Υπό άλλες συνθήκες το θέμα δεν θα πουλούσε οπότε Carpe diem.
Φαντάσου τώρα την απογοήτευση όσων το αγοράσουν.
Αυτό όμως που δεν καταλαβαίνω είναι την απογοήτευση. Το περιοδικό κάνει 4,5 ευρώ, ο διακόπτης που έχει δώρο περισσότερο. Παράλληλα, στο ίδιο τεύχος δίνεται ακόμη και το Security Report και ο mini Τιμοκατάλογος Ikusi, σε σύνολο όλων κάπου 250 σελίδες. Επίσης, τα θέματα του περιοδικού είναι πάρα πολύ καλά και το θέμα εύρεσης κλειδιών είναι το "κάτι άλλο". Αν όλα αυτά σε απογοητεύουν τι να πω! Απλά να ξέρεις ότι καταβάλουμε υπερπροσπάθεια τους τελευταίους μήνες για την βελτιώση του όλου πακέτου, κάτι το οποίο φαίνεται και ειδικά στους "ειδικούς" χομπίστες όπως εσύ και μου κάνουν τρομερή εντύπωση αυτά που γράφεις...
Η απογοήτευση έχει να κάνει αποκλειστικά με τον τρόπο επίτευξης του στόχου (εύρεσης των κλειδιών). Ο μεμονωμένος αναγνώστης που θα το αγοράσει παρασυρόμενος από το εξώφυλλο θα δει, όταν το διαβάσει, ότι για να τα βρει σε εύλογο χρόνο θα πρέπει να συνεργαστεί με άλλους ή να αγοράσει καμιά κάρτα Tesla.
Η συνεργασία οκτώ (8) ατόμων με φτηνές κάρτες όπως η 560Ti, για εύρεση του κλειδιού μέσα σε 3 μέρες, είναι θέμα προς απογοήτευση; Μήπως να θυμίσω πως πριν το cudebiss, έπρεπε να συνεργαστούν πάνω από 250 άτομα για να βρουν το κλειδί στον ίδιο χρόνο; Μιλήσαμε πουθενά για κάρτες Tesla; Οι κάρτες γραφικών που αναφέρονται είναι στον εξοπλισμό κάθε σοβαρού gamer. Μακάρι να υπήρχε αντίστοιχο πρόγραμμα και για τις ATI/AMD.
Η κριτική είναι το λιγότερο άδικη.
Το εξώφυλλο ενός περιοδικού, μίας εφημερίδας, ενός βιβλίου, χρησιμεύει σχεδόν πάντα και ως διαφήμιση του περιεχομένου, οπότε μπορεί να φαίνεται λίγο πιο "πιασάρικο" (αυτός είναι και ο στόχος, διαφορετικά θα έμπαιναν πάντα "στεγνοί" τίτλοι). Στο άρθρο φαίνεται ξεκάθαρα ότι η διαδικασία δεν είναι τόσο απλή (και δεν πιστεύω ότι οι αναγνώστες μπορεί να παρασυρθούν, συνήθως τέτοια άρθρα δεν απευθύνονται στον casual αναγνώστη).
Ποιο είναι το πυροτέχνημα για να καταλάβω; Ο τίτλος δεν ανταποκρίνεται στο άρθρο, λέει ψέμματα; Λέει πουθενά στον τίτλο "σπάστε τη digea σε 5 λεπτά", που όντως θα ήταν ψέμμα; Ο τίτλος θα μπορούσε να ήταν διαφορετικός, αλλά πιθανόν να μην κέντριζε κανένα ενδιαφέρον...
Άρα το Wired έχει σχέση με μπανιέρες ε; :flipout: :Banane0:
Η κριτική (εάν μπορεί να θεωρηθεί κριτική) έχει να κάνει με το εξώφυλλο που μπορεί να παρασύρει κόσμο ο οποίος θα υποθέσει ότι έχοντας τέτοια προβολή στο εξώφυλλο θα είναι κάτι το εύκολο.
Η αναφορά σε κάρτες Tesla ήταν μεταφορική και ήθελα να δείξω ότι η όλη διαδικασία για έναν μεμονωμένο αναγνώστη είναι είτε χρονοβόρα είτε κοστοβόρα.
Παναγιώτη, με όλο το σεβασμό στις γνώσεις σου και στα γραφόμενα σου, νομίζω μερικές φορές αρπάζεσαι εύκολα.
Την επόμενη φορά (εάν θα υπάρξει) θα το σκεφτεί πολύ εάν θα το αγοράσει βλέποντας ένα "πιασάρικο" εξώφυλλο. Πιστεύοντας ότι ένα τεχνολογικό περιοδικό θέλει να παραμείνει στην αγορά θεωρώ ότι δεν μπορεί να βασίζεται σε "πυροτεχνήματα". [/URL]
... αλλά από ένα σημείο και μετά συμπέρανα ότι το πεδίο το γνώσεων μου σε θέματα που με ενδιαφέρουν ξεπερνούσε την ύλη του περιοδικού οπότε και σταμάτησα να το αγοράζω.
Αυτό κι αν λέγεται αλαζονεία. Γηράσκω αεί διδασκόμενος έλεγε ο Σόλων, εν οίδα ότι ουδέν οίδα έλεγε ο Σωκράτης. Εσύ προφανώς είσαι πάνω και από τους δύο.
Υποκλίνομαι στην επιθετική σου "επιχειρηματολογία"....
Δεν έχω κάτι άλλο να προσθέσω, εάν διαβάσετε απ' την αρχή τα μηνύματα μου πιστεύω θα καταλάβετε την ουσία των σκέψεων μου. Δεν έχουν να κάνουν με την ύλη του περιοδικού, την ποιότητα των άρθρων, τον σεβασμό των αναγνωστών κλπ. κλπ. Όσο για το συγκεκριμένο άρθρο δεν το έχω διαβάσει και ούτε θα το διαβάσω. Υπήρξα στις αρχές αναγνώστης του περιοδικού σας αλλά από ένα σημείο και μετά συμπέρανα ότι το πεδίο το γνώσεων μου σε θέματα που με ενδιαφέρουν ξεπερνούσε την ύλη του περιοδικού οπότε και σταμάτησα να το αγοράζω.