*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

γεια σας,

εγώ κατάφερα να συνδεθώ βάσει των οδηγιών σας. ευχαριστώ!

Καλησπέρα x_man,

Χαιρόμαστε που είχαν αποτέλεσμα οι οδήγιες που δώσαμε,

Στην διάθεση σου για ότι χρειαστείς,

Παναγιώτης, Forthnet Support
 

x_man

Established Member
6 October 2012
139
Athens
Re: *** Nova official support ***

να ρωτήσω λοιπόν συμπληρωματικά τι ισχύει αν βρίσκεσαι στο εξωτερικό; "5. Για χρήστες του εξωτερικού, μέσω συνεργασιών με Roaming Providers, όπως iPass, at&t, Trustive, WeRoam, Boingo."

Φαντάζομαι ότι δεν είναι δωρεάν τότε η υπηρεσία για συνδρομητές forthnet.
 

foufoutos7

Senior Member
1 October 2011
340
Re: *** Nova official support ***

Kαλημέρα terryman και καλό μήνα

Δεν υπάρχουν αναφορές για γενικότερο πρόβλημα με το Mezzo.
Στείλε μας τα στοιχεία της συνδρομής σου και ένα κινητό τηλέφωνο σε προσωπικό μήνυμα ώστε να επικοινωνήσει μαζί σου αρμόδιος συνάδελφος και να το δείτε.

Δημήτρης, Forthnet Support
Καλημέρα Δημήτρη.
Χωρίς να θέλω να αμφισβητήσω την καλή πρόθεση, αλλά και την εξαιρετική συνεισφορά από το support team του forum, θα ήθελα να αναφέρω ότι η συγκεκριμένη θέση δεν ισχύει 100% κι αυτό γιατί σαφώς και έχουν γραφτεί αναφορές ότι υπάρχει κάποιο πρόβλημα με το κανάλι Mezzo, το οποίο (πρόβλημα) έχει επιβεβαιώσει ήδη από τις αρχές του χρόνου το τεχνικό τμήμα της Nova.
Ενδεικτικά, αναφέρω τα posts #182, #190 και #442.
Φυσικά, αυτό δεν σημαίνει ότι το πρόβλημα του terryman είναι το ίδιο με τα αναφερθέντα, αλλά πιο πολύ στάθηκα στο σχόλιο ότι "Δεν υπάρχουν αναφορές για γενικότερο πρόβλημα με το Mezzo" και γι' αυτό έγραψα το παρόν post.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα Δημήτρη.
Χωρίς να θέλω να αμφισβητήσω την καλή πρόθεση, αλλά και την εξαιρετική συνεισφορά από το support team του forum, θα ήθελα να αναφέρω ότι η συγκεκριμένη θέση δεν ισχύει 100% κι αυτό γιατί σαφώς και έχουν γραφτεί αναφορές ότι υπάρχει κάποιο πρόβλημα με το κανάλι Mezzo, το οποίο (πρόβλημα) έχει επιβεβαιώσει ήδη από τις αρχές του χρόνου το τεχνικό τμήμα της Nova.
Ενδεικτικά, αναφέρω τα posts #182, #190 και #442.
Φυσικά, αυτό δεν σημαίνει ότι το πρόβλημα του terryman είναι το ίδιο με τα αναφερθέντα, αλλά πιο πολύ στάθηκα στο σχόλιο ότι "Δεν υπάρχουν αναφορές για γενικότερο πρόβλημα με το Mezzo" και γι' αυτό έγραψα το παρόν post.


Καλημέρα foufoutos7

Σε ευχαριστούμε για την παρατήρηση.
Όμως αναφέρουμε ότι δεν υπάρχουν αναφορές στη συγκεκριμένη περίοδο, όχι ότι δεν υπήρξαν(όπως σωστά αναφέρεις και με τα παραδείγματα που δίνεις από προηγούμενους μήνες).
Οι συγκεκριμένες αναφορές, αφορούσαν την μετατροπή που έγινε σε ομάδα συχνοτήτων της nova και επηρέασαν και το mezzo στο οποίο έπρεπε να γίνει εκ νέου συντονισμός του πιάτου και άλλες φόρες και αλλαγή σε παλιές εγκαταστάσεις εάν δεν είχαμε αποτελέσματα ως προς την λήψη του καναλιού μετά από σάρωση (όπως επίσης σωστά αναφέρεις)
δεν σημαίνει ότι το πρόβλημα του terryman είναι το ίδιο

Το παρόν διάστημα δεν υπάρχει κάποιο μαζικό πρόβλημα σχετικά με την εκπομπή και λήψη του καναλιού που εκπέμπει κανονικά μέσα από την συγκεκριμένη συχνότητα ώστε να μην εμφανίζεται καθόλου μέσα στο μπουκέτο μας έστω και κωδικοποιημένο, πέραν του ότι αν παραμένεις για αρκετή ώρα στο κανάλι αυτό, (πάνω από 2 ώρες ) κλειδώνει, δεν χάνεται η συχνότητα. Το εμφανίζει σαν κωδικοποιημένο κανάλι, κάτι το οποίο ελέγχεται από τα αρμόδια τμήματα.

Σε ευχαριστούμε και πάλι για την παρατήρηση και για τα θετικά σου σχόλια.

Δημήτρης,Forthnet Support
 

newton4

New member
25 April 2009
5
ΚΑΤΕΡΙΝΗ
Re: *** Nova official support ***

αν αγορασω τηλεοραση με δορυφορικο δεκτη θα μπορω να βάλω εναν αντάπτορα με την κάρτα της nova που έχω στη θύρα CI(comon iterface) και να βλέπω τα κανάλια της nova χωρις τον αποκωδικοποιητη της nova για να μην χρησιμοποιω 2 τηλεκοντρολ
 

palm238

New member
5 December 2008
91
Re: *** Nova official support ***

Θελω νεα συνδεση στην nova και εχω τον αποκωδικοποιητη pace 831 μαζι με την καρτα τον οποιον ειχα αγοραση παλαιοτερα με 49 ευρω χωρις να τον χρησιμοποιησω . Με νεα συνδεση μπορω να τον χρησιμοποιησω,γιατι με το απλο πακετο χρεωνεται.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

αν αγορασω τηλεοραση με δορυφορικο δεκτη θα μπορω να βάλω εναν αντάπτορα με την κάρτα της nova που έχω στη θύρα CI(comon iterface) και να βλέπω τα κανάλια της nova χωρις τον αποκωδικοποιητη της nova για να μην χρησιμοποιω 2 τηλεκοντρολ

Καλησπέρα newton4.

Η παροχή υπηρεσιών NOVA μέσω της NOVA smartcard, είναι διαθέσιμες και λειτουργούν αποκλειστικά σε δέκτη τον οποίο παρέχουμε.

Θελω νεα συνδεση στην nova και εχω τον αποκωδικοποιητη pace 831 μαζι με την καρτα τον οποιον ειχα αγοραση παλαιοτερα με 49 ευρω χωρις να τον χρησιμοποιησω . Με νεα συνδεση μπορω να τον χρησιμοποιησω,γιατι με το απλο πακετο χρεωνεται.

Καλησπέρα palm238,

Για να μπορέσουμε να αποσαφινίσουμε κάποια στοιχεία απο το μήνυμά σου, στείλε μας σε ένα προσωπικό μήνυμα τον αριθμό κάρτας Nova και τον σειριακό αριθμό του αποκωδικοποιητή που ήδη έχεις, καθώς και ένα τηλέφωνο επικοινωνίας, ώστε να φροντίσουμε να σε καλέσει συνάδελφος και να σε ενημερώσει σχετικά.

Αλέξης, Forthnet Support
 

daimonios

New member
6 September 2012
62
Re: *** Nova official support ***

Ζητώ βοήθεια παιδιά.(Πρίν γράψω οτιδήποτε σας λέω ότι πέταξα αγανακτισμένος το laptop απο την βεράντα αλλά αυτό εξακολουθεί να λειτουργεί).Εχω το latitude d 610 με win 7 32 και ram 2gb,Κάθε μήνα καταγράφω συσκευές απλά για να καταγράφω αλλά αυτό αρνείται να παίξει τη novago.Στον ΙΕ ανοίγει και κλείνει η σελίδα με την ένδειξη "κάποιο πρόβλημα ανάγκασε την σελίδα κλπ κλπ." στον CHROME κρασσάρει το pugin και στον mozila "το αρχείο web tv κατέρευσε".Μήπως θέλει γερό πέταμα από την βεράντα στην άλλη βεράντα γιατί στον ακάλυπτο που το πέταξα έχει λίγο ύψος:Δεν ξέρω τι να κάνω.Εχω γράψει και παλαιότερα αλλά τοτε είχα desktop.Σημειωτέον ότι είναι ο 3ος μήνας που κάνω καταγραφή συσκευής αλλά μάταια.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα daimonios.

Θα θέλαμε αρχικά να ελέγξεις αν το laptop σου πληροί τις παρακάτω minimum τεχνικές προδιαγραφές:

CPU Intel: Intel Pentium 4 or better (at least 1.6GHz)
AMD: AMD Sempron 2800+ or better (at least 1.6GHz)
RAM 1 GB
GPU Video Card DirectX 9+ compliant (min. 64MB)
Resolution 800x600 dpi

Σε περίπτωση, που πληρούνται οι παραπάνω προδιαγραφές, στείλε μας ένα προσωπικό μήνυμα με κάποιο απο τα στοιχεία της συνδρομής σου καθώς και ένα
τηλέφωνο επικοινωνίας, ώστε να φροντίσουμε να σε καλέσει συνάδελφος και να ελέγξουμε το πρόβλημα που αναφέρεις.

Αλέξης, Forthnet Support
 

daimonios

New member
6 September 2012
62
Re: *** Nova official support ***

Αγαπητέ κύριε Αλέξης, Forthnet Support.
Σου αναφέρω τα χαρακτηριστικά του λαπτοπ:
Intel Pentium 4 2,13 gh
GPU Video Card DirectX 9+ intel express chipset family 915 GM/GMS 910 GML
RAM 2 GB
Resolution 1024X768 dpi
Επειδή δεν γνωρίζω πως να στείλω προσ.μήνυμα περιμένω οδηγίες για την αποστολή και που´
Ευχαριστώ πολύ.Αν παλι δεν πληρώ τις προδιαγραφές τι να πω.Πάλι θα με κατευθύνετε.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Στείλε μας ένα προσωπικό μήνυμα ακολουθώντας το σύνδεσμο εδώ,
αναφέροντάς μας κάποιο απο τα στοιχεία της συνδρομής σου (πχ. Αρ. κάρτας Nova) και ένα τηλέφωνο επικοινωνίας, ώστε να φροντίσουμε να σε καλέσει συνάδελφος.

Αλέξης, Forthnet Support
 

serreos73

AVClub Addicted Member
28 June 2006
2,432
ΑΘΗΝΑ-ΑΛΙΜΟΣ
Απάντηση: *** Nova official support ***

καλησπερα σας, αντιμετωπιζω ενα προβλημα με την ληψη των δυο καναλιων eurosport 1 και 2 απο την αρχη σχεδον της εγκαταστασης (νοεμβριο του 13). συγκεκριμενα σε συχνα διαστηματα μεσα στο 24ωρο κανει σπασιματα η εικονα που κανει αδυνατη την θεαση του προγραμματος. αυτο συμβαινει μονο σε αυτα τα δυο καναλια και σε κανενα αλλο καναλι. οταν πρωτοπαρουσιαστηκε το προβλημα ηρθε τεχνικος τσεκαρε το σημα και την εγκατασταση στο πιατο και ητανε ολα ικανοποιητικα. και το μονο που καναμε ειναι restart τον αποκωδικοποιητη και ξαναεγκατασταση των καναλιων. κρατησε καλη εικονα για λιγες μερες..και ξαναπαρουσιαστηκε το ιδιο προβλημα συνεχεια και μεχρι τωρα. γνωριζεται για πιο λογο μπορει να συμβαινει αυτο μονο στα δυο αυτα καναλια?
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα serreos73.

Τα 2 κανάλια που μας αναφέρεις, είναι στη συχνότητα 11242 καθώς επίσης και το κανάλι France24 (θέση 804).
-Πιθανόν θα διαπιστώσεις την ίδια συμπεριφορά και στο συγκεκριμένο κανάλι-

Θα θέλαμε να μας ενημερώσεις τι στάθμη και ακρίβεια σήματος έχεις σε κάποιο απο τα παραπάνω κανάλια.
(Πατώντας 2 φορές το πλήκτρο "help" -έχει πράσινο χρώμα- απο το τηλεχειριστήριο της Nova).

Σε σύγκριση με κάποιο άλλο κανάλι στο οποίο δεν αντιμετωπίζεις το συγκεκριμένο πρόβλημα, θα δείς οτι πιθανόν τα ποσοστά λήψης, δεν είναι τόσο ικανοποιητικά και αυτό δείχνει πρόβλημα στη λήψη της συγκεκριμένης συχνότητας.

Στην περίπτωση αυτή θα χρειαστεί να επαναληφθεί ραντεβού τεχνικού μας στο χώρο σου για έλεγχο της εγκατάστασης.

Αν θέλεις μπορείς να μας ενημερώσεις και με τα στοιχεία σου μέσω προσωπικού μηνύματος, ώστε να φροντίσουμε να σε καλέσει συνάδελφος για τους παραπάνω ελέγχους.

Αλέξης, Forthnet Support
 
Last edited:

tziminhio

Senior Member
4 May 2014
350
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα κ απο εμένα παιδιά. Επειδη δεν μπορω να βγάλω άκρη με επικοινωνία στην forthnet μπορεί κάποιος να μου πει για ποιον λόγο εμφανίζει το εξής μήνυμα; Web TV PC plugin NPDLL has crashed. Έχω windows 7, το laptop πληρεί τις προδιαγραφές, η μπαταρία είναι στην θέση της.. Θέλει κάποιο extra πρόγραμμα; Το ίδιο κάνει και σε chrome και σε mozilla. Στον explorer μου λεε να κατεβάσω το plugin. Κανείς καμια ιδέα; Ευχαριστώ!
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα tziminhio.

Αρχικά θα προτείναμε να πραγματοποιήσεις απεγκατάσταση του plug-in και εκ νέου εγκατάσταση.

Σε περίπτωση που το πρόβλημα παραμένει, ενημέρωσέ μας μέσω προσωπικού μηνύματος, με κάποιο απο τα στοιχεία της συνδρομής σου για να φροντίσουμε
να πραγματοποιηθεί επικοινωνία απο συνάδελφο για έλεγχο του προβλήματος.

Αλέξης, Forthnet Support
 

dinosgr

Established Member
5 April 2011
211
Απάντηση: *** Nova official support ***

Καλημέρα σας,
Θα ήθελα να εκφράσω τη μέγιστη δυσαρέσκειά μου για τις υπηρεσίες της forthnet/nova. Θα επανέλθω με αναλυτικό review για να σας αποδείξω ακριβώς τις δόλιες μεθοδεύσεις που υιοθετεί η εταιρία έναντι των πελατών της, αναφορικά με τις χρεώσεις. Προς το παρόν θεωρώ χρέος μου να αποτρέψω (/σώσω) οποιονδήποτε πελάτη από το να συνδιαλλαγεί με την εν λόγω εταιρία, η οποία χρησιμοποιεί πρακτικές οι οποίες είναι και απαράδεκτες και πλήττουν την καλοπιστία που οφείλει να διέπει την πραγματοποίηση συναλλαγών μεταξύ πελάτου και εμπόρου.
Με εκτίμηση
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***

Καλημέρα σας,
Θα ήθελα να εκφράσω τη μέγιστη δυσαρέσκειά μου για τις υπηρεσίες της forthnet/nova. Θα επανέλθω με αναλυτικό review για να σας αποδείξω ακριβώς τις δόλιες μεθοδεύσεις που υιοθετεί η εταιρία έναντι των πελατών της, αναφορικά με τις χρεώσεις. Προς το παρόν θεωρώ χρέος μου να αποτρέψω (/σώσω) οποιονδήποτε πελάτη από το να συνδιαλλαγεί με την εν λόγω εταιρία, η οποία χρησιμοποιεί πρακτικές οι οποίες είναι και απαράδεκτες και πλήττουν την καλοπιστία που οφείλει να διέπει την πραγματοποίηση συναλλαγών μεταξύ πελάτου και εμπόρου.
Με εκτίμηση


Kαλημέρα dinosgr

Λυπούμαστε για την εικόνα που έχεις αποκομίσει για την εταιρία μας από τη μέχρι στιγμής εμπειρία σου.
Αν θέλεις στείλε μας τον αριθμό της σύνδεσης σου και ένα τηλέφωνο επικοινωνίας να δούμε και εμείς τι ακριβώς έχει συμβεί και να προσπαθήσουμε να σε βοηθήσουμε σε ότι ζήτημα αντιμετωπίζεις.

Δημήτρης,Forthnet Support
 

bykrie

Πρόεδρος Δ.Σ.
Staff member
Απάντηση: Re: Απάντηση: *** Nova official support ***

Στο παρόν νήμα τα μέλη ζητούν υποστήριξη από τη Nova σε τεχνικό επίπεδο και μόνο. Παρακαλώ να είμαστε ιδιαίτερα προσεχτικοί.

Τα off topic μηνύματα μεταφέρθηκαν στο ανάλογο νήμα
 

babis3

Established Member
22 November 2012
152
Καβάλα
Re: *** Nova official support ***

Είμαι καινούριος συνδρομητής στην νοβα (3play, cinema pack) με δέκτη τον 865. Επειδή παίρνω ανάλυση 720 , σε default ρυθμίσεις (tv output original) , κάλεσα το σέρβις για διευκρινήσεις και πήρα την εξής απάντηση. Η νόβα εκπέμπει hd 720 και όχι full hd, δηλαδή 1080.
Θέλω να μάθω επίσης, αν μπορεί από πελάτη σε πελάτη να υπάρχουν διαφορές στην ποιότητα σήματος λόγο προγράμματος πού έχει επιλέξει ή άλλων παραγόντων.

Official support από την nova , ειλικρινά το βρίσκω αξιέπαινο. Μπράβο στην όλη προσπάθεια πού κάνετε!