Σας έστειλα πμΚαλησπέρα geozx,
Ενημέρωσέ μας σε pm με το username που χρησιμοποιείς, κάποιο στοιχείο της συνδρομής σου καθώς και το μοντέλου του tablet, ώστε να μπορέσουμε να το ελέγξουμε
Δημήτρης, Forthnet Support
Μετά την πρόσφατη ανακοίνωση της Forthnet, για τη χρέωση με κόστος 0,0295/λεπτό από 10/2/2016 των κλήσεων προς το 18381 από το σταθερό δίκτυο της Forthnet, θέλω μια διευκρίνιση.
Θα εξακολουθήσει να ισχύει, και μετά την 10?2/2016, ο τρόπος επικοινωνίας με την τεχνική υποστήριξη που περιγράφεται εδώ
http://www.forthnet.gr/Article.aspx?a_id=3946
δηλαδή χωρίς χρέωση για κλήση που πραγματοποιείται από το δίκτυο της Forthnet ;
Πρόσφατα έλαβα ένα μήνυμα στο κινητό μου ότι μπορώ να δω Νόβα go και στο εξωτερικό. Έκανα κάποιες προσπάθειες αλλά τελικά δε κατάφερα κάτι. Μήπως θα μπορούσατε να με βοηθήσετε άμα Χρειάζεται κάτι που δεν ξέρω; Ευχαριστώ
Καλημέρα είμαι καινουργιος συνδρομητης ΝΟΒΑ θα ήθελα να ρωτησω κάτι τεχνικό. Παρατήρησα παρακολουθώντας το κανάλι RAI 3 το ιταλικό ότι μου έδινε την δυνατότητα υπότιτλων με τις εξής επιλογές ΑΠΕΝΕΡΓ/ΑΓΓΛΙΚΑ/ΙΤΑΛΙΚΑ αλλά μόνο τα ιταλικά μου εμφάνιζε στα αγγλικά όταν πάταγα κάτι έλεγε στα ιταλικά που πιθανόν αναφερόταν στο ΤΕΛΕΤΕΧΤ του καναλιού το οποίο και πάτησα αλλά και πάλι δεν μου τους εμφάνιζε έκανα κάτι λάθος? Υπάρχει κάτι που μπορώ να κάνω για να δώ υπότιτλους? Υπάρχει πιθανότητα να μπορώ να δω και ελληνικούς?
--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---
Επίσης ξέχασα και κάτι άλλο μπορώ με δικό μου στικάκι να κάνω εγγραφή προγράμματος? Έχω τον απλό αποκωδικοποιητή .