*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)

algedan

AVClub Addicted Member
9 October 2008
1,599
Παιδιά γειά! σήμερα ενεργοποιήθηκε η υπηρεσία μου multiview και ενώ το μεσημέρι δεν συνδεόταν και μου εμφάνιζε διάφορα μηνύματα τελικά επικοινώνησαν από τα κεντρικά και έκαναν κάποιες διαδικασίες και έβλεπα κανονικά. μετά από κανένα 2ωρο τον έκελεισα. Πρίν από καμιά ώρα που τον άνοιξα (τον slave) μου βγάζει "Ε30-4 θέαση προσωρινά αποκωδικοποιημένη κλπ κλπ". Έχω ήδη κάνει reset αλλά παραμένει το ίδιο μήνυμα. Τι πρόβλημα υπάρχει; Ο master δουλεύει κανονικά (και οι δύο είναι 831). Τα στοιχεία μου τα έχετε ακόμη; ή να τα ξαναστείλω;
Είμαι πολύ απογοητευμένος και περίμενα με λαχτάρα για την υπηρεσία. Ευχαριστώ για τυχόν ενέργειες σας.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλημέρα algedan,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις, σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, ώστε να μπορέσουμε να βοηθήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 

algedan

AVClub Addicted Member
9 October 2008
1,599
Θα κάνω ότι μου ειπατε στην συνομιλία μας. Ευχαριστώ για την άμεση ανταπόκριση σας. Καλή σας μέρα παιδιά!

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Ευχαριστώ για την επίλυση και την άμεση ανταπόκριση. Θα τον αφήσω ανοικτό. Καλή συνέχεια παιδιά.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Εμείς σ' ευχαριστούμε για την επικοινωνία!

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οποιαδήποτε επιπλέον βοήθεια χρειαστείς.

Καλημέρα! :smile:

Αλέξης, Nova Support
 

mitsoskappa

New member
12 September 2016
13
Καλημέρα
Έχω σοβαρό πρόβλημα με το on demand. Σε τακτά χρονικά διαστήματα (πχ δύο φορές το μήνα) σταματάει να κατεβάζει ταινίες και πρέπει να κάνω συνεχώς επαναφορά σε εργοστασιακές ρυθμίσεις (και άρα να ξαναφτιάχνω τα favorites από την αρχή). Το τελευταίο διάστημα και παρά τα επανειλημμένα reset, ταινίες δεν κατεβαίνουν. Πιστεύω ότι πρέπει να επισπευσθεί η αναβάθμιση των αποκωδικοποιητών, μήπως λυθεί το πρόβλημα.
Σας στέλνω με προσωπικό μήνυμα τα στοιχεία μου.
Ευχαριστώ
 
Last edited:

sakels

Supreme Member
27 May 2010
4,332
Τις τελευταίες 10 μέρες έχω κάνει 3 επαναφορες και έχει μόνο έναν τίτλο. Τώρα τελευταία έχει καταρρεύσει η υπηρεσία push vod.

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Κι μας δεσμεύει και 100 Giga χωρίς λόγο
 

cmoustakas

Supreme Member
5 June 2011
5,363
Αθήνα
Κύριοι στο support δεν κάνουμε διάλογο, παραθέτουμε προβλήματα και περιμένουμε να μας ζητήσουν τα στοιχεία μας για να δοθεί λύση. Λίγο προσοχή στους κανόνες παρακαλώ.
Τα πρώτα σας post είναι αυτά που πρέπει να υπάρχουν στο παρόν νήμα. Και αναμένουμε την απάντηση των αρμόδιων από το support.
 
Last edited:

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα σας,

Καλημέρα
Έχω σοβαρό πρόβλημα με το on demand. Σε τακτά χρονικά διαστήματα (πχ δύο φορές το μήνα) σταματάει να κατεβάζει ταινίες και πρέπει να κάνω συνεχώς επαναφορά σε εργοστασιακές ρυθμίσεις (και άρα να ξαναφτιάχνω τα favorites από την αρχή). Το τελευταίο διάστημα και παρά τα επανειλημμένα reset, ταινίες δεν κατεβαίνουν. Πιστεύω ότι πρέπει να επισπευσθεί η αναβάθμιση των αποκωδικοποιητών, μήπως λυθεί το πρόβλημα.
Σας στέλνω με προσωπικό μήνυμα τα στοιχεία μου.
Ευχαριστώ

Έχουμε λάβει το προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Τις τελευταίες 10 μέρες έχω κάνει 3 επαναφορες και έχει μόνο έναν τίτλο. Τώρα τελευταία έχει καταρρεύσει η υπηρεσία push vod.

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Κι μας δεσμεύει και 100 Giga χωρίς λόγο

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις με ένα προσωπικό μήνυμα με τα στοιχεία της υπηρεσίας σου ώστε να μπορέσουμε να βοηθήσουμε;

Κώστας, Nova Support
 

Sofantasoura

New member
13 February 2017
1
Θα ήθελα μια καλή προσφορά για ίντερνετ. Τηλέφωνο. Και νόβα φουλ πακ για να φύγω από ΟΤΕ tv και Wind
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα Sofantasoura,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις με ένα προσωπικό μήνυμα με ένα τηλέφωνο επικοινωνίας ώστε να μπορέσουμε να βοηθήσουμε;

Κώστας, Nova Support
 
Last edited by a moderator:

bykrie

Πρόεδρος Δ.Σ.
Staff member
Sofantasoura σε προσωπικό μήνυμα δίνουμε τα στοιχεία μας, όχι δημόσια.

Με αριστερό κλικ στο Nova.Rep1 επέλεξε προσωπικό μήνυμα, και γράψε το μήνυμά σου.

Καλώς ήρθες και καλή διαμονή.
 

Lolos21

New member
8 May 2015
83
Καλησπέρα σας. Την 02/02/2017 έστειλα με email στο [email protected], αίτηση διακοπής nova μετά το πέρας της δέσμευσής μου που είναι μέχρι και σήμερα. Την 03/02/2017 ξαναέστειλα email για το αν θα έχω κάποια ενημέρωση για την πορεία του αιτήματός μου και δεν πήρα κάποια απάντηση. Την 07/02/2017 ξαναέστειλα email για το αν θα μου απαντήσει κάποιος με αρνητικό αποτέλεσμα και πάλι. Ερχόμαστε στο σήμερα και στην τελευταία μέρα της δέσμευσής μου και ακόμα δεν έχω ενημερωθεί για τίποτα. Την αίτηση διακοπής την είχα στείλει αρχικά μέσα στον Ιανουάριο. Με είχαν πάρει τηλέφωνο για να μου κάνουν προσφορά και με ενημέρωσαν αν δεν κάνω λάθος ότι ο Φεβρουάριος θα είναι δωρεάν από εσάς. Επειδή δεν έμεινα ικανοποιημένος από τις προσφορές σας μου είπαν αν τελικά θέλω να διακόψω να τους ξαναστείλω την αίτηση διακοπής το πρώτο δεκαήμερο του Φεβρουαρίου όπως και έκανα.
Έχετε λάβει την αίτησή μου; Τελικά θα έχω όλο τον Φεβρουάριο δωρεάν; Τι έχει συμβεί απαντήστε μου σας παρακαλώ;
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα Lolos21,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις με ένα προσωπικό μήνυμα με τα στοιχεία της υπηρεσίας σου ώστε να το ελέγξουμε και να σε ενημερώσουμε;

Κώστας, Nova Support
 

stonecityboys

AVClub Enthusiast
6 October 2008
866
Future World!!!
Καλησπερα σας,

σας εχω στειλει μηνυμα τα στοιχεια μου για μια επικοινωνια για αντιπροσφορα,μπορειτε να το ελεγξετε/?
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα stonecityboys,

Έχουμε λάβει το μήνυμά σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Κώστας, Nova Support
 

stonecityboys

AVClub Enthusiast
6 October 2008
866
Future World!!!
Καλησπέρα stonecityboys,

Έχουμε λάβει το μήνυμά σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Κώστας, Nova Support

Θα ηθελα να σας ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΩ για ακομα μια φορα για την γρηγορη και αμμεση βοηθεια σας.
Σας ευχαριστω πολυ...
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα stonecityboys,

Εμείς ευχαριστούμε για την επικοινωνία, παραμένουμε στην διάθεση σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Μένια, Nova Support
 

spyges

New member
10 June 2015
71
Καλησπέρα. Ξαφνικά το τηλεκοντρολ μου(καινούργιο) όταν πατάς οκ αντί να δείξει την λίστα των καναλιών μαυρίζει για λίγο την οθόνη και επιστρέφει στο κανάλι.
Καμία ιδέα; Έχω τον 831 δέκτη και είναι αναβάθμισμένος.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα spyges,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε pm με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γεωργία, Νova Support