*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα, δεν απαντήσατε, ενα αόριστο μηνυμα στείλατε

Σύμφωνα και με τους όρους λειτουργείας του forum είναι σαφές πως η παρουσία της Nova στο forum δεν αντικαθιστά το customer care της Nova (13831 & [email protected]) αλλά λειτουργεί επικουρικά.

Όπως σου απαντήσαμε και στο pm βλέπουμε ότι έχει πραγματοποιηθεί σήμερα τηλεφωνική επικοινωνία με την εξυπηρέτηση πελατών μας και αντίστοιχη ενημέρωση σου.

Γεωργία, Nova Support
 

pankostas

AVClub Enthusiast
16 January 2014
1,052
Καλησπέρα . Μι αερωτηση .Σε pc και κινητό βλέπω μια ταινία και η ανώτερη ανάλυση είναι 576p. Στον αποκωδικοποιητή στο on demand η ανάλυση είναι πάλι 576p? Ή ανώτερη?
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα pankostas.

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, για να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Λιάνα, Nova Support
 

pankostas

AVClub Enthusiast
16 January 2014
1,052
Καλησπέρα και ευχαριστώ για το ενδιαφέρον. Είναι γενικό το ερώτημα που θέτω και δεν αφοράμόνο την προσωπική μου σύνδεση, αλλά και πολλούς φίλους που έχουν νοβα. Πχ. στην πρόσφατη ταινία Spiderman στο laptop η ανάλυση είναι το ανώτερο μέχρι 576p, ενώ στο κινητό θα ανάλυση φτάνει μέχρι 720p. Παραθέτω και φωτό από το laptop. Είναι φυσιολογικο αυτο?
1cc68fc090a36b506e6a09884f3f8fbe.jpg
 

arma

AVClub Addicted Member
4 January 2012
1,804
Καλησπέρα, πριν μια ώρα ενεργοποιηθηκε η γραμμή από adsl σε vdsl αλλά δεν έχω τηλέφωνο, λέει ότι δεν λειτουργεί για τεχνικούς λόγους, θέλει και άλλο χρόνο για να ολοκληρωθεί η διαδικασία ή υπάρχει θέμα; τα στοιχεία μου σας τα έστειλα χτες, αν θέλετε τα στέλνω εκ νέου
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Re: Απάντηση: *** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ε

Καλησπέρα σας,

Καλησπέρα και ευχαριστώ για το ενδιαφέρον. Είναι γενικό το ερώτημα που θέτω και δεν αφοράμόνο την προσωπική μου σύνδεση, αλλά και πολλούς φίλους που έχουν νοβα. Πχ. στην πρόσφατη ταινία Spiderman στο laptop η ανάλυση είναι το ανώτερο μέχρι 576p, ενώ στο κινητό θα ανάλυση φτάνει μέχρι 720p. Παραθέτω και φωτό από το laptop. Είναι φυσιολογικο αυτο?
1cc68fc090a36b506e6a09884f3f8fbe.jpg


Έχουμε ζητήσει σχετικές διευκρινίσεις και θα επανέλθουμε για την ενημέρωση σου.

Καλησπέρα, πριν μια ώρα ενεργοποιηθηκε η γραμμή από adsl σε vdsl αλλά δεν έχω τηλέφωνο, λέει ότι δεν λειτουργεί για τεχνικούς λόγους, θέλει και άλλο χρόνο για να ολοκληρωθεί η διαδικασία ή υπάρχει θέμα; τα στοιχεία μου σας τα έστειλα χτες, αν θέλετε τα στέλνω εκ νέου

Σου έχουμε απαντήσει σε pm αναφορικά με το ερώτημα σου.

Παραμένουμε στην διάθεση σας για οτιδήποτε χρειαστείτε.

Γεωργία, Nova Support
 

gvard

Established Member
4 April 2011
205
Καλησπέρα,

Κατέβασα την εφαρμογή του Novaflix σε Android TV box. Κάνω κανονικά είσοδο και browse στους τίτλους, σε κάθε προσπάθεια αναπαραγωγής ταινίας ή live καναλιού, παίρνω το κάτωθι:

novaflix.jpg

Καμία ιδέα τι μπορεί να φταίει;
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα gvard,

Έχουμε λάβει το pm σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Γεωργία, Nova Support
 

arma

AVClub Addicted Member
4 January 2012
1,804
Καλησπέρα support, συνδέθηκα πριν λίγες μέρες σε vdsl αλλά έχω ένα θέμα, εκεί που μιλάω στην γραμμή και με το πέρας κάνα δυο λεπτών πέφτει η γραμμή, με το Internet δεν έχω θέμα, όλα καλά
Αν θέλετε να σας στείλω εκ νέου τα στοιχεία μου, ευχαριστώ
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα dimtz,

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις σε pm με τα στοιχεία σου ώστε να το ελέγξουμε;

Γεωργία, Nova Support
 

Pgate4

Senior Member
27 August 2014
629
Καλημέρα από το Σάββατο και εγώ και ο πατέρας μου που έχει τηλέφωνο nova,έχουμε φοβερό πρόβλημα με το τηλέφωνό μας, είτε όταν παίρνουμε είτε όταν μας παίρνουν,έχουμε παράσιτα και ακούμε τον συνομολιτη σαν να είναι ρομπότ
Προσπαθώ να πάρω τηλέφωνο την εξυπηρέτηση πελατών αλλά μου λέει ότι έχει μεγάλο όγκο σε αναμονή και μου ρίχνει την γραμμή
Μπορείτε να βοηθήσετε;
Ευχαριστώ


Sent from my iPad using Tapatalk
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλημέρα από το Σάββατο και εγώ και ο πατέρας μου που έχει τηλέφωνο nova,έχουμε φοβερό πρόβλημα με το τηλέφωνό μας, είτε όταν παίρνουμε είτε όταν μας παίρνουν,έχουμε παράσιτα και ακούμε τον συνομολιτη σαν να είναι ρομπότ
Προσπαθώ να πάρω τηλέφωνο την εξυπηρέτηση πελατών αλλά μου λέει ότι έχει μεγάλο όγκο σε αναμονή και μου ρίχνει την γραμμή
Μπορείτε να βοηθήσετε;
Ευχαριστώ


Sent from my iPad using Tapatalk

Καλησπέρα Pgate4,

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 

Pgate4

Senior Member
27 August 2014
629
Καλησπέρα Pgate4,

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support

Καλησπέρα, μίλησα τελικά μαζί τους χτες, έκαναν κάποιες κινήσεις,αλλά μου είπαν ότι γενικά είναι θέμα λογω υπερφορτωσηςκαι ίσως κάποιου προβλήματος και το βλέπουν.
Από χτες πάντως έχει βελτιωθεί αρκετά η κατάσταση,πλέον γίνεται αραιά
Ευχαριστώ


Sent from my iPad using Tapatalk
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα, μίλησα τελικά μαζί τους χτες, έκαναν κάποιες κινήσεις,αλλά μου είπαν ότι γενικά είναι θέμα λογω υπερφορτωσηςκαι ίσως κάποιου προβλήματος και το βλέπουν.
Από χτες πάντως έχει βελτιωθεί αρκετά η κατάσταση,πλέον γίνεται αραιά
Ευχαριστώ


Sent from my iPad using Tapatalk

Παραμένουμε πάντοτε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

Γιώργος, Nova Support
 

mitsoskappa

New member
12 September 2016
13
Γεια σας.
Εδώ και κάποιες μέρες και κατά τις ώρες 13:00 με 23:00 περίπου, η ταχύτητα του ίντερνετ πέφτει κάτω από τα 4 Mbps (αν και συνεχίζει η σύνδεση να δείχνει ότι συγχρονίζει γύρω στα 10 Mbps), με αποτέλεσμα να γίνεται αδύνατη η θέαση του ondemand.
Σας στέλνω pm.
Ευχαριστώ
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Γεια σας.
Εδώ και κάποιες μέρες και κατά τις ώρες 13:00 με 23:00 περίπου, η ταχύτητα του ίντερνετ πέφτει κάτω από τα 4 Mbps (αν και συνεχίζει η σύνδεση να δείχνει ότι συγχρονίζει γύρω στα 10 Mbps), με αποτέλεσμα να γίνεται αδύνατη η θέαση του ondemand.
Σας στέλνω pm.
Ευχαριστώ

Καλησπέρα mitsoskappa,

Έχουμε λάβει το pm σου και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Γεωργία, Nova Support
 

algedan

AVClub Addicted Member
9 October 2008
1,599
Θα ήθελα να ρωτήσω (μια που δεν διασαφηνίζει το Δελτίο Τύπου), τα novacinema δωρεάν για 1 μήνα είναι προσφορά για συνδρομητές 3play ή μπορούν να τα δουν και συνδρομητές 2play με ανενεργούς αποκωδικοποιητές από παλιότερα 3play (όπως είχε γίνει τα Χριστούγεννα; )