*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)

mitsoskappa

New member
12 September 2016
13
Γειά σας
Έχω έναν φορητό υπολογιστή με λειτουργικό linux. Υπάρχει πιθανότητα να δω κάποτε novago, ή είμαι αναγκασμένος να αγοράσω windows ή mac;
Ευχαριστώ
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Kαλημέρα mitsoskappa,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι η υπηρεσία Nova Go είναι διαθέσιμη σε laptop με λειτουργικό σύστημα Windows και Mac OS-X.

Επιπλέον πληροφορίες για την υπηρεσία μπορείς να βρεις εδώ και στις Συχνές ερωτήσεις για την υπηρεσία αυτή.

Κώστας, Nova Support
 

mousmoulis

New member
17 November 2012
20
Καλησπέρα, είμαι συνδρομητής της Nova εδώ και χρόνια έχοντας το πακέτο Nova 3play με απεριόριστα σταθερά + 12 ώρες κινητά + NovaSports1 + NovaCinema1 με 32,40 ευρώ το μήνα χωρίς να υπάρχει πλέον κάποια χρονική δέσμευση. Αφότου σας έστειλα pm στις 12/1 στο forum για λήψη νέας προσφοράς με νέα χρονική δέσμευση έλαβα τηλέφωνο στις 15/1 από το 13831 όπου μου έγινε η προσφορά να λάβω το Nova 3play Full Pack με απεριόριστα σταθερά/κινητά + όλα τα κανάλια της Nova με τελική τιμή στα 43,27 ευρώ το μήνα, συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ και τελών σταθερής τηλεφωνίας και συνδρομητικής τηλεόρασης. Με λύπη και αγανάκτηση διαπίστωσα σήμερα πως στον ηλεκτρονικό λογαριασμό που βλέπω μέσω του Nova my account η χρέωση του Nova Full Pack ανέρχεται σε 59,89 ευρώ το μήνα χωρίς να συμπεριλαμβάνεται κάποια έκπτωση. Με λίγα λόγια, το μηνιαίο ποσό που καλούμαι να πληρώσω είναι 16,62 ευρώ υψηλότερο από αυτό που συμφωνήθηκε. Η εν λόγω συμφωνία μπορεί εύκολα να αποδειχτεί αν ανατρέξετε στη σχετική ηχογράφηση που έγινε από μέρους σας για τη συγκεκριμένη ανανέωση. Πώς μπορεί να λυθεί το θέμα?
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα mousmoulis,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε ένα προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου (π.χ. τον αριθμό τηλεφώνου, το ΑΦΜ του κατόχου), ώστε να μπορέσουμε να το ελέγξουμε;

Αντώνης, Nova Support
 

p.z.

New member
24 January 2018
2
Καλησπέρα
Χρησιμοποιώ το NOVA ON DEMAND εδώ και μια εβδομάδα όλα λειτουργούν άψογα εκτός από ένα πρόβλημα, στην επιλογή των έργων δεν μου δείχνει την εικόνα του έργου έχει το λογότυπο του NOVA. Έχω κάνει RESET έκανα επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων αλλά τίποτα. Σας επισυνάπτω μια φωτογραφία.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα p.z.,

Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Για να μπορέσουμε να βοηθήσουμε, θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σου (πχ. ΑΦΜ, αρ. κάρτας Nova κλπ);

(Σημειώνουμε ότι η εικόνα που έχεις επισυνάψει δεν εμφανίζεται, ωστόσο είναι αντιληπτό το ζήτημα το οποίο μας αναφέρεις ότι έχει παρουσιαστεί).

Αλέξης, Nova Support
 

HAF_K

Established Member
2 September 2006
254
Καλησπέρα σας είμαι παλιός συνδρομητής της Nova και θα ‛θελα να μάθω με ποιο τρόπο μπορώ να πάρω Nova on Demand.
Γίνεται δωρεάν διάθεση της συσκευής ή υπάρχει κάποιο έξτρα κόστος σαν υπηρεσία?


Sent from my iPad using Tapatalk
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα HAF_K,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σου (πχ. ΑΦΜ, αρ. κάρτας Nova κλπ), ώστε να σε ενημερώσουμε αναλυτικά;

Αλέξης, Nova Support
 

mitsoskappa

New member
12 September 2016
13
Καλημέρα.
Έχω έναν αποκωδικοποιητή pvr 865 τον οποίο έχω αγοράσει εδώ και 3 - 4 χρόνια. Έχω ταλαιπωρηθεί αρκετά με το συγκεκριμένο μηχάνημα, αφού σε τακτά χρονικά διαστήματα έχανε κανάλια (κυρίως τα eurosport), αλλά και δεν κατέβαζε καθόλου ταινίες με αποτέλεσμα να χρειάζεται "επαναφορά στις εργοστασιακές ρυθμίσεις" τουλάχιστον 1 φορά το μήνα.
Χθες το βράδυ (Τετάρτη) ο δίσκος του αποκωδικοποιητή "κράσαρε" και βγάζει ένα ενοχλητικό μήνυμα ότι ο δίσκος είναι χαλασμένος (το οποίο δεν φεύγει). Πήγα στο κατάστημα της nova σήμερα το πρωί (Πέμπτη) για να τον αντικαταστήσω και μου ζήτησαν 90 ευρώ για καινούριο. Τελικά καταλήξαμε στην καλύτερη προσφορά που μου κάνανε να μου στείλουν με κούριερ ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΟ από Αθήνα!!! Πρέπει να πάρω απόφαση λοιπόν ότι το ΠεμπτοΠαρασκευοΣαββατοκύριακο θα μείνω χωρίς τηλεόραση (και βλέπουμε) ενώ η συνδρομή τρέχει κανονικά...
'Ήθελα να δω μήπως γίνεται να αντικαταστήσω σήμερα, τον παλιό αποκωδικοποιητή με έναν νέο, χωρίς κόστος.
Είμαι 10 χρόνια πελάτης και νομίζω δε μου αξίζει αυτή η συμπεριφορά...
Ευχαριστώ εκ των προτέρων...
 
Last edited:

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλημέρα mitsoskappa,

Έχουμε λάβει το προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Κώστας, Nova Support
 

Kotsos28

New member
10 May 2011
38
Καλημέρα, θα ήθελα να μάθω αν έχει προστεθεί η δυνατότητα για Multiview στον καινούργιο αποκωδικοποιητή pvr 5001?
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα Kotsos28,

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε ένα προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου (π.χ. ΑΦΜ, αρ. κάρτας Nova), ώστε να μπορέσουμε να σε ενημερώσουμε αναλυτικά;

Αλέξης, Nova Support
 

strikal

Senior Member
22 March 2009
338
εχω 2 δεκτες pace απο multiview που ειχα παλιοτερα.
Ο κυριος ειναι ο pace 865 και ο δευτερευον ο pace 831.
Δεδομενου οτι εδω και χρονια περιμενουμε αναβαθμιση του 865 ετσι ωστε να υποστηριζει την υπηρεσια on demand η οποια δεν εγινε ποτε θελω να θεσω το εξης ερωτημα:
Μπορω να αιτηθω να γινει κυριος δεκτης ο 831 ετσι ωστε να εχω την υπηρεσια on demand και να κανω εγγραφες σε εξωτερικο σκληρο δισκο;;;
Αν ναι... αυτο αποτελει νεα δεσμευση συμβολαιου;;;
Επηρεαζεται κατι αλλο στην υπαρχουσα υπηρεσια μου;;;
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλημέρα strikal ,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε pm με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γεωργία, Nova Support
 

mitsoskappa

New member
12 September 2016
13
Καλημέρα.
Έχω έναν αποκωδικοποιητή pvr 865 τον οποίο έχω αγοράσει εδώ και 3 - 4 χρόνια. Έχω ταλαιπωρηθεί αρκετά με το συγκεκριμένο μηχάνημα, αφού σε τακτά χρονικά διαστήματα έχανε κανάλια (κυρίως τα eurosport), αλλά και δεν κατέβαζε καθόλου ταινίες με αποτέλεσμα να χρειάζεται "επαναφορά στις εργοστασιακές ρυθμίσεις" τουλάχιστον 1 φορά το μήνα.
Χθες το βράδυ (Τετάρτη) ο δίσκος του αποκωδικοποιητή "κράσαρε" και βγάζει ένα ενοχλητικό μήνυμα ότι ο δίσκος είναι χαλασμένος (το οποίο δεν φεύγει). Πήγα στο κατάστημα της nova σήμερα το πρωί (Πέμπτη) για να τον αντικαταστήσω και μου ζήτησαν 90 ευρώ για καινούριο. Τελικά καταλήξαμε στην καλύτερη προσφορά που μου κάνανε να μου στείλουν με κούριερ ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΟ από Αθήνα!!! Πρέπει να πάρω απόφαση λοιπόν ότι το ΠεμπτοΠαρασκευοΣαββατοκύριακο θα μείνω χωρίς τηλεόραση (και βλέπουμε) ενώ η συνδρομή τρέχει κανονικά...
'Ήθελα να δω μήπως γίνεται να αντικαταστήσω σήμερα, τον παλιό αποκωδικοποιητή με έναν νέο, χωρίς κόστος.
Είμαι 10 χρόνια πελάτης και νομίζω δε μου αξίζει αυτή η συμπεριφορά...
Ευχαριστώ εκ των προτέρων...

Η συνέχεια έχει ως εξής:

Έδωσα 90 ευρώ και αγόρασα τον 5001. Μου κράτησαν τον παλιό (τον οποίο είχα αγοράσει εγώ), μου έκαναν νέο δωδεκάμηνο συμβόλαιο και παρ ότι συνέδεσα τον νέο αποκωδικοποιητή στο δίκτυο internet της nova, η nova μου ΚΟΒΕΙ ΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ONDEMAND γιατί δεν έχω triple play!!!
Έχω επισκεφθεί τρεις φορές το τοπικό κατάστημα, έχω κάνει δεκάδες τηλέφωνα με το τοπικό κατάστημα και με τα κεντρικά για μια λύση που δεν είναι ορατή.
Ας βοηθήσει κάποιος κάπως παρακαλώ!
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα mitsoskappa,

Έχουμε λάβει το αντίστοιχο προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Αλέξης, Nova Support
 

per-1212

New member
31 May 2014
4
Το ondemand δεν λειτουργει στον δεκτη μου 831 παρα την επικοινωνια μου με δυο διαφορετικους τεχνικους της nova. Εγιναν ολοι οι δυνατοι συνδυασμοι: αλλαγη θυρας ρουτερ, αλλαγη ρουτερ, καλωδιου συνδεσης, επαναφορα εργοστασιακων, απενεργοποιηση περιβαλλοντικων, σταθερη ip με gateway της nova, μεχρι που πηρα το δεκτη και τον δοκιμασα στο σπιτι φιλου οπου ο δικος του παιζει κανονικα. Ο δεκτης φοραει την τελευταια εκδοση λογισμικου.
Στη δευτερη επικοινωνια μου ειπαν οτι θα διορθωθει με την ενεργοποιηση του νεου μου πακετου - δυστυχως δεν εγινε τιποτα.
Στο μενου του δεκτη η συνδεση με internet ειναι οκ.
Να αναφερω οτι στο myaccount στις προσθετες ενεργες υπηρεσιες φαινεται μονο το novago και οχι το ondemand.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα per-1212,

Σ´ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Για να μπορέσουμε να ελέγξουμε τι έχει συμβεί και να βοηθήσουμε, θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σου (πχ. ΑΦΜ, αρ. κάρτας Nova κλπ);

Αλέξης, Nova Support
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Σας εστειλα τον αριθμο καρτας

Καλησπέρα per-1212,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως έχουμε λάβει το προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γιώργος, Nova Support