"Παλιός" vs "νέος" ήχος ηχείων.

superfly

Moderator
Staff member
21 November 2008
15,733
πετρουπολη
συμφωνω με τον κ. σταυρο οσον αφορα τα αυτοκινητα.εχουν περασει 50 χρονια σχεδον και το σιτροεν βατραχος δεν εχει ξεπεραστει ουτε καν απο την ιδια την εταιρια που εχει και την τεχνογνωσια...

στο χομπυ μας τωρα.πιστευω οτι αυτο που λειπει περισσοτερο ειναι νεοι σχεδιαστες με προσωπικοτητα οπως ειχαν οι παλιοι.καινουριες 'μουρες'πουνα αμφισβητουν την καθεστυκια ταξη και να προκαλουν ντορο με τα σχεδια τους και στο τελος να εχουν και δικιο.χρειαζομαστε νεους julian vereker(naim),mark levinson,ivor tiefendrun(linn),bob carver,nelson pass,paul klipsch,peter walker(quad) και αν συνεχισω να γραφω ονοματα θα τελειωσω με το ξημερωμα...
αυτοι οι ανθρωποι εβαλαν ολο το ταλεντο και την προσωπικοτητα τους στα μηχανηματα τους και αυτο χαρακτηριζει ακομα τον ηχο τους μας αρεσει, δεν μας αρεσει ο ηχος τους.και απο αυτο το συνεχες ψαξιμο πηγε και η τεχνολογια μπροστα.ισως ολα αυτα να εγιναν επειδη οι εποχες τους ηταν πολυ πιο δυσκολες ιδιως τεχνολογικα.τωρα ολα ειναι πιο ευκολα,χαρη και σ'αυτους,οποτε οι νεοι ισως δεν βρισκουν το λογω να πανε ενα βημα παραπερα.στο κατω κατω υπαρχει σε ολους τους τομεις ελειψη απο προσωπικοτητες,γιατι να μεινει εξω το hi-fi;
και τελικα τη σημερον ημερα πιο πολυ μετρανε οι καμπυλες της στατιστικης των οικονομικων δεδομενων παρα η προσωπικοτητα του σχεδιαστη.ολοι φοβουνται μηπως η καινοτομια φερει αποκλιση στις "καμπυλες" τους και χασουν λεφτα.απο τοτε που η στατιστικη εγινε τροπος ζωης χαθηκε το παιχνιδι,το παιχνιδι που ειναι η ιδια η ζωη.γιατι για τους παλιους ολη αυτη η ιστορια ηταν πανω απ'ολα ενα παιχνιδι...
τελικα δεν ξερω αν υπαρχει παλιος και νεος ηχος.υπαρχει ομως σιγουρα καλος και κακος ηχος...


μου φαινεται οτι το παραεκανα μελο...
 

Σταυρος Δανος

AVClub Addicted Member
21 March 2008
1,811
Πατρα/Κυπρος
Και ενα off topic και απο μενα.

Τα αυτοκινητα σημερα ειναι απειρως πιο αξιοπιστα.
Ταυτοχρονα ειναι απειρως πιο πολυπλοκα για αυτο στατιστικα οριμενα μοντελα εχουν πιο συχνα προβληματα απο ορισμενα πιο παλια μοντελα.

Ειναι αστειο να λεμε το παλιο σιτροεν,το παλιο τογιοτα ειναι πιο αξιοπιστα.
Η σιτροεν και η καθε σιτροεν εχει πολλαπλασια και ασυγκριτη τεχνογνωσια σε σχεση με σιτροεν του 80.
Αν εχεις ενα μηχανισμο με ενα γραναζι να γυριζει,δεν ειναι παραξενο να μην χαλασει ποτε.Αν εχεις ενα μηχανισμο με 1000 γραναζια,καποτε θα χαλασει.Αλλα ειναι ατοπο να συγκρινεις αξιοπιστια αναμεσα στα δυο

Αυτο αναγεται σε ολους τους τομεις της βιομηχανιας.

Πολλες φορες παρασυρομαστε σε μια παραλθοντολαγνια που μας οδηγει σε λαθος συμπερασματα.

Αυτα τα ολιγα...σορρυ για το off topic
 

superfly

Moderator
Staff member
21 November 2008
15,733
πετρουπολη
αδερφε δεν μιλησα για αξιοπιστια του βατραχου αλλα για σχεδιαστικη πρωτοπορια.ηταν τοσο μπροστα ο βατραχος απο τα υπολοιπα αυτοκινητα της εποχης του που ακομα και σημερα το σχεδιο του παντα να θεωρειτα μοντερνο.καμμια εταιρια σημερα δεν εχει βγαλει αυτοκινητο που να προηγειται τοσο πολυ σε σχεση με τον ανταγωνισμο οπως εκανε τοτε η σιτροεν με το βατραχο.δεν νομιζω οτι αυτο εχει να κανει με παρελθοντολαγνεια.αν ημουν δεν θα ασχολιομουν καν μ' αυτο το thread...
 

Σταυρος Δανος

AVClub Addicted Member
21 March 2008
1,811
Πατρα/Κυπρος
Re: Απάντηση: "Παλιός" vs "νέος" ήχος ηχείων.

Επειδη συμφωνησες στο οτι τα αυτοκινητα σημερα ειναι λιγοτερο αξιοπιστα απο παλια,και το παραδειγμα του βατραχου φανηκε να ειναι προς αυτη την κατευθυνση

Αλλα....
....αδερφε δεν μιλησα για αξιοπιστια του βατραχου αλλα για σχεδιαστικη πρωτοπορια....

Τωρα thumps up:a0210::a0210:
 

Σταυρος Δανος

AVClub Addicted Member
21 March 2008
1,811
Πατρα/Κυπρος
Νo need to...:a0210:

Στο θεμα μας.
Ποια παλια μηχανηματα ηχου εχετε ως παραδειγμα αξεπεραστης σχεδιασης,ακομα και σημερα?Αν μπορουμε να πουμε τετοιο πραγμα
 

Lucas Stephanides - Anakrousis

AVClub Addicted Member
16 March 2007
2,118
Τι θα λέγατε γαι τους ενισχυτές της Atma-sphere και για τα ηλεκτροστατικά ηχεία της Sound Lab που εδώ και 30 χρόνια έχουμε ακόμη και ίδια μοντέλα;;
Εν ολίγοις, υπάρχουν και μηχανήματα του χθες που εξελίσσονται μέχρι και σήμερα και έχουν αποσπάσει και τα περισσότερα βραβεία.
Αυτό φυσικά μπορεί και συμβαίνει όταν η σχεδίαση είναι πραγματικά καλή και στο διάβα του χρόνου δεν εγκαταλείπεται αλλά υλοποιείται εξελιστικά. Λ.Σ.
 

Stavros_Bartzokas

Senior Member
23 June 2006
542
Θεσσαλονίκη
Απάντηση: Re: "Παλιός" vs "νέος" ήχος ηχείων.

Αν θεωρείται εκτός θέματος, ας μεταφερθεί (δεν ξέρω που!).

Τα αυτοκινητα σημερα ειναι απειρως πιο αξιοπιστα.
Ταυτοχρονα ειναι απειρως πιο πολυπλοκα για αυτο στατιστικα οριμενα μοντελα εχουν πιο συχνα προβληματα απο ορισμενα πιο παλια μοντελα.
Δηλαδή δε θα κρίνουμε τα σημερινά αυτοκίνητα συνολικά;
Θα τα κρίνουμε μόνο σε συγκεκριμένους τομείς;
Οι αντιπροσωπείς και τα συνεργεία είναι γεμάτα από ολοκαίνουρια αυτοκίνητα με διάφορα προβλήματα (από "αστεία" έως σοβαρά).
Μόνο εγώ τα βλέπω αυτά;
Οι ανακλήσεις που ανακοινώνονται συχνά, είναι δείγματα αξιοπιστίας;
Ή μήπως αποτελούν δείγμα της "ευαισθησίας" των αυτοκινητοβιομηχανιών;


Ειναι αστειο να λεμε το παλιο σιτροεν,το παλιο τογιοτα ειναι πιο αξιοπιστα.
Η σιτροεν και η καθε σιτροεν εχει πολλαπλασια και ασυγκριτη τεχνογνωσια σε σχεση με σιτροεν του 80.
,
Το αστείο είναι να συγχέουμε την απόκτηση γνώσης (τεχνογνωσίας, εν προκειμένω) με την απροβλημάτιστη εφαρμογή της στην πράξη.
Ασφαλώς και μπορεί να συμβεί. Συμβαίνει, όμως;


Αν εχεις ενα μηχανισμο με ενα γραναζι να γυριζει,δεν ειναι παραξενο να μην χαλασει ποτε.Αν εχεις ενα μηχανισμο με 1000 γραναζια,καποτε θα χαλασει.Αλλα ειναι ατοπο να συγκρινεις αξιοπιστια αναμεσα στα δυο.
Αυτο αναγεται σε ολους τους τομεις της βιομηχανιας.
Σύμφωνοι. Αφού, όμως, μου προσφέρεις κάτι πιο πολύπλοκο, εσύ με την αυξημένη τεχνογνωσία σου, να μου το προσφέρεις και αξιόπιστο.
Αλλιώς, αυτό που μου προσφέρεις δε θα θεωρείται συνολικά βελτιωμένο.
Θα θεωρείται π.χ. πιο εξοπλισμένο ή πιο γρήγορο ή καλύτερο σε χίλια-δυο πράγματα.
Αν δεν αντέχει στη χρήση, θα είναι (κάποια στιγμή) άχρηστο...


Πολλες φορες παρασυρομαστε σε μια παραλθοντολαγνια που μας οδηγει σε λαθος συμπερασματα.
Η παρελθοντολογία δεν με εκφράζει.

Με εκφράζει το παρακάτω:
"Η τεχνολογία στην υπηρεσία του ανθρώπου"

Δεν με εκφράζει το:
"Ο άνθρωπος δέσμιος της τεχνολογίας"


Υ.Γ. Αλήθεια, πιστεύει κανείς πλέον πως (γενικά) τα μαζικά καταναλωτικά προϊόντα κατασκευάζονται για να είναι πιο ανθεκτικά/αξιόπιστα από ό,τι στο παρελθόν;
 

Lucas Stephanides - Anakrousis

AVClub Addicted Member
16 March 2007
2,118
Έχω αναφέρει πολλές φορές ότι σήμερα σου πωλούν ένα προιόν που είναι ελαττωματικό και το γνωρίζουν, ενώ παλαιότερα οι καπιταλιστές ήταν περήφανοι γιατί το προιόν τους θα ήταν αξιόπιστο και χωρίς ουσιώδη προβλήματα, στο χρόνο.
Πολλές φορές δεν έχουν να παρουσιάσουν τίποτα καινούργιο και κάποιοι κατασκευαστές, για να είναι στην επικαιρότητα αναμασούν τις όποιες σχεδιάσεις τους. Αν δε, *συνάδουν* οι κατάλληλοι ρεβιούερς και διάφοροι παπαγάλοι, τότε το πράμα πάει καλά. Λ.Σ.
 

superfly

Moderator
Staff member
21 November 2008
15,733
πετρουπολη
Απάντηση: Re: "Παλιός" vs "νέος" ήχος ηχείων.

Νo need to...:a0210:

Στο θεμα μας.
Ποια παλια μηχανηματα ηχου εχετε ως παραδειγμα αξεπεραστης σχεδιασης,ακομα και σημερα?Αν μπορουμε να πουμε τετοιο πραγμα

linn sondek lp12,klipschhorn,quad esl63,bbc ls3/5a,η naim ολοκληρη σαν σχεδιαστικη φιλοσοφια,pass aleph,bryston και αυτη στο συνολο της.
βεβαια τα μηχανηματα εχουν εξελιχθει στην πορεια αλλα η σχεδιαστικη φιλοσοφια ειναι ιδια.
αυτο που λειπει ειναι μια καινουρια ρηξικελευσθη προταση που να φερει επανασταση.ειναι βεβαια κομματι δυσκολο.
 
27 July 2006
1,926
Re: Απάντηση: Re: "Παλιός" vs "νέος" ήχος ηχείων.

linn sondek lp12,klipschhorn,quad esl63,bbc ls3/5a,η naim ολοκληρη σαν σχεδιαστικη φιλοσοφια,pass aleph,bryston και αυτη στο συνολο της.
βεβαια τα μηχανηματα εχουν εξελιχθει στην πορεια αλλα η σχεδιαστικη φιλοσοφια ειναι ιδια.
αυτο που λειπει ειναι μια καινουρια ρηξικελευσθη προταση που να φερει επανασταση.ειναι βεβαια κομματι δυσκολο.

Να προσθεσω και την Burmester φιλε!
 

Macmod

AVClub Addicted Member
24 January 2008
2,539
Αθηνα / Ελλάδα
Δεν υπάρχει παλιός και νέος ήχος, υπάρχει απλά ήχος και φιλοσοφία
κατασκευαστή, με τους όποιους τεχνολογικούς και οικονομικούς
περιορισμούς υπάρχουν, καθώς και με την ποιότητα των μέσων (format)
αναπαραγωγής!
 

hellenic vanagon

AVClub Enthusiast
23 May 2008
1,022
Yπάρχει και το δόγμα της "audiophile euphoria", που έχει διατυπώσει η CAV, και λέει ότι η όποια συσκευή ήχου, πρέπει να προκαλεί με την εμφάνισή της αισθητικό αποτέλεσμα έως του βαθμού της ψυχικής ευφορίας! (Eίδες ο Κινέζος; ).:smileJap:
 
Last edited:

Morfeas

Supreme Member
17 June 2006
3,508
Voula, Athens
Re: Απάντηση: "Παλιός" vs "νέος" ήχος ηχείων.

Δεν υπάρχει παλιός και νέος ήχος, υπάρχει απλά ήχος και φιλοσοφία
κατασκευαστή, με τους όποιους τεχνολογικούς και οικονομικούς
περιορισμούς υπάρχουν, καθώς και με την ποιότητα των μέσων (format)
αναπαραγωγής!

Ας είναι κι έτσι.

Ο ήχος και η φιλοσοφία των σχεδιαστών ακολουθούν την εποχή.
 

johnny1

AVClub Enthusiast
Σας (μας) διαφεύγει πως η εξέλιξη της τεχνολογίας σήμερα κινείται με γνώμονα τη μείωση του κόστους και όχι την αξιοπιστία.
Κοινώς, αποδεκτή ως πολύ καλή απόδοση με απλά ικανοποιητική αξιοπιστία σε κόστος "χώμα".
Βελτίωση αξιοπιστίας υπάρχει σε λίγες περιπτώσεις για να μη χαλά το προϊόν μέσα στο χρόνο της εγγύησης.....
 

johnny1

AVClub Enthusiast
Τώρα όσον αφορά τον ήχο των καινούργιων ηχείων, συνυπολογίστε:
Tις μονάδες που φτιάχνονται στη κίνα
Το κόστος που ξοδεύεται στην εμφάνιση και όχι σε ποιοτικό έλεγχο ή υλικά και έχετε την απάντηση.

Για τον ήχο κάποιου προϊόντος δεν είναι πάντα υπεύθυνος ο σχεδιαστής/μηχανικός αλλά το τμήμα κοστολόγησης (πιστέψτε με, μετράνε τα cent όχι τα ευρώ) αλλά και το τμήμα marketing.
 

McZab

Supreme Member
3 July 2006
4,843
Belleville
Σας (μας) διαφεύγει πως η εξέλιξη της τεχνολογίας σήμερα κινείται με γνώμονα τη μείωση του κόστους και όχι την αξιοπιστία.
Κοινώς, αποδεκτή ως πολύ καλή απόδοση με απλά ικανοποιητική αξιοπιστία σε κόστος "χώμα".
Βελτίωση αξιοπιστίας υπάρχει σε λίγες περιπτώσεις για να μη χαλά το προϊόν μέσα στο χρόνο της εγγύησης.....

Υποτίθεται ότι αυτό δεν ισχύει για την κατηγορία HiEnd, δηλαδή αν μη τι άλλο, η σημαντικότερη πτυχή υποτίθεται (το τονίζω) ότι είναι η απάλειψη της παραμέτρου κόστος με τελικό στόχο την κορυφαία απόδοση, όχι απαραίτητα και αξιοπιστία βέβαια.