*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)

pankostas

AVClub Enthusiast
16 January 2014
1,052
Re: *** Nova official support ***

Σχετικά με το tablet. Αφού ο φίλος εχει HOL εδώ και τρια χρόνια πως είναι δυνατόν να θεωρειται υφιστάμενος πελάτης και δεν δικαιούται το tablet? Επειδή ενδιαφέρονται και άλλοι που είχαν παλιά Νόβα για να πάρουν το tablet και να γυρίσουν 3play forthnet nova δεν μπορειται να τους θεωρήσετε νέους πελάτες όπως και ειναι? Παρακαλώ να το προωθησετε το ανωτέρω αίτημα στους προϊσταμένους σας και να δώσετε μια επίσημη απάντηση.
 

jimmy0077

AVClub Addicted Member
15 January 2013
2,488
Αθήνα
Re: *** Nova official support ***

Αν κάποιος έχει 3play απλό και έχει πάρει το προπληρωμένο πακέτο των Novasports(σαν add-on), πρέπει να κάνει κάτι όταν λήξει το προπληρωμένο ή θα πάει αυτόματα πίσω στο βασικό 3play?

Επίσης, θα βγει πάλι το προπληρωμένο και σε τι τιμή?
 

ekigonzalez

Senior Member
26 November 2007
551
Αθηνα
Re: *** Nova official support ***

Το ταμπλετ πωλειται στα 100 ευρω και μου το δινετε εσεις προσφορα στα 129; Τι να σχολιασω; Ειμαι στη HOL, θελω να ερθω στη Νοβα και μου λετε οτι ειμαι υφισταμενος συνδρομητης; Ξερετε τι μου ειπε ο υπαλληλος στο καταστημα; "Καντε το 3play στο ονομα της συζυγου σας, πληρωστε 49 ευρω τον 831 και ΤΟΤΕ ΜΟΝΟ θα εχετε δωρεαν το ταμπλετ!!!" Ο λογος που δε μου δινετε το ταμπλετ λοιπον ειναι επειδη εχω κρατησει τον 831 και
γλυτωνω τα 49 ευρω!
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα

@jimmy0077

Προς το παρόν δεν έχουμε κάποια ενημέρωση για το αν θα υπάρξει εκ νέου αυτή η προσφορά.
Μετά την λήξη του προπληρωμένου πακέτου Novasports δεν γίνεται διακοπή, αλλά συνεχίζουν να λειτουργούν με χρέωση τιμοκαταλόγου.
Για να έχουμε το βασικό πακέτο 3play θα πρέπει να γίνει αίτηση μετατροπής σε ένα από τα καταστήματά μας.


@ekigonzalez

Έχουμε ήδη ζητήσει τα στοιχεία σου ώστε να μπορέσουμε να έχουμε πλήρη εικόνα και να σε ενημερώσουμε.


Κώστας Forthnet Support
 

jimmy0077

AVClub Addicted Member
15 January 2013
2,488
Αθήνα
Re: *** Nova official support ***

Μάλιστα. Ευχαριστώ για την απάντηση.

Πόσες μέρες πριν την λήξη του προπληρωμένου πρέπει να γίνει η αίτηση?
 

x_man

Established Member
6 October 2012
139
Athens
Re: *** Nova official support ***

ευχαριστώ.

Επί του παρόντος πάντως, δε φαίνεται να υπάρχει μετάδοση στη συχνότητα 103, αλλά ίσως δεν έχει αρχίσει το πρόγραμμα του ΝΕΡΙΤ 2.


Σε συνέχεια της επικοινωνίας μας, θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι το δεύτερο πρόγραμμα της ΝΕΡΙΤ θα φιλοξενηθεί άμεσα στην δορυφορική πλατφόρμα της NOVA μαζί με το υπάρχον NΕΡΙΤ HD και το NERIT 1, στις θέσεις 101, 102, 103 και δεν θα επηρεάσει την ύπαρξη του TV5 που θα συνεχίσει να υπάρχει στη θέση 704.

Στην επίγεια ψηφιακή πλατφόρμα DTT, η Δημόσια Τηλεόραση είναι υπεύθυνη για τα προγράμματα ΝΕΡΙΤ και TV5 και δεν γνωρίζουμε τα σχέδιά της.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αλέξης, Forthnet Support
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα

Μάλιστα. Ευχαριστώ για την απάντηση.

Πόσες μέρες πριν την λήξη του προπληρωμένου πρέπει να γίνει η αίτηση?


Από την ημερομηνία λήξης του προπληρωμένου πακέτου (12μηνης δέσμευσης) μπορείς να κάνεις μετατροπή στο πακέτο που σε ενδιαφέρει.

ευχαριστώ.

Επί του παρόντος πάντως, δε φαίνεται να υπάρχει μετάδοση στη συχνότητα 103, αλλά ίσως δεν έχει αρχίσει το πρόγραμμα του ΝΕΡΙΤ 2.

Σύντομα θα υπάρξει σχετική ανακοίνωση με την ημερομηνία διάθεσης του.


Κώστας, Forthnet Support
 

hdanca

Supreme Member
17 August 2012
3,061
Athens
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα.Έχοντας κάνει προηγούμενα reset για τη συσκευή που θα χρησιμοποιώ το novago,το εγκατέστησα σε ένα Samsung Tab3 10,1".Τα αποτελέσματα είναι απογοητευτικά.Ο ήχος είτε χάνεται εντελώς,είτε ο συγχρονισμός του δεν έχει καμία σχέση με την ταινία.Η δε εικόνα "σέρνεται".Σα να κολλάει δείχνει.Κάπως καλύτερη δείχνει η κατάσταση στο live TV,αλλά και εκεί η εικόνα ειδικά σέρνεται.Με λίγα λόγια δεν είναι δυνατή η παρακολούθηση της υπηρεσίας από το συγκεκριμένο tablet.Δεδομένου ότι έχετε τη συσκευή στις συμβατές με την υπηρεσία,παρακαλώ πολύ αν δε μπορείτε να αποκαταστήσετε το πρόβλημα,να μου δώσετε το δικαίωμα να ξανακάνω reset τη συσκευή ώστε να χρησιμοποιήσω την υπηρεσία και πάλι στο laptop που χρησιμοποιούσα μέχρι τώρα.Αν χρειάζεστε τα στοιχεία της υπηρεσίας μου,ενημερώστε με να σας τα στείλω.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα hdanca

Θα χρειαστεί να μας στείλεις ένα τηλέφωνο επικοινωνίας, το username καθώς και τον αριθμό κάρτας Nova ώστε να σε καλέσει ένας τεχνικός μας και να ελέγξει το πρόβλημα που αναφέρεις.

Κώστας, Forthnet Support
 

hdanca

Supreme Member
17 August 2012
3,061
Athens
Re: *** Nova official support ***

Σας έχω στείλει τα στοιχεία που μου ζητήσατε.
Ευχαριστώ.
 

hdanca

Supreme Member
17 August 2012
3,061
Athens
Re: *** Nova official support ***

Κώστας, Forthnet Support
Πάντως δεν με κάλεσε κανένας και λογικά απ' ότι καταλαβαίνω ούτε και πρόκειται να γίνει σήμερα.Ελπίζω να γίνει κάποια στιγμή.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα hdanca.

Έχει δρομολογηθεί επικοινωνία για έλεγχο του προβλήματος από αρμόδιο συνάδελφο, εντός της ημέρας.

Αλέξης, Forthnet Support
 

palm238

New member
5 December 2008
91
Re: *** Nova official support ***

Καλησπερα στο forum
Σημερα εγινε ενεργοποιηση φορητοτητας συμφωνα με την ημερομηνια που ειχε προγραματιστει .μπαινοντας στο site της forthnet και βαζοντας το τηλεφωνικο μου νουμερο μου λεει οτι η υπηρεσια μου εχει ενεργοποιηθει,ομως ενω το internet ειναι ενταξει το τηλεφωνο δεν λειτουργει απο το πρωι,ενω ξερω οτι η εργασια αυτη συνηθως διαρκει 1 ωρα.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

καλησπέρα palm238.


Θα ενημερώσουμε τους τεχνικούς μας να σε καλέσουν για να το ελέγξουν.

Κώστας, Forthnet Support
 

palm238

New member
5 December 2008
91
Re: *** Nova official support ***

Ευχαριστω πολυ τα παιδια του nova- official-support για την αμεση εξυπηρετηση και αμεση λυση του προβληματος μου.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα palm238.

Σε ευχαριστούμε για τα θετικά σου σχόλια.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς!

Αλέξης, Forthnet Support
 

fighter2014

New member
13 June 2014
8
Re: *** Nova official support ***

θα ηθελα να εκφρασω την οργη μου για τον τροπο με τον οποιο η nova/forthnet μεταχειριζεται τους πελατες.Συγκεκριμενα ειχα το christmas offer 2012 29,90 για παντα.Ειχα προπληρωσει την συνδρομη και ειχα τον 13ο μηνα δωρεαν.Το Μαρτη που εληξε το συμβολαιο ειχα αποφασισει να παω σε αλλη εταιρεία που μου προσφερε περισσοτερα με 20 ευρω.Τοτε μου τηλεφωνει συνεργατης και μου προτεινει μεταβαση στο 3play με ιδια τιμη και επιπλέον αστικη χρεωση στις κλησεις προς κινητα.Παραλληλα διατηρηση του δωρεαν 13ου μηνα σε περιπτωση προπληρωμης ολου του χρονου.Καναμε και ηχογραφηση οπου ακούγονται ολα αυτα και τονιζεται πως ολες οι προσφορές και η τιμη ειναι για παντα.Την ιδια μερα προπληρωσα ολο το χρονο.Εντουτοις απο τοτε ερχονται καθε μηνα λογαριασμοι τους οποιους φυσικα δεν εξοφλω και εχω ηδη φθασει ανεξοφλητο συμφωνα με αυτους υπολοιπο 87.71 ευρω.Και ενω η εταιρεια εχει ηδη εισπραξει ζεστα 358,8 ευρω ως προκαραβολη για τους 13μηνες.Σε ερωτηση μου προς την εταιρεία μου ειπαν πως εκανε λαθος ο συνεργατης και δεν ισχύει ο 13ος μηνας δωρο.Ουτε μπορω να προκαταβαλω λογαριασμους ενος ετους.Τοτε τους ειπα πως θα πρεπει να μου κανουν καποια προσφορα που να αντισταθμιζει το λαθος που εκαναν και τους ζητησα για παράδειγμα τις 12 ωρες προς κινητα η τα hd να ενσωματωθουν στο πακετο για παντα.Και τοτε αυτοι μου ειπαν πως αν θελω μπορω να γυρισω στο παλιο πακετο christmas offer 2012 αλλα χωρις αστικη χρεωση στα κινητα αρα υπαναχωρηση απ την μερια της εταιρείας η να μεινω στο 3play χωρις τον 13ο δωρεαν(παλι υπαναχωρηση απ τα συμφωνημενα) η να βαλω οτιδήποτε επιπλέον θελω πληρωνοντας το.Η εταιρεία το μονο που μπορεί να κανει είναι να μου πιστωσει την συνδρομη 1 μηνα μόνο για φετος και για τα επομενα χρονια δεν θα ισχυει ο 13ος δωρεαν που ειχαμε συμφωνήσει.Τους ζητησα επανειλημμενως να μου στειλουν επιστολη στην οποια να μου γραφουν αυτο που προφορικα μου λενε οτι δηλαδη εκαναν λαθος και δεν μπορουν να τηρησουν το συμβολαιο για να κινηθω δικαστικα για την αθετηση της συμφωνίας και ενω μου λενε ναι εχουν περασει 3 μηνες και δεν στέλνουν τιποτα.Πιστευω να συνελθουν και να κανουν αυτο που πρέπει.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα fighter2014.

Λυπούμαστε για τα παραπάνω που αναφέρεις.

Στείλε μας ένα προσωπικό μήνυμα με τα στοιχεία της σύνδεσής σου, ώστε να δούμε τι ακριβώς έχει συμβεί και να μπορέσουμε να βοηθήσουμε.

Αλέξης, Forthnet Support
 

fighter2014

New member
13 June 2014
8
Re: *** Nova official support ***

Ευχαριστώ για την γρηγορη ανταπόκριση.Σας στελνω τωρα τα στοιχεία της συνδεσης