ONKYO-PR-SC5507 (Ερωτήσεις - Ερωτήσεις - Reviews...)

mr_rebelos

Μέλος Σωματείου
10 July 2006
11,508
Κερατσίνι
Απάντηση: ONKYO-PR-SC5507

Σοβαρή χρήση εννοώ σε εντάσεις π.χ. -15db . Εχεις αρκετό κενό από πάνω του;

Τασο εχει περιπου 6-7 εκατοστα κενο. Οσο για τις εντασεις ..... μην ξεχνας οτι το εχω σε σαλονι πολυκατοικιας :flipout::flipout:
 

mapiro

Established Member
9 January 2009
117
Re: ONKYO-PR-SC5507

δοκιμασε κανεις να κουμπωσει στην πισω usb του ipod?
παιζει? :chinscratch:
 

mr_rebelos

Μέλος Σωματείου
10 July 2006
11,508
Κερατσίνι
Απάντηση: ONKYO-PR-SC5507

Δεν το εχω δοκιμασει γιατι δεν εχω Ipod αλλα ξερω οτι η ΟΝΚΥΟ κυκλοφορει το UP-A1 γι αυτη τη δουλεια.

21446629_da8d8960c2.jpg
 

mapiro

Established Member
9 January 2009
117
Re: ONKYO-PR-SC5507

καποιος κατοχος του 5507 που εχει ipod, το εχει δοκιμασει απευθειας?
 

margas ioannis

Senior Member
5 January 2009
489
florina
Απάντηση: ONKYO-PR-SC5507

Στην USB που εχει μπρωστα εχω δοκιμαση Τηλ. κ. με 4gb kαι ολα οκ ,εχω ipod δεν εχω δοκιμαση αλλα οπως σου ειπε ο mr_rebellos για το UP-A1 θα εχεις την δυνατοτητα να αλαζεις τραγουδια απο το τηλεκοντρολ του 5507 Υ.Γ Παντως ο δικος μου 5507 ζεστενετε αλλα των πεζω δυνατα.....
 

margas ioannis

Senior Member
5 January 2009
489
florina
Απάντηση: ONKYO-PR-SC5507

Στην USB που εχει μπρωστα εχω δοκιμαση Τηλ. κ. με 4gb kαι ολα οκ ,εχω ipod δεν εχω δοκιμαση αλλα οπως σου ειπε ο mr_rebellos για το UP-A1 θα εχεις την δυνατοτητα να αλαζεις τραγουδια απο το τηλεκοντρολ του 5507 Υ.Γ Παντως ο δικος μου 5507 ζεστενετε αλλα των πεζω δυνατα.....
 

margas ioannis

Senior Member
5 January 2009
489
florina
Απάντηση: ONKYO-PR-SC5507

Στην USB που εχει μπρωστα εχω δοκιμαση Τηλ. κ. με 4gb kαι ολα οκ ,εχω ipod δεν εχω δοκιμαση αλλα οπως σου ειπε ο mr_rebellos για το UP-A1 θα εχεις την δυνατοτητα να αλαζεις τραγουδια απο το τηλεκοντρολ του 5507 Υ.Γ Παντως ο δικος μου 5507 ζεστενετε αλλα των πεζω δυνατα.....
 

ZEANPAPAS

Established Member
29 December 2008
278
Re: ONKYO-PR-SC5507

Ξερει καποιος τον τροπο ωστε στον 3007 που εχω το upscaling,οταν παιζω ταινια απο τη πηγη που ειναι συνδεδεμενη με τον ενισχυτη,να το αναλαμβανει
το τσιπακι του onkyo?
 

mr_rebelos

Μέλος Σωματείου
10 July 2006
11,508
Κερατσίνι
Απάντηση: ONKYO-PR-SC5507

Διαβαζοντας το τελευταιο Hitech βρηκα μια επιστολη που εχει στειλει ο δικος μας Παναγιωτης Μελας και που τους εξηγει ποσο ελλιπης ειναι οι παρουσιασεις των AV μηχανηματων (μιας και μιλανε μονο για το audio και οχι για το video). Πιστευω οτι αξιζει να την διαβασετε οπως και να διαβασετε την απαντηση που εδωσαν.

Και βεβαια αξιζει να δειτε ποσο ομορφα παρελειψαν να σχολιασουν την διαφορα τιμης Γερμανιας με Ελλαδα σε οτι αφορα τον ΟΝΚΥΟ.:slapface:

Παναγιωτη απο μενα απλα :grinning-smiley-043
 

takisspanos

AVClub Enthusiast
4 November 2007
851
Ρέα Δροσιά
Re: ONKYO-PR-SC5507

Κύριοι αυτό το ΜΑΠΑtech είναι απαράδεκτο, την πάτησα μια φορά με μια Sony τηλεόραση που πήρα και λίγο έλειψε να την ξαναπατήσω και με ένα projector . Διάβασα τα τεστ για τους projectors που είχε τον προηγούμενο μήνα .Είχα απόρριψη , αυτόν που πήρα , από την ανάλυση που έκαναν στο τεστ . Όταν είδα , όλους αυτούς που πρότεινε σαν τους κορυφαίους – τους είδα τον ένα διπλά στον άλλο ταυτόχρονα να παίζουν το ίδιο δισκάκι - τρελάθηκα . Οι άνθρωποι είναι απατεώνες αν πιστέψεις αυτά που γράφουν και ψωνίζεις με γνώμονα της βαθμολογίες τους θα χτυπάς στο τέλος το κεφάλι σου στον τοίχο.
 

margas ioannis

Senior Member
5 January 2009
489
florina
Απάντηση: ONKYO-PR-SC5507

Καλημερα Βασιλη , την εκανες και τη κανει η νεα αναβαθμιση. Γιατη δεν μπορω να διαβασω.Ευχαριστω,,
 

mr_rebelos

Μέλος Σωματείου
10 July 2006
11,508
Κερατσίνι
Απάντηση: ONKYO-PR-SC5507

Καλημερα Βασιλη , την εκανες και τη κανει η νεα αναβαθμιση. Γιατη δεν μπορω να διαβασω.Ευχαριστω,,

Δεν εχω κανει μεχρι τωρα καμια αναβαθμιση γιατι δεν ειχα κανενα λογο να κανω. Τωρα δεν ξερω αν κανω. Θα δω.

Τι κανει η νεα αναβαθμιση.


As of 23 February 2010

• Improves operation with Windows 7 "Play To" by correcting the problem of lossy playback of DRM-protected 24 bit/96 kHz WMA Lossless files;
• Enhances S/N ratio during playback of 24 bit/96 kHz content via USB memory device or DLNA server;
• Reduces sound of speaker relay switching;
• Improves efficiency of iPod charging.
 

takisspanos

AVClub Enthusiast
4 November 2007
851
Ρέα Δροσιά
Re: ONKYO-PR-SC5507

Έκανα την αναβάθμιση γιατί είχα ένα πρόβλημα , πρέπει να έχουν το ίδιο πρόβλημα όλοι οι ενισχυτές , όταν ενεργοποιώ την έξοδο ήχου από την HDMI δεν μπορώ να ρυθμίσω τα διάφορα φορμάτ του ήχου ,μου γράφει not available και παίζει μόνο stereo. Αυτό γίνεται σε διάφορες πηγές , επίσης δεν μου επέτρεπε να ρυθμίσω την Multiple channel από το κουμπί audio στο τηλεχειριστήριο, όπως καταλάβατε με τρέλανε και του τράβηξα την αναβάθμιση μήπως φτιάξη , βεβαία αυτό δεν έφτιαξε , ανακάλυψα το πρόβλημα μετά κάνοντας ένα κάρο δοκιμές. Η αναβάθμιση μέσω του internet κράτησε περίπου μια ώρα . Το τι είδα μην με ρωτήσετε δεν μπορώ να πω .
 

mr_rebelos

Μέλος Σωματείου
10 July 2006
11,508
Κερατσίνι
Απάντηση: Re: ONKYO-PR-SC5507

Έκανα την αναβάθμιση γιατί είχα ένα πρόβλημα , πρέπει να έχουν το ίδιο πρόβλημα όλοι οι ενισχυτές , όταν ενεργοποιώ την έξοδο ήχου από την HDMI δεν μπορώ να ρυθμίσω τα διάφορα φορμάτ του ήχου ,μου γράφει not available και παίζει μόνο stereo. Αυτό γίνεται σε διάφορες πηγές , επίσης δεν μου επέτρεπε να ρυθμίσω την Multiple channel από το κουμπί audio στο τηλεχειριστήριο, όπως καταλάβατε με τρέλανε και του τράβηξα την αναβάθμιση μήπως φτιάξη , βεβαία αυτό δεν έφτιαξε , ανακάλυψα το πρόβλημα μετά κάνοντας ένα κάρο δοκιμές. Η αναβάθμιση μέσω του internet κράτησε περίπου μια ώρα . Το τι είδα μην με ρωτήσετε δεν μπορώ να πω .

Γιατι βρε δεν το εκανες με το στικακι? Θα εκανες κανενα τεταρτακι το πολυ (ετσι λενε).
 

takisspanos

AVClub Enthusiast
4 November 2007
851
Ρέα Δροσιά
Re: ONKYO-PR-SC5507

Με είχαν πιάσει τα νεύρα μου με το πρόβλημα και αφού του πάτησα το update μετά δεν γινόταν τίποτα , απλά περίμενα να τελειώσει . Βεβαία αυτό μου έκανε καλό γιατί άργησε η αναβάθμιση και έτσι μου πέρασαν τα νεύρα και πιο ήρεμος βρήκα την λύση.
 
HiTECH. Γράμμα και απάντηση

Διαβαζοντας το τελευταιο Hitech βρηκα μια επιστολη που εχει στειλει ο δικος μας Παναγιωτης Μελας και που τους εξηγει ποσο ελλιπης ειναι οι παρουσιασεις των AV μηχανηματων (μιας και μιλανε μονο για το audio και οχι για το video). Πιστευω οτι αξιζει να την διαβασετε οπως και να διαβασετε την απαντηση που εδωσαν.

Και βεβαια αξιζει να δειτε ποσο ομορφα παρελειψαν να σχολιασουν την διαφορα τιμης Γερμανιας με Ελλαδα σε οτι αφορα τον ΟΝΚΥΟ.:slapface:

Παναγιωτη απο μενα απλα :grinning-smiley-043

Ας κάνει ένα copy paste ο Παναγιώτης, μην πληρώσουμε άδικα το 10άρικο για το Mapatech....

Παιδιά, καλησπέρα. Μόλις είδα το ποστ. Βάζω αμέσως την επιστολή που έστειλα στις 10/01/2010, αλλά δημοσιεύτηκε στο τεύχος Μαρτίου.


ΚΥΚΛΩΜΑΤΑ ΒΙΝΤΕΟ ΚΑΙ AUDIO

Αγαπητό περιοδικό,

Κατ' αρχάς εύχομαι Καλή Χρονιά και Χρόνια Πολλά σε όλους. Δεν συνηθίζω να γράφω συχνά, αλλά η διαφορετική πνοή που διακρίνω το τελευταίο διάστημα, ειδικά στις δοκιμές των ηχητικών, με ώθησε να γράψω και αυτό το μήνυμα.

Αναφέρομαι στις δοκιμές των Denon AVR-4810 και Onkyo PR-SC5507, αλλά και σε αυτήν του Onkyo TX-NR5007 του προηγούμενου τεύχους, καθώς και στην ομαδική δοκιμή των ενισχυτών AV του τεύχους του Νοεμβρίου 2009. Σε όλες τις δοκιμές υπάρχει εκτεταμένη αναφορά στην ηχητική συμπεριφορά των μηχανημάτων, πράγμα που διευκολύνει τα μέγιστα στην τελική επιλογή του υποψήφιου χρήστη/αγοραστή. Επιλογή, η οποία όμως στηρίζεται ΚΥΡΙΩΣ στην πλευρά Audio των συσκευών. Εν τούτοις σε όλες τις δοκιμές, αλλού λιγότερο, αλλού περισσότερο, ειδικά στην περίπτωση των Denon AVR-4810 και Onkyo PR-SC5507, λείπει ουσιαστικά αναφορά στο τμήμα Video των συσκευών, πλην ίσως μιας ή το πολύ δυο απλών φράσεων.

Λ.χ. στον Denon ο reviewer γράφει:
"...Διαφοροποίηση υπάρχει και στο τμήμα της εικόνας (σημ.: εννοεί σε σύγκριση με τον φτηνότερο AVR-4310, όπως εξάγεται από το κείμενο) και συγκεκριμένα στους καλύτερους ADC της Analog Devices, που συνεισφέρουν σε ποιότητα εικόνας κατά το upconversion αναλογικών σημάτων. Το υπόλοιπο τμήμα βίντεο είναι ίδιο και στηρίζεται στο ABT2010 της Anchor Bay...."

Αντίστοιχα, στη δοκιμή του προενισχυτή της Onkyo, ο (ίδιος) reviewer γράφει:
"..., ενώ στην εικόνα δεσπόζει το Reon VX της HQV και το πακέτο ρυθμίσεων ISF..."

Αυτές είναι και οι μοναδικές αναφορές στο τί κάνουν οι δύο συσκευές σε ότι τις αφορά στην επεξεργασία και διαχείριση της εικόνας. Αντίστοιχα, σε λιγότερο βαθμό βέβαια, μικρές είναι οι αναφορές και στην ομαδική δοκιμή του Νοεμβρίου.

Βεβαίως, ο κ. Π. Κωτσής, του οποίου τη δουλειά δεν κρύβω πως εκτιμώ αφάνταστα, ομολογεί ευθέως: "...Ως φανατικός δικάναλος ακροατής, αισθάνομαι μάλλον άσχημα όταν προτείνω να στήσετε πολύ περισσότερα ηχεία στο σύστημά σας από τα 5.1 που είναι ο κανόνας, καθώς κινδυνεύω να παρεξηγηθώ..." (Denon AVR-4810) και: "...Τώρα μάλιστα είναι η πλέον κατάλληλη εποχή, ακόμη και για φανατικούς hi-endάδες όπως ο υποφαινόμενος, για να στηθεί ένα σύστημα με υψηλή ανάλυση στα πολλά κανάλια.." (Onkyo PR-SC5507).

Ουδέν μεμπτόν! Αλλά - αναρωτιέμαι - μήπως σε τέτοιου είδους δοκιμές θα ήταν καλύτερο να συμμετείχαν, αντί ένας, δύο (ή και περισσότεροι) reviewers, και να μοιράζεται η "δουλειά" στη μέση: ένας για το Audio και ένας για το Video; Μια πρακτική, που δεν είναι άλλωστε άγνωστη στον Ειδικό Τύπο. Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι οι υποψήφιοι χρήστες (και αγοραστές) τέτοιων συσκευών ενδιαφέρονται - τις πιο πολλές φορές - εξ ίσου τόσο για την εικόνα όσο και για τον ήχο.

Και κάτι άλλο που σχετίζεται με το σύστημα ισοστάθμισης της Audyssey. Ενώ στον προενισχυτή της Onkyo αναφέρεται σαφώς πως: "...δεν θα λέγαμε όχι σε ένα πιο διευρυμένο επεξεργαστικό στάδιο 11.2 καναλιών, ώστε να μπορούμε να έχουμε μαζί κανάλια ύψους, πλάτους και δύο πίσω κεντρικά...", στον ενισχυτή της Denon γράφτηκε: "...Αντίθετα, οι προσπάθειες έχουν επικεντρωθεί στο τμήμα της προενίσχυσης και επεξεργασίας του σήματος, ώστε ο AVR-4810 να μπορεί να σηκώσει στις πλάτες του ένα υπεραναπτυγμένο set up με ηχεία 11.3, με τη βοήθεια βεβαίως κάποιου εξωτερικού τελικού ενισχυτή που θα συμπληρώσει τα στάδια ισχύος ώστε να φτάσουν τα έντεκα...". Φρονώ πως εδώ θα χρειαζόταν μια περαιτέρω εξήγηση στο κείμενο της δοκιμής για το πώς μπορεί να γίνει αυτό. Φαντάζομαι πως εννοεί ότι ο εξωτερικός τελικός (στερεοφωνικός, ασφαλώς) πρέπει να συνδεθεί στις εξόδους προενίσχυσης των καναλιών, των οποίων τα ηχεία ΔΕΝ συνδέονται στις κύριες εξόδους του ενισχυτή. Βέβαια, μπορεί να ισχυριστεί κάποιος ότι αυτό εξάγεται εκ των συμφραζομένων, καθώς στο κείμενο πιο κάτω δίνεται μια εξήγηση για το πώς πρέπει να λειτουργήσει ένας εξωτερικός τελικός, συνδεδεμένος με τον Denon, αλλά ένας μη έμπειρος αναγνώστης μάλλον θα μπερδευτεί. Κατά την ταπεινή μου γνώμη, πάντα.

Κατά τα άλλα, θέλω ακόμα μια φορά να σας συγχαρώ για τη δουλειά σας. Δεν σας κρύβω ότι, αφού έκανα βέβαια και ο ίδιος μια έρευνα αγοράς και συγκέντρωσα και γνώμες φίλων του χώρου, μετά την εξαιρετική σας δοκιμή του Onkyo PR-SC5507, έκανα κάτι πολύ απλό: Τον αγόρασα!

Και με την ευκαιρία, θα ήθελα να αναφέρω χωρίς ειδικό σχολιασμό το γεγονός ότι ενώ στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες ο προενισχυτής πωλείται κοντά στα 1500 ευρώ (ίσως και πιο κάτω από αυτό, αν κάποιος ασχοληθεί και "παζαρέψει" λίγο) στην Ελλάδα εξακολουθεί να διατίθεται πάνω από τα 2 χιλιάδες ευρώ. Μήπως κάτι δεν πάει καλά; (υποτίθεται πως είμαστε και σε κρίση).

Ευχαριστώ για την φιλοξενία
Παναγιώτης Μελάς - Καλλιθέα


Η απάντηση του περιοδικού, αρκετά μακροσκελής, λέει:

Είναι γεγονός ότι στις δοκιμές (ξεχωριστές παρουσιάσεις αλλά και συγκριτικές δοκιμές) ενισχυτών Audio-Video επικεντρωνόμαστε πλέον περισσότερο στα κυκλώματα audio και στην ηχητική απόδοση παρά στα κυκλώματα βίντεο. Αυτο όμως δεν αποτελεί αλλαγή πλεύσης ως προς τις αξιολογήσεις μας, όπως αναφέρετε στην εισαγωγή του γράμματός σας.(Σημείωση δική μου: Πουθενά δεν αναφέρω περί αλλαγής πλεύσης των αξιολογήσεων. Για Διαφορετική Πνοή μιλάω. Τώρα αν έτσι το κατάλαβαν αυτοί, τί να πω.) Απλά αντικατοπτρίζει την αλλαγή της κατάστασης, όσον αφορά στις πηγές που έχουμε πλέον διαθέσιμες στα οικιακά μας συστήματα, και βέβαια τη μετάβαση από τη στάνταρντ ευκρίνεια του DVD στην υψηλή ευκρίνεια και στην τέλεια εικόνα και ήχο του Blu-ray. Πριν από μερικά χρόνια, λοιπόν, η κύρια πηγή του συστήματός μας ήταν ένα DVD player, με περιορισμένη ποιότητα εικόνας, η οποία πραγματικά είχε ανάγκη όσο το δυνατόν καλύτερα κυκλώματα εικόνας, για τη μετατροπή του σήματος από 576p σε 1080p (τα οποία βρίσκονταν συνήθως ενσωματωμένα στον ενισχυτή Audio-Video, όπως ο προενισχυτής της Onkyo που διαθέτει το σύστημα HQV).

Αυτό πλέον δεν ισχύει και το DVD Player έχει δώσει τη θέση του σε ένα Blu-ray Player, το οποίο διαθέτει ουσιαστικά την καλύτερη δυνατή εικόνα υψηλής ευκρίνειας, που είναι ουσιαστικά τέλεια και καλύτερη ακόμα από αυτήν της καλύτερης κινηματογραφικής αίθουσας. Η εικόνα 1080p του Blu-ray Player μας δεν χρειάζεται, λοιπόν, τις "βελτιωτικές" επεμβάσεις των κυκλωμάτων βίντεο του ενισχυτή Audio-Video, τα οποία παραμένουν για την περίπτωση μόνο που θα θελήσουμε να δούμε ένα συμβατικό δίσκο DVD. Ωστόσο, για την περίπτωση αυτή υπάρχουν τα ενσωματωμένα κυκλώματα επεξεργασίας βίντεο του ίδιου του Blu-ray Player (όπως, λ.χ. του προσιτού Philips BDP9500 που παρουσιάζουμε στο τρέχον τεύχος, το οποίο διαθέτει εκπληκτικά κυκλώματα εικόνας), τα οποία θα κάνουν την ίδια επεξεργασία που μέχρι πρότινος αναλάμβαναν τα κυκλώματα βίντεο του ενισχυτή. Μάλιστα, εκτός από το DVD Player, και οι υπόλοιπες συσκευές εικόνας με έξοδο στάνταρντ ευκρίνειας (βίντεο VHS, DVD Recorder, βιντεοκάμερα SD) έχουν αντικατασταθεί από συσκευές υψηλής ευκρίνειας, ήτοι HTPC, Media Player HD και βιντεοκάμερα HD.

Έτσι ο χρήστης καταλήγει ουσιαστικά να μην χρησιμοποιεί καθόλου τα κυκλώματα βίντεο του ενισχυτή, απενεργοποιώντας τα μάλιστα, καθώς η παρέμβασή τους μόνο μείωση της ποιότητας του σήματος 1080p μπορεί να επιφέρει. Από την άλλη, ο ασυμπίεστος, υψηλής πιστότητας ήχος του φορμά του Blu-ray έχει δραματικά αυξημένες απαιτήσεις από τα προενισχυτικά και τα τελικά στάδια, αλλά και από τα κυκλώματα επεξεργασίας των ενισχυτών AV (όπως το Audyssey MultiEQ XT), τόσο από πλευράς ποιότητας όσο και από πλευράς ισχύος και παροχής ρεύματος. Ανεξαρτήτως, λοιπόν, των κυκλωμάτων βίντεο ενός ενισχυτή Audio-Video (είτε δηλαδή έχει το κορυφαίο HQV είτε το απαρχαιωμένο Faroudja), εμείς θα δούμε στην τηλεόραση και στον προβολέα μας τέλεια ποιότητα εικόνας υψηλής ευκρίνειας, καθώς αυτό ισχύει εξ ορισμού για έναν καλογραμμένο δίσκο Blu-ray.

Αν όμως ο ενισχυτής Audio-Video δεν διαθέτει ποιοτικά προενισχυτικά στάδια (decoders, DAC) και φροντισμένα τελικά στάδια (τροφοδοσία, παροχή ρεύματος) το τελικό αποτέλεσμα στον τομέα της ηχητικής ποιότητας δεν θα είναι αντίστοιχο της εικόνας, αλλά φτωχό, με περιορισμένο εύρος και μειωμένη ευκρίνεια και καθαρότητα. Ουσιαστικά το Blu-ray (μιλάμε πάντα για καλές μεταφορές τίτλων και ένα αξιοπρεπές Blu-ray Player, όπως το Sony PS3) θα μας δώσει τέλεια ποιότητα εικόνας και ήχου, η οποία θα γίνει πραγματικότητα μέσω μιας αντίστοιχης κλάσης προβολικής συσκευής και ενός ποιοτικού ενισχυτή Audio-Video.

Όσο για τα ενσωματωμένα κυκλώματα βίντεο, αυτά τα βλέπουμε να "πηγαίνουν περίπατο", καθώς η διπλή εικόνα 1080/60p των προδιαγραφών 3D και του HDMI 1.4 έχει τεράστιες απαιτήσεις σε υπολογιστική ισχύ και ανάγκη για επεξεργαστές που μάλλον δεν μπορούν να ενσωματωθούν (από πλευράς κόστους) σε ένα ....


Εδώ κόβεται η απάντηση. Δαίμων τυπογραφείου ή δεν ξέρω τί άλλο...

Λίγα δικά μου, μικρά σχόλια:

1) Νομίζω ότι το περιοδικό αποφεύγει με την μέθοδο "στρίβειν δια του αρραβώνος" την απάντηση γιατί δεν κάνουν review στα κυκλώματα εικόνας. Δικαιολογίες του τύπου "Δεν τα χρειαζόμαστε πλέον γιατί έχουμε Blu-ray" είναι το λιγότερο ρηχές και δεν απαντούν στο ερώτημα πώς ο χρήστης θα αξιοποιήσει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο την συλλογή (μερικές φορές πολύ μεγάλη και αξιόλογη) των δίσκων DVD, που μπορεί να διαθέτει καθώς και των άλλων πηγών εικόνας (π.χ. ξέρω κάποιους με πολύ μεγάλη συλλογή LD, όπως ο υποφαινόμενος, με ταινίες σε S-VHS, D-VHS και D-Theater κλπ.).

2) Είναι εμφανές ότι ο Π. Κωτσής, που είναι εξαιρετικός reviewer ήχου, πάσχει από εμπεριστατωμένη γνώση στα ζητήματα της εικόνας. Το περιοδικό έχει τέτοιους reviewers, δε χωρεί αμφιβολία. Απλά, μάλλον θεωρείται πολυέξοδο το να ασχοληθούν δύο άνθρωποι για μια συσκευή.

3) Μέχρι πριν ένα-δυο χρόνια, γίνονταν εκτεταμένες αναφορές στα κυκλώματα εικόνας των ενισχυτών και προενισχυτών AV. Σας θυμίζω τα reviews των Anthem D2, D2v2 και AVM-50, των Denon AVC-A1HD και AVP-A1HD κλπ. Και τότε υπήρχαν Blu-ray (και HD-DVD) players, αλλά η αναφορά στην επεξεργασία Video εκ μέρους των (προ)ενισχυτών ήταν εκτενέστατη. Άρα, μάλλον ισχύει αυτό που λέω παραπάνω.

4) Η δικαιολογία ότι αυτά τα κυκλώματα θα καταστούν άχρηστα επειδή έρχεται το 3D, είναι αστεία. Ακόμα δεν τον είδαμε, τον βγάλαμε και Γιάννη!

5) Όπως είπε ο Βασίλης, μούγκα για την πολύ μεγάλη διαφορά τιμής Γερμανίας και Ελλάδας. Ίσως να κόπηκε (ο δαίμων που λέγαμε πιο πάνω??)

Πάντα, κατά τη φτωχή μου γνώμη.

Κατά τα άλλα, το περιοδικό εξακολουθεί να κάνει κάποιες σοβαρές προσπάθειες που εκτιμώ, αλλά δεν είναι αυτό που ήξερα από παλιά. Και δεν είναι περίεργο, βέβαια. Απλά, επιβεβαιώνει την κρίση που διέρχεται, ανάμεσα στους υπόλοιπους, και ο λεγόμενος Ειδικός Τύπος.

Καλησπέρα.
-
 
Last edited:
Re: ONKYO-PR-SC5507

Να συμπληρώσω οτι αυτα τα κυκλωματα βιντεο στους ενισχυτες τα χρεωνουν πολυ ακριβα για να απαξιώνονται ετσι απλα.Αφου υπαρχουν πρεπει να αξιολογουνται με την ιδια βαρυτητα οπως και οι υπολοιπες δυνατότητες του μηχανηματος.
 
Re: ONKYO-PR-SC5507

Ότι στοιχίζουν, στοιχίζουν.. Αλλά όσο αφορά την ίδια βαρύτητα δεν θα συμφωνήσω.

Τα ηχητικά κυκλώματα αξιοποιούνται από όλους. Τα της εικόνας, πέρα από ένα απλό switching, σπάνια πλέον κάνουν κάτι. Περισσότερο μάρκετινγκ εργαλείο είναι.

Φοβάμαι ότι σε αυτό το θέμα θα συμφωνήσω με το HiTech (παίζει να είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει αυτό.. :p).