απ τους χρήστες? Δεν μπορώ να φανταστώ ότι ούτε ένας στην forthnet δεν τα σκέφτηκε αυτά και καταλήξατε σε αυτή την λύση.
Ας μην κρυβόμαστε, δεν πείθει με λίγα λόγια η εξήγηση που έχει δοθεί από την nova για τον λόγο του περιορισμού και καλό θα ήταν σεβόμενοι τους πελάτες σας, να μας πείτε τον πραγματικό λόγο αλλά και το σκεπτικό της συγκεκριμένης υλοποίησης.
Ps. Αν θεωρηθεί απ τους διαχειριστές άτοπη η παραπάνω τοποθέτηση/ερώτηση για το παρόν νήμα της υποστήριξης, ας σβηστεί.