Οταν αναφερόμαστε σε εστιαση αν ειναι βελτιωμενη ή οχι εστιαζουμε μονο σε τεστ σε πολυ εξειδικευμενα σεναρια δηλ. ΒΙF / ταχυτατα σπορ σε κλειστους χωρους κλπ. κυριως οταν το φως πεφτει στα ταρταρα ή οταν μεταβαλλεται ο φωτισμος στο σταδιο , ή να δουμε τι ψαρια πιανει ο αισθητηρας με τις Led πινακιδες που η Ζ9 εβγαλε θεματακι στο IQ με banding κλπ.
ολα τα αλλα ειναι λιγο πολυ λυμενα για την εστιαση των pro Oly m43 εδώ και μια εξαετία , ουσιαστικά απο την έλευση και καλιμπραρισμα στο CAF της ΕΜ1.2
τωρα οποιος θελει να μαθει περισσοτερα για το συστημα εστιασης της ΟΜ-1 διαβαζει πως λειτουργει και εστιαζει ενας Quad αισθητηρας Sony , δεν κατασκευαζει αισθητηρες η OM ,
εν ολιγοις τα 1053 σημεια ειναι διπλoκατευθυντικα , διπλης λειτουργιας PDAF και CDAF , ειναι πάνω στον αισθητηρα όχι σε προσθετο φιλμ οπως στις παλιες EM1.2/3/X/5.3 και δεν κοβουν απο την οπτικη αναλυση του αισθητηρα.
Αυτα καταλαβα διαβαζοντας για τους αισθητηρες αυτης της τεχνολογιας, δεν ειμαι σιγουρος αν ειναι διαφορετικα τα 1053 PDAF σημεια απο τα 1053 CDAF σημεια και συνεργαζονται εναλλαξ , παντως ενα ειναι το σιγουρο οτι στη θεωρία ειναι πυραυλος , αν θελει καποιο εξτρα καλιμπραρισμα θα γινει και αυτο
Για εμενα εκει που πρεπει να εστιασουμε ειναι να δουμε τι ψαρια πιανει ο νεος αισθητηρας , αυτο ειναι το ζητουμενο για να κρινουμε ολοκληρωμενα την νεα μηχανη
Τωρα αν θελει καποιος πιο πολύ DOF , φωτεινους ζουμ τηλεφακους κλπ. θελει επίσης μεγαλο πορτοφολι και περνει και ενα pickup για τις εκδρομες του
κακως ασχολειται και κοιτα κλεφτα προς το m43