*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)

kaviros

New member
7 July 2016
54
Καλησπέρα kaviros,

θα μπορούσες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Sup
Καλησπέρα. Σας έστειλα τα στοιχεία μου σε προσωπικό μήνυμα (στο conversation)
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα. Σας έστειλα τα στοιχεία μου σε προσωπικό μήνυμα (στο conversation)
Καλησπέρα kaviros.

Το έχουμε λάβει και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Γιώργος, Nova Support
 

DonTheCon

New member
18 October 2021
1
Εχω κάνει αίτηση για νεα τηλεφωνική γραμμη (+VDSL) σε διαμερισμα - που ήταν άδειο - εδώ και περίπου 2 εβδομάδες αλλα δεν έχω ακουσει κατι περαν το τελευταιο μηνημα που ελαβε λιγες μερες μετα της αιτησής μου. Λίγη ενημέρωση θα ήθελα σχετικά με το σε ποιό στάδιο βρισκεται η αίτηση μου και αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα όπως υποψιάζομαι.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Εχω κάνει αίτηση για νεα τηλεφωνική γραμμη (+VDSL) σε διαμερισμα - που ήταν άδειο - εδώ και περίπου 2 εβδομάδες αλλα δεν έχω ακουσει κατι περαν το τελευταιο μηνημα που ελαβε λιγες μερες μετα της αιτησής μου. Λίγη ενημέρωση θα ήθελα σχετικά με το σε ποιό στάδιο βρισκεται η αίτηση μου και αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα όπως υποψιάζομαι.
Καλημέρα DonTheCon,

Έχουμε λάβει και έχουμε απαντήσει σχετικά στο προσωπικό σου μήνυμα.

Βαγγέλης, Nova Support
 

stonecityboys

AVClub Enthusiast
6 October 2008
866
Future World!!!
Καλησπερα σας, σας εχω στειλει αιτημα.
Μπορειτε να το δειτε σας παρακαλω ?
Αρνούνται να ενεργοποιήσουν το extra δωρεάν όπως είναι συμφωνημένο και από την εδώ συζήτηση που είχαμε.
Σας έχω απαντήσει στην παλιά μας συζήτηση.
Ευχαριστω
 
Last edited:

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπερα σας, σας εχω στειλει αιτημα.
Μπορειτε να το δειτε σας παρακαλω ?
Αρνούνται να ενεργοποιήσουν το extra δωρεάν όπως είναι συμφωνημένο και από την εδώ συζήτηση που είχαμε.
Σας έχω απαντήσει στην παλιά μας συζήτηση.
Ευχαριστω
Καλησπέρα stonecityboys,

Έχουμε λάβει το προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Γιώργος, Nova Support
 

stonecityboys

AVClub Enthusiast
6 October 2008
866
Future World!!!
Καλησπέρα stonecityboys,

Έχουμε λάβει το προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Γιώργος, Nova Support
Ευχαριστώ για την απάντηση αλλά δεν ρώτησα αυτό που μου απαντήσατε σας έχω απαντήσει σε καινούργιο μήνυμα παρακαλώ μπορείτε να το ελέγξετε?
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Ευχαριστώ για την απάντηση αλλά δεν ρώτησα αυτό που μου απαντήσατε σας έχω απαντήσει σε καινούργιο μήνυμα παρακαλώ μπορείτε να το ελέγξετε?
Έχουμε λάβει το προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Γιώργος, Nova Support
 

dbokos

AVClub Enthusiast
24 January 2007
1,190
Καλησπέρα, μία διευκρίνιση: έχω κάνει αίτηση από VF και σήμερα πήρα sms για ενεργοποίηση της γραμμής με ημερομηνία 19/10 (δλδ σήμερα).
Πως θα έχω τηλ+ιντερνετ χωρίς ρούτερ?
Δεν έπρεπε να έχω ήδη παραλάβει τον εξοπλισμό?
Θα μείνω τώρα χωρίς τηλέφωνο?

Σας έστειλα και μήνυμα με τον αριθμό μου.
 

Joker19

AVClub Addicted Member
2 August 2020
1,444
Καλησπέρα, μία διευκρίνιση: έχω κάνει αίτηση από VF και σήμερα πήρα sms για ενεργοποίηση της γραμμής με ημερομηνία 19/10 (δλδ σήμερα).
Πως θα έχω τηλ+ιντερνετ χωρίς ρούτερ?
Δεν έπρεπε να έχω ήδη παραλάβει τον εξοπλισμό?
Θα μείνω τώρα χωρίς τηλέφωνο?

Σας έστειλα και μήνυμα με τον αριθμό μου.
Μέχρι να έρθει το καινούριο δουλεύει κανονικά με το ρούτερ του προηγούμενου παρόχου....
 
  • Like
Reactions: dbokos

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα, μία διευκρίνιση: έχω κάνει αίτηση από VF και σήμερα πήρα sms για ενεργοποίηση της γραμμής με ημερομηνία 19/10 (δλδ σήμερα).
Πως θα έχω τηλ+ιντερνετ χωρίς ρούτερ?
Δεν έπρεπε να έχω ήδη παραλάβει τον εξοπλισμό?
Θα μείνω τώρα χωρίς τηλέφωνο?

Σας έστειλα και μήνυμα με τον αριθμό μου.
Καλησπέρα dbokos,

Έχουμε λάβει το προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Γιώργος, Nova Support
 
  • Like
Reactions: dbokos

giannis147

New member
14 September 2006
12
Καλησπέρα σας,

Έχει λήξει το συμβόλαιο που έχω. (Triple play Ciname 24ΜΒ) και παραμένω "αορίστου" στην πλατφόρμα.
Θέλω να ανανεώσω και να πάω σε VDSL 100
Πως μπορούμε να ελέγξουμε αν υπάρχει διαθεσιμότητα???
Πρόσφατα τοποθετήθηκε καμπίνα VDSL από την WIND στην γειτονιά μου και πλέων WIND και ΟΤΕ δίνουν μέχρι 200ΜΒ αν βάλω την διεύθυνση μου.

Ευχαριστώ.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα giannis147.

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα, με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

Λιάνα, Nova Support
 

nick73

New member
20 December 2010
22
Καλησπερα συνδεθηκα στο EON TV με τους κωδικους της NOVA GO αλλα δε βλεπω επιλογη για να επιλεξω σε ποιες φορητες συσκευες θα παιζει.
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπερα συνδεθηκα στο EON TV με τους κωδικους της NOVA GO αλλα δε βλεπω επιλογη για να επιλεξω σε ποιες φορητες συσκευες θα παιζει.
Καλησπέρα nick73,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως από σήμερα, η εφαρμογή Nova GO αντικαθίσταται από την υπηρεσία ΕΟΝ :)

Όλες οι λειτουργίες του Nova GO θα είναι πλέον διαθέσιμες μέσα από την εφαρμογή ΕΟΝ για να συνεχίσεις να βλέπεις τα κανάλια που έβλεπες έως τώρα και μπορείς να πραγματοποιήσεις είσοδο κάνοντας χρήση του username και του password που χρησιμοποιούσες για το Nova GΟ και επιλέγοντας ως πάροχο: Nova.

Σε περίπτωση που δεν έχεις διατηρήσει τον κωδικό πρόσβασης, μπορείς να πραγματοποιήσεις αλλαγή του, μέσω browser, από εδώ.

Για την χρήση της νέας εφαρμογής ΕΟΝ, θα χρειαστεί να κατεβάσεις την Android ή iOS εφαρμογή από το Google Play ή App Store αντίστοιχα, ενώ για τον υπολογιστή σου (laptop ή desktop) μπορείς να μπεις εδώ.

Να σημειώσουμε πως παρέχεται η δυνατότητα να καταχωρίσεις έως 3 συσκευές και να παρακολουθείς από 1.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οποιαδήποτε διευκρίνηση χρειαστείς.

Γιώργος, Nova Support
 

nick73

New member
20 December 2010
22
Καλησπέρα nick73,

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως από σήμερα, η εφαρμογή Nova GO αντικαθίσταται από την υπηρεσία ΕΟΝ :)

Όλες οι λειτουργίες του Nova GO θα είναι πλέον διαθέσιμες μέσα από την εφαρμογή ΕΟΝ για να συνεχίσεις να βλέπεις τα κανάλια που έβλεπες έως τώρα και μπορείς να πραγματοποιήσεις είσοδο κάνοντας χρήση του username και του password που χρησιμοποιούσες για το Nova GΟ και επιλέγοντας ως πάροχο: Nova.

Σε περίπτωση που δεν έχεις διατηρήσει τον κωδικό πρόσβασης, μπορείς να πραγματοποιήσεις αλλαγή του, μέσω browser, από εδώ.

Για την χρήση της νέας εφαρμογής ΕΟΝ, θα χρειαστεί να κατεβάσεις την Android ή iOS εφαρμογή από το Google Play ή App Store αντίστοιχα, ενώ για τον υπολογιστή σου (laptop ή desktop) μπορείς να μπεις εδώ.

Να σημειώσουμε πως παρέχεται η δυνατότητα να καταχωρίσεις έως 3 συσκευές και να παρακολουθείς από 1.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οποιαδήποτε διευκρίνηση χρειαστείς.

Γιώργος, Nova Support
Κατανοητα ολα αυτα, εχω ηδη συνδεθει απο το laptop αλλα δεν υπαρχει επιλογη καταχωρισης επιπλεον συσκευων!
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Κατανοητα ολα αυτα, εχω ηδη συνδεθει απο το laptop αλλα δεν υπαρχει επιλογη καταχωρισης επιπλεον συσκευων!
Οι συσκευές καταχωρούνται αυτόματα όταν πραγματοποιήσεις είσοδο στην υπηρεσία από την εκάστοτε συσκευή και είναι διαθέσιμες στην υπηρεσία Nova My Account, ακολουθώντας τη διαδρομή:

Nova My Account > Οι υπηρεσίες μου > EON > Διαχείριση Συσκευών

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Γιώργος, Nova Support
 

nick73

New member
20 December 2010
22
Οι συσκευές καταχωρούνται αυτόματα όταν πραγματοποιήσεις είσοδο στην υπηρεσία από την εκάστοτε συσκευή και είναι διαθέσιμες στην υπηρεσία Nova My Account, ακολουθώντας τη διαδρομή:

Nova My Account > Οι υπηρεσίες μου > EON > Διαχείριση Συσκευών

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

Γιώργος, Nova Support
Σ ευχαριστω πολυ, αν και στο site γραφει οτι η συσκευη καταχωρηθηκε με επιτυχια οταν ανοιγω το app στο mibox γραφει οτι εχω χρησιμοποιησει το ανωτατο οριο συσκευων:unsure: οπως και να χει θα ξαναπροσπαθησω αυριο.
 

dbokos

AVClub Enthusiast
24 January 2007
1,190
Καλησπέρα dbokos,

Έχουμε λάβει το προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.

Γιώργος, Nova Support
Καλησπέρα και πάλι,
Σε συνέχεια των παραπάνω και του μηνύματος που στείλατε, σας πληροφορώ ότι με το παλιό ρούτερ έχω μεν ίντερνετ αλλά όχι και τηλέφωνο.
Σε επικοινωνία με nova τεχνική υπηρεσία μου είπαν ότι για το τηλέφωνο θα πρέπει να περιμένω το δικό σας ρούτερ και ότι δεν παίζει με του προηγούμενου παρόχου.
Απλώς δεν καταλαβαίνω για ποιο λόγο υπήρχε αυτή βιασύνη για ενεργοποίηση χωρίς να έχω παραλάβει τον εξοπλισμό σας.