παιδιά νομίζω ότι όλοι πρέπει να ζητήσουμε αλλαγή αν είναι.
Τί θα πει το πρόσεξε κάποιος σε 2 μέρες ή σε 2 μήνες?
Διαφημίζει ή όχι κάτι που δεν ισχύει?
Εμένα μου είχαν πει τηλεφωνικά ότι έχει δικαίωμα ο αγοραστής να υπαναχωρήσει εφόσον δεν μείνει ικανονοποιημένος για οποιονδήποτε λόγο.
Αυτό είναι πολιτική της Intertech.
Φανταστείτε τώρα τί συμβαίνει στην περίπτωση που ο αγοραστής έχει ένα σοβαρότατο λόγο.
Εγώ ειχα επικοινωνήσει με το Multirama και μου είπαν ότι περίμεναν κι αυτοί ενημέρωση απ' την intertech για το θέμα (η οποία περίμενε ενημέρωση απ' την ευρωπαϊκη panasonic)
Νομίζω ότι όλοι όσοι αγόρασαν και παρακαλοθουν το νήμα θα πρέπει να κινηθούν και να πιέσουν απο μέρους τους.
Μην περιμένετε με τα χέρια ψηλά να σας λύσουν το θέμα οι υπόλοιποι.
Μακάρι να οργανώνονταν κάτι ομαδικό αλλα βλέπω ότι κανένας δεν κάνει κάποια κίνηση.
Εγώ σήμερα θα πάω πάλι στο Multirama να δούμε τί θα γίνει.
Τί θα πει το πρόσεξε κάποιος σε 2 μέρες ή σε 2 μήνες?
Διαφημίζει ή όχι κάτι που δεν ισχύει?
Εμένα μου είχαν πει τηλεφωνικά ότι έχει δικαίωμα ο αγοραστής να υπαναχωρήσει εφόσον δεν μείνει ικανονοποιημένος για οποιονδήποτε λόγο.
Αυτό είναι πολιτική της Intertech.
Φανταστείτε τώρα τί συμβαίνει στην περίπτωση που ο αγοραστής έχει ένα σοβαρότατο λόγο.
Εγώ ειχα επικοινωνήσει με το Multirama και μου είπαν ότι περίμεναν κι αυτοί ενημέρωση απ' την intertech για το θέμα (η οποία περίμενε ενημέρωση απ' την ευρωπαϊκη panasonic)
Νομίζω ότι όλοι όσοι αγόρασαν και παρακαλοθουν το νήμα θα πρέπει να κινηθούν και να πιέσουν απο μέρους τους.
Μην περιμένετε με τα χέρια ψηλά να σας λύσουν το θέμα οι υπόλοιποι.
Μακάρι να οργανώνονταν κάτι ομαδικό αλλα βλέπω ότι κανένας δεν κάνει κάποια κίνηση.
Εγώ σήμερα θα πάω πάλι στο Multirama να δούμε τί θα γίνει.