*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα lefters.

Εάν αναφέρεσαι στην διαδικασία ενεργοποίησης του NovaGO, τους κωδικούς θα τους λάβεις μέσα σε ένα 24ωρο από την εγγραφή σου στην υπηρεσία.
Εάν έχει παρέλθει ο χρόνος αυτός, στείλε μας με ένα προσωπικό μήνυμα τα στοιχεία σου (τηλέφωνο ενεργοποίησης, αριθμό κάρτας Nova και username) ώστε να το ελέγξουμε.

Κώστας Forthnet Support.
 

lefters

New member
26 April 2014
12
Re: *** Nova official support ***

@ Κώστας Forthnet Support.

Eυχαριστώ για την άμεση απάντηση θα περιμένω.
 

super3kef

New member
20 September 2013
61
Κεφαλονιά
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα.Θα ήθελα οδηγίες για το πώς αλλάζω συσκευή στο nova go ( από ένα lap top στο άλλο ). Αγόρασα καινούριο και θέλω να αλλάξω.Ευχαριστώ πολύ!
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα.Θα ήθελα οδηγίες για το πώς αλλάζω συσκευή στο nova go ( από ένα lap top στο άλλο ). Αγόρασα καινούριο και θέλω να αλλάξω.Ευχαριστώ πολύ!

Kαλημέρα super3kef

Η διαδικασία ανανέωσης συσκευής θα χρειαστεί να γίνει από το site του NovaGo. Μπαίνοντας στο link θα χρειαστεί να επιλέξεις ''Πληροφορίες Υπηρεσίας'' στη συνεχεία ''Ανανέωση Συσκευών'', εκεί θα πρέπει να καταχωρήσεις κωδικό κάρτας,user name, email, κωδικό επιβεβαίωσης και τέλος επιλέγεις ''Ανανέωση Συσκευών''.

Η διαδικασία της διαγραφής διαρκεί συνήθως, περίπου 1 ώρα. Μετά θα χρειαστείς να κάνεις εγκατάσταση του plugin στη νέα συσκευή και εφόσον κάνεις login από αυτή θα αναγνωρίζεται πλέον αυτή ως ενεργή.

Υπενθυμίζουμε ότι όλα τα παραπάνω μπορούν να πραγματοποιηθούν εφόσον έχουν συμπληρωθεί 30 ημέρες από την ενεργοποίηση της αρχικής συσκευής, βάσει της Πολιτική Ορθής Χρήσης που ισχύει για την υπηρεσία.

Στη διάθεσή σου για οτιδήποτε άλλο χρειαστείς

Δημήτρης, Forthnet Support
 

super3kef

New member
20 September 2013
61
Κεφαλονιά
Re: *** Nova official support ***

Ευχαριστώ πολύ!Τώρα στη νέα συσκευή βάζω το ίδιο user & passoword και δε χρειάζεται τίποτε άλλο;
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα super3kef.

Από την στιγμή που δεν έχεις κάνει αλλαγή στα user & passoword, θα χρησιμοποιήσεις τα ίδια. Δεν χρειάζεται κάτι άλλο.

Σε κάθε περίπτωση καλό είναι να δεις και το FAQ της υπηρεσίας που έχει χρήσιμες πληροφορίες.

Για οτιδήποτε άλλο χρειαστείς είμαστε στην διάθεσή σου.

Κώστας Forthnet Support
 

x_man

Established Member
6 October 2012
139
Athens
Re: *** Nova official support ***

Δοκίμασα πριν από λίγες μέρες να συνδεθώ στο fothnet hotspot στο σταθμό υπεραστικών λεωφορείων στον Κηφισό, αλλά δεν τα κατάφερα.

Είχα οδηγηθεί σε κάποια σελίδα της forthnet περίπου όπως αυτή http://www.forthnet.gr/ServicesDefault.aspx?a_id=1698 και υπήρχε μια φόρμα για να βάλεις username
και password και να επιλέξεις τι πελάτης είσαι (δεν είδα κάπου την επιλογή 'ήδη συνδρομητής Forthnet', ενώ υπήρχε για netkey κλπ.)

Μπορείτε να το κοιτάξετε λίγο για να ξέρω για την επόμενη φορά (ή να με παραπέμψετε σε κάποιο link με οδηγίες);

το username είναι το [email protected] ή μόνο το someone ή κάτι άλλο;
το password είναι το τρέχον που χρησιμοποιούμε στο webmail; Ή αυτό που είχαμε την 1η φορά που ενεργοποιήθηκε η υπηρεσία (παρόλογο μού φαίνεται κάτι τέτοιο, αλλά...)

Στο "τι πελάτης είσαι;" (ή κάτι τέτοιο;) τι πρέπει να επιλέξεις;
 

algedan

AVClub Addicted Member
9 October 2008
1,599
Re: *** Nova official support ***

+1 και εγώ δεν μπόρεσα να συνδεθώ με το "username"[email protected], επίσης βάζω password το αρχικό-αρχικό (εποχής forthnet 2play), τώρα είμαι συνδρομητής 3play NOVA.
 
Last edited:

malakudi

Banned
24 April 2008
7,927
Απάντηση: *** Nova official support ***

Κι εγώ δε μπόρεσα να συνδεθώ στο hotspot σε πρατήριο BP. username δοκίμασα το someone.ath.forthnet.gr και το [email protected]
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα σας,

@malakudi , @algedan , @x_man , Στο username βάζετε το username σας με την μορφή: username.ath.forthnet.gr στο password : το 8ψήφιο password που σας είχε σταλεί με sms κατά την ενεργοποίηση της γραμμής (είναι αυτό που ισχύει και για το webmail σας). Στην επιλογή για το Roaming Provider την αφήνετε όπως την έχει default.Σε περίπτωση που έχετε πρόβλημα και βγάζει κάποιο σφάλμα, παρακαλώ ενημερώστε μας με τον αριθμό σφάλματος να το δούμε ανά περίπτωση.

Παναγιώτης, Forthnet Support
 

arisanast

New member
7 April 2014
2
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***

Καλησπέρα θα χρειαζόμουν τη βοήθεια σας σε ενα θέμα που με απασχολεί περίπου ένα τετράμηνο τώρα και αφόρα λανθασμένες χρεώσεις παγίων στους λογαριασμούς υπηρεσίας NOVA 3PLAY.
Θα ήθελα να συμβάλλεται αν μπορείτε ώστε να λυθεί το συντομότερο δυνατό το ζήτημα,σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***

Καλησπέρα θα χρειαζόμουν τη βοήθεια σας σε ενα θέμα που με απασχολεί περίπου ένα τετράμηνο τώρα και αφόρα λανθασμένες χρεώσεις παγίων στους λογαριασμούς υπηρεσίας NOVA 3PLAY.
Θα ήθελα να συμβάλλεται αν μπορείτε ώστε να λυθεί το συντομότερο δυνατό το ζήτημα,σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Καλησπέρα arisanast,

Στείλε μας ένα τηλ επικοινωνίας και τον αριθμό της σύνδεσης να ελέγξουμε το ζήτημα που αναφέρεις.


Παναγιώτης, Forthnet Support
 

stergiosp

New member
21 June 2006
16
Απάντηση: *** Nova official support ***

Μετά την αναβάθμιση του novago for tablet η υπηρεσία σταμάτησε να λειτουργεί στο tablet μου. Google nexus 7 2013. Τι συμβαίνει;
 

dleyteris

Senior Member
31 May 2012
692
Re: *** Nova official support ***

Ακριβως και εγώ το ίδιο πρόβλημα!! Nexus 4 μαμά android απροβληματιστη λειτουργία για πανω απο δυο μηνες !! Μετα την αναβάθμιση δεν παιζει.. Λέει δεν υποστηρίζεται
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Μετά την αναβάθμιση του novago for tablet η υπηρεσία σταμάτησε να λειτουργεί στο tablet μου. Google nexus 7 2013. Τι συμβαίνει;

Ακριβως και εγώ το ίδιο πρόβλημα!! Nexus 4 μαμά android απροβληματιστη λειτουργία για πανω απο δυο μηνες !! Μετα την αναβάθμιση δεν παιζει.. Λέει δεν υποστηρίζεται


Kαλημέρα

@stergiosp Στείλε μας σε pm τα στοιχεία της σύνδεσης σου, ένα κινητό επικοινωνίας καθώς και το username εγγραφής στην υπηρεσία NovaGO, ώστε να ενημερώσουμε αρμόδιο συνάδελφο να έρθει σε επικοινωνία μαζί σου και να το δείτε.

@dleyteris Έχουμε ενημερώσει αντίστοιχα να σε καλέσει αρμόδιος συνάδελφος.

Δημήτρης,Forthnet Support
 

terryman

Established Member
12 June 2010
226
Αθήνα
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα σας, έχω Nova 3play και από εχθές το βράδυ που έκανα σάρωση δεν μου εμφανίζει το κανάλι Mezzo. Δοκίμασα πάλι σήμερα και με σάρωση αλλά και με επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων, όμως δεν κατεβαίνει με κανέναν τρόπο. Υπάρχει κάποιο πρόβλημα με το συγκεκριμένο κανάλι ;

Ευχαριστώ
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα σας, έχω Nova 3play και από εχθές το βράδυ που έκανα σάρωση δεν μου εμφανίζει το κανάλι Mezzo. Δοκίμασα πάλι σήμερα και με σάρωση αλλά και με επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων, όμως δεν κατεβαίνει με κανέναν τρόπο. Υπάρχει κάποιο πρόβλημα με το συγκεκριμένο κανάλι ;

Ευχαριστώ


Kαλημέρα terryman και καλό μήνα

Δεν υπάρχουν αναφορές για γενικότερο πρόβλημα με το Mezzo.
Στείλε μας τα στοιχεία της συνδρομής σου και ένα κινητό τηλέφωνο σε προσωπικό μήνυμα ώστε να επικοινωνήσει μαζί σου αρμόδιος συνάδελφος και να το δείτε.

Δημήτρης, Forthnet Support
 

x_man

Established Member
6 October 2012
139
Athens
Re: *** Nova official support ***

γεια σας,

εγώ κατάφερα να συνδεθώ βάσει των οδηγιών σας. ευχαριστώ!


Καλησπέρα σας,

@malakudi , @algedan , @x_man , Στο username βάζετε το username σας με την μορφή: username.ath.forthnet.gr στο password : το 8ψήφιο password που σας είχε σταλεί με sms κατά την ενεργοποίηση της γραμμής (είναι αυτό που ισχύει και για το webmail σας). Στην επιλογή για το Roaming Provider την αφήνετε όπως την έχει default.Σε περίπτωση που έχετε πρόβλημα και βγάζει κάποιο σφάλμα, παρακαλώ ενημερώστε μας με τον αριθμό σφάλματος να το δούμε ανά περίπτωση.

Παναγιώτης, Forthnet Support