*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)

Joker19

AVClub Addicted Member
2 August 2020
1,443
Ευχαριστω για την απαντηση! Απλα στη σελιδα της stoiximan γραφει για νεους πελατες stoiximan, αν το ζητησω ως υφισταμενος θα μου το δωσουν?
Όχι....για νέους πελάτες και μάλιστα με κατάθεση 20€.... Μία η άλλη δηλαδή....
 

sotiris4

AVClub Enthusiast
4 May 2015
800
Ευχαριστω joker19. απλα επειδη τα παιδια του support εδω ανεφεραν οτι ειναι και για υφισταμενους για αυτο ρωτησα μηπως υπαρχει καποιος αλλος τροπος.
 
  • Like
Reactions: Joker19

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα sotiris4,

Αναφορικά με το ερώτημά σου, θα προτείναμε να επικοινωνήσεις με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών της Stoiximan, για να λάβεις περαιτέρω πληροφορίες.

Παραμένουμε στη διάθεσή σου

Σάββας, Nova Support
 

Xmoran

AVClub Enthusiast
7 February 2011
1,094
Ν. ΣΜΥΡΝΗ
Το απίστευτο ιστορικό ΧΑΟΥΣ και ΑΝΟΡΓΑΝΩΣΙΑΣ της NOVA :

Στις 15/2/2023 με τηλεφωνική επικοινωνία συμφωνώ με την NOVA την αναβάθμιση της γραμμής μου από 50άρα σε 100άρα. Υπόψιν ότι κατόπιν ελέγχου της διεύθυνσης μου (Ν.Σμύρνη, κάτω από το Άλσος) με ενημέρωσαν ότι δεν υπάρχει διαθέσιμη οπτική ίνα στην περιοχή μου, ωστόσο η ταχύτητα του παρεχόμενου internet θα αναβαθμιστεί σε 100 Mbps. Η δε μηνιαία τιμή θα ήταν 32 € / μήνα. (ήδη τόσο πλήρωνα και πριν). Και ότι όταν αργότερα θα ήταν διαθέσιμη η οπτική (για 100άρα) η τιμή θα ήταν η ίδια !

Την επόμενη μέρα, στις 16/2 μου στέλνουν σχετικό μέηλ και απαντώ “ΣΥΜΦΩΝΩ” ώστε να προχωρήσει η αναβάθμιση.

20/2 μήνυμα sms ότι η αναβάθμιση βρίσκεται σε εξέλιξη

24/2 μήνυμα sms ότι η αναβάθμιση είναι προγραμματισμένη για την 1/3

1/3 μήνυμα sms ότι η αναβάθμιση μετατίθεται για τις 3/3

3/3 μήνυμα sms ότι η αναβάθμιση μετατίθεται για τις 7/3

7/3 μήνυμα sms ότι η αναβάθμιση μετατίθεται για τις 9/3

Πράγματι στις 9/3 γίνεται η αναβάθμιση σε 100άρα όπως διαπίστωσα το απόγευμα που έφθασα σπίτι από την εργασία μου. Υπόψη ότι δεν είχα την παραμικρή ενημέρωση για το θέμα, ούτε εμφανίστηκε κάποιος τεχνικός στο σπίτι μου. Λογικό αφού η δουλειά έγινε από το παρακείμενο ΚΑΦΑΟ. Το ίδιο βράδυ διαπιστώνω όμως ότι πλέον δεν λειτουργεί το σταθερό τηλέφωνο. Σε τηλεφωνική επικοινωνία με την Nova μια κοπέλα μου είπε κάποια παλαβά (όπως αποδείχτηκε στην συνέχεια) όπως ότι η αναβάθμιση δεν έχει ολοκληρωθεί, θα γίνει μετά τις 12μμ και ότι θα επικοινωνήσει τεχνικός μαζί μου για έλεγχο.

Την επόμενη μέρα στις 10/3 και αφού μάταια περίμενα κάποιο τηλέφωνο, τους παίρνω εγώ τηλέφωνο. Αναφέρω το πρόβλημα, μου λένε να συνδέσω το τηλέφωνο στο ρούτερ, το κάνω, δοκιμάσω και στις 2 εισόδους phone του ρούτερ αλλά μάταια. Το τηλέφωνο επιμένει να βγάζει μήνυμα λάθους. Καταγράφουν το πρόβλημα μου και λένε θα επιληφθεί το τεχνικό τμήμα του θέματος.

Την ίδια μέρα 10/3 και στις 7.03 μμ λαμβάνω sms ότι διαχειρίζονται ήδη το πρόβλημα και ότι σύντομα θα με ενημερώσουν για την εξέλιξη. Υπήρχε δε ένα λινκ στο sms που παρέπεμπε σε ένα μήνυμα “Εργαζόμαστε για την επίλυση του θέματος σου το συντομότερο δυνατόν. Νέα ενημέρωση μετά από 3 μέρες”

Έκτοτε περνάνε μέρες και εβδομάδες με καμία ενημέρωση, καμία εξέλιξη, καμία τηλεφωνική επικοινωνία. Όποτε άνοιγα το σχετικό λινκ του sms αυτό έγραφε “Νέα ενημέρωση μετά από 3 μέρες”.

Τηλέφωνα κάθε εβδομάδα, υποσχέσεις ότι θα με πάρει τεχνικός για ενημέρωση , μέχρι και μέηλ μου ήρθε ότι θα επικοινωνήσουν μαζί μου τηλεφωνικά αλλά τίποτα, ζέρο… Τηλέφωνο σταθερό γιοκ στο σπίτι.

Και φθάνουμε 16/4 Κυριακή του Πάσχα (!!!) ότανn σκάει sms στις 3.11μμ που με πληροφορεί ότι “Για την επίλυση του θέματοςθα χρειαστεί να σε επισκεφθεί τεχνικός. Θα σε καλέσουμε εργάσιμη μέρα για να κανονίσουμε ραντεβού, ημέρα και ώρα”

Όντως την Τρίτη 18/4 στις 9,39 π.μ και ενώ οδηγούσα το αυτοκίνητο επιστρέφοντας Αθήνα, με παίρνουν τηλ και κλείνουμε ραντεβού μεταξύ 9πμ και 1μμ την Τετάρτη 19/4.

Την ίδια μέρα Τρίτη 18/4 και 2 ώρες αργότερα τους παίρνω εγώ τηλέφωνο και ματαιώνω το ραντεβού καθότι έπρεπε την επομένη να πάω την σύζυγο μου σε νοσοκομείο εκτάκτως για ιατρικό θέμα, άρα δεν θα ήταν κανείς στο σπίτι. Μου λένε οκ, το ακυρώνουμε για την Τετάρτη και θα σας πάρουμε τηλ αργότερα να κλείσουμε ραντεβού για την Πέμπτη 20/4. Τηλέφωνο δεν πήραν ποτέ…

Σήμερα 19/4 και προς έκπληξη μου με παίρνει τεχνικός τους στις 12.10 μμ και με ρωτάει αν είμαι σπίτι για να περάσει για την βλάβη !! Του λέω τι έχει γίνει, μου λέει ότι το σύστημα του δεν ενημερώθηκε και ότι θα επικοινωνήσουν μαζί μου άμεσα για το ραντεβού της επομένης (Πέμπτη 20/4)

Ξαφνικά λαμβάνω sms στις 1,14 μμ που αναφέρει επί λέξει “ΣΕ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΜΕ ΌΤΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΤΗΝ ΓΡΑΜΜΗ _____ ΕΧΕΙ ΚΛΕΙΣΕΙ ΚΑΘΩΣ ΔΕΝ ΚΑΤΑΦΕΡΑΜΕ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΟΥΜΕ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΣΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ. ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙΣ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΚΑΛΕΣΕ Μας ΣΤΟ 13700. ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ” !!!!!!!

Στο καπάκι τηλέφωνο στο 13700 (αν συναντήσω ποτέ face to face την υπεύθυνη για την φωνή στο ρομποτικό τηλεφωνικό τους σύστημα δύσκολα θα κρατηθώ να μην βιαιοπραγήσω) και μπλα-μπλα-μπλα αναφέρω όλα τα προηγούμενα. Μου λένε θα επικοινωνήσουν άμεσα (χαχαχα) μαζί μου. Μου έρχεται και το σχετκό sms που είναι ακριβώς επανάληψη του αρχικού στις 10/3. Δηλαδή μετά από 1,5 μήνα ξαναγυρίσαμε στην αρχή….

ΥΓ 1. Είμαι πελάτης στην Nova από την εποχή της Forthnet, για 10ετίες μιλάμε…

ΥΓ 2. Όποιος το σκέφτεται να γίνει πελάτης τους ή να κάνει οποιαδήποτε αναβάθμιση ας το σκεφτεί ΚΑΛΑ και ας οπλιστεί με τόνους υπομονής σε όσα θα επακολουθήσουν… Τα ίδια και χειρότερα είχα τραβήξει όταν είχα αναβαθμίσει από 24άρα σε 50άρα πριν μερικά χρόνια. Δεν μου έγινε μάθημα τότε…
 
  • Like
Reactions: Giorgos49

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα Xmoran,

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, έτσι ώστε να μπορέσουμε να βοηθήσουμε;

Σάββας, Nova Support
 

vaggoulas

Established Member
5 May 2013
150
Στο eon box αλλά και από chromecast μέσω της εφαρμογής σας, στο national geographic αλλά και στο history channel είναι ασυγχρόνιστος ο ήχος με την εικόνα.
Μπορείτε να το ελέγξετε σας παρακαλώ;
 

Joker19

AVClub Addicted Member
2 August 2020
1,443
Το απίστευτο ιστορικό ΧΑΟΥΣ και ΑΝΟΡΓΑΝΩΣΙΑΣ της NOVA :

Στις 15/2/2023 με τηλεφωνική επικοινωνία συμφωνώ με την NOVA την αναβάθμιση της γραμμής μου από 50άρα σε 100άρα. Υπόψιν ότι κατόπιν ελέγχου της διεύθυνσης μου (Ν.Σμύρνη, κάτω από το Άλσος) με ενημέρωσαν ότι δεν υπάρχει διαθέσιμη οπτική ίνα στην περιοχή μου, ωστόσο η ταχύτητα του παρεχόμενου internet θα αναβαθμιστεί σε 100 Mbps. Η δε μηνιαία τιμή θα ήταν 32 € / μήνα. (ήδη τόσο πλήρωνα και πριν). Και ότι όταν αργότερα θα ήταν διαθέσιμη η οπτική (για 100άρα) η τιμή θα ήταν η ίδια !

Την επόμενη μέρα, στις 16/2 μου στέλνουν σχετικό μέηλ και απαντώ “ΣΥΜΦΩΝΩ” ώστε να προχωρήσει η αναβάθμιση.

20/2 μήνυμα sms ότι η αναβάθμιση βρίσκεται σε εξέλιξη

24/2 μήνυμα sms ότι η αναβάθμιση είναι προγραμματισμένη για την 1/3

1/3 μήνυμα sms ότι η αναβάθμιση μετατίθεται για τις 3/3

3/3 μήνυμα sms ότι η αναβάθμιση μετατίθεται για τις 7/3

7/3 μήνυμα sms ότι η αναβάθμιση μετατίθεται για τις 9/3

Πράγματι στις 9/3 γίνεται η αναβάθμιση σε 100άρα όπως διαπίστωσα το απόγευμα που έφθασα σπίτι από την εργασία μου. Υπόψη ότι δεν είχα την παραμικρή ενημέρωση για το θέμα, ούτε εμφανίστηκε κάποιος τεχνικός στο σπίτι μου. Λογικό αφού η δουλειά έγινε από το παρακείμενο ΚΑΦΑΟ. Το ίδιο βράδυ διαπιστώνω όμως ότι πλέον δεν λειτουργεί το σταθερό τηλέφωνο. Σε τηλεφωνική επικοινωνία με την Nova μια κοπέλα μου είπε κάποια παλαβά (όπως αποδείχτηκε στην συνέχεια) όπως ότι η αναβάθμιση δεν έχει ολοκληρωθεί, θα γίνει μετά τις 12μμ και ότι θα επικοινωνήσει τεχνικός μαζί μου για έλεγχο.

Την επόμενη μέρα στις 10/3 και αφού μάταια περίμενα κάποιο τηλέφωνο, τους παίρνω εγώ τηλέφωνο. Αναφέρω το πρόβλημα, μου λένε να συνδέσω το τηλέφωνο στο ρούτερ, το κάνω, δοκιμάσω και στις 2 εισόδους phone του ρούτερ αλλά μάταια. Το τηλέφωνο επιμένει να βγάζει μήνυμα λάθους. Καταγράφουν το πρόβλημα μου και λένε θα επιληφθεί το τεχνικό τμήμα του θέματος.

Την ίδια μέρα 10/3 και στις 7.03 μμ λαμβάνω sms ότι διαχειρίζονται ήδη το πρόβλημα και ότι σύντομα θα με ενημερώσουν για την εξέλιξη. Υπήρχε δε ένα λινκ στο sms που παρέπεμπε σε ένα μήνυμα “Εργαζόμαστε για την επίλυση του θέματος σου το συντομότερο δυνατόν. Νέα ενημέρωση μετά από 3 μέρες”

Έκτοτε περνάνε μέρες και εβδομάδες με καμία ενημέρωση, καμία εξέλιξη, καμία τηλεφωνική επικοινωνία. Όποτε άνοιγα το σχετικό λινκ του sms αυτό έγραφε “Νέα ενημέρωση μετά από 3 μέρες”.

Τηλέφωνα κάθε εβδομάδα, υποσχέσεις ότι θα με πάρει τεχνικός για ενημέρωση , μέχρι και μέηλ μου ήρθε ότι θα επικοινωνήσουν μαζί μου τηλεφωνικά αλλά τίποτα, ζέρο… Τηλέφωνο σταθερό γιοκ στο σπίτι.

Και φθάνουμε 16/4 Κυριακή του Πάσχα (!!!) ότανn σκάει sms στις 3.11μμ που με πληροφορεί ότι “Για την επίλυση του θέματοςθα χρειαστεί να σε επισκεφθεί τεχνικός. Θα σε καλέσουμε εργάσιμη μέρα για να κανονίσουμε ραντεβού, ημέρα και ώρα”

Όντως την Τρίτη 18/4 στις 9,39 π.μ και ενώ οδηγούσα το αυτοκίνητο επιστρέφοντας Αθήνα, με παίρνουν τηλ και κλείνουμε ραντεβού μεταξύ 9πμ και 1μμ την Τετάρτη 19/4.

Την ίδια μέρα Τρίτη 18/4 και 2 ώρες αργότερα τους παίρνω εγώ τηλέφωνο και ματαιώνω το ραντεβού καθότι έπρεπε την επομένη να πάω την σύζυγο μου σε νοσοκομείο εκτάκτως για ιατρικό θέμα, άρα δεν θα ήταν κανείς στο σπίτι. Μου λένε οκ, το ακυρώνουμε για την Τετάρτη και θα σας πάρουμε τηλ αργότερα να κλείσουμε ραντεβού για την Πέμπτη 20/4. Τηλέφωνο δεν πήραν ποτέ…

Σήμερα 19/4 και προς έκπληξη μου με παίρνει τεχνικός τους στις 12.10 μμ και με ρωτάει αν είμαι σπίτι για να περάσει για την βλάβη !! Του λέω τι έχει γίνει, μου λέει ότι το σύστημα του δεν ενημερώθηκε και ότι θα επικοινωνήσουν μαζί μου άμεσα για το ραντεβού της επομένης (Πέμπτη 20/4)

Ξαφνικά λαμβάνω sms στις 1,14 μμ που αναφέρει επί λέξει “ΣΕ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΜΕ ΌΤΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΤΗΝ ΓΡΑΜΜΗ _____ ΕΧΕΙ ΚΛΕΙΣΕΙ ΚΑΘΩΣ ΔΕΝ ΚΑΤΑΦΕΡΑΜΕ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΟΥΜΕ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΣΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ. ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙΣ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΚΑΛΕΣΕ Μας ΣΤΟ 13700. ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ” !!!!!!!

Στο καπάκι τηλέφωνο στο 13700 (αν συναντήσω ποτέ face to face την υπεύθυνη για την φωνή στο ρομποτικό τηλεφωνικό τους σύστημα δύσκολα θα κρατηθώ να μην βιαιοπραγήσω) και μπλα-μπλα-μπλα αναφέρω όλα τα προηγούμενα. Μου λένε θα επικοινωνήσουν άμεσα (χαχαχα) μαζί μου. Μου έρχεται και το σχετκό sms που είναι ακριβώς επανάληψη του αρχικού στις 10/3. Δηλαδή μετά από 1,5 μήνα ξαναγυρίσαμε στην αρχή….

ΥΓ 1. Είμαι πελάτης στην Nova από την εποχή της Forthnet, για 10ετίες μιλάμε…

ΥΓ 2. Όποιος το σκέφτεται να γίνει πελάτης τους ή να κάνει οποιαδήποτε αναβάθμιση ας το σκεφτεί ΚΑΛΑ και ας οπλιστεί με τόνους υπομονής σε όσα θα επακολουθήσουν… Τα ίδια και χειρότερα είχα τραβήξει όταν είχα αναβαθμίσει από 24άρα σε 50άρα πριν μερικά χρόνια. Δεν μου έγινε μάθημα τότε…
Γι'αυτό δεν αλλάζω το σταθερό Cosmote ΠΟΤΕ! Όσα κακά και να έχει αλλού... Χάλασε τη μία μέρα, την άλλη ήρθαν και το έφτιαξαν δωρεάν......
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Στο eon box αλλά και από chromecast μέσω της εφαρμογής σας, στο national geographic αλλά και στο history channel είναι ασυγχρόνιστος ο ήχος με την εικόνα.
Μπορείτε να το ελέγξετε σας παρακαλώ;
Καλησπέρα vaggoulas

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, έτσι ώστε να μπορέσουμε να βοηθήσουμε;

Σάββας, Nova Support
 

songless_bird

AVClub Fanatic
8 May 2013
11,112
Νότια Μακεδονία
Από χτες μου βγάζει ο δορυφορικός δέκτης το μήνυμα "Ε103-29 δεν υπάρχει συνδρομή PVR" . Οποτε και δεν μπορώ να παγώσω το πρόγραμμα . Μάλιστα χτες σε μερικά κανάλια όπως το cinena 3 μου έβγαζε μήνυμα ότι δεν έχω συνδρομή ενώ τα άλλα 3 cinema έπαιζαν κανονικά. Σήμερα παίζει κανονικά αλλά το πρόβλημα με το pvr παραμένει. Και είναι μια λειτουργία που χρησιμοποιώ καθημερινά.
Τα παραπάνω δεν διορθώθηκαν με επαναφορά ρυθμίσεων του δέκτη.
Έγινε κάποια αλλαγή στους δορυφορικούς δεκτες;
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα songless_bird.

Θα μπορούσες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου, έτσι ώστε να μπορέσουμε να βοηθήσουμε;

Γαρυφαλιά, Nova Support
 

Tas66

New member
22 April 2023
1
nova pace 3001
E102-29 ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΥΝΔΡΟΜΗ PVR
Αυτό το μυνημα μου βγάζει συνέχεια και δεν μπορώ να κάνω καμιά εγγραφή,
Έκανα τα πάντα από ρυθμίσεις,φορματ τον δίσκο,
Έβγαλα τον δέκτη από το ρεύμα,αγόρασα καινούργιο εξωτερικό δίσκο και δεν γίνεται τίποτα,
Μπορείτε μήπως να με βοηθήσετε;
 

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα Tas66,

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου προκειμένου να εξυπηρετήσουμε;

Γιώργος, Nova Support
 

Xmoran

AVClub Enthusiast
7 February 2011
1,094
Ν. ΣΜΥΡΝΗ
Το απίστευτο ιστορικό ΧΑΟΥΣ και ΑΝΟΡΓΑΝΩΣΙΑΣ της NOVA :

Στις 15/2/2023 με τηλεφωνική επικοινωνία συμφωνώ με την NOVA την αναβάθμιση της γραμμής μου από 50άρα σε 100άρα. Υπόψιν ότι κατόπιν ελέγχου της διεύθυνσης μου (Ν.Σμύρνη, κάτω από το Άλσος) με ενημέρωσαν ότι δεν υπάρχει διαθέσιμη οπτική ίνα στην περιοχή μου, ωστόσο η ταχύτητα του παρεχόμενου internet θα αναβαθμιστεί σε 100 Mbps. Η δε μηνιαία τιμή θα ήταν 32 € / μήνα. (ήδη τόσο πλήρωνα και πριν). Και ότι όταν αργότερα θα ήταν διαθέσιμη η οπτική (για 100άρα) η τιμή θα ήταν η ίδια !

Την επόμενη μέρα, στις 16/2 μου στέλνουν σχετικό μέηλ και απαντώ “ΣΥΜΦΩΝΩ” ώστε να προχωρήσει η αναβάθμιση.

20/2 μήνυμα sms ότι η αναβάθμιση βρίσκεται σε εξέλιξη

24/2 μήνυμα sms ότι η αναβάθμιση είναι προγραμματισμένη για την 1/3

1/3 μήνυμα sms ότι η αναβάθμιση μετατίθεται για τις 3/3

3/3 μήνυμα sms ότι η αναβάθμιση μετατίθεται για τις 7/3

7/3 μήνυμα sms ότι η αναβάθμιση μετατίθεται για τις 9/3

Πράγματι στις 9/3 γίνεται η αναβάθμιση σε 100άρα όπως διαπίστωσα το απόγευμα που έφθασα σπίτι από την εργασία μου. Υπόψη ότι δεν είχα την παραμικρή ενημέρωση για το θέμα, ούτε εμφανίστηκε κάποιος τεχνικός στο σπίτι μου. Λογικό αφού η δουλειά έγινε από το παρακείμενο ΚΑΦΑΟ. Το ίδιο βράδυ διαπιστώνω όμως ότι πλέον δεν λειτουργεί το σταθερό τηλέφωνο. Σε τηλεφωνική επικοινωνία με την Nova μια κοπέλα μου είπε κάποια παλαβά (όπως αποδείχτηκε στην συνέχεια) όπως ότι η αναβάθμιση δεν έχει ολοκληρωθεί, θα γίνει μετά τις 12μμ και ότι θα επικοινωνήσει τεχνικός μαζί μου για έλεγχο.

Την επόμενη μέρα στις 10/3 και αφού μάταια περίμενα κάποιο τηλέφωνο, τους παίρνω εγώ τηλέφωνο. Αναφέρω το πρόβλημα, μου λένε να συνδέσω το τηλέφωνο στο ρούτερ, το κάνω, δοκιμάσω και στις 2 εισόδους phone του ρούτερ αλλά μάταια. Το τηλέφωνο επιμένει να βγάζει μήνυμα λάθους. Καταγράφουν το πρόβλημα μου και λένε θα επιληφθεί το τεχνικό τμήμα του θέματος.

Την ίδια μέρα 10/3 και στις 7.03 μμ λαμβάνω sms ότι διαχειρίζονται ήδη το πρόβλημα και ότι σύντομα θα με ενημερώσουν για την εξέλιξη. Υπήρχε δε ένα λινκ στο sms που παρέπεμπε σε ένα μήνυμα “Εργαζόμαστε για την επίλυση του θέματος σου το συντομότερο δυνατόν. Νέα ενημέρωση μετά από 3 μέρες”

Έκτοτε περνάνε μέρες και εβδομάδες με καμία ενημέρωση, καμία εξέλιξη, καμία τηλεφωνική επικοινωνία. Όποτε άνοιγα το σχετικό λινκ του sms αυτό έγραφε “Νέα ενημέρωση μετά από 3 μέρες”.

Τηλέφωνα κάθε εβδομάδα, υποσχέσεις ότι θα με πάρει τεχνικός για ενημέρωση , μέχρι και μέηλ μου ήρθε ότι θα επικοινωνήσουν μαζί μου τηλεφωνικά αλλά τίποτα, ζέρο… Τηλέφωνο σταθερό γιοκ στο σπίτι.

Και φθάνουμε 16/4 Κυριακή του Πάσχα (!!!) ότανn σκάει sms στις 3.11μμ που με πληροφορεί ότι “Για την επίλυση του θέματοςθα χρειαστεί να σε επισκεφθεί τεχνικός. Θα σε καλέσουμε εργάσιμη μέρα για να κανονίσουμε ραντεβού, ημέρα και ώρα”

Όντως την Τρίτη 18/4 στις 9,39 π.μ και ενώ οδηγούσα το αυτοκίνητο επιστρέφοντας Αθήνα, με παίρνουν τηλ και κλείνουμε ραντεβού μεταξύ 9πμ και 1μμ την Τετάρτη 19/4.

Την ίδια μέρα Τρίτη 18/4 και 2 ώρες αργότερα τους παίρνω εγώ τηλέφωνο και ματαιώνω το ραντεβού καθότι έπρεπε την επομένη να πάω την σύζυγο μου σε νοσοκομείο εκτάκτως για ιατρικό θέμα, άρα δεν θα ήταν κανείς στο σπίτι. Μου λένε οκ, το ακυρώνουμε για την Τετάρτη και θα σας πάρουμε τηλ αργότερα να κλείσουμε ραντεβού για την Πέμπτη 20/4. Τηλέφωνο δεν πήραν ποτέ…

Σήμερα 19/4 και προς έκπληξη μου με παίρνει τεχνικός τους στις 12.10 μμ και με ρωτάει αν είμαι σπίτι για να περάσει για την βλάβη !! Του λέω τι έχει γίνει, μου λέει ότι το σύστημα του δεν ενημερώθηκε και ότι θα επικοινωνήσουν μαζί μου άμεσα για το ραντεβού της επομένης (Πέμπτη 20/4)

Ξαφνικά λαμβάνω sms στις 1,14 μμ που αναφέρει επί λέξει “ΣΕ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΜΕ ΌΤΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΤΗΝ ΓΡΑΜΜΗ _____ ΕΧΕΙ ΚΛΕΙΣΕΙ ΚΑΘΩΣ ΔΕΝ ΚΑΤΑΦΕΡΑΜΕ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΟΥΜΕ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΣΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ. ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙΣ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΚΑΛΕΣΕ Μας ΣΤΟ 13700. ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ” !!!!!!!

Στο καπάκι τηλέφωνο στο 13700 (αν συναντήσω ποτέ face to face την υπεύθυνη για την φωνή στο ρομποτικό τηλεφωνικό τους σύστημα δύσκολα θα κρατηθώ να μην βιαιοπραγήσω) και μπλα-μπλα-μπλα αναφέρω όλα τα προηγούμενα. Μου λένε θα επικοινωνήσουν άμεσα (χαχαχα) μαζί μου. Μου έρχεται και το σχετκό sms που είναι ακριβώς επανάληψη του αρχικού στις 10/3. Δηλαδή μετά από 1,5 μήνα ξαναγυρίσαμε στην αρχή….

ΥΓ 1. Είμαι πελάτης στην Nova από την εποχή της Forthnet, για 10ετίες μιλάμε…

ΥΓ 2. Όποιος το σκέφτεται να γίνει πελάτης τους ή να κάνει οποιαδήποτε αναβάθμιση ας το σκεφτεί ΚΑΛΑ και ας οπλιστεί με τόνους υπομονής σε όσα θα επακολουθήσουν… Τα ίδια και χειρότερα είχα τραβήξει όταν είχα αναβαθμίσει από 24άρα σε 50άρα πριν μερικά χρόνια. Δεν μου έγινε μάθημα τότε…
Update 23/4 : Το πρόβλημα παραμένει, κανένα νέο τηλέφωνο επικοινωνίας ούτε sms, καμία εξέλιξη... παρόλο που ο Σάββας, Nova Support μου έγραψε ότι "ενημερώσαμε τα αρμοδια τμήματα ως προς την επίσπευση της επικοινωνίας και των απαραίτητων εργασιών."
 
  • Like
Reactions: Μιχαήλ

Nova.Rep1

Supreme Member
24 October 2013
3,586
Καλησπέρα Xmoran,

Για οτιδήποτε χρειάζεσαι, αναφορικά με την υπηρεσία σου, μπορείς πάντα να επικοινωνήσεις μαζι μας μέσω προσωπικού μηνύματος, ώστε να σε βοηθήσουμε.

Σάββας, Nova Support
 

Xmoran

AVClub Enthusiast
7 February 2011
1,094
Ν. ΣΜΥΡΝΗ
Καλησπέρα Xmoran,

Για οτιδήποτε χρειάζεσαι, αναφορικά με την υπηρεσία σου, μπορείς πάντα να επικοινωνήσεις μαζι μας μέσω προσωπικού μηνύματος, ώστε να σε βοηθήσουμε.

Σάββας, Nova Support
Εντάξει Σάββα... ευχαριστώ για την διάθεση βοήθειας (χωρίς στην πραγματικότητα να σημαίνει κάτι αυτή η διάθεση, παρά μόνο σκοπούς pr) αλλά νομίζω καταννοείς και εσύ ότι δεν μπορείτε να κάνετε ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ για το χάος που υπάρχει στην ΝΟVA / WIND
 
  • Like
Reactions: Μιχαήλ

Μιχαήλ

New member
2 November 2021
93
Εντάξει Σάββα... ευχαριστώ για την διάθεση βοήθειας (χωρίς στην πραγματικότητα να σημαίνει κάτι αυτή η διάθεση, παρά μόνο σκοπούς pr) αλλά νομίζω καταννοείς και εσύ ότι δεν μπορείτε να κάνετε ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ για το χάος που υπάρχει στην ΝΟVA / WIND
+1
 
  • Like
Reactions: LEONZACH

Μιχαήλ

New member
2 November 2021
93
Update 23/4 : Το πρόβλημα παραμένει, κανένα νέο τηλέφωνο επικοινωνίας ούτε sms, καμία εξέλιξη... παρόλο που ο Σάββας, Nova Support μου έγραψε ότι "ενημερώσαμε τα αρμοδια τμήματα ως προς την επίσπευση της επικοινωνίας και των απαραίτητων εργασιών."
Χρεώνουν και 25 λεπτά από πάνω
 
  • Like
Reactions: Xmoran

Joker19

AVClub Addicted Member
2 August 2020
1,443
Βάζετε το Ολυμπιακός - Φενερμπαχτσέ στο Novasports 4, το χειρότερο (από τα χειρότερα) κανάλι σας από ποιότητα εικόνας; Είμαστε σοβαροί; Το Prime γιατί το έχετε; Για Πινγκ πονγκ;
Screenshot_2023-04-24-18-26-51-614_com.instagram.android-edit.jpg
 

Joker19

AVClub Addicted Member
2 August 2020
1,443
Υπάρχει κάποιος από εσάς που να έχει ΕΟΝ, να βάλει να δει αυτή τη στιγμή Μονακό - Μακάμπι στο Novasports 4 να παρατηρήσει την άθλια εικόνα του συγκεκριμένου καναλιού; Αύριο στον Ολυμπιακό τι θα γίνει δηλαδή;
 
  • Like
Reactions: AntonisTz