Καλησπέρα. Σας έστειλα τα στοιχεία μου σε προσωπικό μήνυμα (στο conversation)Καλησπέρα kaviros,
θα μπορούσες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;
Γιώργος, Nova Sup
Καλησπέρα. Σας έστειλα τα στοιχεία μου σε προσωπικό μήνυμα (στο conversation)Καλησπέρα kaviros,
θα μπορούσες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;
Γιώργος, Nova Sup
Καλησπέρα kaviros.Καλησπέρα. Σας έστειλα τα στοιχεία μου σε προσωπικό μήνυμα (στο conversation)
Καλημέρα DonTheCon,Εχω κάνει αίτηση για νεα τηλεφωνική γραμμη (+VDSL) σε διαμερισμα - που ήταν άδειο - εδώ και περίπου 2 εβδομάδες αλλα δεν έχω ακουσει κατι περαν το τελευταιο μηνημα που ελαβε λιγες μερες μετα της αιτησής μου. Λίγη ενημέρωση θα ήθελα σχετικά με το σε ποιό στάδιο βρισκεται η αίτηση μου και αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα όπως υποψιάζομαι.
Καλησπέρα stonecityboys,Καλησπερα σας, σας εχω στειλει αιτημα.
Μπορειτε να το δειτε σας παρακαλω ?
Αρνούνται να ενεργοποιήσουν το extra δωρεάν όπως είναι συμφωνημένο και από την εδώ συζήτηση που είχαμε.
Σας έχω απαντήσει στην παλιά μας συζήτηση.
Ευχαριστω
Ευχαριστώ για την απάντηση αλλά δεν ρώτησα αυτό που μου απαντήσατε σας έχω απαντήσει σε καινούργιο μήνυμα παρακαλώ μπορείτε να το ελέγξετε?Καλησπέρα stonecityboys,
Έχουμε λάβει το προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.
Γιώργος, Nova Support
Έχουμε λάβει το προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.Ευχαριστώ για την απάντηση αλλά δεν ρώτησα αυτό που μου απαντήσατε σας έχω απαντήσει σε καινούργιο μήνυμα παρακαλώ μπορείτε να το ελέγξετε?
Σας έχω απαντήσει σχετικάΈχουμε λάβει το προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.
Γιώργος, Nova Support
Μέχρι να έρθει το καινούριο δουλεύει κανονικά με το ρούτερ του προηγούμενου παρόχου....Καλησπέρα, μία διευκρίνιση: έχω κάνει αίτηση από VF και σήμερα πήρα sms για ενεργοποίηση της γραμμής με ημερομηνία 19/10 (δλδ σήμερα).
Πως θα έχω τηλ+ιντερνετ χωρίς ρούτερ?
Δεν έπρεπε να έχω ήδη παραλάβει τον εξοπλισμό?
Θα μείνω τώρα χωρίς τηλέφωνο?
Σας έστειλα και μήνυμα με τον αριθμό μου.
Καλησπέρα dbokos,Καλησπέρα, μία διευκρίνιση: έχω κάνει αίτηση από VF και σήμερα πήρα sms για ενεργοποίηση της γραμμής με ημερομηνία 19/10 (δλδ σήμερα).
Πως θα έχω τηλ+ιντερνετ χωρίς ρούτερ?
Δεν έπρεπε να έχω ήδη παραλάβει τον εξοπλισμό?
Θα μείνω τώρα χωρίς τηλέφωνο?
Σας έστειλα και μήνυμα με τον αριθμό μου.
Καλησπέρα nick73,Καλησπερα συνδεθηκα στο EON TV με τους κωδικους της NOVA GO αλλα δε βλεπω επιλογη για να επιλεξω σε ποιες φορητες συσκευες θα παιζει.
Κατανοητα ολα αυτα, εχω ηδη συνδεθει απο το laptop αλλα δεν υπαρχει επιλογη καταχωρισης επιπλεον συσκευων!Καλησπέρα nick73,
Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως από σήμερα, η εφαρμογή Nova GO αντικαθίσταται από την υπηρεσία ΕΟΝ
Όλες οι λειτουργίες του Nova GO θα είναι πλέον διαθέσιμες μέσα από την εφαρμογή ΕΟΝ για να συνεχίσεις να βλέπεις τα κανάλια που έβλεπες έως τώρα και μπορείς να πραγματοποιήσεις είσοδο κάνοντας χρήση του username και του password που χρησιμοποιούσες για το Nova GΟ και επιλέγοντας ως πάροχο: Nova.
Σε περίπτωση που δεν έχεις διατηρήσει τον κωδικό πρόσβασης, μπορείς να πραγματοποιήσεις αλλαγή του, μέσω browser, από εδώ.
Για την χρήση της νέας εφαρμογής ΕΟΝ, θα χρειαστεί να κατεβάσεις την Android ή iOS εφαρμογή από το Google Play ή App Store αντίστοιχα, ενώ για τον υπολογιστή σου (laptop ή desktop) μπορείς να μπεις εδώ.
Να σημειώσουμε πως παρέχεται η δυνατότητα να καταχωρίσεις έως 3 συσκευές και να παρακολουθείς από 1.
Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οποιαδήποτε διευκρίνηση χρειαστείς.
Γιώργος, Nova Support
Οι συσκευές καταχωρούνται αυτόματα όταν πραγματοποιήσεις είσοδο στην υπηρεσία από την εκάστοτε συσκευή και είναι διαθέσιμες στην υπηρεσία Nova My Account, ακολουθώντας τη διαδρομή:Κατανοητα ολα αυτα, εχω ηδη συνδεθει απο το laptop αλλα δεν υπαρχει επιλογη καταχωρισης επιπλεον συσκευων!
Σ ευχαριστω πολυ, αν και στο site γραφει οτι η συσκευη καταχωρηθηκε με επιτυχια οταν ανοιγω το app στο mibox γραφει οτι εχω χρησιμοποιησει το ανωτατο οριο συσκευων οπως και να χει θα ξαναπροσπαθησω αυριο.Οι συσκευές καταχωρούνται αυτόματα όταν πραγματοποιήσεις είσοδο στην υπηρεσία από την εκάστοτε συσκευή και είναι διαθέσιμες στην υπηρεσία Nova My Account, ακολουθώντας τη διαδρομή:
Nova My Account > Οι υπηρεσίες μου > EON > Διαχείριση Συσκευών
Παραμένουμε στη διάθεσή σου.
Γιώργος, Nova Support
Καλησπέρα και πάλι,Καλησπέρα dbokos,
Έχουμε λάβει το προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά.
Γιώργος, Nova Support