*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)

rider

Supreme Member
5 December 2006
8,069
Kατεβασα το νεο nova plugin 3.1.1

Δεν μπορω να συνδεθω σε κανεναν browser.Μου ζηταει να το κατεβασω ξανα και ξανα.Παλια μου επαιζε ..

Τι κανουμε ?
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα rider,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σου, ώστε να φροντίσουμε να επικοινωνήσει μαζί σου αρμόδιος συνάδελφος για έλεγχο του ζητήματος;

Αλέξης, Nova Support
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Εμείς σ' ευχαριστούμε για την επικοινωνία και παραμένουμε στη διάθεσή σου για οποιαδήποτε επιπλέον βοήθεια χρειαστείς.

Αλέξης, Nova Support
 

argisak

New member
4 March 2013
7
Καρδίτσα
Τον τελευταίο καιρό δεν μπορώ να παρακολουθήσω τα κανάλια Eurosport 1 & 2( βγαίνει το ενημερωτικό μήνυμα στην οθόνη: «Αναζήτησή σήματος, παρακαλώ έλεγξε αν το καλώδιο της κεραίας είναι σωστά συνδεδεμένο» ) ενώ παρακολουθώ κανονικά το Eurosport 1 HD και φυσικά όλα τα υπόλοιπα της Nova! Επίσης όταν χαλάει ο καιρός( έντονες βροχοπτώσεις, κεραυνοί, χιονόπτωση ) ή όπως σήμερα ο καιρός είναι μόνο συννεφιασμένος, η ακρίβεια του σήματος φθάνει στο 77% κι η στάθμη στο 82%( κανάλι μέτρησης: DISCOVERY CHANNEL). Μπορείτε να μ' ενημερώσετε τι συμβαίνει;


Sent from my iPad using Tapatalk
 

Mankon7

New member
11 April 2014
86
Υπάρχει κάποιο πρόβλημα με το σήμα στην περιοχή του περάματος;
Εδώ και μισή ώρα εμφανίζει μήνυμα για αναζήτηση σήματος.
Ευχαριστω
 

gvasilhs

New member
7 December 2013
33
Υπάρχει κάποιο πρόβλημα με το σήμα στην περιοχή του Περάματος;
Εδώ και μία ώρα εμφανίζει μήνυμα για αναζήτηση σήματος (no signal).
Ευχαριστώ.
 

fiestakias

New member
8 August 2016
28
και στην περιοχη ανω λιοσια το μεσημερι υπηρχε προβλημα με το σημα.εκανα update στον δεκτη και εχει φτιαξει δεν ξερω αν ηταν απο αυτο παντως η συμπτωση
 

mitnik

Established Member
20 June 2006
266
Καλησπέρα.
Σε λίγες μέρες λήγει το 12μηνο του multiview.
Υπάρχει περίπτωση να με πάρουν τηλέφωνο να το ανανεώσουμε για άλλο ένα 12μηνο δωρεάν ή να πάω σε κατάστημα;
Έχω 3play full.
Ευχαριστώ.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Τον τελευταίο καιρό δεν μπορώ να παρακολουθήσω τα κανάλια Eurosport 1 & 2( βγαίνει το ενημερωτικό μήνυμα στην οθόνη: «Αναζήτησή σήματος, παρακαλώ έλεγξε αν το καλώδιο της κεραίας είναι σωστά συνδεδεμένο» ) ενώ παρακολουθώ κανονικά το Eurosport 1 HD και φυσικά όλα τα υπόλοιπα της Nova! Επίσης όταν χαλάει ο καιρός( έντονες βροχοπτώσεις, κεραυνοί, χιονόπτωση ) ή όπως σήμερα ο καιρός είναι μόνο συννεφιασμένος, η ακρίβεια του σήματος φθάνει στο 77% κι η στάθμη στο 82%( κανάλι μέτρησης: DISCOVERY CHANNEL). Μπορείτε να μ' ενημερώσετε τι συμβαίνει;
Sent from my iPad using Tapatalk

Καλησπέρα argisak,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου σε προσωπικό μήνυμα ώστε να ελέγξουμε το ζήτημα που παρατηρείς;

Υπάρχει κάποιο πρόβλημα με το σήμα στην περιοχή του περάματος;
Εδώ και μισή ώρα εμφανίζει μήνυμα για αναζήτηση σήματος.
Ευχαριστω

Υπάρχει κάποιο πρόβλημα με το σήμα στην περιοχή του Περάματος;
Εδώ και μία ώρα εμφανίζει μήνυμα για αναζήτηση σήματος (no signal).
Ευχαριστώ.

Και Ηλιούπολη το ιδιο προβλημα. 5 λεπτά σημα 10 χωρίς απο το πρωι.....

Καλησπέρα Mankon7, gvasilhs, dimkal57

Εφόσον παραμένει οποιοδήποτε ζήτημα στην υπηρεσία σας, ενημερώστε μας μέσω προσωπικού μηνύματος με τα στοιχεία της υπηρεσίας σας ώστε να εξυπηρετήσουμε.

Καλησπέρα.
Σε λίγες μέρες λήγει το 12μηνο του multiview.
Υπάρχει περίπτωση να με πάρουν τηλέφωνο να το ανανεώσουμε για άλλο ένα 12μηνο δωρεάν ή να πάω σε κατάστημα;
Έχω 3play full.
Ευχαριστώ.

Καλησπέρα mitnik,

Θα ήθελες να μας στείλεις σε μήνυμα τα στοιχεία σου, ώστε να το ελέγξουμε σχετικά;

Δημήτρης, Nova Support
 

portokali00

Senior Member
25 October 2007
552
Θεσσαλονίκη
Καλησπέρα. Θα ήθελα να εκφράσω την έντονη δυσαρέσκεια μου σχετικά με την υπηρεσία VOD. Σήμερα έχει χρειαστεί να κάνω πάνω από 10 επανεκκινήσεις στον δέκτη. Ακόμη φυσικά δεν έχω καταφέρει να τελειώσω την ταινία που έχω ξεκινήσει. Το αποκορύφωμα είναι να λαμβάνω το μήνυμα ότι για να παρακολουθώ περιοχόμενο της υπηρεσίας πρέπει να έχω σύνδεση στο Internet. Λογικό. Στις πληροφορίες του δέκτη όμως βλέπω ότι η σύνδεση στο Internet είναι OK. (παράλογο) Επίσης σε συσκευή που έχω συνδεδεμένη στο ίδιο powerline με τον δέκτη βλέπω από το Internet Video σε full HD. Άρα θέμα Internet δεν υπάρχει. Πιθανόν θα γνωρίζετε ότι έχω εδώ και μήνες παραπονεθεί για πολλά κολλήματα στο VOD. Με δική σας πρωτοβουλία αλλάχθηκε ο δέκτης χωρίς το παραμικρό αποτέλεσμα. Επίσης μου ζητήθηκε από εσάς να συνδέσω τον δέκτη απ' ευθείας στο ρούτερ. Το έκανα κι αυτό αλλά η συμπεριφορά παραμένει η ίδια και χειρότερη αφού πλέον η υπηρεσία ΔΕΝ λειτουργεί. Θα παρακαλούσα για τις ενέργειες σας.
 

aetos2000s

New member
24 January 2011
2
Καλημερα .Ενδιαφέρομαι για νεα γραμμη internet adsl24.Ειδα στο site για 15 /μηνα με προπληρωμη ενος χρονου.Θα ηθελα να μου κανουν και καποιες αλλες διευκρινήσεις οπως:Η τιμη ειναι τελικη και περιλαμβανει και το νεο φορο; Μετα το 12 μηνο τι γινεται;Εαν το κανω 24μηνο προπληρωμη μπορω να προσθέσω κατι αλλο; Τι ταχυτητες να υπολογιζω στην περιοχη μου; Ευχαριστω Κωστας.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλημέρα σας,

Καλησπέρα. Θα ήθελα να εκφράσω την έντονη δυσαρέσκεια μου σχετικά με την υπηρεσία VOD. Σήμερα έχει χρειαστεί να κάνω πάνω από 10 επανεκκινήσεις στον δέκτη. Ακόμη φυσικά δεν έχω καταφέρει να τελειώσω την ταινία που έχω ξεκινήσει. Το αποκορύφωμα είναι να λαμβάνω το μήνυμα ότι για να παρακολουθώ περιοχόμενο της υπηρεσίας πρέπει να έχω σύνδεση στο Internet. Λογικό. Στις πληροφορίες του δέκτη όμως βλέπω ότι η σύνδεση στο Internet είναι OK. (παράλογο) Επίσης σε συσκευή που έχω συνδεδεμένη στο ίδιο powerline με τον δέκτη βλέπω από το Internet Video σε full HD. Άρα θέμα Internet δεν υπάρχει. Πιθανόν θα γνωρίζετε ότι έχω εδώ και μήνες παραπονεθεί για πολλά κολλήματα στο VOD. Με δική σας πρωτοβουλία αλλάχθηκε ο δέκτης χωρίς το παραμικρό αποτέλεσμα. Επίσης μου ζητήθηκε από εσάς να συνδέσω τον δέκτη απ' ευθείας στο ρούτερ. Το έκανα κι αυτό αλλά η συμπεριφορά παραμένει η ίδια και χειρότερη αφού πλέον η υπηρεσία ΔΕΝ λειτουργεί. Θα παρακαλούσα για τις ενέργειες σας.

Κατανοούμε την αναστάτωση που έχει προκύψει από τα παραπάνω.
Θα ήθελες να μας διευκρινήσεις εάν η παραπάνω συμπεριφορά παρουσιάζεται, έχοντας συνδεδεμένες συσκευές στην USB θύρα του δέκτη, καθώς και αν παραμένει μετά από επαναφορά αρχικών ρυθμίσεων στον δέκτη σου;

Καλημερα .Ενδιαφέρομαι για νεα γραμμη internet adsl24.Ειδα στο site για 15 /μηνα με προπληρωμη ενος χρονου.Θα ηθελα να μου κανουν και καποιες αλλες διευκρινήσεις οπως:Η τιμη ειναι τελικη και περιλαμβανει και το νεο φορο; Μετα το 12 μηνο τι γινεται;Εαν το κανω 24μηνο προπληρωμη μπορω να προσθέσω κατι αλλο; Τι ταχυτητες να υπολογιζω στην περιοχη μου; Ευχαριστω Κωστας.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο τηλέφωνο επικοινωνίας ώστε να δρομολογήσουμε αντίστοιχο αίτημα στο αρμόδιο τμήμα, και να σε καλέσει συνάδελφος να σε ενημερώσει αναλυτικά για τις διαθέσιμες προσφορές μας;

Γεωργία, Nova Support
 

tsaltinho

New member
15 December 2011
69
Καλημερα,

Εχω λαβει μια προσφορα για αναβαθμιση του πακετου μου σε Full pack, VDSL 50, multiview δωρεαν για 12 μηνες και δωρεαν αστικα και κινητα με 24μηνη δεσμευση.
Μπορειτε να με ενημερωσετε με τις ποινες αποδευσμευσης πριν την ληξη του 48μηνου ?
Ευχαριστω προκαταβολικα.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλημέρα tsaltinho,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, ώστε να ελέγξουμε το ερώτημα σου και να σε εξυπηρετήσουμε;

Γεωργία, Nova Support
 

portokali00

Senior Member
25 October 2007
552
Θεσσαλονίκη
Τον σκληρό δίσκο τον τελευταίο μήνα ή και λίγο περισσότερο γιατί (ίσως ήταν ιδέα μου) παρατήρησα ότι με αυτόν τα προβλήματα ήταν συχνότερα. Επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων έχω κάνει αρκετές φορές. Η συμπεριφορά είναι όμως η ίδια. Θα ξανακάνω όμως αν υπάρχει πιθανότητα να βελτιωθεί κάτι .

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Η επαναφορά έγινε. Το μήνυμα που παίρνω είναι ότι υπάρχει προσωρινό πρόβλημα σύνδεσης. (Χ-002) Στις πληροφορίες το τοπικό δίκτυο είναι ΟΚ και το Internet OK. Άλλη συσκευή συνδεδεμένη στο ίδιο powerline παίζει μέσω δικτύου ταινία μεγέθους 30GB .Επίσης βίντεο υψηλής ανάλυσης από Internet χωρίς το παραμικρό πρόβλημα.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με τον αριθμό κάρτας Nova του δέκτη σου, ώστε να εξυπηρετήσουμε;

Αλέξης, Nova Support
 

mitsoskappa

New member
12 September 2016
13
Γεια σας.
είμαι συνδρομητής Nova αρκετά χρόνια και θα ήθελα να σας απασχολήσω για λίγο.

Έχω τον αποκωδικοποιητή novabox+ (NovaBox HD PVR 865), ο οποίος ανά τακτά χρονικά διαστήματα (2 ή 3 φορές το μήνα) σταματάει να κατεβάζει ταινίες στην υπηρεσία ondemand. Η μόνη λύση σε αυτό το πρόβλημα είναι η επαναφορά στις εργοστασιακές ρυθμίσεις με αποτέλεσμα να χάνω (και άρα να πρέπει να ξαναρυθμίσω) τα favorites.
Θέλω να ρωτήσω (με την ελπίδα να διορθωθεί το πρόβλημα) αν προβλέπετε αναβάθμιση του συγκεκρημένου αποκωδικοποιητή, ή αν γίνεται να τον αντικαταστήσω χωρίς χρέωση (γιατί τον προηγούμενο τον χρυσοπλήρωσα).

Σας ευχαριστώ για το χρόνο σας.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα mitsoskappa,

Έχουμε λάβει το προσωπικό μήνυμα που μας έστειλες και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Δημήτρης, Nova Support