*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλημέρα VIVAS,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι το διάστημα αυτό, λόγω αυξημένης ζήτησης οι αποκωδικοποιητές Novabox+, έχουν εξαντληθεί & προς το παρόν δεν υπάρχει διαθέσιμο απόθεμα.

Κώστας, Nova Support
 

manosvitacar

Senior Member
3 July 2012
565
Καλά θα τρελαθώ τον περασμένο μήνα είχαμε ένα πρόβλημα με τη extra χρέωση μετά από ανανέωση συμβολαίου ,όπου και μετά από την παρέμβαση από εδώ το πρόβλημα φαινόταν να έχει λυθεί και βλέπω ξανά χρέωση για πληρωμή 66,67 τι γίνεται κάθε μήνα θα πάμε πάνω και 30 ευρώ ;


Sent from my iPad using Tapatalk

ενημερωτικά δεν έχει αλλάξει κάτι στον λογαριασμό παραμένει το 66,67 φυσικά δεν πληρώνω τίποτα και ας το κόψουν τέλος του μηνα .
 

VIVAS

New member
14 March 2016
14
Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι στους δέκτες μας Novabox+ η δυνατότητα παροχής της υπηρεσίας Nova On Demand, είναι μέσω δορυφόρου. Καλημέρα δηλαδή αν αγοράσω τον συγκεκριμένο δεκτή θα έχω αυτή την δυνατότητα χωρίς Ίντερνετ; Οκ ισχύει αυτό που σε ρώτησα ;
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
ενημερωτικά δεν έχει αλλάξει κάτι στον λογαριασμό παραμένει το 66,67 φυσικά δεν πληρώνω τίποτα και ας το κόψουν τέλος του μηνα .

Καλημέρα manosvitacar,

είναι ενήμερα τα αρμόδια τμήματα σχετικά με το ζήτημα που έχει παρουσιαστεί και αναμένουμε τις απαραίτητες ενέργειες.

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι στους δέκτες μας Novabox+ η δυνατότητα παροχής της υπηρεσίας Nova On Demand, είναι μέσω δορυφόρου. Καλημέρα δηλαδή αν αγοράσω τον συγκεκριμένο δεκτή θα έχω αυτή την δυνατότητα χωρίς Ίντερνετ; Οκ ισχύει αυτό που σε ρώτησα ;

Όπως έχουμε αναφέρει και σε προηγούμενο μήνυμά μας, στους δέκτες μας Novabox+ η δυνατότητα παροχής της υπηρεσίας Nova On Demand, είναι μέσω δορυφόρου. Ωστόσο είναι σημαντικό να προσθέσουμε ότι η υπηρεσία είναι διαθέσιμη για τους συνδρομητές Nova Full pack, Nova Cinema pack και Nova 3Play που έχουν συνδυάσει τα κανάλια Novacinema.

Επιπλέον πληροφορίες σχετικά με την υπηρεσία, θα βρεις εδώ.

Κώστας, Nova Support
 

portokali00

Senior Member
25 October 2007
552
Θεσσαλονίκη
Καλησπέρα , μετά από αλλαγή δέκτη λόγω κολλημάτων κατά την χρήση της υπηρεσίας VOD τα προβλήματα συνεχίζονται. Σήμερα μόνο πάγωσε δύο φορές , μία κατά την διάρκεια της αναπαραγωγής και μία κατά την έξο από την υπηρεσία . Ο δέκτης επανέρχεται αν αποσνδεθεί από το ρεύμα.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα portokali00,

Στείλε μας ένα pm με τον σειριακό αριθμό του νέου δέκτη και την αναβάθμιση που έχει εγκατεστημμένη ώστε να το ελέγξουμε.

Παναγιώτης, Nova Support
 

portokali00

Senior Member
25 October 2007
552
Θεσσαλονίκη
Καλησπέρα portokali00,

Στείλε μας ένα pm με τον σειριακό αριθμό του νέου δέκτη και την αναβάθμιση που έχει εγκατεστημμένη ώστε να το ελέγξουμε.

Παναγιώτης, Nova Support
θα το κάνω μόλις φτάσω σπίτι. Ευχαριστώ πολύ.
 

maximusv

Established Member
17 September 2013
182
Καλησπέρα παιδιά
Ενώ έχω ενεργοποίησει την υπηρεσία Nova εξοχικό στην εξοχική κατοικία μέσω Nova my account και ενώ ήδη στο my account φαίνεται ενεργή η εξοχική κατοικία ο αποκωδικοποιητής μου βγάζει μήνυμα Ε16—4.

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα maximusv,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σου, ώστε να βοηθήσουμε.

Αλέξης, Nova Support
 

teodgeor

AVClub Enthusiast
10 December 2006
708
ΕΛΛΑΔΑ
Καλησπερα να ρωτησω κατι δεν γνωριζω αν εχει ρωτησει καποιος φιλος. Η υπηρεσια ondemand θα δωθει και σε εμας που εχουμε μόνο νοβα χωρις τηλεφωνο. Αν ναι υπαρχει καποιο πλάνο για πότε? ευχαριστω
 

pshlos

New member
13 June 2016
20
Καλησπέρα σας. Έστειλα ένα μήνυμα μέσω της επικοινωνίας στην ιστοσελίδα της nova, στο τμήμα "αίτηση νέας υπηρεσίας για το σπίτι" όπου έλεγα πως είμαι συνδρομητής ΟΤΕ και επιθυμώ να επικοινωνήσουν μαζί μου τηλεφωνικά, το συντομότερο δυνατόν, ώστε να μου κάνουν την καλύτερη δυνατή προσφορά για να "μετακομίσω" και μου απάντησε τυποποιημένα μια κυρία από την διεύθυνση εξυπηρέτησης πελατών που με ευχαριστούσε για το ενδιαφέρον ενώ με παρέπεμψε στην ιστοσελίδα να δω τα πακέτα ή να πάω σε κατάστημα για να μου πουν τις προσφορές τους.

Προφανώς έχω δει το περιεχόμενο της ιστοσελίδας αφού από εκεί επικοινώνησα μαζί τους και δεύτερον ζήτησα επικοινωνία τηλεφωνικά ακριβώς για να μην μεταφερθώ σε κανένα κατάστημα λόγω έλλειψης χρόνου. Επίσης δεν έχω σταθερό τηλέφωνο για να καλέσω με αστική χρέωση, μόνο κινητό και δεν επιθυμώ να χρεωθώ στο 5ψήφιο νούμερο.

Γράφω και εδώ όπως με παρότρυνε ο συντονιστής της κατηγορίας προς απάντησή μου στο μήνυμα αυτό: http://avclub.gr/forum/showthread.php/102771-Προσφορά-ΟΤΕ?p=1057702623&viewfull=1#post1057702623

Σας ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα σας,

Καλησπερα να ρωτησω κατι δεν γνωριζω αν εχει ρωτησει καποιος φιλος. Η υπηρεσια ondemand θα δωθει και σε εμας που εχουμε μόνο νοβα χωρις τηλεφωνο. Αν ναι υπαρχει καποιο πλάνο για πότε? ευχαριστω

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι η υπηρεσία On Demand είναι σε πιλοτικό στάδιο και παρέχεται μόνο σε συνδρομητές Nova3play που έχουν σύνδεση internet μέσω σταθερού επίγειου δικτύου.

Χρήσιμες πληροφορίες για την υπηρεσία On Demand μπορείς να βρεις εδώ και εδώ.

Οποιαδήποτε ανακοίνωση σε ότι αφορά τυχόν αλλαγή του τρόπου διάθεσης της υπηρεσίας, θα γίνει με σχετικό δελτίο τύπου και ανάρτηση στην επίσημη ιστοσελίδα μας και στη σελίδα μας στο Facebook.

Καλησπέρα σας. Έστειλα ένα μήνυμα μέσω της επικοινωνίας στην ιστοσελίδα της nova, στο τμήμα "αίτηση νέας υπηρεσίας για το σπίτι" όπου έλεγα πως είμαι συνδρομητής ΟΤΕ και επιθυμώ να επικοινωνήσουν μαζί μου τηλεφωνικά, το συντομότερο δυνατόν, ώστε να μου κάνουν την καλύτερη δυνατή προσφορά για να "μετακομίσω" και μου απάντησε τυποποιημένα μια κυρία από την διεύθυνση εξυπηρέτησης πελατών που με ευχαριστούσε για το ενδιαφέρον ενώ με παρέπεμψε στην ιστοσελίδα να δω τα πακέτα ή να πάω σε κατάστημα για να μου πουν τις προσφορές τους.

Προφανώς έχω δει το περιεχόμενο της ιστοσελίδας αφού από εκεί επικοινώνησα μαζί τους και δεύτερον ζήτησα επικοινωνία τηλεφωνικά ακριβώς για να μην μεταφερθώ σε κανένα κατάστημα λόγω έλλειψης χρόνου. Επίσης δεν έχω σταθερό τηλέφωνο για να καλέσω με αστική χρέωση, μόνο κινητό και δεν επιθυμώ να χρεωθώ στο 5ψήφιο νούμερο.

Γράφω και εδώ όπως με παρότρυνε ο συντονιστής της κατηγορίας προς απάντησή μου στο μήνυμα αυτό: http://avclub.gr/forum/showthread.php/102771-Προσφορά-ΟΤΕ?p=1057702623&viewfull=1#post1057702623

Σας ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας.

Αρχικά σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας καθώς και για το ενδιαφέρον που δείχνεις προς τις υπηρεσίες μας και στην εταιρεία μας.

Για να μπορέσουμε να βοηθήσουμε, θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με ένα τηλέφωνο επικοινωνίας, ώστε να φροντίσουμε να σε καλέσει αρμόδιος συνάδελφος και να σε ενημερώσει αναλυτικά για τις υπηρεσίες μας και τις διαθέσιμες προσφορές μας;

Αλέξης, Nova Support
 

adok13

AVClub Enthusiast
16 July 2008
1,274
σαν νεος συνδρομιτης,μου εχει δοθει η προσφορα των δωρεαν 3 μηνων για τα καναλθα ενηλικων. σε 10κλεινω 3 μηνες. για ναμη τρεχω απτο καταστημα μπορω να κανω τη διακοπη και με το sms? η επειδη ηταν πρισφορα πρεπει να τη κανω σε κατσστημα?
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα adok13,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σου, ώστε να βοηθήσουμε από τη πλευρά μας;

Αλέξης, Nova Support
 

Angelo1987

New member
29 July 2016
1
Γειά σας,

Παρακαλώ ήθελα να ξέρω αν γίνεται να χρησιμοποιήσω τον αποκωδικοποιητή Nova στο Κάιρο ( Αίγυπτο ) κ ενδιαφέρομαι να έχω τα ελληνικά κανάλια που είναι στο Hotbird 13e της νοβα. Ενδιαφέρομαι για Nova Start Pack.
 

cmoustakas

Supreme Member
5 June 2011
5,363
Αθήνα
Γειά σας,

Παρακαλώ ήθελα να ξέρω αν γίνεται να χρησιμοποιήσω τον αποκωδικοποιητή Nova στο Κάιρο ( Αίγυπτο ) κ ενδιαφέρομαι να έχω τα ελληνικά κανάλια που είναι στο Hotbird 13e της νοβα. Ενδιαφέρομαι για Nova Start Pack.

Η παρεχόμενες υπηρεσίες της Nova αφορούν συνδρομές στην Ελλάδα και στην Κύπρο. Πέρα από αυτές τις δυο χώρες δεν είναι εφικτή η παροχή της υπηρεσίας. Και απαντώ εγώ για να μην σβήσω το ερώτημα μιας και είναι ερώτηση γενικής φύσεως και ρητά αναφέρεται στο πρώτο μήνυμα του παρόντος νήματος ότι το support είναι εδώ να βοηθήσει λύνοντας προβλήματα και όχι απαντώντας σε ερωτήσεις γενικής φύσεως.
 

amerou

New member
21 December 2015
8
Re: *** Nova official support ***

Καλησπέρα,
Έχω το nova full pack και πριν λίγες μέρες πρόσεξα ότι στο novacinema 3 βγάζει μήνυμα Ε16-4 μόνο την ώρα που έχει την ερωτική ταινία. Χθες δοκίμασα να κάνω εγγραφή και έγραψε μόνο 6 λεπτά, αφού είχε τελειώσει η ταινία. Δεν ξέρω πριν πόσο καιρό εμφανίστηκε το πρόβλημα. Δεν βλέπω να υπάρχει κάποια ρύθμιση κλειδώματος. Τι πρέπει να κοιτάξω-ρυθμίσω;
Ευχαριστώ
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα amerou,

Για να μπορέσουμε να βοηθήσουμε, θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σου;

Αλέξης, Nova Support
 

king2009

Supreme Member
5 December 2008
3,841
Καλησπέρα σας. Είχα παλιότερα nova με double play αλλα έφυγα γιατί η γραμμή μου έφτανε μέχρι 4mb.

Θα ήθελα να ρωτήσω μόνο για nova cinema pack τι τιμή θα μπορούσατε να με κάνετε? Πιάτο έχω έτοιμο όπως και απλό δεκτή και τον παλιό pvr προ διετίας. Σας ευχαριστώ.

Στάλθηκε από το SM-N9005 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk