*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα dleyteris, Χρόνια Πολλά και Καλή Χρονιά.

Προς το παρόν δεν υπάρχει κάποια επίσημη ενημέρωση να παραθέσουμε από μέρους μας.
Για οτιδήποτε νεότερο θα φροντίσουμε να ενημερώσουμε άμεσα τους συνδρομητές μας.

Αλέξης, Forthnet Support
 

x_man

Established Member
6 October 2012
139
Athens
Re: *** Nova official support ***

το action24 έχει κάποιο γενικό πρόβλημα; Βλέπω μήνυμα "Ε18-4 Κωδικοποιημένη Υπηρεσία". Τα άλλα κανάλια τα βλέπω κανονικά.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα x_man,

Δεν έχει αναφερθεί κάποιο γενικό πρόβλημα. Την δεδομένη στιγμή λειτουργεί κανονικά. Εάν παρουσιαστεί εκ νέου μπορείς να δοκιμάσεις να κάνεις ένα reset στον αποκωδικοποιητή σου.

Κώστας, Forthnet Support
 

dnik

Senior Member
29 May 2012
320
Thessaloniki
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα.
Καλη Χρονιά με υγεία σε εσάς και στις οικογένειες σας.

Το τηλεκοντρόλ μου εχει προβλημα. Δεν λειτουργούν καποια πλήκτρα.
Τι μπορεί να γίνει; Η εγγύηση το καλύπτει;;
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα dnik,

Δυστυχώς η εγγύηση του δέκτη σου έχει λήξει. Θα πρέπει να απευθυνθείς σε ένα κατάστημα για αγορά νέου remote control.

Παναγιώτης, Forthnet Support
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Η εγγύηση ισχύει για 2 έτη, και έληξε στις 5/12/2014.

Παναγιώτης, Forthnet Support
 

Π. Δημήτρης

Senior Member
14 July 2006
408
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα σας.

Την 6-3-2014 υπέγραψα "Αίτηση Ενεργοποίησης Υπηρεσιών 3Play" με την Forthnet με συγκεκριμένο κόστος κτήσης.

Στο πακέτο των παροχών περιλαμβάνεται και δωρεάν θέαση καναλιών HD για χρονικό διάστημα 12 μηνών δηλαδή έως την 6-3-2015.

Κατά την διάρκεια της τηλεφωνικής επικοινωνίας με είχαν διαβεβαιώσει ότι δεν υφίσταται από μέρους μου καμία χρονική δέσμευση και μπορώ να υπαναχωρήσω όποτε επιθυμώ.

Επιπρόσθετα από την αίτηση που έχω στα χέρια μου δεν προκύπτει καμία δέσμευση παραμονής μου για 12 μήνες.

Θα σας παρακαλούσα να μου διευκρινήσετε εάν κατά την άποψη σας υφίσταται δική μου 12μηνη δέσμευση, εάν ναι, από που προκύπτει αυτό και τέλος εάν μπορώ άμεσα να προβώ σε αλλαγή πάροχου χωρίς την οιανδήποτε ταλαιπωρία μου.

Ευχαριστώ για την οποιαδήποτε απάντησή σας.
 

stssts

Established Member
15 November 2007
297
Θεσσαλονίκη
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα
Διάβασα σε ένα άλλο Thread ότι επανήλθε η έκπτωση 4% στον λογαριασμό για όσους πληρώνουν το 3play με παγία εντολή λογαριασμού και ότι η έκπτωση έγινε στον λογαριασμό αυτού του μήνα.
Ισχύει κάτι τέτοιο?
Εάν ναι χρειάζεται να γίνει κάτι από εμένα ή θα εφαρμοστεί αυτόματα στον λογαριασμό μου?
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλημέρα σας,

Καλημέρα σας.

Την 6-3-2014 υπέγραψα "Αίτηση Ενεργοποίησης Υπηρεσιών 3Play" με την Forthnet με συγκεκριμένο κόστος κτήσης.

Στο πακέτο των παροχών περιλαμβάνεται και δωρεάν θέαση καναλιών HD για χρονικό διάστημα 12 μηνών δηλαδή έως την 6-3-2015.

Κατά την διάρκεια της τηλεφωνικής επικοινωνίας με είχαν διαβεβαιώσει ότι δεν υφίσταται από μέρους μου καμία χρονική δέσμευση και μπορώ να υπαναχωρήσω όποτε επιθυμώ.

Επιπρόσθετα από την αίτηση που έχω στα χέρια μου δεν προκύπτει καμία δέσμευση παραμονής μου για 12 μήνες.

Θα σας παρακαλούσα να μου διευκρινήσετε εάν κατά την άποψη σας υφίσταται δική μου 12μηνη δέσμευση, εάν ναι, από που προκύπτει αυτό και τέλος εάν μπορώ άμεσα να προβώ σε αλλαγή πάροχου χωρίς την οιανδήποτε ταλαιπωρία μου.

Ευχαριστώ για την οποιαδήποτε απάντησή σας.


Στην αίτηση που έχεις υπογράψει, αναφέρονται στα επιμέρους άρθρα οι όροι δέσμευσης και διακοπής της σύμβασης.

Ενδεικτικά:

Η ελάχιστη διάρκεια της παρούσας ορίζεται σε 12 μήνες από την ημερομηνία της κοινής ενεργοποίησης των συνδυαστικών υπηρεσιών Nova 3Play ii) Κατ’ εξαίρεση, σε περίπτωση που ο νέος συνδρομητής επιλέξει να λάβει την «Προσφορά για συμβάσεις 18μηνης διάρκειας», η ελάχιστη διάρκεια της παρούσας σύμβασης ορίζεται σε 18 μήνες.

Μετά το πέρας των 12 μηνών ή των 18 μηνών (εάν ο συνδρομητής έχει επιλέξει την «Προσφορά για συμβάσεις 18μηνης διάρκειας»), η παρούσα μετατρέπεται αυτόματα σε αορίστου διάρκειας.


Σε περίπτωση καταγγελίας της παρούσας από τον Συνδρομητή αναφορικά με την παροχή του συνόλου των συνδυαστικών υπηρεσιών Nova 3Play, χωρίς υπαιτιότητα καμίας εκ των δύο εταιρειών ή σε περίπτωση καταγγελίας της παρούσας και από τις δυο εταιρείες λόγω υπαιτιότητας του Συνδρομητή, πριν την συμπλήρωση 12 μηνών από την ημερομηνία της κοινής ενεργοποίησης των συνδυαστικών υπηρεσιών Nova 3Play, ο Συνδρομητής οφείλει να καταβάλει κλιμακωτό ποσό που ξεκινά από 130 συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ, μειούμενο αναλογικά με τον μήνα παραμονής του συνδρομητή στην υπηρεσία βάσει του παρακάτω πίνακα.

Εάν ο Συνδρομητής έχει λάβει την «Προσφορά για συμβάσεις 18μηνης διάρκειας», τότε σε περίπτωση καταγγελίας της παρούσας από τον Συνδρομητή αναφορικά με την παροχή του συνόλου των συνδυαστικών υπηρεσιών Nova 3Play, χωρίς υπαιτιότητα καμίας εκ των δύο εταιρειών ή σε περίπτωση καταγγελίας της παρούσας και από τις δυο εταιρείες λόγω υπαιτιότητας του Συνδρομητή, πριν την συμπλήρωση 18 μηνών από την ημερομηνία της κοινής ενεργοποίησης των συνδυαστικών υπηρεσιών Nova 3Play, ο Συνδρομητής οφείλει να καταβάλει κλιμακωτό ποσό που ξεκινά από 179 συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ, μειούμενο αναλογικά με τον μήνα παραμονής του συνδρομητή στην υπηρεσία βάσει του παρακάτω πίνακα

Το ποσό του Penalty διακοπής της 12μηνης σύμβασης αναφέρεται στην εκάστοτε σύμβαση. Βέβαια είναι διαθέσιμο και στον τιμοκατάλογο στην επίσημη σελίδα μας.

Καλημέρα
Διάβασα σε ένα άλλο Thread ότι επανήλθε η έκπτωση 4% στον λογαριασμό για όσους πληρώνουν το 3play με παγία εντολή λογαριασμού και ότι η έκπτωση έγινε στον λογαριασμό αυτού του μήνα.
Ισχύει κάτι τέτοιο?
Εάν ναι χρειάζεται να γίνει κάτι από εμένα ή θα εφαρμοστεί αυτόματα στον λογαριασμό μου?

Έχουμε ζητήσει σχετική ενημέρωση και θα επανέλθουμε με οτιδήποτε νεότερο.

Κώστας, Forthnet Support
 

dleyteris

Senior Member
31 May 2012
692
Re: *** Nova official support ***

κατοπιν ενημερωσης για να γινει η διορθωση? ---- πιστωση?? των 5 ευρω που αυθαιρετα χρεωσε η εταιρια με ενημερωσαν οτι αλλαξε μαζι και η ημερομηνια τιμολογησης απο 18.12.2014 - εως 17.01.2015 που ειχα προπληρωσει το παγιο .. τωρα στον επομενο λογαριασμο που ειναι υπο εκδοση εχω να πληρωσω 2.5 ευρω για παροχη υπηρεσιων 23.12 εως 22.01.

Αναρωτιεμαι

Α> γιατι πρεπει να αλλαζει ολος ο κυκλος τιμολογησης την στιγμη που το πακετο μου το εκανα 3play για να μην εχω τετοια θεματα και εχω υποτιθεται εναν λογαριασμο.
β> γιατι αυθαιρετα πρεπει να χρεωνομαι 5 ευρω ----να το αναγνωριζεται, να το λετε συστημικο λαθος και μετα απο τοσα χρονια να μην φτιαχνεται τα συστημικα λαθη της τιμολογησης.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα dleyteris,

Ο κύκλος τιμολόγησης μεταβάλλεται ανάλογα με την ημερομηνία τελευταίας εμπορικής φύσεως μετατροπής ώστε και να υπολογίζεται το ανάλογο τέλος διακοπής (σε περίπτωση διακοπής πριν το τέλος του συμβολαίου) και για τον άμεσο υπολογισμό του υπολοίπου και των χρεωπιστώσεων του πρώτου λογαριασμού.

Για την αναφορά σου στην χρέωση των HD, έχουμε ενημερώσει αντιστοίχως ότι αποτελεί προσωρινό συστημικό πρόβλημα και σε κάθε περίπτωση με το που λαμβάνουμε ανάλογη ενημέρωση προχωρούμε σε άμεση πίστωση του πόσου και διόρθωση του. Σε ένα σύστημα διαχείρισης με διαφορετικούς κύκλους τιμολόγησης, διαρκή μεταβολή και καταχώρηση νέων προσφορών καθώς και πληθώρα άλλων παραμέτρων (επισκέψεις τεχνικής υποστήριξης, εγκαταστάσεις, κ.α.) είναι φυσιολογικό να προκύψει κάποια συστημική αστοχία, την οποία με διάφορα workarounds, αντιμετωπίζουμε και παρέχουμε λύση. Αν προκύψει οποιαδήποτε διαφορά ή απορία πελάτη για τον λογαριασμό του, πάντα είμαστε εδώ να ακούσουμε την αναφορά του και να επιλύσουμε το αντίστοιχο πρόβλημα εάν και εφόσον προκύπτει με υπαιτιότητα της εταιρείας και είναι εντός των αρμοδιοτήτων μας.

Υπενθυμίζουμε ότι είμαστε εδώ για να εξυπηρετούμε τυχόν ζητήματα και όχι να αναλύουμε τις εκάστοτε εσωτερικές διαδικασίες της εταιρείας. Όπως αναφέρεται και στο πρώτο post αυτού του thread:

Στο παρόν νήμα η Nova θα προσφέρει επίσημη παρουσία και υποστήριξη αποκλειστικά στα μέλη του avclub.gr.
Οι εκπρόσωποι της εταιρείας είναι εδώ για να βοηθήσουν να βρεθεί λύση στο πρόβλημα που μπορεί να αντιμετωπίζει ένα μέλος του avclub.gr, και όχι για θέματα που άπτονται επιλογών γενικότερης πολιτικής, σε διοικητικό επίπεδο της εταιρείας.


Στην διάθεση σου για οποιαδήποτε διευκρίνιση,

Παναγιώτης, Forthnet Support
 

dleyteris

Senior Member
31 May 2012
692
Re: *** Nova official support ***

Παναγιωτη προσφερεις εσυ και τα υπολοιπα παιδια ενα σημαντικο εργο για εμας αλλα και για την forthnet.
Εγω σαν τελικος πελατης δεν ζητησα να κανετε αναλυση εσωτερικων διαδικασιων και κανονισμων της εταιρειας.
Ωστοσο απαιτω σαν πελατης την στιγμη που εχουμε συναψει συμβολαιο παροχης υπηρεσιων να τηρουνται τα συμφωνημενα του συμβολαιου.
Αν η εταιρεια εχει καποιο θεμα... εμενα σαν πελατη της εταιρειας δεν με απασχολει.
Τελος θελω να επισημανω οτι ειναι η δευτερη φορα μεσα σε ενα χρονο που γινεται το ιδιο συστημικο λαθος και θεωρω πως ειναι ζητημα που πρεπει να το αναφερω στο forum.. <Αντιμετωπιζω προβλημα τι να κανω>
 

bykrie

Πρόεδρος Δ.Σ.
Staff member
Απάντηση: Re: *** Nova official support ***

Αν η εταιρεια εχει καποιο θεμα... εμενα σαν πελατη της εταιρειας δεν με απασχολει.
Τελος θελω να επισημανω οτι ειναι η δευτερη φορα μεσα σε ενα χρονο που γινεται το ιδιο συστημικο λαθος και θεωρω πως ειναι ζητημα που πρεπει να το αναφερω στο forum.. <Αντιμετωπιζω προβλημα τι να κανω>

Λευτέρη το support έχει απαντήσει, και μάλιστα σε θέμα που δεν είναι στις αρμοδιότητες τους.
Για οτιδήποτε πέραν από αυτά που μπορούν να μας εξυπηρετήσουν δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι άλλο, σαν φόρουμ.
Υπενθυμίζω πως η παρουσία της Forthnet - nova στο forum δεν αντικαθιστά το customer care της Nova αλλά λειτουργεί επικουρικά.
Για οτιδήποτε άλλο, πιστεύω πως θα πρέπει ν´απευθυνθείς αρμοδίως
 

GEORGENATALIA

New member
9 January 2015
3
Απάντηση: *** Nova official support ***

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ.ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΝΕΙ ΑΙΤΗΣΗ ΕΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ ΑΠΟ 23/12/2014, ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΑΝ ΟΤΙ ΣΤΙΣ 30/12/2014 ΘΑ ΕΡΧΟΝΤΟΥΣΑΝ ΤΑ ΣΥΜΒΟΛΑΙΑ ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΡΑΛΛΑΒΕΙ ΤΙΠΟΤΑ. ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΡΕΙ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΞΑΝΑ ΚΑΙ ΞΑΝΑ ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΟΥΜΕ ΟΤΙ ΜΑΣ ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΥΝ. ΠΟΣΟ ΑΚΟΜΗ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ?ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΑΚΟΜΗ ΝΑ ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥΝ.
 

GEORGENATALIA

New member
9 January 2015
3
Απάντηση: *** Nova official support ***

Συγνωμη παιδια, δεν το γνωρίζαμε.Ευχαριστούμε για το καλοσορισμα!
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***

Καλησπέρα GEORGENATALIA,

Στείλε μας τον αριθμό της σύνδεσης σου με ένα pm, ώστε να το ελέγξουμε.

Παναγιώτης, Forthnet Support
 

pavlossaltas

New member
16 February 2014
3
Re: *** Nova official support ***

Έχει μετακινηθεί το πιάτο μάλλον και επίσης έχει κλειδωθεί το pin στην εγκατάσταση στο μενού.
 
Last edited by a moderator:

vpafi

Established Member
21 February 2008
125
Re: *** Nova official support ***

Δεν πιάνω κανένα eurosport. Υπάρχει κάποια ενημέρωση γιαυτο? Όλα τα άλλα τα πιάνω όπως πριν με σήμα κοντά στο 92%. Έκανα αρκετούς συντονισμός και μέσω site έχω στείλει και σήμα για συντονισμό αλλά δεν τα πιάνω.