Re: *** Nova official support ***
Καλημέρα σας και Χρόνια πολλά.
Καλησπέρα! Χρόνια Πολλά! Χριστός Ανέστη!
Έχω Forthnet 2play Economy εκτός ιδιόκτητου δικτύου σε συνδυασμό με υπηρεσία Nova Cinema Pack και δωρεάν τα HD για πάντα. Μου έρχονται 2 διαφορετικοί λογαριασμοί. 18,86 πάγιο για το Forthnet 2play Economy εκτός ιδιόκτητου δικτύου και 29.90 για το Nova Cinema Pack. Θέλω να βάλω αυτόματη πληρωμή λογαριασμών. Είτε μέσω πάγιας εντολής είτε μέσω πιστωτικής είτε συνδυασμός και των 2. Τι με συμφέρει και που; Κάτι έχω ακούσει για έκπτωση παγίου με πάγια εντολή και για δωρεάν ένας μήνας στη nova κάθε 12 μήνες με πιστωτική. Τι ισχύει;
Με την δυνατότητα εξόφλησης του λογαριασμού μέσω πάγιας πληρωμής με πιστωτική κάρτα, θα υπάρχει επιπλέον ο 13ος μήνας δωρεάν στην υπηρεσία Nova. Απαραίτητη προϋπόθεση, να έχουν εξοφληθεί 12 συνεχόμενοι μήνες με πιστωτική κάρτα. Επίσης, δωρεάν αντικατάσταση εξοπλισμού σε περίπτωση βλάβης (ισχύει και για τα extra parts δηλ τροφοδοτικό, remote control κτλ).
Για την παραπάνω ενέργεια θα χρειαστεί να μας στείλεις τα στοιχεία σου με ένα προσωπικό μήνυμα (αριθμός κάρτας Nova καθώς και αρ. πιστωτικής καρτας, ημ/νια λήξεως και ταυτότητα ή ΑΦΜ) ώστε να μπορέσουμε να προχωρήσουμε στην καταχώρηση της.
Για την πάγια εντολή μέσω τραπεζικού λογαριασμού, θα επωφεληθείς με έκπτωση έως 4% στο μηνιαίο πάγιο της βασικής υπηρεσίας Nova. Επίσης, δωρεάν αντικατάσταση εξοπλισμού σε περίπτωση βλάβης (ισχύει και για τα extra parts δηλ τροφοδοτικό, remote control κτλ).
Για την ενεργοποίηση του τρόπου πληρωμής μέσω πάγιας τραπεζικής εντολής, θα χρειαστεί να επισκεφτείς την τράπεζά σου, ώστε να κάνεις την ανάλογη ανάθεση, με τον κωδικό πάγιας εντολής Nova.
Καλησπέρα και χρόνια πολλά!
Έγινα πρόσφατα συνδρομητής μόνο nova full pack!!! Λογαριασμός δεν έχει εκδοθεί ακόμα, έκανα εγγραφή και στο myaccount! Το πρόβλημα μου είναι ότι δεν έχω και δεν μπορώ να βρω πουθενά τον κωδικό συνδρομητή για να κάνω εγγραφή στο nova go ! Στο myaccount στο πεδίο κωδικό συνδρομητή βλέπω 0! Παρακαλώ προτέινετε μου κάποια λύση!Ευχαριστώ πολύ!
Για να μπορέσουμε να το ελέγξουμε και να σε εξυπηρετήσουμε θα χρειαστεί να μας στείλεις τα στοιχεία σου (αρ. κάρτας Nova) με ένα προσωπικό μήνυμα.
Κώστας, Forthnet Support