Τον τελευταίο καιρό δεν μπορώ να παρακολουθήσω τα κανάλια Eurosport 1 & 2( βγαίνει το ενημερωτικό μήνυμα στην οθόνη: «Αναζήτησή σήματος, παρακαλώ έλεγξε αν το καλώδιο της κεραίας είναι σωστά συνδεδεμένο» ) ενώ παρακολουθώ κανονικά το Eurosport 1 HD και φυσικά όλα τα υπόλοιπα της Nova! Επίσης όταν χαλάει ο καιρός( έντονες βροχοπτώσεις, κεραυνοί, χιονόπτωση ) ή όπως σήμερα ο καιρός είναι μόνο συννεφιασμένος, η ακρίβεια του σήματος φθάνει στο 77% κι η στάθμη στο 82%( κανάλι μέτρησης: DISCOVERY CHANNEL). Μπορείτε να μ' ενημερώσετε τι συμβαίνει;
Sent from my iPad using Tapatalk
Υπάρχει κάποιο πρόβλημα με το σήμα στην περιοχή του περάματος;
Εδώ και μισή ώρα εμφανίζει μήνυμα για αναζήτηση σήματος.
Ευχαριστω
Υπάρχει κάποιο πρόβλημα με το σήμα στην περιοχή του Περάματος;
Εδώ και μία ώρα εμφανίζει μήνυμα για αναζήτηση σήματος (no signal).
Ευχαριστώ.
Και Ηλιούπολη το ιδιο προβλημα. 5 λεπτά σημα 10 χωρίς απο το πρωι.....
Καλησπέρα.
Σε λίγες μέρες λήγει το 12μηνο του multiview.
Υπάρχει περίπτωση να με πάρουν τηλέφωνο να το ανανεώσουμε για άλλο ένα 12μηνο δωρεάν ή να πάω σε κατάστημα;
Έχω 3play full.
Ευχαριστώ.
Καλησπέρα. Θα ήθελα να εκφράσω την έντονη δυσαρέσκεια μου σχετικά με την υπηρεσία VOD. Σήμερα έχει χρειαστεί να κάνω πάνω από 10 επανεκκινήσεις στον δέκτη. Ακόμη φυσικά δεν έχω καταφέρει να τελειώσω την ταινία που έχω ξεκινήσει. Το αποκορύφωμα είναι να λαμβάνω το μήνυμα ότι για να παρακολουθώ περιοχόμενο της υπηρεσίας πρέπει να έχω σύνδεση στο Internet. Λογικό. Στις πληροφορίες του δέκτη όμως βλέπω ότι η σύνδεση στο Internet είναι OK. (παράλογο) Επίσης σε συσκευή που έχω συνδεδεμένη στο ίδιο powerline με τον δέκτη βλέπω από το Internet Video σε full HD. Άρα θέμα Internet δεν υπάρχει. Πιθανόν θα γνωρίζετε ότι έχω εδώ και μήνες παραπονεθεί για πολλά κολλήματα στο VOD. Με δική σας πρωτοβουλία αλλάχθηκε ο δέκτης χωρίς το παραμικρό αποτέλεσμα. Επίσης μου ζητήθηκε από εσάς να συνδέσω τον δέκτη απ' ευθείας στο ρούτερ. Το έκανα κι αυτό αλλά η συμπεριφορά παραμένει η ίδια και χειρότερη αφού πλέον η υπηρεσία ΔΕΝ λειτουργεί. Θα παρακαλούσα για τις ενέργειες σας.
Καλημερα .Ενδιαφέρομαι για νεα γραμμη internet adsl24.Ειδα στο site για 15 /μηνα με προπληρωμη ενος χρονου.Θα ηθελα να μου κανουν και καποιες αλλες διευκρινήσεις οπως:Η τιμη ειναι τελικη και περιλαμβανει και το νεο φορο; Μετα το 12 μηνο τι γινεται;Εαν το κανω 24μηνο προπληρωμη μπορω να προσθέσω κατι αλλο; Τι ταχυτητες να υπολογιζω στην περιοχη μου; Ευχαριστω Κωστας.