*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Στα καλα καθουμενα δεν δειχνει τιποτα παρα μπλε οθονη.Πεθανε ο δεκτης ?

Καλησπέρα rider,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι είναι ενήμερο σχετικά το αρμόδιο τμήμα της τεχνικής μας διεύθυνσης για έλεγχο του ζητήματος που έχει παρουσιαστεί στα κανάλια FOX HD και FOX Life HD.

@cmoustakas Σ' ευχαριστούμε για την πρόθεσή σου να βοηθήσεις.

Παραμένουμε στη διάθεσή σας για οτιδήποτε χρειαστείτε.

Αλέξης, Nova Support
 

rider

Supreme Member
5 December 2006
8,069
Ποσα χρονια εχει εγγυηση ο 831 ? Αν ανανεωθει το συμβολαιο ανανεωνεται και η εγγυηση ?

Το τηλεκοντρολ εχει εγγυηση ?
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα rider,

Η Εγγύηση νέου δέκτη Novabox και του τηλεκοντρόλ του, είναι για 2 χρόνια από την αρχική του ενεργοποίηση.

Η εκάστοτε ανανέωση που ενδεχομένως πραγματοποιηθεί στην υπηρεσία, αφορά την προσφορά της υπηρεσίας και όχι την εγγύηση του εξοπλισμού.

Κώστας, Nova Support
 

psarakis07

New member
26 July 2011
56
καλησπερα θα ηθελα να σας ενημερωσω οτι μετα την αναβαθμιση του novago for ipad στην 3.1.2 η εφαρμογη με πεταει εξω κ δεν μπορω να την χρησιμοποιησω.θα ηθελα αν μπορειτε να μου δωσετε την προηγουμενη εκδοση για να την ξαναπερασω κ να μου παιζει μια χαρα.
υ.γ το iPad δεν εχει καποιο προβλημα ειναι τσεκαρισμενο.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλημέρα psarakis07,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι η εφαρμογή NovaGO για iOS συσκευές είναι διαθέσιμη μέσω του επίσημου App Store.

Σε περίπτωση που παρουσιάζεται ζήτημα μη ορθής λειτουργίας της εφαρμογής στη συσκευή σου, θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σου, ώστε να βοηθήσουμε;

Αλέξης, Nova Support
 

maximusv

Established Member
17 September 2013
182
Καλησπέρα,
1) Έχω πάγια εντολή στην πιστωτική μου κάρτα και ενώ έχω 12 συνεχόμενες πληρωμές λογαριασμού μέσω πάγιας εντολής βλέπω ότι χρεώνεται και ο 13ος! Και μάλιστα εκτός από το ότι χρεώνετε
2) Στην ανάλυση επίσης του λογαριασμού βλέπω ότι μου χρεώνετε επίσης και το adult pack 4 χωρίς να έχω ενεργοποιήσει κάτι!
Τι συμβαίνει? Μπορείτε να μου εξηγήσετε?
Ευχαριστώ
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα maximusv,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Για να μπορέσουμε να ελέγξουμε τι έχει συμβεί και να βοηθήσουμε, θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σου;

Αλέξης, Nova Support
 

nvianitakis

Supreme Member
28 December 2007
3,592
Χαλάνδρι
Καλησπέρα, βάζω ένα memory stick 16GB στον δέκτη για να κάνω εγγραφές και ενώ το βλέπει και κάνει κανονικά διαμόρφωση, όταν πατω το pause μου βγάζει μηνυμα
"Ε101-29 Δεν υπάρχει MSK"...

Ευχαριστώ,
Νίκος

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
καλησπέρα nvianitakis,

θα μπορούσες να μας ενημερώσεις με τα στοιχεία της υπηρεσίας σου με ένα προσωπικό μήνυμα ώστε να μπορέσουμε να βοηθήσουμε;

Κώστας, Nova Support
 

kouk

New member
18 February 2016
5
Καλησπέρα.
Πρόσφατα έκανα αναβάθμιση στην έκδοση 91 στον τον Pace 831HD και αφού έκανα και επαναφορά εργοστασιακών με μεγάλη μου χαρά είδα να δουλεύουν όλα ρολόι (θέαση καναλιών, αλλαγή μενού πολύ γρήγορα, αποθήκευση αγαπημένων, on demand, κανάλια digea μέσω dongle). Δυστυχώς η χαρά κράτησε μια μέρα μόνο. Την επομένη κόλλησε και αναγκάστηκα να κάνω reset βγάζοντας το καλώδιο της τροφοδοσίας. Προσπάθησα να το ξαναφτιάξω μέσω επαναφοράς εργοστασιακών, ξαναεγκατάσταση του update, reset, αλλά τίποτε..... δεν πιάνει κανένα κανάλι με το dongle και κολλάει αρκετά στο on demand όπως δηλαδή και πριν την έκδοση 91. Θα εκτιμούσα ιδιαίτερα κάποια πρόταση για να λύσω τα προβλήματά μου. Τι ρυθμίσεις πρέπει να βάλω στις περιβαλλοντικές - παίζουν ρόλο?? (φυσικά έχω τον Pace 831HD, με ένα παλιό usb hub με δική του τροφοδοσία στο οποίο έχω το dongle και έναν σκληρό 200Mb, και δίκτυο μέσω καλωδίου από powerline - ταχύτητα γύρω στα 10-11).
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
καλησπέρα kouk,

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις με τα στοιχεία της υπηρεσίας σου με ένα προσωπικό μήνυμα ώστε να μπορέσουμε να το ελέγξουμε και να βοηθήσουμε;

Κώστας, Nova Support
 

petanna

New member
21 December 2016
10
Τι γίνεται με τις αναβαθμίσεις παιδιά; Φτιάχνει κάτι και χαλάει κάτι άλλο. Με την τελευταία έφτιαξαν τα κολλήματα στα αγαπημένα και τώρα υπάρχει πρόβλημα με τις υπενθυμίσεις. Ξεκινάει η υπενθύμιση 180'' πριν. Επίσης καλό θα ήταν οι υπενθυμίσεις να μας ενημερώνουν για το κανάλι και το πρόγραμμα, όπως συνέβαινε στο παλιό λειτουργικό. Τέλος το τεράστιο πρόβλημα με τα αγαπημένα. Τα αγαπημένα έχουν λογική όταν εκτός απο τα κανάλια, μπορώ να επιλέξω και την σειρά, όπως γινόταν άλλωστε και παλιά. Γιατί πρέπει να έχω πάντα πρώτα τα κρατικά και όχι τα κανάλια που βλέπω περισσότερο; Εδώ και 1,5 χρόνο λέτε ότι θα λυθεί αυτό στην επόμενη αναβάθμιση. Ακόμα περιμένουμε!
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα petanna,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις με τα στοιχεία της υπηρεσίας σου ώστε να μπορέσουμε να ελέγξουμε το ζήτημα που αναφέρεις και να βοηθήσουμε;

Κώστας, Nova Support
 

kostikos

Supreme Member
14 February 2012
3,960
Το τελευταιο μηνυμα μεταφερθηκε εδω. Να υπενθυμίσουμε πως το νημα παρεχει τεχνικη υποστηριξη σε υπάρχουσες υπηρεσιες. Παρατηρησεις και προτάσεις μπορουν να γινουν μεσω του επισημου διαυλου επικοινωνιας 18345 & [email protected]
 

ghatzis

New member
23 December 2016
1
Παιδιά γεια!
Είμαι συνδρομητής nova που έχει λήξει το συμβόλαιο εδώ και μερικούς μήνες. Θα ήθελα μια προσφορά για να ανανεώσω, τι στοιχεία χρειάζεστε να σας δώσω;
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
καλησπέρα ghatzis,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις με ένα προσωπικό μήνυμα με τα στοιχεία της υπηρεσίας σου ώστε να μπορέσουμε να το ελέγξουμε και να βοηθήσουμε;

Κώστας, Nova Support
 

kaberos

New member
13 August 2014
50
καλησπέρα σας
στις 22-11-16 έληξε το δωρεάν MultiView και χρεώθηκα 9.98
για την περίοδο χρήσης απο 22-11 εως 21-12
στις 30-11-16 έκανα ανανέωση συμβολαίου με δωρεάν MultiView
δεν θα πρέπι να μου αφαιρεθεί ενα μέρος απο το ποσό των 9.98 ?
ευχαριστώ
 

vpafi

Established Member
21 February 2008
125
Καλησπέρα και χρόνια πολλά.
Επειδή μου έχετε δώσει λύσεις αρκετές φορές είπα να γράψω να μου δώσετε άλλη μια. Εδώ και αρκετό καιρό όταν πάω να αλλάξω μπουκετα πχ από Νόβα σε fav ή οποιοδήποτε άλλο, ο δέκτης κολλάει με το κόκκινο λαμπάκι που έλαβε την εντολή αναμμένο και μετά από κάποια δευτερόλεπτα πάει στο μπουκέτο που έχω επιλέξει και μετά σβήνει το λαμπάκι. Αν ξαναπατησω για αλλαγή μπουκέτου πάλι η ίδια συμπεριφορά. Κολλήματα σε άλλες επιλογές δεν έχω. Μόνο κάθε φορά που αλλάζω μπουκέτο. Έχει γίνει reset έχει γίνει επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων έχει βγει από την πρίζα με λίγα λόγια έχω κάνει τα πάντα που θα μπορούσα να κάνω. Ποια η άποψή σας;
Ευχαριστώ.

From Inside C4 White Airbus
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα σας και Χρόνια Πολλά,

καλησπέρα σας
στις 22-11-16 έληξε το δωρεάν MultiView και χρεώθηκα 9.98
για την περίοδο χρήσης απο 22-11 εως 21-12
στις 30-11-16 έκανα ανανέωση συμβολαίου με δωρεάν MultiView
δεν θα πρέπι να μου αφαιρεθεί ενα μέρος απο το ποσό των 9.98 ?
ευχαριστώ

Έχουμε λάβει το προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Καλησπέρα και χρόνια πολλά.
Επειδή μου έχετε δώσει λύσεις αρκετές φορές είπα να γράψω να μου δώσετε άλλη μια. Εδώ και αρκετό καιρό όταν πάω να αλλάξω μπουκετα πχ από Νόβα σε fav ή οποιοδήποτε άλλο, ο δέκτης κολλάει με το κόκκινο λαμπάκι που έλαβε την εντολή αναμμένο και μετά από κάποια δευτερόλεπτα πάει στο μπουκέτο που έχω επιλέξει και μετά σβήνει το λαμπάκι. Αν ξαναπατησω για αλλαγή μπουκέτου πάλι η ίδια συμπεριφορά. Κολλήματα σε άλλες επιλογές δεν έχω. Μόνο κάθε φορά που αλλάζω μπουκέτο. Έχει γίνει reset έχει γίνει επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων έχει βγει από την πρίζα με λίγα λόγια έχω κάνει τα πάντα που θα μπορούσα να κάνω. Ποια η άποψή σας;
Ευχαριστώ.


From Inside C4 White Airbus

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σου ώστε να προχωρήσουμε στον απαραίτητο έλεγχο;

Κώστας, Nova Support