Παιδια εχω συνεχεια/.
Στις 26/10 επικοινωνησε η intertech μαζι μου υστερα απο δικη μου κληση.
Ο υπευθυνος με διαβεβαιωσε οτι η τηλεοραση ΔΕΝ εχει ifc και οτι η σημανση οφειλεται σε παραπλανηση(!) του τμηματος μαρκετιγκ της εταιρειας.Μου ειπε οτι περιμενει εγγραφως τη θεση της μητρικης εταιρειας γιανα ειναι και αυτος κατοχυρωμενος και οτι εφοσον αποδεχτει η μητρικη εταιρεια το προβλημα υπαρχουν 3 εναλλακτικες.
1)Διορθωση του προβληματος με firmware update αν και η λυση αυτη του φαινεται η λιγοτερο πιθανη γιατι δε συνηθιζεται τετοιου ειδους προβληματα να λυνονται με τον τροπο αυτο.
2)Αποζημιωση των κατοχων.
3)Αντικατασταση της τηλεορασης με ανωτερο μοντελο με τη συγκεκριμενη λειτουργια και επιβαρυνση της εταιρειας.
Ως πιο πιθανη λυση παρουσιαστηκε η 3.
Οποτε στην αναμονη για την απαντηση της μαμας εταιρειας(αν και απο οτι μου ειχε πει περιμενε την απαντηση μεχρι τα τελη της προηγουμενης εβδομαδας/
Συγνωμη για την καθυστερημενη ενημερωση αλλα λογω κεραυνου ημουν χωρις ιντερνετ απο την προηγουμενη εβδομαδα εως σημερα.
Επιβεβαιώνω κι εγώ ότι ισχύει αφού και με μένα επικοινώνησαν λέγοντάς μου ακριβώς τα ίδια και φαίνεται πρόθυμοι να δώσουν λύση στο πρόβλημα.
Μέσα στις επόμενες μέρες μου λένε θα έχουν την οριστική απάντηση.