*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)

koul1gr

Established Member
16 June 2013
103
Re: *** Nova official support ***

Καλησπερα σας .Σας ευχαριστώ παρα πολυ για την άμεση επικοινωνια ,για λυση του προβλήματος με τον λογαριασμο μου .Καλο απογευμα!!!
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα koul1gr.

Σε ευχαριστούμε για τα θετικά σου σχόλια.
Για οτιδήποτε χρειαστείς είμαστε στην διάθεσή σου.

Καλό απόγευμα.

Κώστας Forthnet Support
 

clocker

Established Member
12 February 2009
262
Απάντηση: *** Nova official support ***

Να ευχαριστήσω κι εγώ τα παιδιά από το Forthnet Support για την άμεση επικοινωνία και εξυπηρέτηση.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Κι εμείς σ' ευχαριστούμε για την επικοινωνία και τα θετικά σχόλιά σου clocker . :eek:perator:

Αλέξης, Forthnet Support
 

x_man

Established Member
6 October 2012
139
Athens
Re: *** Nova official support ***

ευχαριστώ! μιλήσαμε και λύθηκαν οι μάλλον δικαιολογημένες απορίες μου (& συμφωνώ με την τιμολόγηση που είχε ήδη γίνει, οπότε όλα καλά)

Συνεχίστε την καλή δουλειά!

Καλημέρα x_man,

Ναι τα έχουμε τα στοιχεία σου, ενημερώνουμε να σε καλέσει κάποιος συνάδελφος να το δείτε.

Παναγιώτης, Forthnet Support
 

Molto

New member
29 January 2013
98
Re: *** Nova official support ***

Σε 3play πακέτα δεν παρέχεται ο 13ος μήνας δωρεάν.

Στο λογαριασμό του Nova 3play, φαίνεται ξεχωριστά το ποσό που χρεώνει η Multichoice Hellas και το ποσό που χρεώνει η Forthnet A.E.
Δεν θα ήταν πιο δίκαιο να υπάρχει ο 13ος μήνας δωρεάν μόνο για το ποσό της Multichoice;
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

ευχαριστώ! μιλήσαμε και λύθηκαν οι μάλλον δικαιολογημένες απορίες μου (& συμφωνώ με την τιμολόγηση που είχε ήδη γίνει, οπότε όλα καλά)

Συνεχίστε την καλή δουλειά!

Kαλημέρα x_man

Ευχαριστούμε για τα θετικά σου σχόλια. Στη διάθεση σου για οτιδήποτε άλλο χρειαστείς.

Δημήτρης, Forthnet Support


Στο λογαριασμό του Nova 3play, φαίνεται ξεχωριστά το ποσό που χρεώνει η Multichoice Hellas και το ποσό που χρεώνει η Forthnet A.E.
Δεν θα ήταν πιο δίκαιο να υπάρχει ο 13ος μήνας δωρεάν μόνο για το ποσό της Multichoice;

Καλημέρα Molto

Στους λογαριασμούς 3play αναφέρονται ξεχωριστά οι χρεώσεις για Forthnet και Nova, προς εξυπηρέτηση των συνδρομητών ώστε να γνωρίζουν αναλυτικά σε ποίο προϊόν-υπηρεσία αντιστοιχεί το αντίτιμο που χρεώνονται. Αυτό δεν αλλάζει όμως το τρόπο της τιμολόγησης του συνδυαστικού πακέτου.
Σε ευχαριστούμε για την παρατήρηση και θα μεταφερθεί στο αρμόδιο τμήμα .

Δημήτρης, Forthnet Support
 

geobas

New member
17 February 2014
29
Π. Φάληρο
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα ,
Είχα το NovaGo εγκατεστημένο σε 2 συσκευές μου το Samsung S3 και
στο Samsung Tab 3 και δούλευαν κανονικά μέχρι την αλλαγή πολιτικής
γιά μία μόνο συσκευή , όταν αυθαίρετα επελέγη να να έχω σύνδεση
μόνο στο κινητό S3 . Επειδή αυτό δεν με εξυπηρετεί προσπάθησα να
καταργήσω τη σύνδεση στο κινητό και να την μεταφέρω στο Tab .
Παρ όλο που είχε παρέλθει ένας ημερολογιακός μήνας και έκανα
τα δέοντα , δεν κατέστη δυνατό .
Αναρωτιέμαι αν η παρούσα υπηρεσία μπορεί να βοηθήσει .

Ευχαριστώ
Γιώργος
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα geobas.

Στείλε μας με ένα προσωπικό μήνυμα κάποιο από τα στοιχεία της σύνδεσής σου, καθώς και το username εγγραφής στην υπηρεσία NovaGO, για να το ελέγξουμε και να μπορέσουμε να βοηθήσουμε.

Αλέξης, Forthnet Support
 

geobas

New member
17 February 2014
29
Π. Φάληρο
Re: *** Nova official support ***

Ενα μεγάλο ευχαριστώ γιά την εξυπηρέτηση και βοήθεια .
 
Last edited by a moderator:

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Σε ευχαριστούμε geobas για τα καλά σου σχόλια.

Για ότι χρειαστείς είμαστε στην διάθεσή σου.


Κώστας Forthnet Support
 

margeor2

New member
11 April 2014
4
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα σας. Προσπαθώ να χρησιμοποιήσω την υπηρεσία novago σε chrome αλλά συνεχώς μου εμφανίζεται στο πάνω μέρος της οθόνης το μήνυμα:
'Web TV PC plugin NPDLL has crashed'. Και μετά απλά δείχνει μαύρο.
Τι πρέπει να κάνω;
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα margeor2

Δοκίμασε αρχικά να κάνεις απεγκατάσταση του plugin και ξανά εγκατάσταση, εκκαθάριση δεδομένων περιήγησης, cookies και κωδικών πρόσβασης στο browser.
Εφόσον το πρόβλημα συνεχίζει να υφίσταται και μετά από αυτή τη διαδικασία, στείλε μας σε pm τα στοιχεία της συνδρομής σου, ένα κινητό επικοινωνίας καθώς και το username εγγραφής στην υπηρεσία NovaGO, ώστε να ενημερώσουμε αρμόδιο συνάδελφο να επικοινωνήσει μαζί σου.

Σε αυτό το link θα βρεις διάφορες πληροφορίες (απαιτήσεις συστήματος κ.α.) που ίσως να σου φανούν χρήσιμες.

Δημήτρης, Forthnet Support
 
Last edited by a moderator:

castillo

New member
26 April 2007
31
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα, χρησιμοποιούσα το novago στο laptop και έπαιζε κανονικά. Εδώ και 2 εβδομάδες περίπου κάθε φορά που πάω να συνδεθώ μου ζητάει να κατεβάσω το plugin. Εχω κάνει εγκατάσταση, απεγκατάσταση πολλές φορές αλλά κάθε φορά μου λέει ότι πρέπει να κατεβάσω το plugin. Εχω χρησιμοποιήσει 3 διαφορετικούς browsers. Το λειτουργικό μου είναι W7. Μήπως μπορείτε να προτείνετε κάτι;
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα @castillo

Όπως αναφέραμε και παραπάνω, μπορεί να διορθώσει το πρόβλημα που αναφέρεις μια εκκαθάριση δεδομένων ιστορικού περιήγησης, cookies και κωδικών πρόσβασης στους browsers.
Εάν το έχεις ήδη δοκιμάσει, στείλε μας ένα pm με τα στοιχεία σου(τηλέφωνο επικοινωνίας, username NovaGO) για να σε καλέσει αρμόδιος συνάδελφος και να βοηθήσει.

Δημήτρης, Forthnet Support
 

jimmis74

Established Member
5 September 2013
183
Απάντηση: *** Nova official support ***

Κανένα νεότερο σχετικά με αναβάθμιση του plugin για όσους πληρούν τις προυποθέσεις (laptop, windows 7, θέαση στην οθόνη του laptop κλπ.) αλλά δεν μπορούν να δουν λόγω πιθανής ασυμβατότητας, υπάρχει;
Σας παρακαλώ κάντε κάτι σχετικά με το πρόβλημα αυτό γιατί έρχεται καλοκαίρι και δε γίνετε να αρχίσουμε πάλι τις βόλτες του δέκτη, σπίτι - εξοχικό - σπίτι ενώ δίνεται η δυνατότητα θέασης μέσω laptop.
Ευχαριστώ.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα jimmis74.

Όπως είχαμε αναφέρει και στο παρελθόν, το πρόβλημα έχει εντοπιστεί και αναμένονται ενέργειες επίλυσης, δυστυχώς χωρίς να έχουμε αυτή τη στιγμή κάποιο εκτιμώμενο χρόνο ολοκλήρωσης των ενεργειών. Για οτιδήποτε νεότερο θα ενημερώσουμε.

Καλές Γιορτές και καλή Ανάσταση!

Αλέξης, Forthnet Support
 

geosoho

New member
23 March 2007
51
Re: *** Nova official support ***

παιδια καλησπερα,εντελως ξαφνικα και χωρις κανεναν λογο ,ενς εβλεπα κανονικα τις υπηρεσιες novago μου εβγαλε οτι απενεργοποιηθηκε ο λογαριασμος και να επικοινωνησω με τα τηλεφωνα της nova,εχει ξαναγινει αυτο? και αν ναι τι πρεπει να κανω? ευχαριστω εκ των προτερων
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα geosoho.

Στείλε μας σε προσωπικό μήνυμα κάποιο από τα στοιχεία της σύνδεσής σου, καθώς και το username που έχεις στην υπηρεσία NovaGO, για να το ελέγξουμε και να μπορέσουμε να βοηθήσουμε.

Αλέξης, Forthnet Support
 

kostikos

Supreme Member
14 February 2012
3,960
Re: *** Nova official support ***

Έχω υπάρξει επικριτικός σε πολλές από τις αποφάσεις της Forthnet/Nova, το παρόν νήμα όμως και η αντιμετώπιση από τα παιδιά που βοηθούν είναι υποδειγματικη για κάθε εταιρία με εξυπηρέτηση πελατών. Ευχαριστώ και δημόσια.