Oculus Rift και άλλες VR (Virtual Reality) συσκευές

-ARIS-

Moderator
Staff member
23 October 2008
1,846
Αθήνα
Απάντηση: Oculus Rift (3D συσκευή)

Μια ενδιαφέρουσα παρουσίαση πρώτων εντυπώσεων για το Oculus Rift DK2 σχετικά με τα racing games. Όλο το άρθρο εδώ

Υπέρ / Κατά / Συμπεράσματα:
The good:

- Insane immersion, I’ve tested triple screens and it does not come close to this level of immersion.

- Immense presence, not only do you feel more like you are inside a car, you feel much more like you are in control of a car. Positioning the car on track is much easier, down to mere centimeters*.

- Feeling of loss of grip is instant, I was correcting slides on the RUF C-Spec that I have never ever before been able to, just because I could react much earlier to them.**

- Rather cheap solution compared to triple monitors

The bad:

- Not a finished product yet, both hardware wise and software, tinkering needed.

- You are fully cut off from everything not the game, even checking what time it is means taking the headset off, chatting ingame is difficult.

- At this point in time, glasses is a slight issue, hopefully future versions are better

- Resolution and performance (on my system) too poor for competitive racing as of now

* An example of this from iRacing in the C-Spec on Road Atlanta, was coming down the long straight downhill towards the chicane just before the pit entrance, just as I got on the brakes I thought to myself “S**T I’ve got the right wheels on the curbing I’m gonna loose it” and instantly counter steered and let off the brake BEFORE I had noticed the car sliding, resulting in just a slight twitch from the car, correction and then on the brakes again and made the corner without any drama. I went to check the replay, I was on the curb with about 5-10 cm, which I KNOW I would not have reacted to in time if I was racing on my monitor.

** There is something about running with the Rift that makes it so natural to feel the loss of grip and how much to counter steer etc. I think it’s down to the fact that you are fully immersed with head tracking and positional tracking, hard to explain but you really get the feeling of what direction the car is moving in. This is why you can freely look around while driving without completely losing track of direction like I often found I will do if I try the same running TrackIR/FacetrackNoIR.

Final Thoughts:

Long post is long… Sorry for that :)

But finally, to me it is no longer a question of “if 3D is the way to go”, the question for me now is rather “how”. I would love to compare the Rift to running either a huuuuge screen (perhaps even curved) with proper active shutter 3D and low input lag, aka SuperFOV, like this but with 3D and back projection:

https://www.youtube.com/watch?v=Ev7cFzgpJ7s

…or triple screens running the same 3D solution. Right now I think those won’t be able to beat a VR headset in terms of immersion, but I hope I get the chance to find out before the release of a consumer version of the Rift.
Should you buy one? Hell if I know, I’m having a blast with mine despite the hurdles and issues, and I dread the day I’ll have to go back to racing on my regular monitor…. :p
So as I mentioned at the start, if you're not computer savvy you might want to hold out for now.
 

-ARIS-

Moderator
Staff member
23 October 2008
1,846
Αθήνα
Απάντηση: Oculus Rift (3D συσκευή)

Όσο φουντώνει ο "πόλεμος" για το VR (Virtual Reality - εικονική πραγματικότητα) τόσο γίνεται ποιο εμφανής η ανάγκη για προτυποποίηση (ορισμό παγκοσμίων στάνταρ). Η ITA (Immersive Technology Alliance), δηλώνει ότι είναι ευπρόσδεκτοι να συμβάλουν σε αυτό όλοι όσοι δραστηριοποιούνται στο χώρο.
Διαβάστε περισσότερα εδώ: The Immersive Technology Alliance Aims To Standardize The Virtual Reality Industry
 

-ARIS-

Moderator
Staff member
23 October 2008
1,846
Αθήνα
Απάντηση: Oculus Rift (3D συσκευή)

Η VR (Virtual Reality) συσκευή της Valve δηλ. η HTC Re Vive δεν θα προκαλεί ναυτία στους χρήστες της συσκευής όπως ισχυρίζεται ο Gabe Newell - διαβάστε λεπτομέρειες στο άρθρο εδώ και περισσότερες πληροφορίες για τη συσκευή εδώ (Η HTC ισχυρίζεται ότι η συσκευή θα παρέχει 90 καρέ ανά δευτερόλεπτο στις δύο 1200 x 1080 οθόνες της και ότι θα ξεκινήσει η διάθεσή της στα τέλη αυτού του χρόνου - επίσης ότι θα παρέχει ασύρματο χειριστήριο VR παράλληλα με το κράνος)

 

-ARIS-

Moderator
Staff member
23 October 2008
1,846
Αθήνα
oculus_smellovision-590x330.jpg


feelreal_mask-590x459.jpg


Δεν συνηθίσαμε καλά καλά στην ιδέα των VR συσκευών - και το "μάρκετινγκ" του θεάματος μας ετοιμάζει μια νέα έκπληξη - συμπληρωματικές συσκευές που θα φοριούνται σαν μάσκες και θα μας βοηθούν να νιώσουμε το εικονικό μας περιβάλλον μέσο ψεκασμού, οσμών και ρευμάτων αέρα (είναι τρελοί αυτοί οι Ρωμαίοι)! Θυμάμαι κάτι ανάλογο που είχα βιώσει πριν χρόνια στο "Αλλού" αλλά αυτό εδώ θα είναι για "οικιακή χρήση". Δηλ. όταν θα κάνω "οχτάρια" στο Assetto θα μου έρχεται η μπόχα από το καμένο λάστιχο!?:tongue:


Διαβάστε όλο το άρθρο εδώ: FeelReal adds smellovision to your virtual reality experience
 

-ARIS-

Moderator
Staff member
23 October 2008
1,846
Αθήνα
Σύμφωνα με τον Brendan Iribe, τον CEO της Oculus, $1,500 θα χρειαστεί (τουλάχιστον) κάποιος που θέλει να επενδύσει στην εμπειρία του Oculus μιας και από μόνο του χωρίς τη συνδρομή ενός ισχυρού συστήματος PC θα είναι δώρον άδωρον! Έτσι μαθαίνουμε ότι τα ελάχιστα χαρακτηριστικά ενός τέτοιου υπολογιστικού συστήματος συστήματος θα πρέπει να είναι κάπως έτσι:

  • Intel Core i5-4590 processor
  • 8GB RAM
  • Nvidia GTX 970 or AMD 290 graphics card
  • 2 USB 3.0 ports
  • Windows 7 SP1 or newer

Αν κρίνουμε ότι ένα τέτοιο PC κοστίζει τουλάχιστον $1,000 μένει να ελπίζουμε ότι η τιμή του Oculus θα είναι της τάξης των $400 (για μας τους Ευρωπαίους φαντάζομαι "κάτι" ακριβότερα) και θα είναι ουσιαστικά το ποσό που θα επιβαρυνθούμε οι περισσότεροι επίδοξοι gamers που θα αναζητήσουμε στο Oculus τη "νέα διάσταση" στα ηλεκτρονικά παιχνίδια , μιας και πολλοί ήδη κατέχουν αντίστοιχα υπολογιστικά συστήματα (PC) (αν και εγώ δεν τα γλιτώνω μάλλον τα έξοδα για μια νέα κάρτα γραφικών).
Βέβαια μην ξεχνάμε και ένα σωρό περιφερειακά που θα κυκλοφορήσουν και θα απογειώσουν την όλη εμπειρία. Ε τί, θα φοράω το Oculus στον αγαπημένο μου racing εξομοιωτή (assetto corsa), θα χαζεύω πχ. το 3D πολυτελές εσωτερικό μιας Pagani Huayra...


2014-11-24_00003-jpg.72675


... και θα κρατάω στα χέρια μου ένα απλό χειριστήριο όταν θα μπορώ να κρατάω ένα αληθινό τιμόνι?

(για ρίξτε και μια ματιά στο προ-προηγούμενη ανάρτηση)

Τα παραπάνω στοιχεία άντλησα από εδώ
 

pasiner1

Senior Member
17 July 2011
560
Θα είναι τρομερή εμπειρία και οι περισσότεροι gamers σίγουρα θα το τιμήσουμε